„Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania fragmentu budynku dawnej szkoły na strzelnicę...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania fragmentu budynku dawnej szkoły na strzelnicę sportową z zapleczem i infrastrukturą oraz modernizacja sali gimnastycznej w Stoszowicach”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStoszowice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-25
  • ZamawiającyGmina Stoszowice
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00079389
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania fragmentu budynku dawnej szkoły na strzelnicę sportową z zapleczem i infrastrukturą oraz modernizacja sali gimnastycznej w Stoszowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stoszowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718455

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stoszowice 97

1.5.2.) Miejscowość: Stoszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-213

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748164510

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stoszowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stoszowice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania fragmentu budynku dawnej szkoły na strzelnicę sportową z zapleczem i infrastrukturą oraz modernizacja sali gimnastycznej w Stoszowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-397a2891-9ee1-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009491/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Adaptacja pomieszczeń po byłej szkole w Stoszowicach na centrum integracji społecznej, zdrowotnej, sportowej, kulturowej wraz z doposażeniem obiektu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://stoszowice.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://stoszowice.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy Przetargowej do obsługi postępowań przetargowych dostępnej pod adresem: https://stoszowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, udostępnia poniżej informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy Przetargowej:
1) dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26, Opera 18, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”,
2) dostęp do sieci internet,
3) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
4) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6Update 24 lub nowszy.
Wymagania techniczne zostały opisane na Platformie Przetargowej w zakładce „Instrukcje”, w pliku do pobrania „Wymagania techniczne” dostępnego na stronie https://stoszowice.logintrade.net/public/instrukcje.html.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016 r. (dalej jako „RODO”), informuję, że:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych, takich jak imiona i nazwiska, adresów poczty elektronicznej, numerów telefonu, stanowisk jest Gmina Stoszowice, Stoszowice 97, 57-213 Stoszowice,
2) Dane kontaktowe: +48 74 8164 511, iod@stoszowice.pl
3) Pani/Pana dane osobowe zostały pozyskane od zarządu/pracowników/współpracowników […] i przetwarzane będą w oparciu o prawnie uzasadniony interes Administratora mający na celu wykonanie umowy zawartej z […] na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
a) organy Administratora,
b) pracownicy Administratora, osoby lub firmy zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora (zarówno ogólną infrastrukturę teleinformatyczną, pocztę elektroniczną, jak i systemy informatyczne), świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Administratora – na mocy stosownych upoważnień lub umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych,
c) organy publiczne w zakresie niezbędnym do realizacji celów przetwarzania.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń, jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec Administratora, zaś zakresie niezbędnym do rozliczeń z urzędem skarbowym przez okres przedawnienia zobowiązań podatkowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W zakresie oraz na zasadach wynikających z RODO Pani/Pan posiada prawo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
c) na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 17 ust. 3 Rozporządzenia;
d) na podstawie art. 18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia;
e) na podstawie art. 21 RODO prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
Mając na uwadze podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych, nie przysługuje Państwu prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących - narusza przepisy RODO.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego to jest poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej.
10) Państwa dane będą przetwarzane zarówno sposób niezautomatyzowany, jak i w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania, przy czym nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w ten sposób, że w wyniku takiego zautomatyzowanego przetwarzania mogłyby zapadać jakiekolwiek decyzje, miałyby być powodowane inne skutki prawne lub w inny sposób miałoby to istotnie wpływać na Państwa sytuację.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RR.11.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania fragmentu istniejącego budynku dawnej szkoły na strzelnicę sportową. Obiekt jest zlokalizowany w Stoszowicach nr 92, na działce nr 177/1 i stanowi go budynek o numerze ewidencyjnym 542. Projektowana przebudowa i zmiana sposobu użytkowania ma na celu stworzenie strzelnicy sportowej oferującej możliwość strzelania z broni małokalibrowej. Projektowana przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu ma na celu stworzenie strzelnicy sportowej oferującej możliwość strzelania z broni palnej małokalibrowej z zapleczem dydaktycznym i sanitarnym oraz stworzenie miejsca spotkań miejscowej młodzieży interesującej się strzelectwem, dla zdobycia wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych w zakresie strzelectwa sportowego. Projektowana przebudowa nie pociągnie za sobą wprowadzenia zmian w sposobie zagospodarowania przyległego terenu. Inwestycja będzie zajmować fragment parteru budynku po dawnej szkole, nowa funkcja będzie obejmować salę strzelań, bezpośrednie zaplecze strzelnicy (pokój kierownika strzelań, pomieszczenie techniczne, pomieszczenie pracy z bronią i magazyn broni), salę szkoleniową oraz zaplecze socjalno - sanitarne (szatnia, pomieszczenie porządkowe, pomieszczenia sanitarne - w tym WC dla osób niepełnosprawnych). Sala strzelnicy sportowej zostanie utworzona przez połączenie dawnych dwóch sal lekcyjnych. W sali strzelnicy wydzielono 5 stanowisk strzeleckich o długości linii strzału ok. 14 m oraz stanowisko kierownika strzelania. Kierownik strzelania posiada ponadto do dyspozycji pokój biurowy z pomieszczeniem technicznym, usytuowane w bezpośrednim sąsiedztwie sali strzelniczej. Zaprojektowano również salę szkoleniową dla potrzeb edukacyjnych projektowanej strzelnicy. W skład zaplecza strzelnicy wchodzi też pomieszczenie do pracy z bronią oraz magazyn broni.
Zaplecze socjalno - sanitarne obejmie projektowaną szatnię, pomieszczenie porządkowe, łazienkę z przedsionkiem izolacyjnym oraz kabinę WC dla osób niepełnosprawnych, dostępną bezpośrednio z ogólnodostępnego korytarza.
Budynek mieszczący adaptowane pomieszczenia jest wyposażony w instalacje sanitarne - wodną, kanalizacji sanitarnej, ogrzewczą oraz instalację elektryczną. Woda jest doprowadzona istniejącym przyłączem z lokalnej sieci wodociągowej, ciepła woda użytkowa jest wytwarzana centralnie, przy wykorzystaniu pompy ciepła. Budynek jest podłączony przyłączem kanalizacji sanitarnej do istniejącego, własnego systemu gromadzenia i utylizacji ścieków (mini-oczyszczalnia ścieków). Obiekt jest zasilany w energią elektryczną przez istniejące przyłącze doprowadzone do budynku nr ew. 543. W budynku przewidziano zastosowanie wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej z urządzeniami wentylacyjnymi usytuowanymi w pomieszczeniu technicznym oraz kotłowni. Ogrzewanie budynku centralne, źródło ciepła - pompa ciepła. W budynku istnieje konieczność dostosowania komunikacji wewnętrznej dla możliwości wykorzystania przez osoby niepełnosprawne. Ponieważ wejście od strony wschodniej wymaga pokonana znacznej ilości schodów, w celu zapewnienia dogodnego dostępu do strzelnicy dla osób niepełno-sprawnych przewidziano wykorzystanie wejścia podrzędnego od strony zachodniej, od którego zaprojektowano pochylnię umożliwiającą pokonanie istniejącej różnicy poziomów. Strzelnica dostępna będzie z korytarza komunikacji ogólnej, w którym występuje konieczność pokonania różnicy wysokości poziomu terenu i poziomu posadzki korytarza. Istniejące obecnie schody wewnętrzne nie spełniają wymogów korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne, z tego względu przewidziano ich likwidację a w ich miejsce zaprojektowano nowe schody z szerokim spocznikiem i z zabudowaną przy ścianie platformą schodową. Przedmiot umowy obejmuje zakończenie robót zgodnie z zapisami uzyskanego pozwolenia na budowę, w tym uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Szczegółowy zakres prac wyżej opisanych zawierają: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (pomocniczo).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena i gwarancja

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prace rozbiórkowe sala gimnastyczna: rozebranie posadzki z parkietu, rozebranie obicia z płyty wiórowych, rozebranie legarów podłogowych, rozebranie izolacji z papy izolacyjnej, wykucie wnęk pod dwa grzejniki płytowe znajdujące się pod tablicami do koszykówki , wykucie bruzd poziomych i pionowych w celu schowania rury centralnego ogrzewania znajdujących się na ścianie pod tablicą do koszykówki i przy drzwiach wyjściowych z sali, wycięcie starych wsporników siatek okiennych, wykucie z muru drzwi wejściowych do sali gimnastycznej i zniszczonego progu, demontaż i zabezpieczenie drabinek gimnastycznych, obicie tynków zmurszałych, zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitów, wywiezienie materiału z rozbiórki.
Prace budowlane w sali gimnastycznej: wykonanie przesklepienia wnęk pod grzejniki centralnego ogrzewania, zaprawienie bruzd po rurach, uzupełnienie tynków, osadzenie narożników aluminiowych, uzupełnienie progu, zagruntowanie i wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, malowanie ścian i sufitów, wymiana kratek wentylacyjnych, wykonanie podłogi sportowej z wykładziny sportowej na stelażu z wymalowaniem linii trzech boisk z listwami z otworami wentylacyjnymi, wykonanie zabudów ażurowych grzejników centralnego ogrzewania na całej długości sali gimnastycznej i dwóch pod tablicą do koszykówki ze sklejki gr. 18 mm na stelażu stalowym, wykonanie zabezpieczenia okien siatką z tworzywa sztucznego (oddzielne siatki na każde okno, mocowane do muru), montaż drabinek gimnastycznych, montaż drzwi wejściowych dwuskrzydłowych do sali gimnastycznej wykonanych z aluminium, profil zimny, szklone szkłem VSG 44.2 wyposażone w zamek na wkładkę pochwyt i samozamykacz listwowy, światło przejścia skrzydła czynnego 90 cm). Kolorystyka i zastosowane materiały do uzgodnienia z inwestorem.
Prace rozbiórkowe w pomieszczeniach szatni i korytarzu: rozebranie posadzki z płytek w pomieszczeniach szatni, wykucie z muru drzwi wejściowych do korytarza i drzwi do pomieszczeń szatni, obicie tynków zmurszałych, zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitów, poszerzenie otworów drzwiowych na skrzydła drzwiowe 90 cm, poszerzenie otworu między szatniami bez montażu drzwi, rozebranie pozostałości po starym dachu (zgnitych desek), wywiezienie materiału z rozbiórki.
Prace budowlane w pomieszczeniach szatni i korytarzu: uzupełnienie tynków, uzupełnienie wnęki po kanale, wykonanie zabudów pionowych z płyty włókowo-cementowej na stelażu metalowym rur centralnego ogrzewania, wykonanie zabudów poziomych z płyt gipsowo - kartonowych na stelażu metalowym rur centralnego ogrzewania i wentylacji, osadzenie narożników aluminiowych, zagruntowanie i wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, malowanie ścian i sufitów, wylanie masy samopoziomującej w pomieszczeniach szatni, w celu wyrównania poziomów z posadzką korytarza szatni, wykonanie posadzek z wykładziny typ TARKETT lub równoważną, wykonanie zabudów ażurowych grzejników centralnego ogrzewania ze sklejki gr. 18 mm na stelażu stalowym, montaż drzwi wejściowych dwuskrzydłowych do korytarza szatni wykonanych z aluminium, profil zimny, szklone szkłem VSG 44.2 wyposażone w zamek na wkładkę pochwyt i samozamykacz listwowy, światło przejścia skrzydła czynnego 90 cm), montaż drzwi jednoskrzydłowych pełnych do szatni z płyty otworowej z okleiną CPL 0.7mm. z panelem dolnym i górnym z blachy szczotkowanej z otworami wentylacyjnymi, trzy zawiasy, klamką z szyldem i zamkiem na wkładkę na ościeżnicy stalowej kątowej dużej malowanej proszkowo, trzy zawiasy samozamykacz listwowy, wykonanie wentylacji mechanicznej pomieszczeń szatni z rur typ Spiro fi 150mm. z wyprowadzeniem ponad dach przez istniejący nieczynny komin z osadzeniem parasola na wylocie rury wentylacyjnej. Kolorystyka i zastosowane materiały do uzgodnienia z inwestorem.
Prace elektryczne: demontaż istniejącej instalacji, doprowadzenie instalacji elektrycznej zasilającej do remontowanych pomieszczenia z istniejącej rozdzielni w korytarzu, założenie rozdzielni w korytarzu szatni, rozprowadzenie instalacji oświetleniowej do remontowanych pomieszczeń z założeniem opraw oświetleniowych i włączników, rozprowadzenie instalacji do gniazd wtykowych z montażem gniazd, doprowadzenie zasilania do wentylatorów mechanicznych włączanych ze światłem z montażem wentylatorów, oprawy oświetleniowe sali gimnastycznej nie są wymieniane. Pomiary.
Prace instalacyjne centralnego ogrzewania: spuszczenie wody z instalacji centralnego ogrzewania, demontaż grzejników centralnego ogrzewania sali gimnastycznej i szatni na czas remontu z zabezpieczeniem przed uszkodzeniem, demontaż rurociągu stalowego centralnego ogrzewania poziomego i pionowego łączonego metodą zaciskową na ścianie pod tablicą do koszykówki i przejście przez ścianę do pomieszczenia korytarza szatni. Założenie zaworów odcinających instalację centralnego ogrzewania do sali gimnastycznej, montaż grzejników we wnękach, montaż rurociągów centralnego ogrzewania w bruzdach, izolacja termiczna rur centralnego ogrzewania osadzonych w bruzdach, przerobienie odpowietrzników centralnego ogrzewania wystających z parapetów okiennych do wykutych wnęk w ścianach między oknami z osadzeniem drzwiczek rewizyjnych, ponowny montaż grzejników po zakończeniu prac budowlanych, dokonanie próby szczelności i działania instalacji .

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262800-9 - Rozbudowa budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale 7 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje warunku.
zdolności technicznej lub zawodowej:
Określenie warunków:
Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5* lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert:
a) co najmniej 2 (dwóch oddzielnych) robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie, w rozumieniu Prawa budowlanego, obiektu kubaturowego o wartości min. 300 000,00 zł brutto każda robota budowlana, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane
Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie oraz podstawę do dysponowania następującymi osobami: 1 osobą na stanowisku kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą min. 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy, może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Dla cz. 2 co najmniej 2 (dwóch oddzielnych) robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie ( modernizacji) w rozumieniu Prawa budowlanego, obiektu kubaturowego o wartości min. 100 000,00 zł brutto każda robota budowlana, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według załącznika do SWZ;
b) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego,
o których mowa w:
• Art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy,
• Art. 108 ust. 1 pkt. 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
• Art. 108 ust. 1 pkt. 6 ustawy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (wg załącznika do SWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Inne dokumenty lub oświadczenia składane wraz z ofertą.
1) oferta - formularz ofertowy,
2) pełnomocnictwo/a jeżeli czynności zostały dokonane przez pełnomocnika,
3) dokument wniesienia wadium
4) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia,
5)oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

15.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Dla części 1 - 8.200,00 zł (słownie: osiem tysięcy dwieście 00/100 )
Dla części 2 – 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset00/100)
w formie zgodnej z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:
1) w pieniądzu;
2) w gwarancjach bankowych;
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
15.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr rachunku: 25 9533 1014 2003 0000 0185 0002, w tytule wpisując numer postępowania z dopiskiem: wadium.
Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert.
Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
15.3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 15.1. ppkt 2-4 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać co najmniej poniższe warunki:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust.6 ustawy Pzp;
2) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert;
5) nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta;
6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
7) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający;

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
10.3. W przypadku, gdy spełnienie warunków opisanych w SWZ wykazuje:
• co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
• Wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane,
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, który zakres zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – według załącznika do SWZ;
10.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
10.5. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Zamawiający, zgodnie z art. 59 ustawy Pzp, żąda kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców przed zawarciem umowy,
b) Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Istotne postanowienia do umowy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy.
Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 16.1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Przetargowej dostępnej pod adresem: https://stoszowice.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usunięcie starej fugi w murze ogrodzeniowym i położenie nowej fugi- Święta Katarzyna
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usunięcie starej fugi w murze ogrodzeniowym i położenie nowej fugi. Mur jest z cegły klinkierowej. Fuga się kruszy. Miejsce Radwanice k/Wrocławia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI