Przebudowa i rozbudowa budynków nr 47 i nr 49 wraz z ich połączeniem na terenie SOSW...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i rozbudowa budynków nr 47 i nr 49 wraz z ich połączeniem na terenie SOSW nr 1 przy ul. J. Korczaka w Policach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPolice
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-25
  • ZamawiającySPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 1 DLA DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH RUCHOWO IM. MARII GRZEGORZEW
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-06
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynków nr 47 i nr 49 wraz z ich połączeniem na terenie SOSW nr 1 przy ul. J. Korczaka w Policach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 1 DLA DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH RUCHOWO IM. MARII GRZEGORZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000188950

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Janusza Korczaka 45

1.5.2.) Miejscowość: Police

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.kalucka@soswdnr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soswdnr.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa budynków nr 47 i nr 49 wraz z ich połączeniem na terenie SOSW nr 1 przy ul. J. Korczaka w Policach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04d7c731-26c7-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00219503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007811/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i rozbudowa budynków nr 47 i nr 49 wraz z ich połączeniem na terenie SOSW nr 1 przy ulicy Janusza Korczaka w Policach.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/soswdnr/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/soswdnr/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. na platformie zakupowej , kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.Oferta ma być sporz. na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać
“Rozporządzenie Parlamentu Europ. i Rady w spr. identyfikacji elektron. i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektron. na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa. sposób w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, Wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art.3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio
przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, albo przez podwykonawcę.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem
nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdfW celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:.zip .7Z Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych
profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików
podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi
maksymalnie 5MB. zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. Pliki w
innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 dla Dzieci
Niepełnosprawnych Ruchowo w Policach ul. Janusza Korczaka 53, 72-010 Police informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Specjalny Ośrodek Szkolno -Wychowawczy nr 1
dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo im. Marii Grzegorzewskiej w Policach przy ul. Janusza
Korczaka 53, 72-010 Police tel.: 91 506 52 20, e-mail: sekretariat@soswdnr.pl;
2) Wszelkich informacji w zakresie przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor ochronydanych: Małgorzata Górka, tel. 500 071 091, e-mail: inspektor@danych.osobowych.pl;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.05.P.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe zamówienie w szczególności obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej na „Przebudowę i rozbudowę budynków nr 47 i nr 49
wraz z ich połączeniem na terenie SOSW nr 1 przy ul. J. Korczaka w Policach” w zakresie
niezbędnym do tzw. zgłoszenia robót budowlanych, w tym m.in.:
2) przeprowadzenie studiów przedprojektowych, pozyskanie wszelkich niezbędnych do
zgłoszenia dokumentów (mapy, wpisy z rejestru gruntów itp.),
3) uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń, zgód, ekspertyz, zatwierdzeń, uzgodnień, opinii
odstępstw i warunków,
4) wykonanie opracowań kosztowych
5) na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa dokonanie skutecznego
zgłoszenia robót we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej,
6) opracowanie projektów budowlanego i wykonawczego, wykonanie, na podstawie opracowanej
dokumentacji projektowej skutecznego zgłoszenia robót budowlanych, prac budowlanych oraz
sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych,
7) kompleksowa realizacja budowy zleconego obiektu za pomocą własnych środków lub
zewnętrznych (podwykonawców),
8) dostawy oraz montaż urządzeń niezbędnych do wyposażenia obiektu,
9) ewentualne szkolenia i rozruch techniczny,
10) opracowanie dokumentacji powykonawczej,
11) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania przedmiotu umowy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość kar umownych za nieterminowe wykonanie

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego
warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek dotyczący kwalifikacji i doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia:
Celem spełniania warunku Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował:
a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że na potrzeby realizacji zamówienia będzie
dysponował osobą posiadającą kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie niezbędne do
należytego wykonania zamówienia, w szczególności:
- projektantem w specjalności architektonicznej minimum 1 osoba) posiadającym aktualne
uprawnienia budowlane do projektowania w odniesieniu do architektury. Wskazana osoba
powinna posiadać doświadczenie zawodowe w zakresie opracowania dokumentacji projektowej
w branży architektonicznej dla budowy, rozbudowy, nadbudowy lub przebudowy minimum
jednego budynku oraz minimum 3 letnie doświadczenia zawodowe w projektowaniu w danej
specjalności liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania. Wskazana
osoba powinna posiadać aktualny wpis do właściwej Izby Architektów.
- projektantem w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (minimum 1 osoba) posiadającym
aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Wskazana osoba powinna posiadać doświadczenie zawodowe w zakresie opracowania
dokumentacji projektowej w branży konstrukcyjno-budowlanej dla budowy, rozbudowy,
nadbudowy lub przebudowy minimum jednego budynku oraz minimum 3 letnie doświadczenia
zawodowe w projektowaniu w danej specjalności liczone od daty uzyskania uprawnień
budowlanych do projektowania.
- projektantem branży sanitarnej (minimum 1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do
projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające
im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 3 letnie doświadczenia zawodowe w
projektowaniu w danej specjalności liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych do
projektowania.
- projektantem branży elektrycznej (minimum 1 osoba) posiadającym aktualne uprawnienia
budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne
uprawnienia budowlane oraz minimum 3 letnie doświadczenia zawodowe w projektowaniu w
danej specjalności liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania.
- kierownikiem robót budowlanych (minimum 1 osoba) posiadającym aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 3 letnie doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót w ww. specjalności.
- kierownikiem robót sanitarnych (minimum 1 osoba) posiadającym aktualne uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń cieplnych i wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez
ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 3 letnie
doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót w ww. specjalności.
- kierownikiem robót elektrycznych (minimum 1 osoba) posiadającym aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 3 letnie doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót w ww. specjalności.
UWAGA Zamawiający nie dopuszcza łączenia wyżej wskazanych funkcji w zakresie uprawnień tj. nie dopuszcza, aby jedna osoba sprawowała więcej niż jedną funkcję techniczną w budownictwie w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego, stanowiącego przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w
stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień w zakresie faktycznie i konkretnie zrealizowanego
zakresu czynności oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków, czy wystawionych przez wykonawcę faktur

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wykaz osób, zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ,
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Treść zawarta w wykazie musi
potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale VIII Warunki udziału w postępowaniu
niniejszej SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w
postępowaniu:
1) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie podstaw
wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym
Załącznik nr 4 do SWZ.
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument
składa każdy z wykonawców.
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
3) oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie
od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym
Załącznik nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem nr 1 do SWZ,
2) Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:
a) dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub
poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis
lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub dokumenty, na podstawie których dokonuje się
wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;
b) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty
podpisuje pełnomocnik;
c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
zgodny w treści z Załącznikiem nr 2 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem
potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108
ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
określone w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
d) oświadczenie, zgodne w treści z Załącznikiem nr 2a do SWZ, aktualne na dzień składania
ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim
Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.
e) dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował
niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych
podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Wzór zobowiązania podmiotu innego stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami
udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w
szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z
pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
6. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego
wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
W odniesieniu do warunków określonych w rozdziale VIII SWZ, wymagania te muszą być
spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać
osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć
dokumenty określone w pkt 2 SWZ.
7. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie
zgodne z treścią Załącznika nr 2 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem
potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie
podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt
4 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w
zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz
spełnia warunki udziału w postępowaniu.
8. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw
do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 2 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach
tych z wykonawców, którzy wykonają roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zmiana terminu wyk. umowy w przypadkach wystąp. nw okoliczności, które uniemożliwiają
wykon. w przyp.przekroczenia terminów przez organy administracji decyzji, zezwoleń
itp.,wystąpienia przerw w wykonywaniu przedmiotu umowy z powodów, za które odpowiada
Zam., np. w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących
wstrzymanie lub przerwanie wykonywania robót potwierdzonego przez inspektora nadzoru (np.
siły wyższej). W przypadku wystąpienia siły wyższej termin realizacji umowy przesuwa się o
każdy dzień przestoju związanego z działaniem siły wyższej. w przypadku wystąpienia siły
wyższej żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności za wystąpienie i skutki siły wyższej, przez
którą strony rozumieją zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, o nadzwyczajnych
konsekwencjach, obiektywnie niemożliwe do przewidzenia, co do którego ze względu na moc
oddziaływania nie można było podjąć skutecznych środków obrony. Strony przewidują
aktualizację harmonogramu, w szczególności w przypadku zmiany terminu zakończenia
realizacji przedmiotu umowy lub przesunięcia terminów zakończenia podanych w
harmonogramie dla poszczególnych etapów realizacji przedmiotu umowy zmiany
harmonogramu wymagają akceptacji Zam..zmiana osób nadzorujących wykonanie przedmiotu
umowy, wymienionych w4 niniejszej umowy, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące, że
wskazane osoby nie mogą pełnić swoich funkcji, pod warunkiem spełniania przez nowe osoby
warunków określonych w odpowiednich przepisach,zmiany wartości umowy w szczególności:
zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego Wyk. w szcz. na skutek: zmniejszenia zakresu
przedmiotu umowy w wyniku wystąpienia m.in. zmian Programu Funkcjonalno-Użytkowego,
wystąpienia robót zaniechanych; konieczności obniżenia wynagrodzenia Wyk. o wartość wad
stwierdzonych w czasie odbioru końcowego przedmiotu umowy, które nie uniemożliwiają
użytkowania przedmiotu umowy, a nie jest możliwe usunięcie ich w wymaganym przez
Zam.terminie,zwiększenie wartości umowy na skutek realizacji dodatkowych usług lub robót
bud., o których mowa w § 7, wartość każdej kolejnej zmiany w tym zakresie nie może
przekroczyć 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, zmiana zakresu umowy
w szczególności na skutek:zmian Programu Funkcjonalno-Użytkowego; wystąpienia robót
zaniechanych itp.,wystąpienia konieczności wykonania dod. usług lub rob. bud. przez tego
samego wyk., o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie warunki określone w art.
455 ust.1 ppk3. Pzp
zmiana podwykonawcy(ów) wskazanych w ofercie, jeżeli Wyk. w trakcie wykonywania
przedmiotu umowy dokona zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wyk.
powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem,
że wykaże Zam., iż proponowany inny podwykonawca lub Wyk. samodzielnie spełnia je w
stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w
trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,powierzenie podwykonawcy
realizacji części zamówienia w sytuacji gdy, Wyk. w ofercie zobowiązał się samodzielnie zrealizować całość przedmiotu zamówienia lub rezygnacji z podwykonawstwa i przejęcia przez
Wyk. obowiązku wykonania całości przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy Wyk. zadeklarował w
ofercie wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców na skutek wystąpienia
okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany umowy
spowodowane tymi okolicznościami są warunkiem wykonania umowy lub są korzystne dla Zam.
na skutek wystąpienia zdarzania o charakterze zewnętrznym, którego nie można było
przewidzieć oraz którego skutkom nie można było zapobiec,W przypadku wystąpienia
któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w ust.2 pkt. 1) ewentualne przedłużenie terminu
wykonania, może nastąpić o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak, niż o okres trwania tych okoliczności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/soswdnr/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-25 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-24

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont i malowanie pokoi - Skalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania14-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont i malowanie pokoi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI