Przebudowa i rozbudowa parkingów i ciągów komunikacyjnych wraz z budową i przebudową...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i rozbudowa parkingów i ciągów komunikacyjnych wraz z budową i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej przy ul. Sportowej 22 w Suwałkach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2022-07-06
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00218603
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa parkingów i ciągów komunikacyjnych wraz z budową
i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej przy ul. Sportowej 22 w Suwałkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kombatantów

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-102

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 664 31 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bialystok@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kowr.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Obrót ziemią ZWRSP

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800010

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Kombatantów

1.11.4.) Miejscowość: Białystok

1.11.5.) Kod pocztowy: 15-102

1.11.6.) Województwo: podlaskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.11.9.) Numer telefonu: 85 664 31 50

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bialystok@kowr.gov.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.kowr.gov.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa parkingów i ciągów komunikacyjnych wraz z budową
i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej przy ul. Sportowej 22 w Suwałkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f84f940b-f15d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218603

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049635/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Roboty w zakresie różnych nawierzchni - Remont parkingu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kowr.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/. Wykonawca posiadający konto na platformie zakupowej ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
Korzystanie z platformy wymaga zarejestrowania konta na platformie.
Instrukcja korzystania z platformy dostępna jest (po uprzednim zalogowaniu na platformie)
w zakładce „Pomoc / Instrukcje”. W ww. instrukcji określone są również minimalne wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z platformy.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy, określone w ww. instrukcji oraz w regulaminie platformy, który jest dostępny pod adresem wskazanym w pkt 14.1. Wykonawca korzystając
z platformy zobowiązuje się do przestrzegania postanowień zawartych w ww. instrukcji oraz w regulaminie platformy.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy wynosi 50 MB.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty danych, w jakich należy sporządzać:
a) dane zawierające dokumenty tekstowe i tekstowo-graficzne: .doc, .docx, .pdf, .xls i .xlsx, ze szczególnym wskazaniem na .pdf
b) skompresowane dokumenty elektroniczne: .zip i .7z.
Do podpisywania dokumentów w postaci elektronicznej wymagane jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego stosuje się następujące formaty podpisów: XAdES, PAdES, CAdES lub ASIC (zamawiający preferuje stosowanie formatu podpisu PAdES dla plików w formacie .pdf oraz XAdES typ wewnętrzny otaczający dla plików w pozostałych dopuszczalnych formatach).
UWAGA! W przypadku korzystania z formatu podpisu XAdES typ zewnętrzny należy pamiętać, żeby plik podpisu przekazać zamawiającemu razem z plikiem podpisywanym.
Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy podpisu osobistego stosuje się następujące formaty podpisów: PAdES.
Dokumenty elektroniczne po podpisaniu przy pomocy profilu zaufanego generowane są w formacie .xml lub .pdf i w takim formacie należy przesyłać je do zamawiającego.
Podpisanego jednym z ww. rodzajów podpisu elektronicznego pliku nie należy w żaden sposób modyfikować (np. edytować, łączyć podpisanych plików czy drukować ponownie do formatu .pdf), gdyż może to spowodować naruszenie integralności danych, a co za tym idzie negatywną weryfikację podpisu i w konsekwencji odrzucenie oferty.
Jeśli zachodzi konieczność modyfikacji już podpisanego pliku należy usunąć plik z podpisem, dokonać modyfikacji w pliku źródłowym i ponownie opatrzyć go jednym z ww. podpisów elektronicznych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BIA.WOP.260.2.2022.MSO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1147389,79 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa parkingów i ciągów komunikacyjnych wraz z budową i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej przy ul. Sportowej 22
w Suwałkach, polegająca na:
• przebudowie dróg wewnętrznych;
• przebudowie miejsc parkingowych, w tym dla osób niepełnosprawnych;
• budowie miejsc postojowych na rowery;
• przebudowie ciągów pieszych;
• budowie przyłącza wodociągowego i instalacji wodociągowej;
• budowie instalacji kanalizacji deszczowej wraz z przyłączem do miejskiej kanalizacji deszczowej;
• budowie oświetlenia ciągów komunikacyjnych;
• budowie wewnętrznego kanału technologicznego do przeprowadzenia instalacji zasilającej bramę wjazdową;
• budowie ogrodzenia działki;
• urządzeniu zieleńców.
Zakres zamówienia obejmuje również:
1) geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie;
2) wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów);
3) organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, uzyskanie decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego (wraz z wniesieniem opłaty) jeżeli zachodzi taka potrzeba. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków
w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem
i staraniem;
4) usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją;
5) realizacje prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych;
6) uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych;
7) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego;
8) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów;
9) wszystkie materiały nie nadające się do ponownego wykorzystania (materiał ziemny) Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową.
5.1.1. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót i przedmiotu zamówienia określają:
1) Specyfikacja Warunków Zamówienia,
2) Dokumentacja projektowa,
3) Przedmiary robót, które są wyłącznie dokumentem pomocniczym i szacunkowym, z którego wykonawca może skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku,
4) Decyzje i inne dokumenty formalno – prawne,
5) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST),
6) Projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45247110-4 - Budowa kanałów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Nie dotyczy
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Nie dotyczy
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) doświadczenie Wykonawcy:
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:
Wykonawca spełni warunku jeśli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: wykonał minimum 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia polegającego na budowie, rozbudowie lub przebudowie parkingów, placów, chodników, ścieżek rowerowych lub dróg z kostki brukowej betonowej o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto) każda.
b) potencjał kadrowy:
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w celu realizacji zamówienia publicznego dysponuje osobami osoby posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe
i uprawnienia, tj. dysponuje:
• kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń;
• kierownikiem robót w branży sanitarnej – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej bez ograniczeń;
• kierownikiem robót w branży elektrycznej – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.

Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania uprawnień w kilku specjalnościach.

Przez ww. uprawnienia budowlane należy rozumieć: uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t. j. Dz. U. z 2019 poz. 831). Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.), wówczas wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy zamawiającym a wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez wykonawcę, jak i dostarczonych przez zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia tłumacz ten winien być biegłym w tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych.
Ww. osoby, które posiadają uprawnienia budowlane (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. 2019 r. poz. 1117 z późn. zm.)) muszą być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
c) certyfikaty:
Zamawiający wymaga posiadania wdrożonego certyfikat ISO 45001 dotyczącego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy wystawionego przez certyfikowaną jednostkę posiadającą akredytację wydaną przez Polskie Centrum Akredytacji oraz oświadczenie o zapewnieniu ważności certyfikatu do końca realizacji umowy.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp każdy Wykonawca wraz z formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SWZ o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Podwykonawca składa oświadczenie określone w ww. pkt stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Zamawiający wezwie Wykonawcę zgodnie z art. 274 ustawy Pzp, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) potwierdzenie zawarcia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem jej opłacenia, zgodnie z pkt 7.2. ppkt 3 SWZ;
b) wykaz robót budowlanych stanowiący załącznik nr 5 do SWZ zgodnie z pkt 7.2. ppkt 4 lit. a SWZ z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty w tym oświadczenia Wykonawcy;
c) wykaz osób stanowiący załącznik nr 6 do SWZ zgodnie z pkt 7.2. ppkt 4 lit. b SWZ, wraz z załączaniem dowodów potwierdzających ich kwalifikacji zawodowe, uprawnienia, a także aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
d) kopię certyfikatu oraz oświadczenie o zapewnieniu ważności certyfikatu do końca realizacji umowy zgodnie z pkt. 7.2. ppkt. 4 lit. c SWZ.

Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp każdy Wykonawca wraz z formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SWZ o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Podwykonawca składa oświadczenie określone w ww. pkt stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Zamawiający wezwie Wykonawcę zgodnie z art. 274 ustawy Pzp, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) potwierdzenie zawarcia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem jej opłacenia, zgodnie z pkt 7.2. ppkt 3 SWZ;
b) wykaz robót budowlanych stanowiący załącznik nr 5 do SWZ zgodnie z pkt 7.2. ppkt 4 lit. a SWZ z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty w tym oświadczenia Wykonawcy;
c) wykaz osób stanowiący załącznik nr 6 do SWZ zgodnie z pkt 7.2. ppkt 4 lit. b SWZ, wraz z załączaniem dowodów potwierdzających ich kwalifikacji zawodowe, uprawnienia, a także aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
d) kopię certyfikatu oraz oświadczenie o zapewnieniu ważności certyfikatu do końca realizacji umowy zgodnie z pkt. 7.2. ppkt. 4 lit. c SWZ.

Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp każdy Wykonawca wraz z formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SWZ o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Podwykonawca składa oświadczenie określone w ww. pkt stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Zamawiający wezwie Wykonawcę zgodnie z art. 274 ustawy Pzp, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) potwierdzenie zawarcia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem jej opłacenia, zgodnie z pkt 7.2. ppkt 3 SWZ;
b) wykaz robót budowlanych stanowiący załącznik nr 5 do SWZ zgodnie z pkt 7.2. ppkt 4 lit. a SWZ z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty w tym oświadczenia Wykonawcy;
c) wykaz osób stanowiący załącznik nr 6 do SWZ zgodnie z pkt 7.2. ppkt 4 lit. b SWZ, wraz z załączaniem dowodów potwierdzających ich kwalifikacji zawodowe, uprawnienia, a także aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
d) kopię certyfikatu oraz oświadczenie o zapewnieniu ważności certyfikatu do końca realizacji umowy zgodnie z pkt. 7.2. ppkt. 4 lit. c SWZ.

Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) potwierdzenie zawarcia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem jej opłacenia, zgodnie z pkt 7.2. ppkt 3 SWZ;
b) wykaz robót budowlanych stanowiący załącznik nr 5 do SWZ zgodnie z pkt 7.2. ppkt 4 lit. a SWZ z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty w tym oświadczenia Wykonawcy;
c) wykaz osób stanowiący załącznik nr 6 do SWZ zgodnie z pkt 7.2. ppkt 4 lit. b SWZ, wraz z załączaniem dowodów potwierdzających ich kwalifikacji zawodowe, uprawnienia, a także aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
d) kopię certyfikatu oraz oświadczenie o zapewnieniu ważności certyfikatu do końca realizacji umowy zgodnie z pkt. 7.2. ppkt. 4 lit. c SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych). Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia związania ofertą z zastrzeżeniem art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 i ust. 2 ustawy Pzp.
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego (Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Warszawie Oddział Terenowy w Białymstoku) nr konta: 46 1130 1059 0017 3390 1620 0001 (w tytule przelewu należy wpisać: „Wadium – „Przebudowa i rozbudowa parkingów i ciągów komunikacyjnych wraz z budową i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej przy ul. Sportowej 22 w Suwałkach (BIA.WOP.260.2.2022.MSO)“). Przy czym Zamawiający uzna wadium za wniesione skutecznie tylko w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy przed terminem składania ofert; do formularza oferty (załącznik nr 1 do SWZ) Wykonawca dołącza potwierdzenie wykonania przelewu wadium.
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej wraz z formularzem oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa w Warszawie Oddział Terenowy w Białymstoku, ul. Kombatantów 4, 15-102 Białystok, NIP 5272818355
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia
o zwolnieniu wadium.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1. SWZ stanowiące załącznik nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego w pkt. 7.2. SWZ wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, które stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 9 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe o których mowa
w pkt 9.3. SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 7.2. SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kowr.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-06 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Cała dokumentacja dotycząca postępowania znajduje się na platformie zakupowej: https://kowr.eb2b.com.pl/
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dokończenie płytek w łazience - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dokończenie płytek w łazience. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI