Przebudowa drogi nr 5294P w miejscowości Górzno na odc. dł. ok. 300m

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi nr 5294P w miejscowości Górzno na odc. dł. ok. 300m
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrów Wielkopolski
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-19
  • ZamawiającyPOWIATOWY ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00044182
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi nr 5294P w miejscowości Górzno na odc. dł. ok. 300m

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250864066

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staszica 1

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 735 51 66

1.5.8.) Numer faksu: 62 735 51 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd-ostrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzd-ostrow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi nr 5294P w miejscowości Górzno na odc. dł. ok. 300m

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72f439ac-a8e4-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009240/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa drogi nr 5294P w miejscowości Górzno na odc. dł. ok. 300m

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_ostrow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacjamiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl działającej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_ostrow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem zPlatformy: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor IntelIV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4,Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadkuInternet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany programAdobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Platformazakupowa.pl działa wedługstandardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) oznaczenie czasu odbioru danychprzez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasulokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2. Wykonawca,przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) akceptuje warunkikorzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowejzakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składaniaofert/wniosków dostępnej https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 3. Zamawiający nie ponosiodpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania zplatformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią ofertyprzed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość dozamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będziebrana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązeknarzucony w art. 221 ustawy Pzp. 4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania zplatformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treściSWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciuplatformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowejpod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 5. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacjielektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016), dalej RODO, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Staszica 1, 63-400 OstrówWielkopolski, tel.: (62) 735 51 66, fax.: (62) 735 51 65, e-mail: biuro@pzd-ostrow.pl, 2) Administratorwyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Można się z nim skontaktować poprzez e-mail: iod@nextivo.pllub pisemnie na adres siedziby Administratora.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust.1ustawy Pzp,5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trwania niniejszegopostępowania, a następnie przez okres przechowywania dokumentacji postępowania w sprawiezamówienia publicznego przez okres 5 lat - zgodnie z właściwą kategorią archiwalną, licząc odpoczątku roku następującego po roku, w którym zakończono postępowanie, 6) obowiązek podaniaprzez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,7) wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,b) na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych*,c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odAdministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO **,d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO,9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawodo usunięcia danych osobowych,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO,c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie możenaruszać integralności protokołu oraz jego załączników** prawo do ograniczenia przetwarzania nie mazastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względyinteresu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD.261.2.2021.10

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Przebudowa drogi nr 5294P w miejscowości Górzno na odc. dł. ok. 300 m” (od km 0+000 do km 0+762,50) . Zamówienie obejmuje m.in. niżej wymieniony zakres: - roboty pomiarowe;- roboty ziemne;- roboty rozbiórkowe (rozebranie krawężników, rozebranie nawierzchni bitumicznej, rozebranie podbudowy z kruszywa, rozebranie nawierzchni z płyt drogowych, rozebranie przepustów rurowych);- roboty odwodnieniowe (kanały z rur PVC o śr. 160 mm, studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm, obudowy wylotów przykanalików, oczyszczenie rowów);- ustawienie krawężników i obrzeży na ławie betonowej;- wykonanie chodnika z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm;- wykonanie zjazdów indywidualnych z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm;- odtworzenie nawierzchni jezdni;- roboty wykończeniowe (humusowanie skarp, wykonanie rur ochronnych, regulacja urządzeń, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w projekcietechnicznym, kosztorysie ofertowym oraz w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych robót budowlanych obejmujących m.in.: roboty pomiarowe; roboty ziemne; roboty rozbiórkowe (rozebranie krawężników, rozebranie nawierzchni bitumicznej, rozebranie podbudowy z kruszywa, rozebranie nawierzchni z płyt drogowych, rozebranie przepustów rurowych); roboty odwodnieniowe (kanały z rur PVC o śr. 160 mm, studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm, obudowy wylotów przykanalików, oczyszczenie rowów); ustawienie krawężników i obrzeży na ławie betonowej; wykonanie chodnika z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm; wykonanie zjazdów indywidualnych z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm; odtworzenie nawierzchni jezdni; roboty wykończeniowe (humusowanie skarp, wykonanie rur ochronnych, regulacja urządzeń, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza) jak w zamówieniu podstawowym, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wartość zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp została oszacowana na 254 486,90 zł brutto. Wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona na podstawie cen jednostkowych, udzielonego zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu - dot. zdolności technicznejlub zawodowej: a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się oudzielenie zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: co najmniej 1 robotębudowlaną odpowiadającą zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszegozamówienia o wartości minimum 200 000,00 zł brutto. b) Warunek będzie spełniony, jeżeliWykonawca wykaże osoby, które będą dostępne na etapie realizacji zamówienia i będą spełniaćnastępujące wymagania: kierownik budowy, który posiada uprawnienia budowlane wspecjalności drogowej w zakresie wymaganym do realizacji zadania lub odpowiadające imrównoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniubędzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresieostatnich 5lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniemich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostaływykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzoneprzez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty –Załącznik nr 7 do SWZ;2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami –Załącznik nr 8 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ;2) Kosztorys ofertowy – Załącznik nr 2 doSWZ;3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunkówudziału w postępowaniu (aktualne na dzień składania ofert) – Załącznik nr 3 do SWZ;4)Oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę – Załącznik nr 4 do SWZ;5)Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy – Załącznik nr 5 do SWZ; 6)Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy/ Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy.7) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy – (składają wyłącznie Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia) – Załącznik nr 6 do SWZ;8) Wykaz robót budowlanych -załącznik nr 7;9) Wykaz osób - Załącznik nr 8;10) Projekt umowy - Załącznik nr 9.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty ipowinno ono zawierać w szczególności wskazanie:1) postępowania o udzielenie zamówieniepublicznego, którego dotyczy;2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie oudzielenie zamówienia;3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.3. Wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument„Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, – Załącznik nr 3do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczeniate potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu wzakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniu.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają dooferty oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – Załącznik nr 6 do SWZ.5. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowyw sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranejoferty w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 455 ustawy Pzp oraz w Projekcieumowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunkudo treści na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:1) zmiany terminuwykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w §2, która spowodowana będzie: a)wystąpieniem niesprzyjających warunków realizacji przedmiotu umowy w szczególności: - siływyższej (np.: wojna, strajk, stan klęski żywiołowej, epidemia itd.);- warunków atmosferycznychuniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń,dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 0,0
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje pracowników lub ekip do wykonania elewacji - Głuchowo
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje pracowników lub ekip do wykonania elewacji. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie Głuchowa. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI