Przebudowa i rozbudowa z termomodernizacją budynku mieszkalnego podleśniczówki w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i rozbudowa z termomodernizacją budynku mieszkalnego podleśniczówki w Popówce
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLeśno
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-09-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNadleśnictwo Przymuszewo
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-29
  • Numer ogłoszenia610055-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 610055-N-2018 z dnia 2018-08-29 r.

Nadleśnictwo Przymuszewo: Przebudowa i rozbudowa z termomodernizacją budynku mieszkalnego podleśniczówki w Popówce
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Przymuszewo, krajowy numer identyfikacyjny 9055071000000, ul. Przymuszewo  3 , 89634   Leśno, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 525 541 919, e-mail przymuszewo@torun.lasy.gov.pl, faks 525 541 919.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_przymuszewo
Adres profilu nabywcy: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_przymuszewo
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://www.przymuszewo.torun.lasy.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Skarb Państwa PGL LP Nadleśnictwo Przymuszewo
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://www.przymuszewo.torun.lasy.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.lasy.gov.pl/pl.bip/dg/rdlp_torun/nadl_przymuszewo/zamówienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej
Adres:
Nadleśnictwo Przymuszewo ; Przymuszewo 3; 89-634 Leśno

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa z termomodernizacją budynku mieszkalnego podleśniczówki w Popówce
Numer referencyjny: S.2710.4.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i rozbudowy z termomodernizacją budynku mieszkalnego podleśniczówki w Popówce gm. Brusy działka ewidencyjna 3291. Rozbudowa obejmuje ganek wejściowy od strony wschodniej, dodatkowo zaprojektowano taras drewniany od strony południowej. Budynek po rozbudowie i przebudowie nadal stanowić będzie zwartą bryłę, w części podpiwniczoną z poddaszem użytkowym. Przewiduje się wyposażenie budynku w niezbędne uzbrojenie w instalacje wody, kanalizacji, energetyczną, ogrzewania, wentylacji grawitacyjnej wspomaganej. Ogrzewanie budynku – czynnik pelet i pompa ciepła z wymiennikiem powietrznym. Zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej z przydomową oczyszczalnią ścieków. Istniejący budynek parterowy z poddaszem użytkowym, przykryty dachem dwuspadowym, częściowo podpiwniczony. Ściany zewnętrzne z cegły kratówki K2 o gr. 38 cm, strop na belkach stalowych, więźba dachowa drewniana, pokrycie z płyt eternitowych. Ściany piwnic – cegła kratówka. Remont obejmuje: zdjęcie i utylizacja eternitu zgodnie z obowiązującymi przepisami, rozbiórka więźby dachowej drewnianej, wykonanej z okrąglaków, rozbiórka ścian poddasza, rozbiórka ścian wewnętrznych piwnic i parteru oraz części stropów nad piwnicą i parterem,, rozbiórka schodów. Usunięcie gruntu z części podpiwniczonej, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian i zasypanie pospółką z zagęszczeniem warstwami co 30 cm, obniżenie posadzki piwnic dla uzyskania minimalnej wysokości 220 m, wykonanie iniekcji krystalicznej celem osuszenia zawilgoconych murów i ich zabezpieczenia. Założenia ogólne. Budynek zaprojektowano przy następujących założeniach: • strefa obciążenia śniegiem: II • strefa obciążenia wiatrem: I • strefa przemarzania gruntu: II • strefa klimatyczna: II Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej murowanej z żelbetowymi rdzeniami usztywniającymi. Dach dwuspadowy, pokrycie z blachodachówki systemowej w pasach, z posypka, imitacja gontu, kolor grafitowy. Fundamenty. Zaprojektowano posadowienie bezpośrednie na ławach i stopach fundamentowych. Wszystkie grunty organiczne, nasypowe nienośne, naruszone lub rozmoczone w trakcie prowadzenia robót ziemnych, na¬leży usunąć i zastąpić pospółką zagęszczoną mechanicznie do ID = 0,98. Ostatnią warstwę gruntu w wykopie usunąć ręcznie. Pod ławami i stopami fundamentowymi wykonać podkład z chudego betonu klasy C8/10 grubości 10 cm. Podłoże fundamentowe mogą stanowić grunty wysadzinowe które należy zabezpieczyć przed przemarzaniem, nie prowadzić prac przy temperaturach poniżej 0° C. Ławy i stopy fundamentowe z betonu C20/25, zbrojenie stalą A-0 (St0S) i A-IIIN (B500SP). Szczegóły zbrojenia wg rysunków konstrukcyjnych. Z uwagi na wysokość (1,80m) istniejących pomieszczeń piwnicznych zaprojektowano ich pogłębienie o 40 cm dla uzyskania wymaganej wysokości 2,2 m. Obniżenie posadzki wykonać wokół ścian piwnic tak jak to zaznaczono na rysunku, zbrojenie wieńca i posadzki wg rysunku konstrukcyjnego. Ściany zewnętrzne. Ściany piwniczne z bloczków betonowych M6 na zaprawie cementowej lub betonowe, wylewane na mokro z betonu C20/25. Izolacja termiczna ścian zewnętrznych ze styropianu ekstrudowanego grub. 12 cm z warstwową licową w strefie cokołowej z tynku kamiennego, mozaikowego. Ściany zewnętrzne poddasza dwuwarstwowe, uzupełnienie murowane z bloczków z betonu komórkowego o grub. 36,5 cm i warstwy styropianu grub. 18 cm ( λ 0,039 W/(m∙K), docieplenie ścian istniejących ze styropianu grub. 18 cm ( λ 0,036 W/(m∙K) wg systemu ETICS. Ściany szczytowe poddasza i ściana szczytowa ganku wejściowego licowane pionowo deską na nakładkę. Rdzenie żelbetowe w rozstawie i o przekrojach jak na rys. konstrukcyjnych. Połączenie rdzeni ze ścianami murowanymi za pośrednictwem systemowego zbrojenia spoinowego. Ściany wewnętrzne. Ściany wewnętrzne parteru murowane z bloczków i płytek z betonu komórkowego, ściany poddasza systemowe z płyt GKF I GKFI na konstrukcji stalowej. Wypełnienie wełną izolującą akustycznie. Strop. Istniejący strop na belkach stalowych dwuteowych. W miejscu projektowanej i likwidowanej klatki schodowej strop żelbetowy monolityczny z betonu C20/25, stal A-IIIN (B500SP) pręty nośne i A-0 (StOS-b) pręty rozdzielcze. Szczegóły wg rysunków konstrukcyjnych. Dach, pokrycie. Dach konstrukcji ciesielskiej drewnianej, dwuspadowy, pokrycie blachodachówką, kolor brązowy. Nachylenie połaci dachowych 45º. Klasa drewna C24, strugane, impregnowane certyfikowanym preparatem uodparniającym przed działaniem ognia do stanu zgodnego z klasyfikacją NRO, grzybami i owadami. Poszycie dachu z desek grub. 25 mm. Wzdłuż okapu po obu stronach dachu dwuspadowego można rozważyć instalację płotków przeciwśniegowych (śniegołapy). Na dachu ławy kominiarskie i stopnie dojściowe. Płatwie stalowe HEB 180 jednoprzęsłowe z nadbitką drewnianą 14/8 cm. Wieńce i rdzenie. Wieńce i rdzenie żelbetowe monolityczne z betonu C20/25 zbrojone stalą A-IIIN (B500SP) wg rysunków konstrukcyjnych. Łączenie ze ścianą za pośrednictwem systemowego zbrojenia spoinowego. Podciągi. Podciągi żelbetowe monolityczne z betonu C20/25 zbrojone stalą A-IIIN wg rysunków konstrukcyjnych. Nadproża. Nadproża monolityczne żelbetowe z betonu C20/25 zbrojone stalą A-IIIN, w ścianach istniejących stalowe z profili dwuteowych. Szczegóły wg rysunków konstrukcyjnych. Schody. Schody do piwnicy żelbetowe monolityczne płytowe z betonu C20/25 zbrojone stalą A-II, grubość płyty 10 cm, szczegóły wg rysunków konstrukcyjnych. Schody części nadziemnej drewniane policzkowe. Podniebienie schodów od strony piwnicy docieplone styropianem w systemie ETICS. Schody dojścia technicznego do wyłazu dachowego systemowe, składane, drewniane izolowane. Balustrady schodów i podestu drewniane. Kominy. Kominy systemowe z prefabrykowanych elementów z otworem rewizyjnym zamykanym szczelnymi drzwiczkami, komin dymowy z wkładem ceramicznym izolowanym. Ponad dachem obmurowane cegłą klinkierową grafitową opartą na płycie wspornikowej na trzonie komina. Wyloty kanałów wentylacyjnych WC na dachu zakończone systemowymi wywietrzakami intensyfikującymi przepływ powietrza. Pod czapką betonową wyloty kanałów wentylacyjnych zabezpieczone zdejmowaną kratką o powierzchni czynnej wielkości przekroju przewodu kominowego. Dostęp dla kominiarza za pośrednictwem stopni i ławy kominiarskiej. Wentylacja. Wentylacja grawitacyjna za pośrednictwem gotowych systemowych pustaków wentylacyjnych, w pomieszczeniach sanitarnych wentylacja wspomagana wentylatorem wyciągowym. Nawiew powietrza do kotłowni w ścianie zewnętrznej pod oknem Stolarka okienna. Przyjęto okna rozwierno-uchylne PCV o współczynniku przenikania ciepła Umax =1,1 W/m2K, wyposażone w nawiewniki higrosterowane. Parapety wewnętrzne z konglomeratów. Okna piwniczne zabezpieczone systemowymi doświetlaczami PCV zamykane kratą ocynkowaną zabezpieczoną od wewnątrz przed możliwością otwierania. Stolarka drzwiowa. Drzwi zewnętrzne drewniane, ocieplane PUR o współczynniku przenikania ciepła Umax = 1,5 W/m2K. Drzwi wewnętrzne drewniane, gotowe z futrynami obejmującymi. Drzwi kotłowni stalowe bezklamkowe z zamkiem kulkowym EI 30. Szczegóły dotyczące stolarki zawarto w zestawieniu. Izolacje. Izolacje przeciwwilgociowe: Izolacja ław fundamentowych i posadzek na gruncie w postaci 2 warstw papy termozgrzewalnej. Izolacje pionowe ścian fundamentowych ( w części niepodpiwniczonej obustronne) w postaci szlamowych mas bitumicznych (o grubości gwarantującej skuteczne zabezpieczenie), pozwalających na zastosowanie polistyrenu ekstrudowanego. Papa termozgrzewalna do mocowania mechanicznego na deskowaniu dachu. Folia budowlana PE 0,3 mm jako warstwa rozdzielająca. Pod okładziny z płytek ceramicznych należy zastosować folię w płynie. Istniejące ściany piwnic i ściany fundamentowe części niepodpiwniczonej należy osuszyć wykonując skuteczną iniekcję krystaliczną. Prace należy wykonać z należytą starannością z uwagi na materiał z jakiego są wykonane - cegły kratówki. Izolacje termiczne: Posadzka części niepodpiwniczonej styropian posadzkowy EPS grub. 10 cm, λ 0,031 W/m∙K. Strop nad piwnicą, styropian EPS grub. 10 cm, λ 0,031 W/m∙K i suchy jastrych gipsowo-włóknowy na podsypce wyrównawczej, strop nad parterem suchy jastrych gipsowo-włóknowy na podsypce wyrównawczej. Ściany fundamentowe polistyren ekstrudowany grub. 12 cm. Ściany nadziemia izolacja termiczna polistyrenem ekspandowanym grub. 18 cm w systemie ETICS ( λ 0,036 W/(m∙K). Należy zwrócić szczególną uwagę na mocowanie płyt styropianowych w obrębie krawędzi ścian, bezwzględnie stosować listwy startowe. Nie dopuszcza się łączenia materiałów z różnych technologii, różnych producentów. Wykończenie wewnętrzne: Tynki wapienno – cementowe kat. IV z gładzią gipsową. Malowanie farbą emulsyjną. Ściany w okładzinie z glazury i posadzki gresowe, układane na powłoce uszczelniającej w postaci foli w płynie. Płyta nośna podłogi części niepodpiwniczonej grub. 12 cm wykonana z betonu C20/25, zbrojona krzyżowo # 6 co 20 cm stal A-0. Podłogi w pokojach i na klatce schodowej z gotowych paneli podłogowych. Wykończenie zewnętrzne: Ściany zewnętrzne ocieplone w systemie ETICS z wyprawą tynkarską cienkowarstwową o granulacji grysu 1,5 mm. Wyprawa hydrofobowa o zdolności samoczyszczenia powierzchni o podwyższonej odporności na zabrudzenia i wysokiej elastyczności. Odporna na niekorzystne warunki zewnętrzne, grzyby, glony, porosty, promieniowanie UV, kwaśne deszcze, występowanie długotrwałego zawilgocenia. Malowanie farbą silikonową bądź sylikatową. Nie dopuszcza się łączenia materiałów z różnych systemów. Cokół z tynku żywicznego mozaikowego. Rynny i rury spustowe systemowe z blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej. Obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej. Parapety z blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej. Wokół budynku opaska o szerokości 50 cm z zasypką z grysu kamiennego na geowłókninie. Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej z przydomową oczyszczalnią ścieków dla budynku podleśniczówki. Kolorystyka: o tynk ścian zewnętrznych w kolorze piaskowym; o elementy drewniane w kolorze zbliżonym do koloru naturalnego drewna o okna w kolorze białym o drzwi wejściowe w kolorze naturalnego drewna Podstawowe parametry techniczne: - Kubatura - 674,5 m3 - Powierzchnia zabudowy - 111,60 m2 - Powierzchnia użytkowa - 142,60 m2 - Liczba kondygnacji - piwnica i 2 kondygnacje nadziemne

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45213142-2
45421000-4
45330000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % podobnych do robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, polegających na powtórzeniu robót budowlanych przy zastosowaniu cen zawartych w zamówieniu podstawowym. 2. Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki. 3. Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zaistnienia zmian w rozmiarze przedmiotowego zamówienia oraz wystąpienia nowych zadań gospodarczych lub publicznych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 300 tys. zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3.1 warunek ten, w zakresie doświadczenie, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego, gospodarczego lub użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł brutto każda. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości. 3.2 zamawiający nie stawia warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 3.3 warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: a) jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane, w nieograniczonym zakresie, w specjalności konstrukcyjno budowlanej, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy, oraz która posiada min. pięcioletnie doświadczenie w tym zakresie, Uwaga: zamawiający uzna uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiadające uprawnieniom wskazanym powyżej.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art, 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 13,14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24ust 5 pkt. 5 i 6 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art 24 ust 1 pkt. 15 Pzp) (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ); f) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne(w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt 22 PZP](wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ); g) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust 5 pkt. 5 i 6 Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), h) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art 24 ust 5 pkt. 7 Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ); i) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz, U. z 2016 r. poz. 716)(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane - załącznik nr 9, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, b} wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 10.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane - załącznik nr 9, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Kosztorys Ofertowy szczegółowy , zawierający wszystkie czynniki cenotwórcze oraz zestawienie materiałów, oraz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt 7.2.1 lit. d,e i f składa dokument lub dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu o których mowa w pkt. 7.2.1. lit. g, składa informacje z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraj, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14, 21 Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 Pzp
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
9.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium: - w wysokości 16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późn, zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ Tuchola nr rachunku: 54 2030 0045 1110 0000 0105 3620 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na: „Przebudowa i rozbudowa z termomodernizacją budynku mieszkalnego podleśniczówki w Popówce.” 9.3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art 46 ust 4a oraz art. 46 ust. 5 Pzp. 9.4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 6-kasa), Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia} oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a Pzp oraz art. 46 ust. 5 Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 20,00
samodzielna realizacja zamówienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
18.1. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji umowy zawiera wzór umowy “- załącznik nr 8 do SIWZ, 18.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy. 18.3. Zmiany, o których mowa mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 18.4. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana w szczególności: a) niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i testów, dokonywanie odbiorów itp.; b) koniecznością wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia robót dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu zamówienia, c) niemożliwością wykonania przedmiotu umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będących następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej, d) wstrzymaniem prac przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; e) koniecznością zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, w przypadku gdy zachowanie terminów określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym nie jest możliwe z przyczyn niezależnych od wykonawcy, f) innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 2. Zmiana osób realizujących przedmiot umowy, wskazanych, w ofercie Wykonawcy, może być dokonana w sytuacji: a) na wniosek Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania powierzonych prac; b) na wniosek Wykonawcy w przypadku: - śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego, nienależytego wykonywania powierzonych prac, - innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji). 3. Zmiana osoby pełniącej nadzór z ramienia Zamawiającego, może być dokonana w przypadku: - śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego, - nienależytego wykonywania powierzonych piać, - innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Zamawiającego (np. rezygnacji) 4. Zmiana zakresu robót będzie możliwa w sytuacji: a) konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy i uzyskania założonego efektu użytkowego; b) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; c) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnieniu podziemnych urządzeń, instalacji itp,; d) gdy wykonanie danych robót będzie zbędne lub konieczne do prawidłowego tj, zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy. e) wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego. Uwaga: Zmiana zakresu robót wymaga uzyskania akceptacji osób sprawujących nadzór autorski i inwestorski, także zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. Zmiany, których mowa w pkt. 7,4, a-e. nie spowodują zmiany ceny wykonania przedmiotu umowy. 5. Zmiana podwykonawców może być dokonana w sytuacji: a) na wniosek Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania powierzonych prac b) na wniosek Wykonawcy w przypadku: - nienależytego wykonywania powierzonych prac, - innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont/odbudowę schodów zewnętrznych betonowych- Sopot
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont/odbudowę schodów zewnętrznych betonowych, 11 stopni. Mam wszystkie pozwolenia i kosztorys. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI