Przebudowa drogi Wólka Ratajska - cmentarz od km 0+000 do km 0+270 oraz drogi gminnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi Wólka Ratajska - cmentarz od km 0+000 do km 0+270 oraz drogi gminnej Godziszów - cmentarz od km 0+005 do 0+235
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGodziszów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-04-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Godziszów
  • Data publikacji ogłoszenia2018-03-20
  • Numer ogłoszenia533688-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 533688-N-2018 z dnia 2018-03-20 r.

Gmina Godziszów: Przebudowa drogi Wólka Ratajska - cmentarz od km 0+000 do km 0+270 oraz drogi gminnej Godziszów - cmentarz od km 0+005 do 0+235
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Godziszów, krajowy numer identyfikacyjny 53789800000, ul. Godziszów Trzeci  , 23302   Godziszów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 158 710 002, e-mail godziszow_g_s@woi.lublin.pl, faks 158 711 110.
Adres strony internetowej (URL): www.godziszow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://uggodziszow.bip.lubelskie.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
Gmina Godziszów Godziszów Trzeci 121A 23-302 Godziszów Polska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi Wólka Ratajska - cmentarz od km 0+000 do km 0+270 oraz drogi gminnej Godziszów - cmentarz od km 0+005 do 0+235
Numer referencyjny: RI.0721.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa drogi Wólka Ratajska - cmentarz od km 0+000 do km 0+270 oraz drogi gminnej Godziszów - cmentarz od km 0+005 do 0+235

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców   0
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2018-05-05 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa drogi Wólka Ratajska - cmentarz od km 0+000 do km 0+270
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa drogi Wólka Ratajska - cmentarz od km 0+000 do km 0+270 Przedsięwzięcie jest w całości zlokalizowane na terenie obrębu ewidencyjnego 0010 Wólka Ratajska w jednostce ewidencyjnej 060504_2 Godziszów. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi Wolka Ratajska - cmentarz od km 0+000 do km 0+270. Pikietaż roboczy początku robót zlokalizowano w km 0+000 na granicy pasa drogowego drogi powiatowej. Pikietaż końca robót usytuowano w km 0+270 na wysokości cmentarza. Na całym projektowanym odcinku projekt przewiduje wykonanie nawierzchni bitumicznej. Celem inwestycji jest przebudowa przedmiotowej drogi gminnej w zakresie nośności nawierzchni. Przeznaczeniem obiektu budowlanego jest zapewnienie możliwości komunikacji oraz transportu na przedmiotowym odcinku drogi gminnej. Program użytkowy składa się z wykonania przebudowy nawierzchni w technologii betonu asfaltowego, a także robót towarzyszących. Istniejące zagospodarowanie terenu stanowi istniejący obiekt budowlany – droga gminna lokalnie o nawierzchni bitumicznej, lokalnie nawierzchni powierzchniowo utrwalanej oraz lokalnie o nawierzchni z mieszanki kruszywa niezwiązanego. Stan techniczny istniejącej nawierzchni jest bardzo zły. Odwodnienie odbywa się w sposób powierzchniowy poprzez wsiąkanie w pobocza gruntowe. Droga przebiega przez tereny o przeznaczeniu rolniczym. Po stronie zachodniej drogi zlokalizowana jest zabudowa zagrodowa, natomiast po stronie wschodniej drogi pola uprawne. Przyjęte parametry techniczno – użytkowe drogi gminnej: a) droga gminna jednopasowa dwukierunkowa, b) warstwa ścieralna wykonana w technologii betonu asfaltowego, c) prędkość projektowa - Vp = 30 km/h, d) podstawowa szerokość jezdni – 3,00 m, e) kategoria ruchu – KR1, f) obustronne pobocza gruntowe o nawierzchni ulepszonej – 0,75 m. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi Wolka Ratajska - cmentarz od km 0+000 do km 0+270. Pikietaż roboczy początku robót zlokalizowano w km 0+000 na granicy pasa drogowego drogi powiatowej. Pikietaż końca robót usytuowano w km 0+270 na wysokości cmentarza. Na całym projektowanym odcinku projekt przewiduje wykonanie nawierzchni bitumicznej. W zakres robót wchodzą następujące elementy podstawowe: a) oczyszczenie istniejącej konstrukcji nawierzchni, b) wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego, c) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, d) regulacja wysokościowa oraz umocnienie poboczy, e) uporządkowanie terenu budowy. Powyższe wyszczególnienie dotyczy jedynie robót uznawanych za podstawowe. Pełny asortyment robót budowlanych do wykonania określa niniejsza dokumentacja oraz został przedstawiony w Przedmiarze Robót. Przebudowa drogi Wólka Ratajska - cmentarz od km 0+000 do km 0+270 Przedsięwzięcie jest w całości zlokalizowane na terenie obrębu ewidencyjnego 0010 Wólka Ratajska w jednostce ewidencyjnej 060504_2 Godziszów. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi Wolka Ratajska - cmentarz od km 0+000 do km 0+270. Pikietaż roboczy początku robót zlokalizowano w km 0+000 na granicy pasa drogowego drogi powiatowej. Pikietaż końca robót usytuowano w km 0+270 na wysokości cmentarza. Na całym projektowanym odcinku projekt przewiduje wykonanie nawierzchni bitumicznej. Celem inwestycji jest przebudowa przedmiotowej drogi gminnej w zakresie nośności nawierzchni. Przeznaczeniem obiektu budowlanego jest zapewnienie możliwości komunikacji oraz transportu na przedmiotowym odcinku drogi gminnej. Program użytkowy składa się z wykonania przebudowy nawierzchni w technologii betonu asfaltowego, a także robót towarzyszących. Istniejące zagospodarowanie terenu stanowi istniejący obiekt budowlany – droga gminna lokalnie o nawierzchni bitumicznej, lokalnie nawierzchni powierzchniowo utrwalanej oraz lokalnie o nawierzchni z mieszanki kruszywa niezwiązanego. Stan techniczny istniejącej nawierzchni jest bardzo zły. Odwodnienie odbywa się w sposób powierzchniowy poprzez wsiąkanie w pobocza gruntowe. Droga przebiega przez tereny o przeznaczeniu rolniczym. Po stronie zachodniej drogi zlokalizowana jest zabudowa zagrodowa, natomiast po stronie wschodniej drogi pola uprawne. Przyjęte parametry techniczno – użytkowe drogi gminnej: a) droga gminna jednopasowa dwukierunkowa, b) warstwa ścieralna wykonana w technologii betonu asfaltowego, c) prędkość projektowa - Vp = 30 km/h, d) podstawowa szerokość jezdni – 3,00 m, e) kategoria ruchu – KR1, f) obustronne pobocza gruntowe o nawierzchni ulepszonej – 0,75 m. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi Wolka Ratajska - cmentarz od km 0+000 do km 0+270. Pikietaż roboczy początku robót zlokalizowano w km 0+000 na granicy pasa drogowego drogi powiatowej. Pikietaż końca robót usytuowano w km 0+270 na wysokości cmentarza. Na całym projektowanym odcinku projekt przewiduje wykonanie nawierzchni bitumicznej. W zakres robót wchodzą następujące elementy podstawowe: a) oczyszczenie istniejącej konstrukcji nawierzchni, b) wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego, c) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, d) regulacja wysokościowa oraz umocnienie poboczy, e) uporządkowanie terenu budowy. Powyższe wyszczególnienie dotyczy jedynie robót uznawanych za podstawowe. Pełny asortyment robót budowlanych do wykonania określa niniejsza dokumentacja oraz został przedstawiony w Przedmiarze Robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 70,00
Okres gwarancji 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 113506L Godziszów - cmentarz od km 0+005 do 0+235
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa drogi gminnej nr 113506L Godziszów - cmentarz od km 0+005 do 0+235 Przedsięwzięcie jest w całości zlokalizowane na terenie obrębów ewidencyjnych 0002 Godziszów Drugi oraz 0004 Godziszów Trzeci w jednostce ewidencyjnej 060504_2 Godziszów. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej Nr 113506L Godziszów - Cmentarz od km 0+005 do km 0+235. Pikietaż roboczy początku robót zlokalizowano w km 0+005 na granicy pasa drogowego drogi powiatowej. Pikietaż końca robót usytuowano w km 0+235 na granicy nowej nawierzchni bitumicznej. Na całym projektowanym odcinku projekt przewiduje wykonanie nawierzchni bitumicznej. W ramach zadania przewiduje się przebudowę zatoki parkingowej w granicach pasa drogowego drogi gminnej o pojemności 17 miejsc postojowych. Zatoka parkingowa zostanie wykonana w technologii kostki brukowej betonowej. Celem inwestycji jest przebudowa przedmiotowej drogi gminnej w zakresie nośności nawierzchni. Istniejące zagospodarowanie terenu stanowi istniejący obiekt budowlany – droga gminna o nawierzchni bitumicznej. Stan techniczny istniejącej nawierzchni jest bardzo zły. Szerokość istniejącej nawierzchni bitumicznej jest zmienna, średnio wynosi 5,5 m. Od km 0+005 do ok. km 0+170 po stronie lewej jezdni oraz od km 0+005 do ok. km 0+040 po stronie prawej jezdni, usytuowany jest chodnik z kostki brukowej betonowej. Podstawowa szerokość nawierzchni chodnika wynosi 2,00 m. Lokalnie nawierzchnia chodnika jest zapadnięta i wymaga remontu cząstkowego. Krawężniki usytuowane wzdłuż chodnika znajdują się w dobrym stanie technicznym. Pozostałe krawężniki usytuowane wzdłuż jezdni są w znacznym stopniu zniszczone i wymagają wymiany. Na odcinku od km 0+111 do km 0+153,50 po stronie prawej jezdni zlokalizowana jest zatoka parkingowa (miejsca parkingowe usytuowane prostopadle do jezdni) o szerokości 5,00 m oraz nawierzchni bitumicznej. Nawierzchnia zatoki znajduje się w bardzo złym stanie technicznym i wymaga niezwłocznej przebudowy. Odwodnienie odbywa się w sposób powierzchniowy poprzez spływ wód w kierunku naturalnego zaniżenia terenu. Droga przebiega przez teren zabudowany. Po stronie prawej drogi ok. km 0+200 zlokalizowany jest kościół. Przyjęte parametry techniczno – użytkowe drogi gminnej: a) droga gminna dwupasowa dwukierunkowa, b) warstwa ścieralna wykonana w technologii betonu asfaltowego, c) prędkość projektowa - Vp = 30 km/h, d) podstawowa szerokość jezdni – 5,50 m, e) kategoria ruchu – KR1, f) przekrój uliczny. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej Nr 113506L Godziszów - Cmentarz od km 0+005 do km 0+235. Pikietaż roboczy początku robót zlokalizowano w km 0+005 na granicy pasa drogowego drogi powiatowej. Pikietaż końca robót usytuowano w km 0+235 na granicy nowej nawierzchni bitumicznej. Na całym projektowanym odcinku projekt przewiduje wykonanie nawierzchni bitumicznej. W ramach zadania przewiduje się przebudowę zatoki parkingowej w granicach pasa drogowego drogi gminnej o pojemności 17 miejsc postojowych. Zatoka parkingowa zostanie wykonana w technologii kostki brukowej betonowej. Miejsca parkingowe zaprojektowano o wymiarach 5,00 x 2,50 m. Nawierzchnia miejsc parkingowych z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego. Wydzielenie miejsc parkingowych z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej koloru szarego. W zakres robót wchodzą następujące elementy podstawowe: a) roboty rozbiórkowe (obramowania, nawierzchnia zatoki), b) remont cząstkowy nawierzchni chodnika – przebrukowanie lokalnych zapadnięć nawierzchni (ok. 10% powierzchni), c) ustawienie obramowań, d) wykonanie konstrukcji nawierzchni zatoki parkingowej, e) wykonanie konstrukcji nawierzchni zjazdów, f) remont cząstkowy nawierzchni jezdni – wypełnienie wybojów, frezowania większych nierówności, g) wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego, h) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, i) uporządkowanie terenu budowy. Powyższe wyszczególnienie dotyczy jedynie robót uznawanych za podstawowe. Pełny asortyment robót budowlanych do wykonania określa niniejsza dokumentacja oraz został przedstawiony w Przedmiarze Robót. Przebudowa drogi gminnej nr 113506L Godziszów - cmentarz od km 0+005 do 0+235 Przedsięwzięcie jest w całości zlokalizowane na terenie obrębów ewidencyjnych 0002 Godziszów Drugi oraz 0004 Godziszów Trzeci w jednostce ewidencyjnej 060504_2 Godziszów. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej Nr 113506L Godziszów - Cmentarz od km 0+005 do km 0+235. Pikietaż roboczy początku robót zlokalizowano w km 0+005 na granicy pasa drogowego drogi powiatowej. Pikietaż końca robót usytuowano w km 0+235 na granicy nowej nawierzchni bitumicznej. Na całym projektowanym odcinku projekt przewiduje wykonanie nawierzchni bitumicznej. W ramach zadania przewiduje się przebudowę zatoki parkingowej w granicach pasa drogowego drogi gminnej o pojemności 17 miejsc postojowych. Zatoka parkingowa zostanie wykonana w technologii kostki brukowej betonowej. Celem inwestycji jest przebudowa przedmiotowej drogi gminnej w zakresie nośności nawierzchni. Istniejące zagospodarowanie terenu stanowi istniejący obiekt budowlany – droga gminna o nawierzchni bitumicznej. Stan techniczny istniejącej nawierzchni jest bardzo zły. Szerokość istniejącej nawierzchni bitumicznej jest zmienna, średnio wynosi 5,5 m. Od km 0+005 do ok. km 0+170 po stronie lewej jezdni oraz od km 0+005 do ok. km 0+040 po stronie prawej jezdni, usytuowany jest chodnik z kostki brukowej betonowej. Podstawowa szerokość nawierzchni chodnika wynosi 2,00 m. Lokalnie nawierzchnia chodnika jest zapadnięta i wymaga remontu cząstkowego. Krawężniki usytuowane wzdłuż chodnika znajdują się w dobrym stanie technicznym. Pozostałe krawężniki usytuowane wzdłuż jezdni są w znacznym stopniu zniszczone i wymagają wymiany. Na odcinku od km 0+111 do km 0+153,50 po stronie prawej jezdni zlokalizowana jest zatoka parkingowa (miejsca parkingowe usytuowane prostopadle do jezdni) o szerokości 5,00 m oraz nawierzchni bitumicznej. Nawierzchnia zatoki znajduje się w bardzo złym stanie technicznym i wymaga niezwłocznej przebudowy. Odwodnienie odbywa się w sposób powierzchniowy poprzez spływ wód w kierunku naturalnego zaniżenia terenu. Droga przebiega przez teren zabudowany. Po stronie prawej drogi ok. km 0+200 zlokalizowany jest kościół. Przyjęte parametry techniczno – użytkowe drogi gminnej: a) droga gminna dwupasowa dwukierunkowa, b) warstwa ścieralna wykonana w technologii betonu asfaltowego, c) prędkość projektowa - Vp = 30 km/h, d) podstawowa szerokość jezdni – 5,50 m, e) kategoria ruchu – KR1, f) przekrój uliczny. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej Nr 113506L Godziszów - Cmentarz od km 0+005 do km 0+235. Pikietaż roboczy początku robót zlokalizowano w km 0+005 na granicy pasa drogowego drogi powiatowej. Pikietaż końca robót usytuowano w km 0+235 na granicy nowej nawierzchni bitumicznej. Na całym projektowanym odcinku projekt przewiduje wykonanie nawierzchni bitumicznej. W ramach zadania przewiduje się przebudowę zatoki parkingowej w granicach pasa drogowego drogi gminnej o pojemności 17 miejsc postojowych. Zatoka parkingowa zostanie wykonana w technologii kostki brukowej betonowej. Miejsca parkingowe zaprojektowano o wymiarach 5,00 x 2,50 m. Nawierzchnia miejsc parkingowych z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego. Wydzielenie miejsc parkingowych z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej koloru szarego. W zakres robót wchodzą następujące elementy podstawowe: a) roboty rozbiórkowe (obramowania, nawierzchnia zatoki), b) remont cząstkowy nawierzchni chodnika – przebrukowanie lokalnych zapadnięć nawierzchni (ok. 10% powierzchni), c) ustawienie obramowań, d) wykonanie konstrukcji nawierzchni zatoki parkingowej, e) wykonanie konstrukcji nawierzchni zjazdów, f) remont cząstkowy nawierzchni jezdni – wypełnienie wybojów, frezowania większych nierówności, g) wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego, h) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, i) uporządkowanie terenu budowy. Powyższe wyszczególnienie dotyczy jedynie robót uznawanych za podstawowe. Pełny asortyment robót budowlanych do wykonania określa niniejsza dokumentacja oraz został przedstawiony w Przedmiarze Robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 70,00
Okres gwarancji 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do wykończeń wnętrz - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję brygady do prac przy wykańczaniu wnętrz. Realizacja na terenie Lublina. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa dróg gminnych w częściach
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa dróg gminnych w częściach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej we wsi Zuzułka
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI