Przebudowa i modernizacja lądowiska dla śmigłowców

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i modernizacja lądowiska dla śmigłowców
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDąbrowa Górnicza
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-09-15
  • ZamawiającyZagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-27
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja lądowiska dla śmigłowców

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 13

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczny@zco-dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zco-dg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i modernizacja lądowiska dla śmigłowców

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a94aa49-0714-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162403

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00122071/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.1.2 Inwestycja obejmująca przebudowę i modernizację istniejącego lądowiska , w formule "zaprojektuj i wybuduj"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy
Zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,
oświadczeń, wniosków, dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu na wezwanie
Zamawiającego oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie poprzez:a) platformę
zakupową: https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg z użyciem formularza Wyślij wiadomość
dostępnego na stronie dotyczącej postępowania. UWAGA: formularz Wyślij wiadomość nie służy do
składania ofert. b) pocztę elektroniczną: zamowienia.publiczne@zco-dg.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem
elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
wykonawcami w szczególności składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, oświadczeń, wniosków,
dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego oraz
przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie poprzez:a) platformę zakupową:
https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg zużyciem formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie
dotyczącej postępowania. UWAGA:formularz Wyślij wiadomość nie służy do składania ofert. b) pocztę
elektroniczną:zamowienia.publiczne@zco-dg.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:1. Administratorem danych
osobowych jest Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w
Dąbrowie Górniczej, ul. Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, tel/fax 32 621 20 48, e-mail:
szpital@zco-dg.pl 2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych w zakresie działania Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej, ul.
Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się
Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych na adres poczty elektronicznej
iod@zco-dg.pl3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących
przepisów prawa i zawartych umów.4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji
umów zawartych z kontrahentami,5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w
pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty
wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w
celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, 6. Pani/Pana dane osobowe
będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 4, a po tym czasie
przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa,7. W związku
z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: •
prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;• prawo do
żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub
niekompletne;• prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w
przypadku gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób
przetwarzane, dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,• prawo do przenoszenia danych
– w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:• prawo sprzeciwu wobec
przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:1) zaistnieją
przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na
podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy
publicznej przez Administratora, 2) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie
uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem
sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów maja interesy lub podstawowe prawa i
wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy
osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z
prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi
do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.9. Podanie przez
Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych
osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.10. Pani/Pana dane mogą być
przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/46/ZCO/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Przebudowa i modernizacja lądowiska dla śmigłowców w Dąbrowie Górniczej w formule zaprojektuj i wybuduj”

2. Należy przeprowadzić prace projektowe na bazie Programu funkcjonalno-użytkowego, oraz prace budowlane. Inwestycja polega na:
• wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej (projekt budowlany i projekty wykonawcze) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń, w tym prawomocnego pozwolenia na budowę,
• wykonaniu prac budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę,
• uzyskaniu wymaganych pozwoleń i decyzji zgodnie z wymogami prawa.

3. Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego dotyczących realizacji przedmiotu umowy
obejmującego prace projektowe i budowlane.
a) Zakres prac budowlano – montażowych należy wykonać w oparciu o własny projekt wykonawczo-budowlany przygotowany przez osoby do tego uprawnione opracowywany na bazie programu funkcjonalno-użytkowego.
b) Dokumentacja techniczna winna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami.
c) Zakres zadań obejmuje:
Prac projektowe:
• opracowanie mapy do celów projektowych,
• wykonanie badania geotechnicznego gruntu,
• uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia,
• opracowanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego lądowiska
i związanej z nim infrastruktury,
• opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
• opracowanie planu BIOZ,
• opracowanie i złożenie w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego dokumentacji rejestracyjnej.
• Opracowanie dokumentacji kosztorysowej inwestycji (przedmiary robót
i kosztorysy inwestorskie),
• Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę.
Prace budowlano-wykonawcze:
• Przygotowanie i zabezpieczenie terenu budowy,
• Przeprowadzenie prac budowlanych i instalacyjnych zgodnie z opracowaną dokumentacją,
• Opracowanie instrukcji obsługi i działania służb odpowiedzialnych w trakcie lądowania śmigłowca wraz z przeszkoleniem personelu szpitalnego,
• Opracowanie instrukcji operacyjnej lądowiska wraz z uzyskaniem wpisu
do rejestru lądowiska całodobowych prowadzonych przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego,
• Uzyskanie wszelkich pozwoleń i decyzji związanych z realizacją i przekazaniem do użytkowania,
• Opracowanie planu ratowniczego i uzgodnienie z komendantem wojewódzkim Straży Pożarnej,
• Inne opracowania wymagane prawem, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania lądowiska

4. Zakres inwestycji
a) Realizacja zadania przebiegać powinna etapowo:
• etap pierwszy obejmować powinien wykonanie prac projektowych oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń,
• etap drugi obejmować powinien roboty budowlane zgodnie z przygotowanym projektem wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych pozwoleń i decyzji,
• gwarancja na wykonane roboty budowlane przez co najmniej 72 miesiące od momentu odbioru końcowego.

Rozwiązania przyjmowane w opracowaniach projektowych będą:
• oparte na danych zawartych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym,
• na bieżąco uzgadniane z Zamawiającym,
• wykonywane zgodnie z polskim Prawem Budowlanym, Polską Normą i aktualną wiedzą techniczną.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: .Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium:
„cena” – C – 60%;
„okres gwarancji i rękojmi” – G – 20%
„doświadczenie personelu kluczowego – wykonanie” -PW – 10%
„doświadczenie personelu kluczowego – projektowanie” – PP – 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi” – G

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu kluczowego – wykonanie” -PW

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu kluczowego – projektowanie” – PP

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (Zamawiający nie wprowadza fakultatywnych przesłanek wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy Pzp);
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w pkt. 2 niniejszego Rozdziału.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej –
zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 700 000,00 zł.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.
d) zdolności technicznej lub zawodowej –
d1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu naziemnego lądowiska dla śmigłowców o wartości robót nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto.

d2) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę polegającą na zaprojektowaniu lądowiska dla śmigłowców.

d3) Wykaże, że dysponuje lub realizując zamówienie będzie dysponował następującymi osobami:
d3.1)co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej (w tym nawierzchni lądowisk) lub ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadającą min. 2 – letnie doświadczenie w projektowaniu bez ograniczeń w specjalności drogowej (w tym nawierzchni lądowisk),
d3.2) co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadającą min. 2 – letnie doświadczenie w projektowaniu bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
d3.3) co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadającą min. 2 – letnie doświadczenie w projektowaniu bez ograniczeń w specjalności sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych,
d3.4) co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej (w tym nawierzchni lądowisk) lub ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadającą min. 2 – letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy – kierowanie robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej (w tym nawierzchni lądowisk).

3. Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych powyżej uprawnień budowlanych oraz wymaganych kwalifikacji i doświadczenia.
4. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenia zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
5. Zamówienie może zostać udzielone wykonawcy, który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
6. Wykonawca nie może powoływać się na doświadczenie w realizacji niezakończonych zamówień (za wyjątkiem dostaw i usług, jeżeli obejmują one świadczenia powtarzające się lub ciągłe). Jeżeli jednak zamówienie jest podzielone na etapy lub partie, Wykonawca może powołać się na wykonanie robót budowlanych, dostaw, usług objętych etapem lub partią, jeżeli zostały ostatecznie odebrane.
7. Jeżeli Wykonawca polega na doświadczeniu konsorcjum, którego był członkiem, doświadczenie to oceniane będzie w zależności od konkretnego zakresu udziału tego Wykonawcy, a więc jego faktycznego wkładu w prowadzenie działań, które były wymagane od konsorcjum w ramach danego zamówienia publicznego. W takim przypadku wykaz wykonanych robót budowlanych, usług lub dostaw dotyczy wyłącznie robót budowlanych, usług lub dostaw, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdz. V pkt. 2. niniejszej SWZ, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:

a) Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale V pkt. 2 ppkt. c) SWZ – należy przedstawić dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
b) Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale V pkt. 2 ppkt. d1) SWZ – należy przedstawić wykaz robót budowlanych (określonych w Rozdziale V, pkt. 2d) ppkt. d1) SWZ) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SWZ.
c) Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale V pkt. 2 ppkt. d2) SWZ – należy przedstawić wykaz usług (określonych w Rozdziale V, pkt. 2d) ppkt. d2) SWZ) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi te zostały wykonane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 SWZ.
d) Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale V pkt. 2.d ppkt. d3) SWZ wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego [określonych odpowiednio w Rozdziale V, pkt. 2d) ppkt. d3.1), d3.2), d3.3), d3.4) SWZ], w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wadium musi być wniesione do Zamawiającego przed terminem składania ofert.
2. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł
3. Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
4. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: PKO BP - nr konta 45 1020 2313 0000 3202 0634 9379 z oznaczeniem: ZP/46/ZCO/2021 Przebudowa i modernizacja lądowiska dla śmigłowców
5. Wadium może być wnoszone w formie:
a) pieniądza (przelew),
b) gwarancji bankowych,
c) gwarancji ubezpieczeniowych,
d) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowy w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym Zamawiającego.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego). Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawcy.
8. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) wraz z ofertą.
9. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
10. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
11. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp. Zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu na adres e-mail Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym oświadczenia o zwolnieniu wadium.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie V niniejszej SWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie VI SWZ.
2. Ponadto ww. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
4. W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale V pkt. 2d) SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługę i robotę budowlaną, do realizacji której te zdolności są wymagane.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku, o którym mowa w pkt. 4, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi /roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
6. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o którym mowa w Rozdziale VI pkt. 1 SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
8. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile takie zostało ustanowione przez Zamawiającego). – Rozdział XVIII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień SWZ oraz ust. 2-8.
2. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą Zamawiającego.
3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
4. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób powołanych do wykonywania umowy (przedstawionych w ofercie w Wykazie osób) i innych kluczowych specjalistów na wniosek którejś ze stron w przypadku uzasadnionej konieczności wystąpienia takiej zmiany(np. w przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z powierzonej im funkcji); lub jeżeli zmiana kluczowego specjalisty (osoby) stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. rezygnacja osoby; zmiany wynikające z ww. przyczyn mogą nastąpić jedynie za zgodą strony przeciwnej. Ponadto Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osoby/-ób, jeżeli uzna, że nie wykonuje/-ją ona/-e swoich obowiązków wynikających z umowy.
W przypadku zmiany osoby, nowy specjalista/osoba musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty/-osoby; Wykonawca obowiązany jest zmienić osobę/ specjalistę w terminie wyznaczonym we wniosku Zamawiającego,
b) w przypadku dokonanej przez właściwy organ państwowy zmiany stawki podatku VAT. Zmiana wartości brutto nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę
i wymaga niezwłocznego pisemnego zawiadamiania Zamawiającego, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu,
c) zmiany w kolejności i terminach wykonywania prac.
5. Warunkiem dokonania zmian o których mowa powyżej, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego:
a) opis proponowanej zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy.
6. Zmiany, o których mowa wyżej, mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności:
a) poprawa wartości lub podniesienie sprawności ukończonych robót budowlanych,
b) zmiana obowiązujących przepisów,
c) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót,
d) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu,
e) zaistnienie nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej przeszkód uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach,
f) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, tj. zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe (lub prawie niemożliwe) do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec np. powódź, pożar, wybuchy wulkanów, trzęsienia ziemi, epidemie, zamieszki, strajki generalne, działania zbrojne, działania władzy państwowej, zakazy importu i eksportu, blokady granic i portów
7. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana wynika z nienależytej lub nieterminowej realizacji przedmiotu umowy.
8. Wszystkie zmiany, z zastrzeżeniem ust. 4 lit a) i b), wymagają zgody stron w formie pisemnego aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, że zostanie przeprowadzona obligatoryjna wizja lokalna, która umożliwi zapoznanie się, ze stanem faktycznym istniejącego lądowiska
- Brak potwierdzonego (na liście obecności) udziału przedstawiciela danego Wykonawcy w obligatoryjnej wizji lokalnej skutkować będzie odrzuceniem złożonej w postępowaniu oferty tego Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, montaż i uruchomienie mikro instalacji fotowoltaicznej - Żory
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania31-10-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę, montaż i uruchomienie mikro instalacji fotowoltaicznej o mocy minimalnej 19,70 kW, a mocy maksymalnej 19,90 kW. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI