„PRZEBUDOWA I TERMOMODERNIZACJA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI ŚWIERCZÓW W CELU...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„PRZEBUDOWA I TERMOMODERNIZACJA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI ŚWIERCZÓW W CELU ZWIĘKSZENIA ATRAKCYJNOŚCI OBSZARÓW WIEJSKICH W GMINIE STĄPORKÓW”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStąporków
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-01
  • ZamawiającyGMINA STĄPORKÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-16
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00088136
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„PRZEBUDOWA I TERMOMODERNIZACJA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI ŚWIERCZÓW W CELU ZWIĘKSZENIA ATRAKCYJNOŚCI OBSZARÓW WIEJSKICH W GMINIE STĄPORKÓW”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STĄPORKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132A

1.5.2.) Miejscowość: Stąporków

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-220

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@staporkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„PRZEBUDOWA I TERMOMODERNIZACJA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI ŚWIERCZÓW W CELU ZWIĘKSZENIA ATRAKCYJNOŚCI OBSZARÓW WIEJSKICH W GMINIE STĄPORKÓW”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33e26ddf-a51b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026690/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Świerczów wraz z zakupem wyposażenia w celu zwiększenia atrakcyjności obszarów wiejskich w gminie Stąporków

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) miniPortalu, dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl
b) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
c) poczty elektronicznej Zamawiającego: przetargi@staporkow.pl
d) elektronicznej skrzynki podawczej Zamawiającego na platformie ePUAP

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcy, którzy chcą złożyć ofertę w niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego muszą posiadać konto na Platformie ePUAP.
- Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (Uwaga: nie dotyczy składania oferty):
a) komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego obejmująca wymianę informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą z
uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, odbywała się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem odpowiedniego formularza
dostępnego na platformie ePUAP udostępnianego przez miniPortal w zakładce formularz do komunikacji lub za pomocą poczty elektronicznej.
b) Zarówno Wykonawca jak i Zamawiający we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązaniu są do posługiwania się numerem ogłoszenia zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych lub ID postępowania.
c) Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu będzie komunikował się z Wykonawcami przy użyciu poczty elektronicznej poprzez adres mailowy: przetargi@staporkow.pl
d) Wszelkie dokumenty elektronicznej, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń Wykonawca składa jako załączniki.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BIN.271.3.2022/ŁJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Świerczów w gminie Stąporków Opis przedmiotu zamówienia stanowi
1) Załącznik 1A – dokumentacja projektowa
2) Załącznik 1B – STWiORB
3) Załącznik 1C- Przedmiar robót (dokument pomocniczy)
4) Załącznik 1D – Dokumenty formalno-prawne
2. Zakres inwestycji obejmuje:
Przebudowę i termomodernizację istniejącego budynku świetlicy w Świerczowie polegająca na wykonaniu:
- robót rozbiórkowych: pokrycia dachowego, podłóg i posadzek, zbędnych ścianek działowych, stolarki otworowej;
- robót budowlanych zewnętrznych: wymiana pokrycia dachowego ze wzmocnieniem osłabionych elementów więźby dachowej, naprawa pęknięć ścian zewnętrznych, wymiana i likwidacja stolarki drzwiowej i okiennej, ocieplenie ścian zewnętrznych nadzienia i ścian fundamentowych, zainstalowanie nowej bramy garażowej, przebudowa wejścia do budynku wraz z wykonaniem pochylni dla niepełnosprawnych i balustradą, wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku, wykonanie odprowadzenia wód opadowych z dachu budynku na teren nieutwardzony działki
- robót budowlanych wewnętrznych: naprawa stropów żelbetowych, naprawa pęknięć ścian wew., wymiana stolarki wew.,
przebudowa drzwi wew., wykonanie pomieszczenia wc męskiego oraz wc dla niepełnosprawnych + dla kobiet, wykonanie kanałów wentylacji grawitacyjnej dla wszystkich pomieszczeń, obniżenie poziomu podłogi w sali głównej, ocieplenie warstw posadzkowych, ocieplenie stropów, wykonanie nowych ścianek działowych i posadzek, naprawa tynków wewnętrznych i wykonanie gładzi gipsowych, malowanie ścian i sufitów, wykonanie okładzin ceramicznych w pom. kuchennym i wc,:
- roboty instalacyjne zewnętrzne: zainstalowanie paneli fotowoltaicznych, zainstalowanie zewnętrznego oświetlenia ledowego z czujnikiem ruchu;
- roboty instalacyjne wewnętrzne: wykonanie nowej instalacji elektrycznej wewnętrznej oraz zewnętrznej wraz z przebudową przyłącza i układu pomiarowego energii elektrycznej zgodnie z warunkami przebudowy wydanymi przez PGE, montaż kurtyny powietrznej na drzwiami wejściowymi, rozbudowa instalacji wew. sanitarnej i wodociągowej wraz z montażem wyposażenia wc dla niepełnosprawnych i kobiet, wc dla mężczyzn, pomieszczenie kuchni i pomieszczenia porządkowego, instalacja nowego źródła ciepła – pompa ciepła powietrze – woda i zasobnika c.w.u, wykonanie kominka z płaszczem wodnym i zestawem pompowo-wymiennikowym

Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr ew.476/1, 478/1, 480/1, 480/2 położonej w miejscowości Świerczów, gm. Stąporków. Budynek jednokondygnacyjny bez podpiwniczenia przeznaczony jest pod potrzeby społeczności lokalnej, jako świetlica wiejska. Po przebudowie ma być dostępny dla niepełnosprawnych z poziomu terenu za pomocą pochylni dla niepełnosprawnych. Konstrukcja budynku murowana tradycyjna ze stropem po części prefabrykowanym i żelbetowym. Ściany zewnętrzne wykonane jako warstwowe murowane z elementów silikatowych i gazobetonowych, dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45211300-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi
kryteriami:
Cena (C) - 60 pkt
Okres gwarancji (G) - 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1, a także art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7) oraz 10) ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 112 ustawy Pzp dotyczące:

1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia warunku odnośnie zdolności Wykonawcy w obrocie gospodarczym.
1.2. Uprawnień do prowadzenia w danym zakresie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował nie mniej niż 1 zadanie polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy budynku użyteczności publicznej* wraz z montażem odnawialnych źródeł energii (tj. pompa ciepła lub instalacja fotowoltaiczna) za kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 PLN brutto (wykonanej w ramach jednej umowy z Wykonawcą).
* budynku użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny

b) że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednio do objęcia funkcji, jakie zostaną im powierzone tj.:
- Kierownikiem budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanymi bez ograniczeń,
- Kierownikiem robót sanitarnych - 1 osoba posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- Kierownikiem robót elektrycznych - 1 osoba posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

Wskazana osoba powinna posiadać wymagane uprawnienia budowlane i przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg nakłada na nią ustawa Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; – załącznik nr 8 do SWZ,
2. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; – załącznik nr 9 do SWZ,

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ:
Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
4.1. w takim przypadku:
 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,
 wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem,
 żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w przypadkach, o których mowa w rozdz. VII pkt 2, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z wymogami opisanymi w rozdz. VI pkt. 1.
 oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 ppkt. 1.2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4.2. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego:
1) w rozdz. VI pkt 1 ppkt. 1.4 wykazuje co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) w rozdz. VI pkt 1 ppkt. 1.4 Wykonawcy wykazują poprzez
Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 pkt. 4 Ustawy Pzp zobligowani są do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełen zakres zmian dostępny jest w zał. 5 do SWZ.
1. Zamawiający (Zam) dopuszcza zmiany w Umowie (UM), pod warunkiem spełnienia przesłanek ustawowych określonych w przepisie art. 455 ustawy Pzp.
2. Wszelkie zmiany UM wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej.
3. Zam. zgodnie z przepisem art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje następujące zmiany UM:
1) sposobu realizacji Przedmiotu UM lub jego części;
2) zmniejszenia zakresu w przypadku opisanym w § 2 ust. 4 oraz w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności spowodowanej lub odpowiednio powodującej, że:
a) wykonanie części zakresu nie leży w interesie publicznym;
b) wykonanie części zakresu nie jest możliwe, z przyczyn nieleżących po stronie Zam. i Wykonawcy (Wyk.);
c) wykonanie części zakresu utraciło zasadność realizacji dla Zam,
d) zmniejszenie zakresu nie przekracza 15% wartości zamówienia.
3) terminów reali. – Zam. przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania UM:
a) jeśli pojawiły się okol. natury obiektywnej, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania UM;
b) jeśli wystąpiła konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich;
c) jeśli dotrzymanie terminu okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wyk.;
d) jeśli w toku realizacji UM pojawiła się konieczność wykonania robót lub prac nieprzewidzianych w Dok. tech.;
e) w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosf.;
f) w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych;
g) w przypadku wstrzymania realizacji inwestycji objętej UM przez Zam. na skutek okoli. nieleżących po stronie Wyk.;
h) skrócenie terminu realizacji za zgodą Zam.;
i) w przypadku zawieszenia robót przez organy nadzoru bud. z przyczyn niezależnych od Wyk.;
4) zmiany wynagrodzenia w zakresie:
a) zmiany podatku VAT,
b) zmniejszenia wynagr. , zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu realizacji robót Sposób obliczenia należytego wynagr. Wyk. z tytułu wystąpienia robót zaniechanych będzie następujący:
 w przypadku odstąpienia od całego elementu robót okr. w harmonogramie nastąpi odliczenie wartości tego elementu,
 w przypadku odstąpienia od części robót, obliczenie wartości zaniechanych robót nastąpi na podstawie kosztorysów złożonych przez Wyk. przed podpisaniem niniejszej UM,
 w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o w/w zapisy, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD
 podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą KNR-y, a następnie wycena indywidualna Wyk. zatwierdzona przez Zam.;
c) zwiększenia wynagrodzenia Wyk. w przypadku wprowadzenia robót dodatkowych. Wyliczenie wartości robót dodatkowych nastąpi w oparciu o poniższe założenia:
 ceny jednostkowe robót będą przyjmowane z kosztorysu złożonego przez Wyk. przed podpisaniem niniejszej umowy,
 w przypadku, gdy wystąpią roboty, na które nie określono w kosztorysie cen jednostkowych, wartość ich zostanie wyliczona w oparciu o poniższe założenia:
• ceny czynników produkcji (R, M, S, Ko, Z) zostaną przyjęte z kosztorysów opracowanych przez Wyk. metodą kalkulacji szczegółowej;
• brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania;
• podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy zawarte w wyżej wskazanych kosztorysach, odpowiednie pozycje Katalogów Nakładów Rzeczowych (KNR) Katalogi Norm Nakładów Rzeczowych, wycena indywidualna Wyk.,
d) zmiany o których mowa w ust. 3 pkt 4) ppkt b) oraz c) niniejszego paragrafu nie mogą spowodować zmiany łącznej wartości zamówienia przekraczającej 15% wartości pierwotnej umowy oraz nie mogą spowodować zmiany ogólnego charakteru umowy.
5) zmiany podwykonawców, zgodnie z zasadami przewidzianymi w ustawie Pzp,;
6) wystąpienia zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zam.;
7) wszelkich zmian, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
8) zmian, których wprowadzenie wynika z zaistnienia siły wyższej;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez system https://miniportal.uzp.gov.pl poprzez Formularz do komunikacji -> Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnych na platformie ePUAP (system miniportal.gov.pl po wybraniu formularzu do komunikacji automatycznie przekierowuje na platformę ePUAP)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-01 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-30

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 30kW - Busko-Zdrój
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 30kW z montażem na gruncie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI