Przebudowa drogi gminnej na działkach nr 328; 329 obręb Sławoborze, ul. Parcela w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi gminnej na działkach nr 328; 329 obręb Sławoborze, ul. Parcela w miejscowości Sławoborze
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSławoborze
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-04-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-06
  • Numer ogłoszenia521354-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 521354-N-2019 z dnia 2019-03-06 r.

Urząd Gminy: Przebudowa drogi gminnej na działkach nr 328; 329 obręb Sławoborze, ul. Parcela w miejscowości Sławoborze
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
PROW na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 33090759000000, ul. ul. Kolejowa  8 , 78-314  Sławoborze, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 647 559, e-mail ug@slawoborze.pl, faks 943 647 559.
Adres strony internetowej (URL): bip.slawoborze.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.slawoborze.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.slawoborze.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa sie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiści lub za pośrednictwem posłańca w formie pisemnej, w zamkinętymopakowaniu w zewnętrznej i wewnętrznej kopercie.
Adres:
Urząd Gminy Sławoborze, ul. Kolejowa 8, 78-314 Sławoborze.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej na działkach nr 328; 329 obręb Sławoborze, ul. Parcela w miejscowości Sławoborze
Numer referencyjny: AT.V.271.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są prace drogowe na łącznej długości 855 mb z nawiązaniem nawierzchni drogi do istniejących zjazdów i dróg. W ramach modernizacji drogi wykonana zostanie nawierzchnia z płyt żelbetonowych typu YOMB i nawierzchnia z kruszyw łamanych frakcji 0-31,5mm. Wszystkie istniejące zjazdy do posesji zostaną utwardzone kostką betonową. W hm 0+545 naprawiony zostanie istniejący przepust drogowy. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje Opis przyjętych rozwiązań projektowych. Podstawowe założenia wyjściowe dla całego opracowania: • kategoria ruchu dla drogi– KR1 klasa drogi dojazdowa, • prędkość projektowa maksymalna – Vp = 30 km/godz. dopuszczalny nacisk osi na jezdnię 100kN / oś Ogólnie zakres rzeczowy inwestycji obejmuje: • przebudowę drogi na łącznej długości 855 mb po istniejącym śladzie drogi • przebudowę zjazdów zlokalizowanych przy trasie drogi , • naprawę istniejącego przepustu w hm 0+545 • wykonanie poboczy obustronnych, wyprofilowanie skarp oraz ew. rowów przydrożnych – elementów znajdujących się w koronie drogi, Parametry techniczne drogi: a) Droga w planie: • zasadnicza szerokość jezdni 3,0m plus 2 x 0,5-1,0 m pobocza Odcinek 0+000 – 0+404 jezdnia 3m plus 2 x 1m pobocza – łącznie 5 m utwardzenia Odcinek 0+404 - 0+795 oraz odnoga 0+000 – 0+048,75 jezdnia 3m plus 2 x 0,5m pobocza – łącznie 4 m utwardzenia • szerokość zjazdów dostosowana do istniejących warunków terenowych, skosy dostosowane do warunków terenowych i usytuowania zjazdów – zasadniczo 1:2 • droga składa się z odcinków prostych oraz łuków poziomych o promieniach kolejno R 80, R 45, R 70 i R 85. b) Przebieg drogi w profilu. Niweleta trasy została dostosowana do istniejących spadków podłużnych drogi. Spadki poprzeczne – zasadniczo 3 % (dopuszczalny zakres 2 - 4%) w jednym kierunku na jezdni, spadki poprzeczne poboczy– 6-8 %. Profil drogi powinien zostać dostosowany do istniejącej niwelety śladu drogi i do istniejących warstw utwardzeń nawierzchni. c) Wykaz zjazdów : Zjazdy zaprojektowano w miejscach, gdzie występują istniejące wjazdy– ich szerokość jest przyjęta z dostosowaniem do istniejącego terenu. Zestawienie zjazdów: strona L km 0+095,1 szerokość 7,5 m powierzchnia 30 m2 , strona L km 0+128,1 szerokość 5 m powierzchnia 15 m2 , strona L km 0+157,3 szerokość 5 m powierzchnia 12m2 , strona L km 0+180,1 szerokość 5 m powierzchnia 9 m2 , strona P km 0+180,1 szerokość 5 m powierzchnia 10 m2 , strona P km 0+197,3 szerokość 5 m powierzchnia 10 m2 , strona P km 0+216,4 szerokość 5 m powierzchnia 9 m2 , strona P km 0+284,8 szerokość 5,5 m powierzchnia 10 m2 , strona P km 0+299,5 szerokość 5 m powierzchnia 10 m2 , strona P km 0+325,5 szerokość 5 m powierzchnia 10 m2 , strona P km 0+341,3 szerokość 9 m powierzchnia 16 m2 , strona P km 0+359,5 szerokość 7,5 m powierzchnia 14 m2 , strona P km 0+380 szerokość 6 m powierzchnia 12 m2 , strona P km 0+397,6 odnoga szerokość 3-5 m długość 55 mb ze zjazdem strona L km 0+043,3 szerokość 5 m powierzchnia 9 m2 , strona P km 0+558,3 szerokość 5 m powierzchnia 9 m2 , strona P km 0+583,1 szerokość 4,1 m powierzchnia 8 m2 , strona P km 0+595 szerokość 5 m powierzchnia 12 m2 , strona P km 0+634,2 szerokość 5 m powierzchnia 18 m2 , strona P km 0+662,3 szerokość 5 m powierzchnia 21 m2 , strona P km 0+686 szerokość 5 m powierzchnia 25 m2 , strona P km 0+755 szerokość 5 m powierzchnia 10 m2 , strona P furtka szerokość 1,5 m powierzchnia 2 m2 , Utwardzenie kruszywem śladu istniejącej drogi zakończenie drogi głównej 20 m2, zakończenie drogi głównej 24 m2, Projektowane konstrukcje nawierzchni. Dla budowy odcinka drogi w hm 0+000 do 0+404 zastosowano następującą konstrukcje nawierzchni: -12,5 cm warstwa wierzchnia - dwa pasy płyt typu YOMB o wymiarach 0,75x1,0x0,125 i pas wewnętrzny między płytami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5mm grubości 12,5 cm -płyty i kruszywo układane na podsypce piaskowej gr 10 cm z zasypaniem otworów piaskiem. W miejscu zjazdów i mijanek środek drogi wypełniony płytami. -istniejące podłoże (istniejące warstwy kruszywa) wyprofilowane i zagęszczone Pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr 12,5 cm szerokości 1m – obustronne. Dla budowy odcinka drogi w hm 0+404 - 0+795 oraz odnogi drogi na długości 0+000 - 048,75 zastosowano następującą konstrukcje nawierzchni: -12,5 cm warstwa wierzchnia - dwa pasy płyt typu YOMB o wymiarach 0,75x1,0x0,125 i pas wewnętrzny między płytami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5mm grubości 12,5 cm -płyty i kruszywo układane na podsypce piaskowej gr 10 cm z zasypaniem otworów piaskiem. W miejscu zjazdów i mijanek środek drogi wypełniony płytami. -15 cm warstwa podbudowy z kruszywa gruzu stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-63mm. Gruz budowlany powinien składać się z mieszaniny przekruszonego gruzu betonowego i ceglanego w stosunku co najmniej 80% gruzu betonowego i nie więcej niż 20% gruzu ceglanego -istniejące podłoże gruntowe, koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem Pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr 12,5 cm szerokości 0,5m – obustronne. Utwardzenie kruszywem śladu istniejącej drogi – 12,5 cm kruszywa łamanego 0-31,5mm: -zakończenie drogi głównej 20 m2, -zakończenie drogi odnogi 24 m2, Dla budowy zjazdów zastosowano następującą konstrukcje nawierzchni: 1. 8 cm warstwa wierzchnia z kostki betonowej na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 gr 5 cm 2. 12,5 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5mm Wokół nawierzchni zjazdów obrzeże betonowe 8x30 cm na ławie betonowej C12/15. Pobocza : Pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr 12,5 cm szerokości 1m – obustronne w km 0+000 – 0+404, na pozostałych odcinkach drogi pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr 12,5 cm szerokości 0,5m – obustronne. Na odcinku pomiędzy zjazdami w hm 0+095,1 – 0+128,1 strona lewa pobocze poszerzone do granicy pasa drogowego, Przy zjeździe na odnogę drogi strona P km 0+397,6 nawierzchnia wokół płyt z kruszywa łamanego -31,5 mm gr 12,5 cm. Odwodnienie drogi : Odprowadzenie wód opadowych nastąpi powierzchniowo w przyległy teren. W hm 0+545 znajduje się istniejący przepust drogowy – w ramach prac objętych niniejszym projektem nastąpi naprawa istniejącego przepustu. Oczyszczenie istniejących rur oraz wymiana uszkodzonych rur betonowych przepustu. Załączony do SIWZ przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy. 1). W sytuacji, gdy w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej lub w przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały. 2). Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby do realizacji zamówienia wyłoniony w przetargu Wykonawca oraz jego Podwykonawca zatrudniał pracowników na umowę o pracę do czynności związanych z realizacją robót budowlanych w branży drogowej związanej z układaniem masy bitumicznej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu prac w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy i Podwykonawcy sprawdzając legalność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących powyższe czynności, a także do żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości dotyczących legalności zatrudnienia. Wykonawca i Podwykonawcy każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 7 dni roboczych zobowiązani są do przedłożenia Zamawiającemu listy wszystkich pracowników zatrudnionych do wykonywania tych prac, a także do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nie przedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawców wymaganej listy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233252-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-07-17

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: sytuacja ekonomiczna lub finansowa: warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 200.000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy te wartość w oparciu o średni kurs waluty NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia w miejscu publicznym dostępnym w swojej siedzibie oraz na swojej stronie internetowej. Jeśli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem ogłoszenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zdolność techniczna lub zawodowa: warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: - wykonał w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - co najmniej 2 z najważniejszych robót budowlanych, polegających na budowie lub przebudowie nawierzchni drogowej z płyt typu YOMB, kostki brukowej lub innych prefabrykatów betonowych o wartości robót nie mniejszej niż 500.000,00 PLN brutto każda, W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy te wartość w oparciu o średni kurs waluty NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia w miejscu publicznym dostępnym w swojej siedzibie oraz na swojej stronie internetowej. Jeśli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem ogłoszenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) na potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu opisany w pkt. VI ppkt. 1,2) a SIWZ Wykonawca składa informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej wymaganych przez Zamawiającego może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału postępowaniu. Ww dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.. W przypadku składania oferty wspólnej ww dokumenty składa i poświadcza za zgodność z oryginałem pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną lub Wykonawca, którego dokument dotyczy. b) na potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu opisany w pkt. VI ppkt. 1,2) b SIWZ Wykonawca składa wykaz robót budowlanych (załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane z przepisami prawa budow lanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź in- ne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykony- wane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w sta nie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Ww dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz robót bu- dowalanych, podpisany przez pełnomocnika Wykonawców, natomiast dowody o tym, że robo- ty zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukoń- czone składa i poświadcza za zgodność z oryginałem pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną lub Wykonawca, którego dokument dotyczy. c) na potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu opisany w pkt. VI ppkt. 1,2) c SIWZ Wykonawca składa wykaz osób (załącznik nr 7 do SIWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ww dokumenty należy złożyć w oryginale.. W przypadku składania oferty wspólnej - Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz, podpisany przez pełnomocnika Wykonawców.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca, bez wezwania ze strony Zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ- wzór). W przypadku, gdy Wykonawca przynależy do tej samej grupy kapitałowej może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ww oświadczenie należy złożyć w oryginale. W sytuacji wspólnego ubiegania się o zamówienie powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 14.000,00 zł. (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Gminy Sławoborze, PBS Świdwin nr 54 8581 0004 0006 7247 2000 0002. 4. Kopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. 5. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w dniu składania ofert do godz. 10.00. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji i rekojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę wg wzoru, stanowiący (załącznik nr 8 do SIWZ), będącym jej integralną częścią. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, b) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany – w przypadku zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, c) zmiana zakresu przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana ta spowodowana może być tylko okolicznościami wynikającymi ze zmiany regulacji prawnych wprowadzonych po dacie zawarcia umowy, d) zmian sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana ta spowodowana może być tylko okolicznościami wynikającymi ze zmiany regulacji prawnych wprowadzonych po dacie zawarcia umowy, e) konieczność dokonania zmian projektowych, które są niezbędne dla prawidłowego wykonania Kontraktu, wprowadzonych w trybie nadzoru autorskiego przeprowadzonego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego lub usuwania błędów w tej dokumentacji f) zmiany decyzji administracyjnych od których uzależnione jest prowadzenie Robót 3. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności powodujących konieczność zmiany umowy, c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie, d) Zamawiający nie ma obowiązku zmiany postanowień umowy, jeżeli Wykonawca w terminie 14 dni od wystąpienia okoliczności powodujących konieczność dokonania zmiany, nie złoży Zamawiającemu, na piśmie, uzasadnionego i udokumentowanego wniosku o dokonanie zmiany. 4. W sprawach nieuregulowanych umową będą miały zastosowanie przepisy ustawy Pzp, kodeksu cywilnego, prawa bankowego oraz wekslowego i czekowego. 5. Zmiany do umowy do swej ważności będą wymagały formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam fachowca do ustawienia i wymiany uszczelek w oknach plastikowych - Stargard
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam fachowca do ustawienia i wymiany uszczelek w oknach plastikowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI