Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Przeworsk (w podziale na części - zada

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Przeworsk (w podziale na części - zadania)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzeworsk
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-06
  • ZamawiającyGmina Przeworsk
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00130290
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Przeworsk
(w podziale na części - zadania)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przeworsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bernardyńska 1a

1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 648 73 97

1.5.8.) Numer faksu: 16 648 98 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przeworsk.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeworsk.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Przeworsk
(w podziale na części - zadania)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-418bbce2-c164-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026391/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Przeworsk w podziale na częsci: I, II i III

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/przeworsk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/przeworsk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w SWZ rozdział XI i XV

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ rozdział XXIV

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROIX.271.8.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I
„Przebudowa drogi gminnej nr 110827R w km 0+000 – 0+507 w Rozborzu
i ul. Pod Rozborzem w Przeworsku – działki nr ewid.:1198;1542;1540/5”

Inwestycja związana z zadaniem nr 1 obejmuje przebudowę odcinka drogi w km od 0+000 do km 0+507 w m. Rozbórz i ul. Pod Rozborzem w Przeworsku. Droga posiada przekrój szlakowy, a główny jego przebieg to kierunek wschód-zachód. Droga posiada połączenie z drogą powiatową. Przedmiotowa droga posiada w większości nawierzchnię utwardzoną z płyt betonowych. Nawierzchnia w złym stanie technicznym przeznacza się do rozbiórki i wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego /warstwa ścieralna gr.4cm + warstwa wyrównawcza gr.6cm/ na podbudowie z kamienia łamanego gr 25cm. Warstwa podbudowy wykonana na warstwie stabilizowanym cementem. Szerokość projektowanej jezdni 3,5m
z pochyleniem jednostronnym. Pobocze drogi szer. min 0,75m utwardzone z tłucznia kamiennego oraz z betonu asfaltowego zakończone utwardzeniem z tłucznia kamiennego szer.25cm. Pobocze asfaltowe wydzielone od jezdni linią przerywaną. Na drodze zaprojektowano wykonanie oświetlonego przejścia dla pieszych o podwyższonym standardzie bezpieczeństwa.

Konstrukcja jezdni:
• podbudowa z kamienia naturalnego z domieszką ulepszającą z kruszywa łamanego gr. 20cm – warstwa stabilizowana cementem
• górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr.25cm
• warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno-bitumicznej gr 6cm
• warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej gr.4cm

W ramach zadania należy wykonać sieć kanalizacji deszczowej wraz z przebudową prefabrykowanego wylotu. Odprowadzenie wody deszczowej będzie się odbywać do potoku Mirocińskiego. Projektowana siec kanalizacji deszczowej wykonana zostanie z rur PVC typ ciężki „S” SN8 i studni PE fi400 i fi600
Kanał grawitacyjny z rur kanalizacyjnych z PVC fi160, fi200, fi250, fi400mm typ ciężki „S” SN8 kielichowe łączone na uszczelkę gumową
Przed przystąpieniem do realizacji zamierzenia inwestycyjnego należy wyznaczyć w terenie przebieg trasy pasa drogowego. W projektowanych rozwiązaniach technicznych nie zmienia się istniejącego przebiegu dróg. Wszystkie roboty prowadzone będą w granicach istniejącego pasa drogowego, którego właścicielem jest Zamawiający.
Szczegółowy zakres zamówienia określony został w SWZ i załączniku nr 5 do SWZ - kosztorys ofertowy i dokumentacja techniczna

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ rozdział XVIII

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II

„Przebudowa drogi gminnej Rozbórz – Gorliczyna w km 0+000 – 0+369 i od km 0+952 – 2+458,5 – działki nr ewid.:4762;4763;3948/4;3948/5;4673/1”

Planowane w związku realizacją inwestycji zmiany w odniesieniu do stanu istniejącego będą obejmować:

• zabezpieczenie dwudzielnymi rurami ochronnymi przewodu elektrycznego i wodociągowego pod drogą
• wykonanie przepustów pod zjazdami i przekrycia odcinków rowów pod mijankami za pomocą kolektorów z rur PP lub PEHD SN8 DN400
• wykonanie przebudowy przepustu koroną drogi kolektorem z rur PP lub PEHD SN8 DN600
• oczyszczenie i reprofilowanie dna oraz skarp rowów odwadniających
• wykonanie konstrukcji jezdni oraz jej nawierzchni z betonu asfaltowego o podstawowej szerokości 3,5m
• wykonanie mijanek o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości wraz z jezdnią 5,0m
• wykonanie zjazdów na działki sąsiadujące z drogą
• wykonanie utwardzenia poboczy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawiera SWZ wraz załącznikiem nr 5 do SWZ formularz kosztorysu ofertowego i dokumentacja techniczna.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ rozdział XVIII

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III

„Remont drogi gminnej w km 0+000 – 1+245 w miejscowości Rozbórz
– działki nr ewid.:4575/2;4507;2577/3”

Remoncie polegał będzie na usunięciu istniejącej nawierzchni tłuczniowej i wykonaniu nowych warstw z kruszywa łamanego /warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie, warstwa ścieralna z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie/. W ramach remontu planuje się wzmocnienie poboczy drogi poprzez wysypanie tłucznia kamiennego. Pobocza szerokości 0,5m. Przedmiotowa droga posiada przekrój szlakowy, a główny jego przebieg to kierunek zachód - wschód. Droga nie posiada znaczących zmian pochylenia podłużnego.

Konstrukcja jezdni:
warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem gr.15cm
warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie gr.15cm
warstwa ścieralna z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie
Przed przystąpieniem do realizacji zamierzenia inwestycyjnego należy wyznaczyć w terenie przebieg trasy pasa drogowego. W projektowanych rozwiązaniach technicznych nie zmienia się istniejącego przebiegu drogi. Wszystkie roboty prowadzone będą w granicach istniejącego pasa drogowego, którego właścicielem jest Zamawiający.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określony został w SWZ i załaczniku nr 5 do SWZ - formularz kosztorysu ofertowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ rozdział XVIII

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł /pięćset tysięcy złotych/ Ubezpieczenie ważne przez cały okres zamówienia. Zamawiający zaakceptuje posiadany przez Wykonawcę dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wymaganą przez Zamawiającego, która będzie zawarta na okres roczny i będzie odnawialny z zachowaniem ciągłości ochrony ubezpieczeniowej. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu ważny dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia najpóźniej w ciągu 7 dni od daty wystawienia tego dokumentu.
Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej jeżeli wykaże że: wykonał w sposób należyty i zgodnie z przepisami okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwa zamówienia polegające na: Budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej na kwotę co najmniej: 500 000,00zł /pięćset tysięcy złotych brutto/. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wymagane doświadczenie w zakresie wykonawstwa musi wykazać samodzielnie przynajmniej jeden z wykonawców. Jeżeli w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu wartości podane będą w walutach obcych, przeliczone zostaną na złotówki wg średniego kursu walut NBP z dnia wszczęcia postępowania.
b) Zdolność zawodowa: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże że: dysponuje osobą i skieruje ją do realizacji zamówienia, która będzie pełnić funkcję kierownika robót drogowych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej z co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych (alternatywnie).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Zgodnie z SWZ rozdział X

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ
Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich zakresu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, przedmiotowy wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000 zł wraz z potwierdzeniem zapłaty polisy.
Zgodnie z SWZ rozdział X

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
Część I - Przebudowa drogi gminnej nr 110827R w km 0+000 – 0+507 w Rozborzu i ul. Pod Rozborzem w Przeworsku – działki nr ewid.:1198;1542;1540/5: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych);
Część II - Przebudowa drogi gminnej Rozbórz – Gorliczyna w km 0+000 – 0+369 i od km 0+952 – 2+458,5 – działki nr ewid.:4762;4763;3948/4;3948/5;4673/1: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)
Część III - Remont drogi gminnej w km 0+000 – 1+245 w miejscowości Rozbórz
– działki nr ewid.:4575/2;4507;2577/3: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)

Zgodnie z SWZ rozdział XIII

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w uPzp. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/przeworsk pod nazwą niniejszego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-06 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-04

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję osoby do sprzątania domu - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję osoby do sprzątania domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI