Przebudowa i rozbudowa systemu wodno – kanalizacyjnego w gminie Zabłudów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i rozbudowa systemu wodno – kanalizacyjnego w gminie Zabłudów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZabłudów
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-03-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Miejski w Zabłudowie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-03-07
  • Numer ogłoszenia527726-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 527726-N-2018 z dnia 2018-03-07 r.

Urząd Miejski w Zabłudowie: Przebudowa i rozbudowa systemu wodno – kanalizacyjnego w gminie Zabłudów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Zabłudowie, krajowy numer identyfikacyjny 53102200000, ul. Rynek  8 , 16060   Zabłudów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 188 100, e-mail gospodarka@zabludow.pl, faks 085 7188100 w. 44.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty należy składać w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miejski w Zabłudowie ul. Rynek 8, 16-060 Zabłudów - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa systemu wodno – kanalizacyjnego w gminie Zabłudów
Numer referencyjny: RGK.271.4.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. 1.Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i rozbudowa systemu wodno – kanalizacyjnego w gminie Zabłudów z podziałem na zadania : Zadanie 1 - Rozbudowa z przebudową stacji uzdatniania wody w Zabłudowie, Zadanie 2 - Przebudowa przepompowni ścieków ze zbiornikiem uśredniającym wraz z montażem agregatu prądotwórczego, Zadanie 3 – Budowa sieci wodociągowej Zabłudów-Kowalowce, Zadanie 4 – Budowa punktu zlewnego ścieków dowożonych w miejskiej oczyszczalni ścieków w Zabłudowie. 2. Zakres rzeczowy poszczególnych zadań : 1) Zadanie 1-Rozbudowa z przebudową stacji uzdatniania wody w Zabłudowie. Rozbudowa z przebudową stacji uzdatniania wody na dz. o nr geod. 583/1 obr. Zabłudów, gm. Zabłudów - zgodnie z pozwoleniem na budowę decyzja Nr 1802 z dn.11.12.2015 r., polegająca na rozbudowie budynku stacji uzdatniania, przebudowie osadnika popłuczyn, budowie zbiorników wyrównawczych, przebudowie rurociągów wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych montażem agregatu prądotwórczego zgodnie z projektem architektoniczno – budowlanym, projektem budowlanym/technologia/ projektem budowlanym część elektryczna oraz przedmiarami. 2) Zadanie 2 – Przebudowa przepompowni ścieków ze zbiornikiem uśredniającym wraz z montażem agregatu prądotwórczego Przebudowa przepompowni ścieków ze zbiornikiem uśredniającym, przetłaczającej ścieki z miasta Zabłudów do posadowionej na działce nr 435/2 oczyszczalni ścieków polega na: odbudowie korpusu przepompowni, wymianie urządzeń technologicznych wraz z montażem agregatu prądotwórczego zgodnie z projektem budowlanym oraz przedmiarami. 3) Zadanie 3 - Budowa sieci wodociągowej Zabłudów-Kowalowce gm. Zabłudów polega na budowie sieci wodociągowej PE-RC fi 110 mm dł.ok.1936 m oraz fi 90 mm ok. 11 m. Przejścia przez drogę oraz przejścia pod przepustem /rzeką Czarna Kłoda/ należy wykonać metodą przecisku lub przewiertu w rurze osłonowej. Pozostałe parametry: ilość hydrantów nadziemnych fi 80 mm – szt. 6, rury osłonowe fi 169x6,3 40 m szt.3, zasuwy liniowe fi 100 mm szt. 4, fi 80 mm szt. 1 zgodnie z projektem budowlanym i przedmiarami. 4) Zadanie 4 – Budowa punktu zlewnego ścieków dowożonych w miejskiej oczyszczalni ścieków w Zabłudowie. Montaż na terenie miejskiej oczyszczalni ścieków w miejscowości Zabłudów: punktu zlewnego ścieków dowożonych (kat. VIII), zbiornika retencyjno–uśredniającego o poj. 37 m3 (kat. VIII) wraz z wykonaniem robót niezbędnych do instalacji, w tym: wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej (kat. VIII), wraz z zagospodarowaniem terenu zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarami oraz charakterystyką techniczną stacji mierzącej i kontrolującej parametry dostarczanych ścieków. 3. Zamawiający ustala w odniesieniu do poszczególnych zadań następujące terminy rozliczeń finansowych: Zadanie 1 – październik 2018 r., Zadanie 2 i 3 – maj 2019 r., Zadanie 4 – sierpień 2018 r. Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych przy realizacji przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązany będzie przedstawić do akceptacji Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania przed podpisaniem umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót zwanych dalej „dokumentacją”, stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy i nie mogą być jedyną podstawą wyliczenia ceny wykonania przedmiotu zamówienia (wykorzystanie przedmiarów przygotowanych przez Zamawiającego odbywa się na wyłączne ryzyko Wykonawcy). Uważa się, że Wykonawca bierze pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to, czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze. 5. Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej i zapoznanie się z warunkami lokalizacyjno – terenowymi terenu robót w poszczególnych zadaniach. Zamawiający przewiduje zebranie Wykonawców w Referacie Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Zabłudowie (wejście z tyłu budynku) – pok. 14 w dniu 15 marca 2017 r., o godz. 10.00. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace fizyczne, pracujące na terenie budowy.

II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45232150-8
45220000-5
45332300-6
45232460-4
45330000-9
45111300-1
45215000-7
45443000-4
45300000-0
45310000-3
42996000-4
45252100-9
45220000-5
45453000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2857169,78
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-09-28
2019-04-30
2019-04-30
2018-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1 500 000,00 PLN – w celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca musi wykazać się posiadaniem w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł (w okresie nie wcześniejszym, niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert) – dotyczy Zadania 1.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca powinien wykazać, iż wykonał nie wcześniej, niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej: - dwie roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy stacji uzdatniania wody wraz wykonaniem robót instalacyjncych w branży sanitarnej i elektrycznej o wartości nie mniejszej, niż 800 000,00 zł brutto każda robota – dotyczy Zadania 1, - dwie roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy oczyszczalni ścieków o wartości min. 120 000,00 zł brutto każda robota - dotyczy Zadania 2 i 4, - dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o wartości min. 150 000,00 zł brutto każda robota - dotyczy Zadania 3.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości co najmniej 1 500 000,00 PLN w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej, wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku – dotyczy Zadania 1. - Wykaz co najmniej 2 robót budowlanych o wartości min. 800 000,00 zł brutto każda robota obejmujących swoim zakresem budowę lub przebudowę stacji uzdatniania wody wraz z wykonaniem robót instalacyjnych w branży sanitarnej i elektrycznej - dotyczy Zadania 1, - wykaz co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie budowy lub przebudowy oczyszczalni ścieków o wartości min. 120 000,00 zł brutto każda robota - dotyczy Zadania 2 i 4, - wykaz co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie budowy lub przebudowy sieci wodociągowej o wartości min. 150 000,00 zł brutto każda robota - dotyczy Zadania 3.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Dokumenty, w szczególności zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Kwota wadium: 50.000 zł - Zadanie 1, 6.000 zł – Zadanie 2, 10.000 zł - Zadanie 3, 9.000 – Zadanie 4. 3. Termin złożenia wadium: przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Zabłudowie, tj.: Podlasko-Mazurski BS Zabłudów 52 8099 0004 0000 0101 2000 0340, z dopiskiem: „Wadium w przetargu nieograniczonym – Przebudowa i rozbudowa systemu wodno – kanalizacyjnego w gminie Zabłudów – Zadanie nr …. ”. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu, należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zabłudowie w zamkniętej kopercie opisanej tak, jak oferta z dopiskiem „WADIUM” i powinno być ważne przez cały okres związania ofertą. 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zapłata musi nastąpić niezależnie od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy. Zamawiającemu powinno przysługiwać prawo dochodzenia należności zabezpieczonych gwarancją bezpośrednio od wystawcy gwarancji. Niedopuszczalne są zapisy uzależniające zapłatę przez gwaranta sumy gwarancyjnej od wcześniejszego żądania zapłaty należności od Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa 60,00
okres gwarancji jakości 20,00
termin płatności faktury/rachunku 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość następującej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy: a)gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) w związku ze zmianą przepisów o podatku od towarów i usług – o kwotę będącą różnicą pomiędzy kwotą VAT po zmianie stawki tego podatku; b)poprzez zmniejszenie zakresu zamówienia oraz robót zamiennych – warunki określono szczegółowo w projekcie umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 2) w zakresie terminu wykonania zamówienia, w przypadku: a)braku dostępu do obszarów, w których wykonywane są roboty objęte zamówieniem (przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o czas równy ilości dni braku dostępu do obszarów, w których wykonywane są roboty); b)opóźnienia ze strony Zamawiającego przekazania Wykonawcy terenu budowy – przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o czas równy ilości dni zwłoki, w jakiej pozostaje Zamawiający (od dnia powstania zwłoki do dnia protokolarnego przekazania terenu budowy); c)z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa –wyłącznie o czas dokonywania zmian w projekcie, jeżeli nie jest w czasie wprowadzania zmian możliwe wykonywanie przedmiotu zamówienia, d)z powodu wystąpienia zamówień dodatkowych, jeżeli nie jest możliwe wykonywanie zamówienia podstawowego równolegle do wykonywania zamówienia dodatkowego – wyłącznie o okres wykonywania zamówienia dodatkowego, e)z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, na czas jej działania uniemożliwiającego wykonywanie zamówienia, f)z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron – wyłącznie na okres uniemożliwienia Wykonawcy wykonywania zamówienia, g)przerwanie lub zawieszenia robót przez Zamawiającego z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę. 3) zmian obowiązujących przepisów prawa. Podstawą do żądania zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy jest zawiadomienie na piśmie Zamawiającego w ciągu 7 dni, licząc od daty zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt. 2). W zakresie robót zamiennych – tzn. w zakresie robót które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowlany bądź zmieniają prace i nakłady w danej kategorii CPV w sytuacji gdy: a)materiały budowlane przewidziane w umowie do wykonania zamówienia nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania produkcji lub zastąpienia innymi; b)w trakcie realizacji zamówienia zastosowano lepsze materiały budowlane bądź inną technologię wykonania robót. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Rozbudowa z przebudową stacji uzdatniania wody w Zabłudowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rozbudowa z przebudową stacji uzdatniania wody na dz. o nr geod. 583/1 obr. Zabłudów, gm. Zabłudów - zgodnie z pozwoleniem na budowę decyzja Nr 1802 z dn.11.12.2015 r., polegająca na rozbudowie budynku stacji uzdatniania, przebudowie osadnika popłuczyn, budowie zbiorników wyrównawczych, przebudowie rurociągów wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych montażem agregatu prądotwórczego zgodnie z projektem architektoniczno – budowlanym, projektem budowlanym/technologia/ projektem budowlanym część elektryczna oraz przedmiarami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45232150-8, 45220000-5, 45332300-6, 45232460-4, 45330000-9, 45111300-1, 45215000-7, 45443000-4, 45300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1934039,41
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
okres gwarancji jakości 20,00
termin płatności faktury/rachunku 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa przepompowni ścieków ze zbiornikiem uśredniającym wraz z montażem agregatu prądotwórczego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa przepompowni ścieków ze zbiornikiem uśredniającym, przetłaczającej ścieki z miasta Zabłudów do posadowionej na działce nr 435/2 oczyszczalni ścieków polega na: odbudowie korpusu przepompowni, wymianie urządzeń technologicznych wraz z montażem agregatu prądotwórczego zgodnie z projektem budowlanym oraz przedmiarami
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45111300-1, 45220000-5, 45232460-4, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 231580,42
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
termin płatności faktury/rachunku 20,00
okres gwarancji jakości 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa sieci wodociągowej Zabłudów-Kowalowce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa sieci wodociągowej Zabłudów-Kowalowce, gm. Zabłudów polega na budowie sieci wodociągowej PE-RC fi 110 mm dł.ok.1936 m oraz fi 90 mm ok. 11 m. Przejścia przez drogę oraz przejścia pod przepustem /rzeką Czarna Kłoda/ należy wykonać metodą przecisku lub przewiertu w rurze osłonowej. Pozostałe parametry: ilość hydrantów nadziemnych fi 80 mm – szt. 6, rury osłonowe fi 169x6,3 40 m szt.3, zasuwy liniowe fi 100 mm szt. 4, fi 80 mm szt. 1 zgodnie z projektem budowlanym i przedmiarami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45232150-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 372399,25
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
okres gwarancji jakości 20,00
termin płatności faktury/rachunku 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Budowa punktu zlewnego ścieków dowożonych w miejskiej oczyszczalni ścieków w Zabłudowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Montaż na terenie miejskiej oczyszczalni ścieków w miejscowości Zabłudów: punktu zlewnego ścieków dowożonych (kat. VIII), zbiornika retencyjno–uśredniającego o poj. 37 m3 (kat. VIII) wraz z wykonaniem robót niezbędnych do instalacji, w tym: wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej (kat. VIII), wraz z zagospodarowaniem terenu zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarami oraz charakterystyką techniczną stacji mierzącej i kontrolującej parametry dostarczanych ścieków.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 42996000-4, 45330000-9, 45252100-9, 45220000-5, 45232460-4, 45453000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 319150,70
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
okres gwarancji jakości 20,00
termin płatności faktury/rachunku 19,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż okien - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż okien. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI