Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 119, 118, 82 w obrębie geodezyjnym Banie 1 (ul....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 119, 118, 82 w obrębie geodezyjnym Banie 1 (ul. Lipowa, Osadnicza, Brzozowa)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBanie
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-07
  • ZamawiającyGmina Banie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00030702
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 119, 118, 82 w obrębie geodezyjnym Banie 1 (ul. Lipowa, Osadnicza, Brzozowa)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Banie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684597

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skośna 6

1.5.2.) Miejscowość: Banie

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 915067000

1.5.8.) Numer faksu: 914166353

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@banie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.banie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 119, 118, 82 w obrębie geodezyjnym Banie 1 (ul. Lipowa, Osadnicza, Brzozowa)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-173c5cb3-7aaf-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030702

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027990/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 119, 118, 82 w obrębie geodezyjnym Banie 1 (ul. Lipowa, Osadnicza, Brzozowa)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://banie.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://banie.ezamawiajacy.pl
Określa Rozdział IV SWZ
Rozdział IV. KOMUNIKACJA W POSTĘPOWANIU
1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi zalogować się do Platformy pod adresem https://banie.ezamawiajacy.pl. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
2. W przedmiotowym postępowaniu zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://banie.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do zamawiającego przed upływem tego terminu Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
9. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
10. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:
1) rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta,
2) uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exceptionsite list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze,
3) zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.
4) przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
11. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwo na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
12. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
13. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik załączony przez wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
14. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
15. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji:
1) składając ofertę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument".
Oferta, oświadczenia i inne dokumenty składane są pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XVII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH ZEBRANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W TOKU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 19 ust. 1 PZP w związku z art. art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Banie reprezentowany przez Wójta Gminy Banie, z siedzibą w Baniach, ul. Skośna 6, 74-110 Banie, tel. 91 4166381, e-mail: urzad@banie.pl.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail info@banie.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Państwa danych osobowych.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 PZP).
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest wymogiem określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do postanowień art. 22 RODO.
8. Posiadają Państwo:
1) zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą Państwo zostać zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
2) zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (z tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz załączników do niego);
3) zgodnie z art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Państwu:
1) zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPU.7234.1.2022.MS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 119,118 , 82 w obrębie geodezyjnym Banie 1 (ul. Lipowa,. Osadnicza, Brzozowa)
Nr Opis robót Jm Ilość
1 2 3 4
1. ul. LIPOWA
1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych na trasach dróg w terenie równinnym km 0,38
ul. Lipowa 0,375 km 0,38
2 Roboty ziemne z transportem urobku w miejsce wybrane przez wykonawcę robót - usunięcie nadmiaru ziemi z otoczenia drogi m3 400
0+220-0+320 strona P+L 2*100,0*2,0*1,0 m3 400
3 Regulacja pionowa studni rewizyjnych urządzeń podziemnych szt 2
4 Regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych szt 2
ustawienie krawężników
5 Obniżenie krawężnika na połączeniach z istn. drogami m 35
zjazd nr 6 20 m 20
zjazd nr 8 15 m 15
6 Rowki w gruncie kategorii III-IV o wymiarach 40x40cm pod ławy krawężnikowe m 938,56
droga w km 0+000-0+375,2 370,2*2+(9,0+9,0+15,0+5,0)-15,0 m 763,4
zjazd nr 1 2,35*2+4+2*1,5 m 11,7
zjazd nr 2 2,50*2+4+2*1,5 m 12
zjazd nr 3 0,55*2+4+2*1,5 m 8,1
zjazd nr 4 0,8*2+9+2*1,5 m 13,6
zjazd nr 5 2,68*2+4+2*1,5 m 12,36
zjazd nr 6 9+20+9+10+9 m 57
zjazd nr 7 3+9+8+5 m 25
zjazd nr 8 1,15*2+9+9 m 20,3
zjazd nr 18 1,8*2+4+5*1,5 m 15,1
7 Ława betonowa z oporem pod krawężniki m3 49,27
938,56*0,0525 m3 49,27
8 Krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22x100cm wtopione na podsypce cementowo-piaskowej m 934,06
droga w km 0+000-0+375,2 370,2*2+(2*9,0+15,0+5,0)-15,0 m 763,4
zjazd nr 1 2,35*2+4+2*1,5 m 11,7
zjazd nr 2 2,50*2+4+2*1,5 m 12
zjazd nr 3 0,55*2+4+2*1,5 m 8,1
zjazd nr 4 0,8*2+9+2*1,5 m 13,6
zjazd nr 5 2,68*2+4+2*1,5 m 12,36
zjazd nr 6 9+20+9+10+9 m 57
zjazd nr 7 3+9+8+5 m 25
zjazd nr 8 1,15*2+9+9 m 20,3
zjazd nr 18 1,8*2+4+2*1,5 m 10,6
konstrukcja drogi
9 Koryta o głębokości 30cm na całej szerokości jezdni i chodników wykonywane mechanicznie w gruncie kategorii II-VI z uformowaniem poboczy z uzyskanego gruntu z wyrównaniem do wymaganego profilu. Zagęszczenie poboczy. m2 2230,67
droga 375,2*5,0 m2 1876
rozjazd przy ul. Sportowej 2*(5*5/2) m2 25
zjazd nr 1 (6+4)/2*1,0+1,45*4 m2 10,8
zjazd nr 2 (6+4)/2*1,0+1,6*4 m2 11,4
zjazd nr 3 (6+4)/2*1,0+0,55*4 m2 7,2
zjazd nr 4 (9+11)/2*1,0+0,8*9 m2 17,2
zjazd nr 5 (6+4)/2*1,0+2,68*4 m2 15,72
zjazd nr 6 2*5*5/2+5*5/2+(26,88-2,50)*5 m2 159,4
zjazd nr 7 5*8 m2 40
zjazd nr 8 2*5*5/2+6,15*5 m2 55,75
zjazd nr 18 (6+4)/2*1,0+1,8*4 m2 12,2
10 Wykonanie i zagęszczanie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości korony, grubość po zagęszczeniu 10cm m2 2230,67
375,2*5,0 m2 1876
rozjazd przy ul. Sportowej 2*(5*5/2) m2 25
zjazd nr 1 (6+4)/2*1,0+1,45*4 m2 10,8
zjazd nr 2 (6+4)/2*1,0+1,6*4 m2 11,4
zjazd nr 3 (6+4)/2*1,0+0,55*4 m2 7,2
zjazd nr 4 (9+11)/2*1,0+0,8*9 m2 17,2
zjazd nr 5 (6+4)/2*1,0+2,68*4 m2 15,72
zjazd nr 6 2*5*5/2+5*5/2+(26,88-2,50)*5 m2 159,4
zjazd nr 7 5*8 m2 40
zjazd nr 8 2*5*5/2+6,15*5 m2 55,75
zjazd nr 18 (6+4)/2*1,0+1,8*4 m2 12,2
11 Podbudowy z kruszyw łamanych o frakcji 0/31,5mm, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 25cm m2 2230,67
375,2*5,0 m2 1876
rozjazd przy ul. Sportowej 2*(5*5/2) m2 25
zjazd nr 1 (6+4)/2*1,0+1,45*4 m2 10,8
zjazd nr 2 (6+4)/2*1,0+1,6*4 m2 11,4
zjazd nr 3 (6+4)/2*1,0+0,55*4 m2 7,2
zjazd nr 4 (9+11)/2*1,0+0,8*9 m2 17,2
zjazd nr 5 (6+4)/2*1,0+2,68*4 m2 15,72
zjazd nr 6 2*5*5/2+5*5/2+(26,88-2,50)*5 m2 159,4
zjazd nr 7 5*8 m2 40
zjazd nr 8 2*5*5/2+6,15*5 m2 55,75
zjazd nr 18 (6+4)/2*1,0+1,8*4 m2 12,2
12 Podbudowy z kruszyw łamanych o frakcji 0/31,5mm, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm m2 2230,67
375,2*5,0 m2 1876
rozjazd przy ul. Sportowej 2*(5*5/2) m2 25
zjazd nr 1 (6+4)/2*1,0+1,45*4 m2 10,8
zjazd nr 2 (6+4)/2*1,0+1,6*4 m2 11,4
zjazd nr 3 (6+4)/2*1,0+0,55*4 m2 7,2
zjazd nr 4 (9+11)/2*1,0+0,8*9 m2 17,2
zjazd nr 5 (6+4)/2*1,0+2,68*4 m2 15,72
zjazd nr 6 2*5*5/2+5*5/2+(26,88-2,50)*5 m2 159,4
zjazd nr 7 5*8 m2 40
zjazd nr 8 2*5*5/2+6,15*5 m2 55,75
zjazd nr 18 (6+4)/2*1,0+1,8*4 m2 12,2
13 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8cm szarej, układane na podyspce cementowo-piaskowej m2 1901
droga 375,2*5,0 m2 1876
rozjazd przy ul. Sportowej 2*(5*5/2) m2 25
14 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8cm układane na podsypce cem. piaskowej KOSTKA CZERWONA NA ZJAZDACH m2 329,67
zjazd nr 1 (6+4)/2*1,0+1,45*4 m2 10,8
zjazd nr 2 (6+4)/2*1,0+1,6*4 m2 11,4
zjazd nr 3 (6+4)/2*1,0+0,55*4 m2 7,2
zjazd nr 4 (9+11)/2*1,0+0,8*9 m2 17,2
zjazd nr 5 (6+4)/2*1,0+2,68*4 m2 15,72
zjazd nr 6 2*5*5/2+5*5/2+(26,88-2,50)*5 m2 159,4
zjazd nr 7 5*8 m2 40
zjazd nr 8 2*5*5/2+6,15*5 m2 55,75
zjazd nr 18 (6+4)/2*1,0+1,8*4 m2 12,2
15 Wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej kpl 1
2. ul. OSADNICZA
16 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych na trasach dróg w terenie równinnym km 0,14
roboty rozbiórkowe
17 Rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4cm m2 550
137,5*4,0 m2 550
18 Rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 20cm m2 550
137,5*4,0 m2 550
ustawienie krawężników
19 Rowki w gruncie kategorii III-IV o wymiarach 40x40cm pod ławy krawężnikowe m 236,24
droga 140,14-(7,5+5,0)*2+4*9,0 m 151,14
zjazd nr 9 5,87*2+4+2*1,5 m 18,74
zjazd nr 10 1,5*2+4+2*1,5 m 10
zjazd nr 11 1,0*2+4+2*1,5 m 9
zjazd nr 12 1,0*2+4+2*1,5 m 9
zjazd nr 13 0,74*2+4+2*1,5 m 8,48
zjazd nr 14 1,83*2+4+2*1,5 m 10,66
zjazd nr 15 0,0 m
zjazd nr 16 2,15*2+4+2*1,5 m 11,3
zjazd nr 17 0,46*2+4+2*1,5 m 7,92
20 Ława betonowa z oporem pod krawężniki m3 12,4
236,2*0,0525 m3 12,4
21 Krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22x100cm wtopione na podsypce cementowo-piaskowej m 236,2
droga 140,1-(7,5+5,0)*2+4*9,0 m 151,1
zjazd nr 9 5,87*2+4+2*1,5 m 18,74
zjazd nr 10 1,5*2+4+2*1,5 m 10
zjazd nr 11 1,0*2+4+2*1,5 m 9
zjazd nr 12 1,0*2+4+2*1,5 m 9
zjazd nr 13 0,74*2+4+2*1,5 m 8,48
zjazd nr 14 1,83*2+4+2*1,5 m 10,66
zjazd nr 15 0,0 m
zjazd nr 16 2,15*2+4+2*1,5 m 11,3
zjazd nr 17 0,46*2+4+2*1,5 m 7,92
konstrukcja drogi
22 Koryta o głębokości 30cm na całej szerokości jezdni i chodników wykonywane mechanicznie w gruncie kategorii II-VI z uformowaniem poboczy z uzyskanego gruntu z wyrównaniem do wymaganego profilu. Zagęszczenie poboczy. m2 831,31
droga w km 0+00-0+140,14 (140,14-2,5)*5,0+4*(5,0*5,0/2) m2 738,2
zjazd nr 9 5,87*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 28,48
zjazd nr 10 1,5*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 11
zjazd nr 11 1,0*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 9
zjazd nr12 1,0*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 9
zjazd nr13 0,7*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 7,8
zjazd nr 14 0 m2
zjazd nr 15 1,83*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 12,32
zjazd nr 16 2,12*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 13,48
zjazd nr 17 0,46*4,0+(6,0+4,0)/52*1,0 m2 2,03
23 Wykonanie i zagęszczanie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości korony, grubość po zagęszczeniu 10cm m2 831,31
droga w km 0+00-0+140,14 (140,14-2,5)*5,0+4*(5,0*5,0/2) m2 738,2
zjazd nr 9 5,87*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 28,48
zjazd nr 10 1,5*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 11
zjazd nr 11 1,0*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 9
zjazd nr12 1,0*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 9
zjazd nr13 0,7*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 7,8
zjazd nr 14 0 m2
zjazd nr 15 1,83*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 12,32
zjazd nr 16 2,12*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 13,48
zjazd nr 17 0,46*4,0+(6,0+4,0)/52*1,0 m2 2,03
24 Podbudowy z kruszyw łamanych o frakcji 0/31,5mm, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 25cm m2 831,31
droga w km 0+00-0+140,14 (140,14-2,5)*5,0+4*(5,0*5,0/2) m2 738,2
zjazd nr 9 5,87*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 28,48
zjazd nr 10 1,5*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 11
zjazd nr 11 1,0*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 9
zjazd nr12 1,0*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 9
zjazd nr13 0,7*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 7,8
zjazd nr 14 0 m2
zjazd nr 15 1,83*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 12,32
zjazd nr 16 2,12*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 13,48
zjazd nr 17 0,46*4,0+(6,0+4,0)/52*1,0 m2 2,03
25 Podbudowy z kruszyw łamanych o frakcji 0/31,5mm, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm m2 831,31
droga w km 0+00-0+140,14 (140,14-2,5)*5,0+4*(5,0*5,0/2) m2 738,2
zjazd nr 9 5,87*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 28,48
zjazd nr 10 1,5*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 11
zjazd nr 11 1,0*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 9
zjazd nr12 1,0*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 9
zjazd nr13 0,7*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 7,8
zjazd nr 14 0 m2
zjazd nr 15 1,83*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 12,32
zjazd nr 16 2,12*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 13,48
zjazd nr 17 0,46*4,0+(6,0+4,0)/52*1,0 m2 2,03
26 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8cm szarej, układane na podyspce cementowo-piaskowej m2 738,2
droga w km 0+00-0+140,14 (140,14-2,5)*5,0+4*(5,0*5,0/2) m2 738,2
27 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8cm układane na podsypce cem. piaskowej KOSTKA CZERWONA NA ZJAZDACH m2 93,11
zjazd nr 9 5,87*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 28,48
zjazd nr 10 1,5*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 11
zjazd nr 11 1,0*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 9
zjazd nr12 1,0*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 9
zjazd nr13 0,7*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 7,8
zjazd nr 14 0 m2
zjazd nr 15 1,83*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 12,32
zjazd nr 16 2,12*4,0+(6,0+4,0)/2*1,0 m2 13,48
zjazd nr 17 0,46*4,0+(6,0+4,0)/52*1,0 m2 2,03
28 Wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej kpl 1

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji dołączonej do SWZ:

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Rozdział XXXIII. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Kryteria oceny ofert – zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1) oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
2) oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
3) wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.
2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej.


Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
L.p. Nazwa kryterium Znaczenie
w kryterium (w %) Liczba możliwych
do uzyskania punktów
1. Cena oferty brutto 60% 60 pkt
2. Gwarancja 40% 40 pkt

1) Cena oferty brutto = 60 %
Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę cenę ofertową (tj. cenę za całość zamówienia). Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt. Punktacja za ceny kolejnych ofert odbędzie się wg wzoru:


Kryterium COB (pkt) Najniższa COB
------------------------------------------ x 60
Cena badanej oferty

2) Gwarancja = 40 %
Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę najdłuższy okres gwarancji

Okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia
w ofercie badanej
Kryterium gwarancja (pkt) ------------------------------------------ x 40
Maksymalny okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia
Spośród wszystkich rozpatrywanych ofert nie mniejszy niż 36 miesięcy
Uwaga: oferta z pięcioletnim( 60 miesięcy) lub dłuższym okresem gwarancji na całość przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną punktację za ww. kryterium tj. 40 pkt.
- W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (wzór formularza ofertowego - załącznik nr 1 do SWZ) pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzielaniem gwarancji na okres 36 miesięcy.
- W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający do obliczenia punktacji wszystkich Wykonawców w kryterium
gwarancja (P g) przyjmuje okres gwarancji (Gm2) jako 60 miesięcy.
- Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych latach. W przypadku podania gwarancji w miesiącach, Zamawiający zaliczy do wyliczenia punktów okres pełnego roku, przyjmując rok niższy niż będzie to wynikało z podanej liczby miesięcy.

5. Punkty liczone wg powyższych kryteriów zostaną zsumowane.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów, dla każdej części oddzielnie.

P = Pc + Pg
gdzie:
P - ilość punktów badanej oferty wyliczona zgodnie ze wzorem
P c – ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium cena
P g – ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium gwarancja

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Rozdział XXIV. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Na podstawie art. 112 PZP zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:.
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości, co najmniej 1 000 000,00 zł (jednego miliona złotych).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunek zdolności zawodowej - zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie , zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę która w swoim zakresie odpowiada wykonaniu zadania polegającego na przebudowie, budowie lub rozbudowie drogi o nawierzchni z kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto .
b) warunek zdolności technicznej - zostanie spełniony jeżeli wykonawca posiada potencjał techniczny, który pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować ilością pełnosprawnych pojazdów w liczbie wystarczającej do przewiezienia materiałów budowlanych, rozścielenia materiałów i zagęszczenia zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ.( 1 koparko- ładowarka,1 walec stalowy, 1 samochód ciężarowy)
c) warunek kwalifikacji zawodowych (dotyczy osób skierowanych do realizacji zamówienia) – zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem, to znaczy minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w powyższej specjalności, w kierowaniu robotami budowlanymi lub budową , od momentu uzyskania uprawnień budowlanych – Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika robót w specjalności inżynieryjnej drogowej.
Warunek posiadania zdolności technicznych lub zawodowych dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniany łącznie dla wszystkich podmiotów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego w rozdziale XXIV – INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA i rozdziale XXV - PODSTAWA WYKLUCZENIA (wzór oświadczenia określa załącznik nr 2 do SWZ).
Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe wskazane w rozdziale XXVI ust. 8. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

1) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez zamawiającego (na podstawie § 2 ust. 1 pkt 7 oraz
§ 3 rozporządzenia (wzór oświadczenia określa załącznik nr 10 do SWZ),

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
2) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego (co najmniej 1 000 000,00 zł),
3) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia określa załącznik nr 3 do SWZ), jeżeli do postępowania przystąpi dwóch lub więcej wykonawców,
4) wykaz robót budowlanych (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

5) wykaz osób (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie,

6) wykaz pojazdów (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ) dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
7) Do oferty wykonawca załącza również pełnomocnictwo:
Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
1) wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
3) oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

4) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wymagana forma:
Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a w przypadku postępowań lub konkursów, o wartości mniejszej niż progi unijne, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
5)Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Informacja na temat zaliczek zawarta jest w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy
Strony ustalają, że zapłata wynagrodzenia nastąpi zgodnie z naborem wniosków o dofinansowanie z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład oraz regulaminem Programu i realizowana będzie w formie zaliczki w wysokości kwoty …………………..zł brutto (Uwaga: wysokość zaliczki będzie stanowiła kwotę nie mniejszą niż 5% wynagrodzenia brutto wskazanego w ust. 1 i stanowić będzie wkład własny Zamawiającego w związku z dofinansowaniem inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Wysokość kwoty zaliczki zależeć będzie od wysokości wynagrodzenia wykonawcy wskazanego w ust. 1 wynikającego ze złożonej oferty) oraz na podstawie faktury końcowej.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy (w tym zmiany) stanowią załącznik nr 7 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://banie.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje ekipy lub pracowników murarzy, cieśli zbrojarzy - Koszalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ekipy lub pracowników murarzy, cieśli zbrojarzy Inwestycje to budynki mieszkalne oraz użyteczności publicznej. Termin prac do ustalenia. Praca na terenie Koszalina i Kołobrzegu. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI