„PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 109303E W MIEJSCOWOŚCI STRZELCE WIELKIE- MARZĘCICE”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 109303E W MIEJSCOWOŚCI STRZELCE WIELKIE- MARZĘCICE”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelce Wielkie
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-13
  • ZamawiającyGMINA STRZELCE WIELKIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00130075
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 109303E W MIEJSCOWOŚCI STRZELCE WIELKIE- MARZĘCICE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZELCE WIELKIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 14

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-337

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 343110778

1.5.8.) Numer faksu: 343110778

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@strzelce-wielkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce-wielkie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 109303E W MIEJSCOWOŚCI STRZELCE WIELKIE- MARZĘCICE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a038b8c8-ef86-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003647/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi gminnej nr 109303E w miejscowości Strzelce Wielkie-Marzęcice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/strzelce_wielkie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/strzelce_wielkie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego
w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Strzelce Wielkie reprezentowana przez Wójta Gminy Strzelce Wielkie
Dane tele-adresowe Zamawiającego:
Gmina Strzelce Wielkie
98-337 Strzelce Wielkie ul. Częstochowska 14
Adres e-mail: zamowienia-publiczne@strzelce-wielkie.pl
Tel. (34) 311-07-78
 w Gminie Strzelce Wielkie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt:
kontakt@odoonline.pl, telefon 791 650 517
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 109303E w miejscowości Strzelce Wielkie - Marzęcice” Znak sprawy: ZP.271.4.2021. Pozostałe informacje dot. RODO zawarte zostały w pkt 24 Rozdziału I SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Przebudowa drogi gminnej 109303E o długości odcinka 400 m
✓ Odcinek I drogi gminnej 109303E o długości 0 +400,00 km
Projektowane zagospodarowanie terenu
Projekt przewiduje wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej, o szerokości jezdni 5,5 w km 0+000 – 0+561,21 i 5,0m w km 0+561,21 – 0+980 o łącznej długości 980,00m
z miejscowym poszerzeniem jezdni na łuku do 7m, jednakże inwestor będzie realizował inwestycję na odcinku od km 0+000 do 0+400,00 o długości 400mb.
W miejscach niedostatecznej szerokości istniejącej nawierzchni należy wykonać poszerzenia:
- stabilizacja gruntu cementem 2,5 MPa gr. 15 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31,5
o łącznej gr. 20cm,
- warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-asfaltowych o gr. 5cm AC16W,
- warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-asfaltowych o gr. 4cm AC11S.
Lokalizację zjazdów na planie zagospodarowania umieszczono celem wskazania zakresu prac do wykonania zleconych do realizacji w ramach zamówienia publicznego przez Gminę Strzelce Wielkie przyszłemu Wykonawcy.
Na zjazdach przewiduje się wykonanie nawierzchni z kruszywa o gr. 10cm w terenie
zabudowanym oraz z destruktu 0/31 gr.15cm poza terenem zabudowanym. Projektuje się pobocza utwardzone warstwą z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31,5 o gr. 10cm w terenie zabudowanym oraz 15cm z destruktu 0/31 poza terenem zabudowanym.
Przewiduje się odtworzenie istniejących rowów drogowych poprzez ich odmulenie i regulację profilu poprzecznego i podłużnego wraz z wykonaniem remontu przepustów pod zjazdami.
Charakterystyka techniczna – rozwiązania projektowe
- Kategoria drogi objęta zakresem przebudowy – droga gminna, kategorii L, D
- kategoria ruchu KR 1-2
- przekrój poprzeczny – jednojezdniowy, dwukierunkowy
- Spadek poprzeczny: dwustronny i jednostronny 2%
- Długość odcinka jezdni przeznaczonego do przebudowy – 980 m
- Szerokość jezdni drogi gminnej – 5,5 - 7,0 m
- Szerokość poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 – 0,75 m – 0,80m

Układ warstw konstrukcyjnych w miejscach niedostatecznej szerokości jezdni (poszerzeń) w km 0+000– 0+980, wymiany warstw konstrukcyjnych.
- stabilizacja gruntu cementem 2,5 MPa gr. 15 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31,5 o łącznej gr. 20cm,
- warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-asfaltowych o gr. 5cm AC16W KR 3-4,
- warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-asfaltowych o gr. 4cm AC11S 3-4.
Wszystkie mieszanki mineralno – bitumiczne należy wyprodukować bez dodatku destruktu.
Przed wykonaniem warstwy ścieralnej oraz warstwy wiążącej należy oczyścić nawierzchnię i skropić ją kationową emulsją bitumiczną C 60 B3 ZM. Połączenie nowej nawierzchni jezdni na należy wykonać na wcinkach technologicznych. Szczegóły konstrukcji nawierzchni jezdni bitumicznej podano na rysunku nr 2.
UWAGA: Nawierzchnię ścieralną należy układać pełną szerokością na istniejącej konstrukcji jezdni, bez szwów technologicznych i łączeń poprzecznych. Wymagania wobec równości podłużnej i poprzecznej wg SST.
Układ warstw konstrukcyjnych na połączeniu projektowanej drogi z drogami podporządkowanymi i zjazdami o nawierzchni bitumicznej.
- frezowanie korekcyjne istniejącej nawierzchni bitumicznej o średniej gr. 0-4cm
- warstwa wyrównawczo - wiążąca z mieszanek mineralno-asfaltowych AC11W (50kg/m2) KR1-2
- warstwa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych gr. 5cm AC 11S KR 3-4
Układ warstw konstrukcyjnych w km 0+000 – 0+280,00
- frezowanie korekcyjne istniejącej nawierzchni bitumicznej o średniej gr. 0-4cm
- warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o minimalnej gr. 10cm
- warstwa wyrównawczo - wiążąca z mieszanek mineralno-asfaltowych AC16W (100kg/m2) KR3-4
- warstwa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych gr. 4cm AC 11S KR 3-4
Układ warstw konstrukcyjnych w km 0+280,00 – 0+980,00
- frezowanie korekcyjne istniejącej nawierzchni bitumicznej o średniej gr. 2-4cm
- warstwa wyrównawczo - wiążąca z mieszanek mineralno-asfaltowych AC16W (100kg/m2) KR3-4
- warstwa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych gr. 4cm AC 11S KR 3-4
Układ warstw konstrukcyjnych peronu przystankowego, budowa chodnika.
Nawierzchnię wykonać z kostki betonowej grafitowej gr. 8cm na podsypce cementowo piaskowej 1:3 gr. 3cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10cm, warstwie kruszywa stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa gr. 10cm, oraz warstwie odsączającej gr. 20cm. Zamknięcie obrzeżem betonowym 8x30x100 na ławie betonowej z oporem, natomiast od strony jezdni oddzielenie krawężnikiem betonowym 15x30x100.
Spadek poprzeczny jednostronny i wynosi 2% w kierunku jezdni.
Wzdłuż peronów oraz przejściu dla pieszych zamontowano płytki integracyjne o minimalnej szerokości 30cm, jak również punktowe elementy odblaskowe co1m.
Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej koloru grafitowego gr. 8 cm
- podsypka cementowo-piaskowa w stosunku 1:4 gr. 3 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 mm, grubość warstwy 10 cm
- podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa gr. 10cm
- warstw filtracyjna z pospółki, grubość warstwy 20 cm
- nasyp z gruntu niespoistego G1
Układ warstw konstrukcyjnych pobocza
Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych pobocza w obszarze zabudowanym
- nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 z zamiałowaniem frakcją 0/4 o łącznej gr. 10cm
- nasyp z gruntu z dokopu
Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych pobocza w obszarze niezabudowanym
- nawierzchnia z kruszywa destruktu 0/31 o łącznej gr. 15cm
- nasyp z gruntu z dokopu
Układ warstw konstrukcyjnych zjazdów indywidualnych w obszarze zabudowanym
- nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 z zamuleniem frakcją 0/4 ołącznej gr. 15cm
- oddzielenie zjazdu na połączeniu z nawierzchnią bitumiczną krawężnikiem najazdowym 15x22x100 na ławie betonowej z oporem C16/20.
Układ warstw konstrukcyjnych zjazdów indywidualnych poza obszarem zabudowanym
- nawierzchnia z destruktu o łącznej gr. 15cm
Roboty wykończeniowe i towarzyszące
Rów za poboczem przeznaczono do odmulenia. Przewidziano remont istniejących przepustów pod zjazdami z rur PP SN8 śr. 300mm wraz z umocnieniem wlotów i wylotów ściankami czołowymi żelbetowymi prefabrykowanymi. Przy istniejącym przepuście pod koroną drogi należy zamontować ścianki czołowe o wymiarach 150x200mm. Teren przyległy do granicy pasa drogowego oraz istniejący rów należy zahumusować i obsiać trawą. Teren pomiędzy poboczem z kruszywa a skarpą rowu oraz za przeciwskarpą rowu do granicy pasa drogowego należy zahumusować gr. 10 cm humusu i obsiać trawą. W obrębie peronu zamontowano wyniesione na 10cm przejście dla pieszych – płytowe wykonane z elementów gumowych. W celu polepszenia bezpieczeństwa poruszających się pieszych zamontowano lampę solarną na słupie wys. Minimium 4,5m z oprawa LED, aktywne znaki D – 4(przejście dla pieszych). Wzdłuż peronów zaprojektowano kostkę integracyjną szer.30cm oraz punktowe elementy odblaskowe co 1m.
Odwodnienie pasa drogowego
Rozwiązania projektowe nie zmieniają sposobu odwodnienia pasa drogowego. Istniejące urządzenia wodne będą utrzymane z dotychczasowym zachowaniem ich funkcji. Na projektowanym odcinku nie planuje się budowy nowych obiektów inżynieryjnych. Nie przewiduje się zmiany sposobu odwodnienia. Nie przewiduje się wykonania nowych rowów na całym przebudowywanym odcinku drogi.

4.2.5.) Wartość części: 564753,27 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami dla każdej z Części zamówienia odrębnie:
1) cena oferty (C) – 100%
Sposób oceny ofert:
1) w kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:
Liczba Cn
zdobytych (C) = ----------- x 100 x waga kryterium 100%
punktów Cb
Gdzie:
Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej
100 – wskaźnik stały
100 – procentowe znaczenie kryterium ceny
Liczba procent, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.
Za najkorzystniejszą dla każdej z Części zamówienia odrębnie zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Przebudowa drogi gminnej 109303E o długości odcinka 995 m
✓ Odcinek III drogi gminnej 109303E o długości 0+995,00 km
Projektowane zagospodarowanie terenu
Projekt przewiduje wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej, o szerokości jezdni 5,0 na długości 995,00m.
Lokalizację zjazdów na planie zagospodarowania umieszczono celem wskazania zakresu prac do wykonania zleconych do realizacji w ramach zamówienia publicznego przez Gminę Strzelce Wielkie przyszłemu Wykonawcy.
Na zjazdach przewiduje się wykonanie nawierzchni z destruktu przesiewanego 0/31
o gr. 15cm.
Projektuje się pobocza utwardzone destruktem przesiewanym frakcji 0/31 o gr. 15cm.
Charakterystyka techniczna – rozwiązania projektowe
- Kategoria drogi objęta zakresem przebudowy – droga gminna, kategorii D
- kategoria ruchu KR 1-2
- przekrój poprzeczny – jednojezdniowy, dwukierunkowy
- Spadek poprzeczny: dwustronny i jednostronny 2%
- Długość odcinka jezdni przeznaczonego do przebudowy – 995 m
- Szerokość jezdni drogi gminnej – 5,0
- Szerokość poboczy z destruktu 0/31 – 0,75 m
Wszystkie mieszanki mineralno – bitumiczne należy wyprodukować bez dodatku destruktu.
Przed wykonaniem warstwy ścieralnej oraz warstwy wiążącej należy oczyścić nawierzchnię i skropić ją kationową emulsją bitumiczną C 60 B3 ZM. Połączenie nowej nawierzchni jezdni na należy wykonać na wcinkach technologicznych. Szczegóły konstrukcji nawierzchni jezdni bitumicznej podano na rysunku nr 2.
UWAGA: Nawierzchnię ścieralną należy układać pełną szerokością na istniejącej konstrukcji jezdni, bez szwów technologicznych i łączeń poprzecznych. Wymagania wobec równości podłużnej i poprzecznej wg SST.
Układ warstw konstrukcyjnych w miejscach niedostatecznej szerokości jezdni (poszerzeń) w km 0+000– 0+995
- stabilizacja gruntu cementem 2,5 MPa gr. 15 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31,5 o
łącznej gr. 20cm,
- warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-asfaltowych o gr. 5cm AC16W KR 3-4,
- warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-asfaltowych o gr. 4cm AC11S 3-4.
Układ warstw konstrukcyjnych na połączeniu projektowanej drogi z drogami podporządkowanymi i zjazdami o nawierzchni bitumicznej.
- frezowanie korekcyjne istniejącej nawierzchni bitumicznej o średniej gr. 0-4cm
- warstwa wyrównawczo - wiążąca z mieszanek mineralno-asfaltowych AC11W (50kg/m2) KR1-2
- warstwa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych gr. 5cm AC 11S KR 3-4
Istniejącą nawierzchnię bitumiczną na długości 25m należy poddać remontowi cząstkowemu poprzez wykonanie nakładki bitumicznej AC11S gr. 4cm
Układ warstw konstrukcyjnych w km 0+000 – 0+620,00
- frezowanie korekcyjne istniejącej nawierzchni bitumicznej o średniej gr. 2-4cm
- warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5
o minimalnej gr. 10cm
- warstwa wyrównawczo - wiążąca z mieszanek mineralno-asfaltowych AC16W (125kg/m2) KR3-4 minimalnej gr. 5 cm
- warstwa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych gr. 4cm AC 11S KR 3-4
Układ warstw konstrukcyjnych w km 0+620,00 – 0+995,00
- frezowanie korekcyjne istniejącej nawierzchni bitumicznej o średniej gr. 0-4cm
- warstwa wyrównawczo - wiążąca z mieszanek mineralno-asfaltowych AC16W (125kg/m2) KR3-4 minimalnej gr. 5 cm
- warstwa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych gr. 4cm AC 11S KR 3-4
Układ warstw konstrukcyjnych pobocza
Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych pobocza
- nawierzchnia z destruktu przesiewanego 0/31 o łącznej gr. 15cm
- nasyp z gruntu z dokopu
Układ warstw konstrukcyjnych zjazdów indywidualnych
- nawierzchnia z destruktu przesiewanego 0/31 o łącznej gr. 15cm
Roboty wykończeniowe i towarzyszące
Istniejące rowy w granicy pasa drogowego należy wyprofilować. Teren pomiędzy poboczem z a skarpą rowu do granicy pasa drogowego należy zahumusować gr. 10 cm humusu i obsiać trawą.
Istniejące w km 0+000 – 0+995 w granicach pasa drogowego zakrzewienia należy usunąć mechanicznie a miejsce po wykarczowanych korzeniach uzupełnić gruntem z dokopu wraz z zagęszczeniem. Na odcinku leśnym strona prawa i lewa korony drzew należy poddać pielęgnacji poprzez podcięcie gałęzi w celu zachowania skrajni drogi poprawiając tym samym widoczność i przejrzystość pasa drogowego.
Odwodnienie pasa drogowego
Rozwiązania projektowe nie zmieniają sposobu odwodnienia pasa drogowego. Istniejące urządzenia wodne będą utrzymane z dotychczasowym zachowaniem ich funkcji. Na projektowanym odcinku nie planuje się budowy nowych obiektów inżynieryjnych. Nie przewiduje się zmiany sposobu odwodnienia.
Nie przewiduje się wykonania nowych rowów na całym przebudowywanym odcinku drogi.

4.2.5.) Wartość części: 747016,83 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami dla każdej z Części zamówienia odrębnie:
1) cena oferty (C) – 100%
Sposób oceny ofert:
1) w kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:
Liczba Cn
zdobytych (C) = ----------- x 100 x waga kryterium 100%
punktów Cb
Gdzie:
Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej
100 – wskaźnik stały
100 – procentowe znaczenie kryterium ceny
Liczba procent, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.
Za najkorzystniejszą dla każdej z Części zamówienia odrębnie zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia tj. który wykaże, iż:
Część 1 zamówienia - dysponują lub będą dysponować osobą zdolną do wykonywania zamówienia w szczególności osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie wymagane przepisami
ustawy Prawo budowlane, tj.: osobą, która będzie kierownikiem robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności drogowej
Część 2 zamówienia - dysponują lub będą dysponować osobą zdolną do wykonywania zamówienia w szczególności osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie wymagane przepisami
ustawy Prawo budowlane, tj.: osobą, która będzie kierownikiem robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności drogowej
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w pkt 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do IDW.
Uwaga:
Wskazane wyżej osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe adekwatne do wykonywanych czynności objętych przedmiotem zamówienia.
Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2020 r, poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1117)), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli:
• nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz
• posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.
Zamawiający na etapie składania i oceny ofert nie wymaga, aby te osoby poza legitymowaniem się posiadaniem uprawnień budowlanych zdobytych poza terytorium Polski, musiały dysponować odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych, by spełniły wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. 2019 r., poz. 1117 ze zm.), dotyczące świadczenia usług transgranicznych, tj. aby uzyskały one tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Na podstawie art. 104 ustawy Prawo budowlane osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Zakres uprawnień budowlanych będzie odczytany zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. W celu uniknięcia wątpliwości zaleca się podanie przez wykonawcę daty wydania uprawnień i dokładne cytowanie zakresu uprawnień z posiadanego zaświadczenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia dla zamówienia:
Nie wymagane

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
Część 1 zamówienia:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
Część 2 zamówienia:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie określa przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw, usług lub robót budowlanych z wymaganiami, cechami lub
kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert odpowiednio oświadczenie lub oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1,7.3 i 7.6.3) IDW ,
2) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu,
3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy);
4) dowody równoważności, o których mowa w pkt 3 IDW, jeżeli wykonawca zaoferował rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w opisie przedmiotu zamówienia;
5) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa;
6) dokumenty potwierdzające wniesienie wadium określone pkt 12 IDW;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości
Część I zamówienia - 5 000,00 zł
Część II zamówienia - 7 000,00 zł
2. Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert
i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 229)
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Pajęcznie Oddział Strzelce Wielkie Nr rachunku: 28 8265 1011 2002 0000 0013 0012
z dopiskiem:
Wadium – „PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 109303E
W MIEJSCOWOŚCI STRZELCE WIELKIE- MARZĘCICE
Część …….. zamówienia ”
5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.
Pozostałe informacje dot. wadium zawarte zostały w pkt 12 Rozdziału I SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) W przypadku określenia przez Zamawiającego warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym lub zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do IDW.
5) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w Rozdziale IV SWZ - wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/strzelce_wielkie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-13 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-10

2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam fachowca z wolnym terminem do remontu mieszkania - Kutno
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam fachowca z wolnym terminem do remontu mieszkania - łazienka korytarz kuchnia płytki i gładzie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI