„Przebudowa i rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości Trzcianna”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa i rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości Trzcianna”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Kawęczyn
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-02
  • ZamawiającyGmina Nowy Kawęczyn
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-17
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00162147
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa i rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości Trzcianna”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Kawęczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148383

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowy Kawęczyn

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Kawęczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-115

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 831-72-89

1.5.8.) Numer faksu: 46 831-72-89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugkaweczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkaweczyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości Trzcianna”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80766d1c-d5be-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162147

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037004/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa i rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości Trzcianna

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ugkaweczyn.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugkaweczyn.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej
znajdującej się pod adresem: https://ugkaweczyn.ezamawiajacy.pl/
2. Instrukcja korzystania z Platformy jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce
„Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do
Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu.
4. W przypadku korzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
5. Ogólne zasady korzystania z Platformy: szczegółowe informacje w tym zakresie zawiera SWZ Dział XII
6. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na
Platformie tj.:
A. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
B. Komputer klasy PC lub MAC, z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez
producenta;
C. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa wspierana przez producenta MS
Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
D. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;
E. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do
100 MB w txt, pdf, doc, xls, docx, zip, 7z, tar, gz, xml, XAdES.
7. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
A. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie,
jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest
dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
B. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim
źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami
korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania
teleinformatycznego Platforma zakupowa Gmina Nowy Kawęczyn tel. +48 22 257 22
23(infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e mail:oneplace@marketplanet.pl
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca
przekazał w niniejszym postępowaniu;
2. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:
„Przebudowa i rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości Trzcianna”
prowadzonym w trybie podstawowym;
3. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021, poz. 1129), dalej
„ustawa Pzp”;
4. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób
gwarantujący jego nienaruszalność.
5. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Wykonawca posiada:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących
Wykonawcy;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana
nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz
nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8. Wykonawcy nie przysługuje
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
9. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia
2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od
osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu.
10. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
11. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
12. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie
Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679,
są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): : 1) W uzasadnionych przypadkach przysługują Pani/Panu
następujące prawa: prawo dostępu, prawo do sprostowania, prawo do ograniczenia, prawo do
wniesienia sprzeciwu, prawo do usunięcia, prawo do przenoszenia.
2) Osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego jeżeli uważa że doszło
do naruszenia ochrony danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu
Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie na ulicy Stawki 2 i wszystkie dane kontaktowe
znajdują się na platformie www.uodo.gov.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENI

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy
i przebudowy stacji wodociągowej zlokalizowane na działce nr 293/2w miejscowości
Trzcianna, Gmina Nowy Kawęczyn, powiat skierniewicki, województwo łódzkie.
2. Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego decyzję
o zezwoleniu na użytkowanie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji
projektowej – projekcie budowlanym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45247270-3 - Budowa zbiorników

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) Cena – 60 %
2) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały – 40%
ad 1). Cena
 w zakresie tego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt,
 ocena nastąpi na podstawie informacji wpisanych w formularzu ofertowym,
 oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów,
 kolejne otrzymają punkty przyznane wg wzoru:
na j ni ż sz a o f e r owa n a c e n a
c en a o f e rt y b ad a ne j
×60 ×100
ad 2). Okres gwarancji
 w zakresie tego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt,
 ocena nastąpi na podstawie informacji wpisanych w formularzu ofertowym,
 Zamawiający informuje, że oferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 m cy oraz nie może być dłuższy niż 60 m-cy od dnia odebrania przez Zamawiającego
robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego,
 w przypadku nie wpisania żadnego okresu gwarancji w ofercie lub wpisania okresu
krótszego niż 36 m-cy oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu
 w przypadku wpisania w ofercie okresu dłuższego niż 60 m-cy, oferta uzyska 40 pkt,
 oferta z okresem gwarancji 60 m-cy otrzyma 40 punktów,
 w przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 36 a 60 miesięcy, oferta uzyska
punkty przyznane wg wzoru:
b a d a n y o k r e s g wa r a n c j i
n a j d ł ż sz y o f e r o wa n y o k r e s g w a r a n c j i
×40 ×10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów
- Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub
finansowej, jeżeli wykaże, że:
- Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub
zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał:
 jedną robotę budowlaną, która polegała na budowie, rozbudowie lub przebudowie
stacji wodociągowej;
b) w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował
 kierownikiem budowy - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku
Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami
równoważne do wyżej wskazanych;
 kierownikiem robót budowlanych (konstrukcyjnych) – osobą posiadającą
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia
budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do
kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych;
 kierownikiem robót sanitarnych – osobą posiadającą uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku
Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami
równoważne do wyżej wskazanych;
 kierownikiem robót elektrycznych – osobą posiadającą uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub
odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców
zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do
wyżej wskazanych;
Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji przez jedną osobę posiadającą wymagane uprawnienia
2. Wstępnym potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
będzie oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X. SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda przedstawienia podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od
niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
wzór wykazu dla robót budowlanych stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę
jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych
do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
2) Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych,
wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych, dotyczy
robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą
polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub
usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp).
4) W przypadku, o którym mowa w ust. 3 powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
8. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu
wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.
9. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które
zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość
i aktualność.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie wstępne o niepodleganiu wykluczeniu oraz
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg załącznika nr 4 do SWZ.
2. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
Wykonawca przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,
potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby
– wg załącznika nr 5 do SWZ
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie
wstępne składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu,
zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym, w części dotyczącej
braku podstaw wykluczenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 30.000,00 zł
2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku
następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
w Banku Spółdzielczym w Skierniewicach, Oddział w Nowym Kawęczynie, konto nr 88
9297 0005 0200 0130 2012 0017
z dopiskiem „Wadium na zadanie pn.:„Przebudowa i rozbudowa stacji wodociągowej
w miejscowości Trzcianna”.
4. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez
zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium
(jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego
nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art.
97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub
poręczenia,
w postaci elektronicznej.
6. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji i/lub poręczeń, z ich treści musi
wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego -„Przebudowa i rozbudowa stacji wodociągowej w
miejscowości Trzcianna”.
7. Z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze
pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na
rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach,
o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp.
8. Gwarancje i poręczenia muszą podlegać prawu polskiemu. Wszystkie spory dotyczące
gwarancji i poręczeń, będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy polskie.
W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczeń w języku
innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz
z tłumaczeniem na język polski.
9. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub
kilka form, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp. Zmiana formy wadium musi być
dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 3 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
2. Zgodnie z art. 450 ust. 1 Pzp, zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru
wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem
pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości.
3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach
określonych
w art. 450 ust. 2 Pzp:
1) w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej;
2) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez
Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego;
3) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w
ustawie z dnia
6 grudnia 1996 r. o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów.
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Skierniewicach, Oddział w Nowym
Kawęczynie, konto nr 88 9297 0005 0200 0130 2012 0017 z dopiskiem - Zabezpieczenie
na zadanie: „Przebudowa i rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości
Trzcianna”
4. Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pieniądzu przelewem
na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą zabezpieczenia (wpływ środków pieniężnych na rachunek
bankowy wskazany przez zamawiającego musi nastąpić przed podpisaniem umowy
w sprawie zamówienia publicznego).
5. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, zamawiający przechowuje je na
oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione
w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej
za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy.
6. W przypadku gdy zabezpieczenie będzie wnoszone w innej formie niż pieniądz,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu wyżej wymienionego dokumentu.
7. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w innej formie niż pieniądz, z treści
dokumentu musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie
zamawiającego (beneficjenta), zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz
zamawiającego kwoty stanowiącej 3% ceny całkowitej podanej w ofercie, z tytułu
niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego
przez wykonawcę (zobowiązanego).
8. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w następujących terminach:
a) 70% wysokości zabezpieczenia w ciągu 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania
przez Zamawiającego za należycie wykonane;
b) 30% wysokości zabezpieczenia nie później niż w 15 dniu po upływie okresu gwarancji
jakości.
9. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy
zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 450 ust. 1 Pzp.
10. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości
zabezpieczenia
i bez zmniejszenia jego wysokości.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ugkaweczyn.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-02 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Informacja o podstawach wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1
– Zamawiający nie przewiduje stosowanie podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109
ust. 1.
2. Opis części zamówienia orazliczba części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć
ofertę, lub maksymalna liczbę części, na które zamówienie może zostać udzielone temu
samemu wykonawcy, oraz kryteria lub zasady, mające zastosowanie do ustalenia, które
części zamówienia zostaną udzielone jednemu wykonawcy, w przypadku wyboru jego oferty
w większej niż maksymalna liczbie części
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział zamówienia
spowodowałby nadmierne trudności organizacyjne i techniczne.
Brak podziału zamówienia na części nie wpływa negatywnie na konkurencyjność w sektorze
małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym,
umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw.
Wartość przedmiotowego zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują
do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby
zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do
dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym
zamówieniem
w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE,
a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających
dyrektywie - a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE).
3. Informacja dotycząca ofert wariantowych, w tym o sposobie przedstawiania ofert
wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2,
- Zamawiający nie przewiduje wymagań w tym zakresie.
5. Informacja o zastrzeżeniu możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie
przez wykonawców, o których mowa w art. 94
- Zamawiający nie przewiduje takich wymagań.
6. Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8
Pzp.
- Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8
Pzp.
7. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia
przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131
ust. 2 Pzp
- Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub
sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których
mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
8. Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między
zamawiającym a wykonawcą
- Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
9. Informacja dotycząca zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
- Zamawiający nie przewiduje kosztów udziału w postępowaniu
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań
- Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia.
11. Maksymalna liczbę wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
12. informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230
- Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej;
13. Informacja o wymogu kub możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych
lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty
- Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do składanej oferty.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji szpitala - Rawa Mazowiecka
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzoną inwestycją poszukuję firmy do wykonania elewacji szpitala. Powierzchnia ok. 1500m2. Miejsce realizacji - Rawa Mazowiecka. Rozpoczęcie prac możliwe w drugiej połowie maja. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI