Przebudowa i rozbudowa toru kolarskiego BMX wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i rozbudowa toru kolarskiego BMX wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDzierżoniów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2017-10-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOśrodek Sportu i Rekreacji
  • Data publikacji ogłoszenia2017-10-02
  • Numer ogłoszenia595829-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 595829-N-2017 z dnia 2017-10-02 r.

Ośrodek Sportu i Rekreacji: Przebudowa i rozbudowa toru kolarskiego BMX wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 58168100000, ul. ul. Strumykowa  1 , 58200   Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-74 6450540, 6450541 w. 330, e-mail inwestycje@hotelosir.pl, faks 0-74 6450540.
Adres strony internetowej (URL): www.hotelosir.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Zaklad Budżetowy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.hotelosir.pl/bip/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofere należy złozyć w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego nie później niż do dnia 17.10.2017r. godz.12:00
Adres:
Ośrodek sportu i Rekreacji , 58-200 Dzierżoniow , ul. Strumykowa 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa toru kolarskiego BMX wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Do zakresu rzeczowego przebudowy toru kolarskiego BMX wchodzą następujące elementy inwestycyjne: - budowa kontenerowego budynku gospodarczego o wymiarach 6,0 x 3,0 x 2,8 m (długość x szerokość x wysokość) – szczegóły zgodnie z pkt. 2; - budowa maszyny startowej wraz z niezbędną instalacją elektryczną (podłączenie oświetlenia startowego); - zakup i montaż kompresora wraz z obudową systemową i przewodami powietrznymi do maszyny startowej; - przyłącze wodociągowe z zabudową zaworu czerpalnego – szczegóły zgodnie z pkt. III; - wewnętrzną linię zasilającą (WLZ) – szczegóły zgodnie z pkt. IV; - zagospodarowanie terenu w zakresie utwardzenia łuków nawrotnych betonem asfaltowym AC8s wraz z reprofilacją łuku nawrotnego znajdującego się w sąsiedztwie rampy startowej; - Remont rampy startowej w zakresie: - naprawy spękań w murze oporowym; - wykonanie żelbetowego wieńca spinającego na koronie muru oporowego; - wymianę balustrady na koronie muru oporowego; - wymianę nawierzchni rampy startowej na beton asfaltowy klasy AC8S; - wycinkę drzewa zlokalizowanego we wschodnim narożniku toru (na podeście rampy startowej). 2. Kontenerowy budynek gospodarczy Na potrzeby zaplecza socjalnego dla użytkowników toru BMX (trenera i zawodników) zaprojektowano kontenerowy budynek gospodarczy o wymiarach 6,0 x 3,0 x 2,8 m (długość x szerokość x wysokość). Kontener systemowy wyposażony (w dłuższym boku kontenera) w drzwi wejściowe o wymiarach 90 x 200 cm oraz dwa okna o wymiarach 90 x 110 cm. Kontener posadowić na podbudowie z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej. Konstrukcja: - szkielet stalowy samonośny z profili zamkniętych + dodatkowo kątowniki lub ceowniki; - kratownica podłogi: profile stalowe spawane co 40-120cm; - wymiary kształtowników mogą się nieco różnić od w/w w zależności od wymogów producenta obiektu; - całość pokryta farbą antykorozyjną. Ściany: - płyta warstwowa o profilu elewacyjnym z rdzeniem styropianowym o grubości 100mm i współczynniku przenikania ciepła 0.39 W/m2K; - na zewnątrz blacha stalowa o grubości 0.45mm-0.50mm i powłoce RAL 7024; - wewnątrz blacha stalowa o grubości 0.45mm-0.50mm i powłoce RAL 9010. Dach: - płyta warstwowa o profilu dachowym T-35 z rdzeniem styropianowym o grubości 100mm i współczynniku przenikania ciepła 0.39 W/m2K; - na zewnątrz blacha stalowa o grubości 0.45mm-0.50mm i powłoce RAL 7024; - wewnątrz blacha stalowa o grubości 0.45mm-0.50mm i powłoce RAL 9010; - attyka z trzech stron w kolorze RAL 7024. Podłoga: - kratownica stalowa; - blacha aluminiowo-cynkowa trapez T-14; - styropian; - płyta podłogowa 18 mm; - wykładzina linoleum; - listwy przypodłogowe wykańczające. Okna: - 2 x okno PVC w kolorze białym uchylno-rozwierane o wym. szer. 900 mm x wys. 1100 mm. Drzwi: - 1 x drzwi pełne, stalowe o wym. szer. 900 mm x wys. 2050 mm, wyposażone w klamkę ze stali nierdzewnej i zamek patentowy wraz z rozetami ze stali nierdzewnej. Z zewnątrz powłoka RAL 7024, wewnątrz RAL 9010. Instalacja elektryczna oraz oświetlenie: -obwód oświetleniowy poprowadzony przewodem 3 x 1.5 mm, lampy, włącznik nawierzchniowy, hermetyczny; - obwód elektryczny poprowadzony przewodem 3 x 2.5 mm, gniazdka hermetyczne, nawierzchniowe; - wyłącznik różnicowo-prądowy (przeciwporażeniowy). 3. Pojemnik na kompresor Dla osłony kompresora przed wpływem czynników atmosferycznych zaprojektowano systemowy pojemnik wykonany z blachy stalowej ocynkowanej o wymiarach 180 x 88 x 120 cm. Podstawowe parametry pojemnika: - konstrukcja z profili zamkniętych 30x30 ocynkowanych ogniowo powlekanych w kolorze RAL 7024; - poszycie z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej w kolorze RAL 7024; - łamana klapa; - zamek patentowy z ryglami; - siłowniki wspomagające podnoszenie klapy. 4. Maszyna startowa BMX - Rampa startowa – rozmiar ok. 8 m x szerokość 0,75 m x wysokość 0,1 m, konstrukcja stalowa, wypełniona blachą stalową lub kratą typu Wema. Zabezpieczenie antykorozyjne – ocynk ogniowy. - Segment bezpieczeństwa. Konstrukcja z rury kwadratowej stalowej ocynkowanej ogniowo, spawanej do rampy startowej (przekrój – ćwierć łuku). Wypełnienie z arkusza blachy aluminiowej wygiętej w łuk - grubość. 1,2 mm, nitowane do konstrukcji wsporczej. Wymiary długość ok. 8 m szerokość 0,75 m x wysokość x 0,6 m. - Moduł sterujący maszyny startowej wraz z okablowaniem, gniazda wyjściowe, głośnik, pilot zdalnego sterowania z przewodem 3 m, kabel do tłoka 8 m. - 2 x semafor LED - 4 światła (∅ 100 mm) - Kabel 15 m, zakończony wtyczką. - 2 x stojak na umieszczenie świateł – ocynk ogniowy. Gniazdko hermetyczne. - Siłownik pneumatyczny z wahaczem i sztywnym widelcem, kolektor elektro-powietrzny, zawory szybkoobrotowe. Zbiornik ze stali nierdzewnej o pojemności 0,8 litra, z uchwytem. Armatura przyłączeniowa. - Amortyzator hydrauliczny, w tym adapter ze wspornikiem - 3 sztuki. Zapobiega odskokowi rampy przy opadaniu 5. Fundament pod maszynę startową Pod montaż maszyny startowej wykonać fundament w formie wanny żelbetowej o ściance i płycie dennej gr. 20 cm. Elementy żelbetowe zbrojone prętami #10. Szczegóły zgodnie z branżą konstrukcyjną. W najniższych miejscach wykonać otwory i podłączyć rury drenarskie celem oprowadzenia wody opadowej. 6. Kompresor - Moc silnika: 2,2kW/3HP - Wydajność teoretyczna / na zasilaniu: 375 l/min - Wydajność efektywna: 225 L/min - Pojemność zbiornika: 150 L - Ciśnienie maksymalne: 10 bar - Zasilanie: 400V/3PH - Ilość cylindrów/stopni: 2/1 - Obroty pompy (R.P.M.): 1375 - Waga: 80 kg Uwaga: przed zamówieniem kompresora i pojemnika na kompresor Wykonawca winien dokonać sprawdzenia ich wymiarów pod kontem możliwości umieszczenia kompresora w obudowie. 7. Nawierzchnia łuków nawrotnych i rampy startowej Wymogi materiałowe: - Mrozoodporny materiał na nasypy, - Podbudowa pod warstwę jezdną z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, - Warstwa jezdna z betonu asfaltowego AC8s układanego warstwą 5-7 cm. Wyklucza się możliwość stosowania destruktu asfaltowego. Projektowany układ warstw łuków nawrotnych i rampy startowej: - beton asfaltowy AC8s - 7cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm Is=0,98 - 10cm - nasyp ziemny Is=0,97 - zgodnie z przekrojami - grunt rodzimy Wymogi realizacyjne : - Minimalna grubość podbudowy z kruszywa mineralnego - 10 cm po zagęszczeniu - Minimalna grubość warstwy jezdnej z mieszanki mineralno asfaltowej - 5 cm - Podbudowa musi wystawać poza obrys nawierzchni asfaltowej min. 10 cm - Minimalna odległość krawędzi asfaltu od krawędzi nasypu – 30 cm - Minimalny wskaźnik zagęszczenia nasypów Is=0,97; - Minimalny wskaźnik zagęszczenia podbudowy z kruszywa łamanego pod asfalt Is=0,98 ; - Nawierzchnia asfaltowa musi nachodzić na koronę bandy, pasem 0 szerokości min.30 cm - Wszystkie krawędzie nawierzchni asfaltowej muszą być fazowane pod kątem 45o - Fazowanie i zagęszczanie krawędzi musi odbywać się podczas układania nawierzchni - Niedopuszczalne jest fazowanie (cięcie) po ostygnięciu masy asfaltowej . Krawędzie muszą być wykonane w równej linii , bez pęknięć i ubytków - Połączenia nawierzchni jezdnej w miejscach przerw technologicznych muszą być tak wykonane , aby nie były wyczuwalne uskoki ani zmiany profilu przeszkody. Połączenia mogą być wykonane w technologii „ciepłe na zimne” jedynie w przypadku zastosowania do uszczelnienia emulsji asfaltowej zgodnej z PN-EN 13808 lub innych lepiszczy bądź materiałów termoplastycznych (taśmy ,pasty itp.) według norm i aprobat technicznych - Warstwa jezdna wszystkich zakrętów musi być w przekroju wycinkiem koła. Niedopuszczalne jest stosowanie band, które są w przekroju płaskie lub promień jest niejednostajny. Wyjątek stanowi dolna półka bandy , która może być wypłaszczona - Wszystkie przeszkody (garby, przeszkody złożone) muszą być wyprofilowane w taki sposób, aby umożliwiały płynną jazdę. Niedopuszczalne jest wyprofilowanie przeszkód wymuszających „nerwową jazdę” tzn. zbyt ostrych szpiczastych kształtach - Wszystkie przeszkody na całej swojej szerokości muszą mieć jednakowy profil ( przekrój podłużny). Wyjątek mogą stanowić przeszkody celowo wyprofilowane asymetrycznie, tak aby np. ułatwiały zmianę kierunku jazdy (pochylone garby , multiprzeszkody itp.) - Niedopuszczalne jest stosowanie na powierzchni jezdnej emulsji asfaltowej lub innych substancji Pozostawiających lepkie i/lub śliskie powierzchnie. - Niedopuszczalne jest układanie mieszanki asfaltowej o zbyt niskiej temperaturze prowadzące do powstawania rakowin - Należy stosować narzędzia i techniki zagęszczenia pozwalające w dostateczny sposób zagęścić masę na wszystkich nawet najbardziej stromych powierzchniach bez deformowania optymalnych kształtów przeszkód - Powierzchnia nawierzchni asfaltowej powinna mieć możliwie jednorodną teksturę - Powierzchnia nawierzchni asfaltowe musi być możliwie gładka bez widocznych pęknięć , miejsc Nadmiernie chrapowatych oraz miejsc kruszących się z odpadającymi fragmentami - Pomiędzy przeszkodami należy zastosować spadek poprzeczny nawierzchni o wartości min.0,5%. W Żadnym miejscu toru nie mogą powstawać zastoiska wody - Wodę z miejsc bezodpływowych należy odprowadzić za pomocą odpowiedniego systemu odwodnienia. 8 Mur oporowy Jako wzmocnienie istniejącego muru oporowego wykonać wieniec obwodowy na koronie muru z betonu C25/30 o przekroju 30x40 cm zbrojony 4#12, strzemiona Ø6 co 25 cm. Szczegóły zgodnie z branżą konstrukcyjną. 9. Balustrada Na wieńcu obwodowym zamontować balustradę z płaskowników stalowych wys.110 zm

II.5) Główny kod CPV: 45112720-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-20
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2017-12-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełniania warunków udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku. warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.posiada doświadczenie w zakresie budowy obiektów sportowych lub rodzajowo zbliżonych do przedmiotowego zadania tj. budowa dróg ,parkingów, 2. dysponuje osobami odpowiedzialnym za kierowanie robotami budowlanymi.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania zgodnie z treścią załącznika Nr 2 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym , nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy. Oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu są: Dokumenty dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 1. Wykaz w załączniku nr 4 do SIWZ do SIWZ dotyczący posiadanego doświadczenia w zakresie: Wykonanych robót określonych w pkt.2.c.1 SIWZ . Do wykazu Wykonawca ma obowiązek załączyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. 2.Wykaz w załączniku nr 5 do SIWZ dotyczących osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz złożenia oświadczenia, że osoba która została skierowana do realizacji zamówienia publicznego posiada wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe – poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 5 do SIWZ. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.3 ustawy ,, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 Do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 80,00
Okres gwarancji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Możliwość wprowadzenia zmian w umowie w przypadku gdy: a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; a) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; b) nastąpi konieczność wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkujących przesunięciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do ich wykonania. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian , na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem a nie obowiązkiem Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-17, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę docieplenie elewacji - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę docieplenie elewacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI