„Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m. Koźminek

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m. Koźminek i Dębsko”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoźminek
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-07
  • ZamawiającyGmina Koźminek
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-23
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00095184
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m. Koźminek i Dębsko”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koźminek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855417

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Koźminek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 0627637085

1.5.8.) Numer faksu: 0627637207

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kozminek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m. Koźminek i Dębsko”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ea558a9-aa7d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095184

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024765/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m. Koźminek i Dębsko

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/; http://www.bip.kozminek.pl/index.php/przetargi/ogloszenia-przetargi-od-2021-r

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą:„Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m. Koźminek i Dębsko”–znak sprawy:RIR ZPiFS.271.2.3.2022.Wykonawca przysępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:a)podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346);b)podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:a)dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;b)dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;c)do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo- aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:a)stały dostęp do sieci Internet;b)posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),c)komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,d)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),e)włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki w formatach określonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt,.xls,.xlsx,.ppt,.csv,.pdf,.jpg, .git,.png,.tif,.dwg,.ath,.kst,.zip,.rar,przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf,.doc,.docx.,.xlsx,.xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:a)załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej.Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;b)oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss),widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie”Data przesłania”;c)o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”).Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy,podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarte są w pkt. 28 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIR ZPiFS.271.2.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie udzielonej przez Bank Gospodarstwa Krajowego wstępnej promesy nr 01/2021/8737/PolskiLad.
1. Opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m. Koźminek obejmująca swym zakresem:
1.2 Zakres prac związanych z rozbudową budynku technologicznego SUW z przebudową
i remontem części istniejącej
1.3 Rozbudowa budynku technologicznego SUW
a) rozbudowa budynku w oparciu o obiekt istniejący, w technologii tradycyjnej, ściana murowana z pustaków ceramicznych gr. 25cm na zaprawie cementowo-wapiennej
b) ściany wewnętrzne działowe z pustaków ceramicznych gr. 12cm na zaprawie cementowo-wapiennej
c) element nowoprojektowany na fundamentach betonowych, zbrojonych,
z układem warstw posadzki jak w budynku istniejącym
d) pomieszczenie zwieńczyć stropem, dach kryty papą z nowym opierzeniem,
z dociepleniem i wyposażeniem w system rynien i rur spustowych
1.4 Adaptacja / wydzielenie pomieszczenia chlorowni
a) wykonanie nowego, odrębnego wejścia z zewnątrz budynku, szer. drzwi 90cm, profil aluminiowy z ciepłym profilem
b) domurowanie ściany działowej oddzielającej chlorownię od pozostałych pomieszczeń, ściana murowana z pustaków ceramicznych gr. 12cm na zaprawie cementowo-wapiennej
c) wyposażenie pomieszczenia w system wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, oraz wpust podłogowy (kratkę ściekową)
1.5 Remont budynku technologicznego / standard wykończenia części rozbudowywanej
a) roboty rozbiórkowe - demontaż istniejących urządzeń, armatury oraz orurowania, roboty rozbiórkowe i przygotowawcze pod prace remontowe
b) remont i wykonanie nowych kanałów technologicznych - kanały technologiczne pod orurowanie technologiczne i odprowadzenie popłuczyn wyposażyć w okładzinę żywiczną
i zwieńczenie kratkami ażurowymi nierdzewnymi (częściowa likwidacja istniejących)
c) wejście do obiektu - montaż nowych wrót wejściowych o szer. 2,40m oraz wykonanie nowej stolarki drzwiowej zewnętrznej - szer. drzwi 90cm, profil aluminiowy z ciepłym profilem
d) stolarka drzwiowa wewnętrzna - aluminiowa z ciepłym profilem, szer. drzwi 80cm
e) stolarka okienna w części rozbudowywanej - z PVC w nawiązaniu
do istniejących wymiarów otworów okiennych, z montażem parapetów zewnętrznych
f) wykucie otworu (przejścia) pomiędzy budynkiem istniejącym a rozbudowywanym
g) wykonanie nowej posadzki na warstwach: wylewka samopoziomująca
gr. 7cm, podkład betonowy zbrojony gr. 12cm, papa asfaltowa, styropian twardy gr. 6cm, papa asfaltowa, podłoże betonowe gr. 15cm, piasek zagęszczony gr. 20cm
h) wykonanie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych
i) malowanie obiektu i ułożenie płytek ceramicznych - płytki podłogowe oraz ścienne
do wysokości 2,10m na zaprawie klejowej, powyżej malowanie farbą emulsyjną w kolorze jasnym
j) instalacje wewnętrzne wod-kan i wentylacyjne - z montażem nowego wyposażenia sanitarnego (umywalki, miska ustępowa)
k) elewacja budynku istniejącego - wyprawa tynkarska
l) elewacja budynku rozbudowywanego - styropian + wyprawa tynkarska
m) termomodernizacja stropodachu - części istniejącej (ocieplenie dachu)
n) rozkucie istniejących daszków żelbetowych nad wejściami z wykonaniem nowych
w postaci daszków systemowych (prefabrykowanych) z aluminium
1.6 Prace zewnętrzne
a) wykonanie opaski wokół budynku i obiektów technologicznych z betonowej kostki brukowej
b) agregat prądotwórczy posadowiony na zewnątrz budynku technologicznego na płycie fundamentowej
c) na dachu montaż paneli fotowoltaicznych
1.7 Roboty drogowe - drogi wewnętrzne i dojazdowe wg branżowego projektu technicznego.
a) Roboty związane z umocnieniem terenu betonową kostka brukowa wykonać z układem warstw konstrukcyjnych:
1.8 Roboty sanitarne - wg branżowego projektu technicznego w zakresie: wymiany ciągu technologicznego uzdatniania i dystrybucji wody, wymiany obudowy studni głębinowej wraz z uzbrojeniem (przewidziano zastosowanie termoizolacyjnej obudowy nadziemnej,
|z tworzywa sztucznego - laminatu poliestrowego wzmacnianego włóknem szklanym, stanowiącej kompletny element wyposażony w niezbędną armaturę ze stali nierdzewnej posadowiony na wcześniej wykonanym podłożu), przebudowy odstojnika popłuczyn (funkcję tę pełnił będzie podziemny, prostokątny, żelbetowy zbiornik modułowy, prefabrykowany o wymiarach 5,0x6,0m), wykonania trzeciego, dodatkowego zbiornika wody uzdatnionej (nadziemny, stalowy zbiornik średnicy wewn. 4,5m o pojemności 150m3), wykonania niezbędnych rurociągów technologicznych wod-kan (tj. rurociągów wody surowej, uzdatnionej oraz kanalizacyjnych) przebiegających pomiędzy poszczególnymi obiektami SUW (studnia głęb., zbiornik wyrówn., odstojnik, budynek technolog.)
i wykonania studzienki neutralizacyjnej dla ścieków z chlorowni (studzienka betonowa, bezodpływowa średnicy 1000mm, głębokości 2,0m).
1.9 Roboty elektryczne - wg branżowego projektu technicznego w zakresie: przebudowy instalacji elektrycznej z dostosowaniem obiektu do pracy w trybie automatycznym wraz
z monitoringiem pracy SUW i zabudową agregatu prądotwórczego oraz realizację instalacji fotowoltaicznej na potrzeby własne zasilania SUW (zaplanowano instalację fotowoltaiczną w postaci 36 modułów fotowoltaicznych posadowionych na dedykowanej konstrukcji
o wysokości poniżej 3m montowanych na poziomie dachu z niezbędnym okablowaniem, falownikiem i rozdzielnicą).

2. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębsko obejmująca swym zakresem:
Zakres przebudowy i prac w budynku Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębsko.
2.1 POMIESZCZENIE CHLOROWNI
a) wykonanie nowego, odrębnego wejścia z zewnątrz budynku, szer. drzwi 90cm, profil aluminiowy z ciepłym profilem
b) domurowanie ściany działowej oddzielającej chlorownię od hali filtr., ściana murowana
z pustaków ceramicznych na zaprawie cementowo-wapiennej, gr. 12cm
c) wyposażenie pomieszczenia w system wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, oraz wpust podłogowy (kratkę ściekową)
2.2 HALA FILTRÓW I POMP
a) roboty rozbiórkowe - demontaż istniejących urządzeń, armatury oraz orurowania, roboty rozbiórkowe i przygotowawcze pod prace remontowe
b) poszerzenie wejścia do obiektu - montaż nowych wrót wejściowych o szer. 2,40m
c) remont i wykonanie nowych kanałów technologicznych kanały technologiczne pod orurowanie technologiczne i odprowadzenie popłuczyn wyposażyć w okładzinę żywiczną i zwieńczenie kratkami ażurowymi nierdzewnymi
d) wykonanie nowej posadzki na warstwach: wylewka samopoziomująca gr. 7cm, podkład betonowy zbrojony gr. 12cm, papa asfaltowa, styropian twardy gr. 6cm, papa asfaltowa, podłoże betonowe gr. 15cm, piasek zagęszczony gr. 20cm
e) wykonanie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych
f) malowanie obiektu i ułożenie płytek ceramicznych, płytki podłogowe oraz ścienne do wysokości 2,0m na zaprawie klejowej, powyżej malowanie farbą emulsyjną w kolorze jasnym
2.3 PRACE REMONTOWE ZEWNĘTRZNE
a) naprawa elewacji budynku (w miejscu wykonania nowych drzwi do chlorowni i wrót wejściowych) styropian + wyprawa tynkarska
b) wykonanie opaski wokół budynku technologicznego, zbiornika retencyjnego (wyrównawczego) i obudowy studni głębinowej z betonowej kostki brukowej szer. 1,0m plus podjazd i dojazd od bramy wjazdowej
c) czyszczenie elewacji budynku i malowanie
d) termomodernizacja stropodachu (ocieplenie dachu)
e) agregat prądotwórczy posadowiony na zewnątrz budynku technologicznego na płycie fundamentowej,
f) istniejące ogrodzenie z siatki stalowej na słupkach do wymiany na nowe
(w systemie ogrodzenia panelowego, wraz z bramą wjazdową i furtką).
g) na dachu montaż paneli fotowoltaicznych.
2.4 Roboty sanitarne - wg branżowego projektu technicznego w zakresie: wymiany ciągu technologicznego uzdatniania i dystrybucji wody, wymiany obudowy studni głębinowej wraz z uzbrojeniem (przewidziano zastosowanie termoizolacyjnej obudowy nadziemnej,
|z tworzywa sztucznego - laminatu poliestrowego wzmacnianego włóknem szklanym, stanowiącej kompletny element wyposażony w niezbędną armaturę ze stali nierdzewnej posadawiany na wcześniej wykonanym podłożu), przebudowy odstojnika popłuczyn (funkcję tę pełnił będzie podziemny, prostokątny, żelbetowy zbiornik modułowy, prefabrykowany o wymiarach 5,0x6,0m), wykonania niezbędnych rurociągów technologicznych wod-kan (tj. rurociągów wody surowej, uzdatnionej oraz kanalizacyjnych) przebiegających pomiędzy poszczególnymi obiektami SUW (studnia głęb., zbiornik wyrówn., odstojnik, budynek technolog.) i wykonania studzienki neutralizacyjnej dla ścieków z chlorowni (studzienka betonowa, bezodpływowa średnicy 1000mm, głębokości 2,0m).
2.5 Roboty elektryczne - wg branżowego projektu technicznego w zakresie: przebudowy instalacji elektrycznej z dostosowaniem obiektu do pracy w trybie automatycznym wraz
z monitoringiem pracy SUW i zabudową agregatu prądotwórczego oraz realizację instalacji fotowoltaicznej na potrzeby własne zasilania SUW (zaplanowano instalację fotowoltaiczną o łącznej mocy ~ 4,8 kWp w postaci 12 modułów fotowoltaicznych posadowionych
na dedykowanej konstrukcji o wysokości poniżej 3m na poziomie dachu z niezbędnym okablowaniem, falownikiem i rozdzielnicą).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31120000-3 - Generatory

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
1)Wykonawca wykonał nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 zadanie polegające na budowie lub/i przebudowie lub/i remoncie lub modernizacji stacji uzdatniania wody za minimum 1 700 000,00 zł brutto każde zadanie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
2) Zamawiający dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.
a) min. jedna osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
b) min. jedna osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zal nr 5 - Wykaz robót budowanych
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Zal nr 6 - Wykaz osób
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zal nr 1 – Formularz ofertowy
Zal nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Zal nr 4 - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

15.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN).
15.2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2022-04-07 do godz. 09:00, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).
15.3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2022-05-06.
15.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kaliskiej o. Koźminek 45 8404 0006 2001 0000 1384 0004 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
15.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:
a) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Koźminek, Kościuszki 7 , 62-840 Koźminek;
b) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;
c) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;
d) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
15.6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
15.7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
15.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

12.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
12.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
12.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości 5% wynagrodzenia brutto wynikającego z umowy. Pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji zadania.
Wypłacona zaliczka podlega zaliczeniu na poczet wynagrodzenia przysługującemu Wykonawcy. Wykonawcy zostanie wypłacone wynagrodzenie w kwocie pomniejszonej o kwotę udzielonej zaliczki, chyba że zaliczka ta zostanie wcześniej zwrócona Zamawiającemu.
Zaliczka zostanie wypłacona po przekazaniu Wykonawcy placu budowy i po przedłożeniu Zamawiającemu przez Wykonawcę faktury zaliczkowej z terminem płatności zaliczki nie krótszym niż 14 dni od dnia wystawienia faktury Zamawiającemu.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w zgodnie z §12 Projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-07 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ułożenie kostki brukowej ok. 150 m2 - Turek
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecimy ułożenie kostki brukowej ok. 150 m2. Termin do 31 maja w Turku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI