Przebudowa dróg w miejscowościach: Objazda, Przewłoka, Wodnica, Pęplino polegająca...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg w miejscowościach: Objazda, Przewłoka, Wodnica, Pęplino polegająca na zmianie nawierzchni na betonową
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUstka
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-28
  • ZamawiającyWójt Gminy Ustka
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00079785
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w miejscowościach: Objazda, Przewłoka, Wodnica, Pęplino
polegająca na zmianie nawierzchni na betonową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.8.) Numer faksu: 0598144257

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg w miejscowościach: Objazda, Przewłoka, Wodnica, Pęplino
polegająca na zmianie nawierzchni na betonową

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-360c5c87-ca7b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079785

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000982/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa polegająca na zmianie powierzchni na betonową dróg gminnych (droga Wodnica, Lędowo, Przewłoka, Objazda, Machowinko, Wytowno

1.1.15 Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową: modernizacja drogi gminnej nr 101206G (dz. nr 149/2 obręb Pęplino) do gruntów rolnych i pól uprawnych w m. Pęplino (II etap )

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.ustka.ug.gov.pl , https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, zp@ustka.ug.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty
elektronicznej, zzastrzeżeniem, że złożenie oferty oraz oświadczeń następuje wyłącznie przy użyciu
miniPortalu.2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie
zamówieniapublicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP
ma dostęp doformularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do
komunikacji.3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, cyfrowegoodwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii
dokumentów stworzonych wpostaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminiekorzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.4. Maksymalny
rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku oraz dokomunikacji wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty
przyjmuje się datę jej przekazania naePUAP. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień,
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubcyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci
papierowej (elektronicznych kopii dokumentówstworzonych w postaci papierowej) oraz innych
informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adrespoczty elektronicznej Zamawiającego wskazany
w pkt 9 swz.6. Dane postępowania można wyszukaćrównież na Liście wszystkich postępowań klikając
wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze stronygłównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.7.
Ofertę, sporządza się, pod rygorem nieważności, wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w pkt 34 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w pkt 34 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.271.13.2021.MA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: „Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową: ul. Polna w m. Objazda”
Zadanie polega na:
- rozebraniu nawierzchni asfaltowej o szerokości 3,0m i długości łącznie 70 m wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki,
- wykonaniu koryta jezdni o głębokości 30 cm i szerkości 3,0m na długości łącznie 315 m,
- wykonaniu koryta poboczy o głębokości 15 cm i szerkości 2x0,75m na długości łącznie 315 m,
- wyprofilowaniu i zagęszczeniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni na szerokości 4,5 m na długości łącznie 315 m,
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm na szerokości 3,0 m na długości łącznie 315 m,
- wykonaniu warstwy nawierzchni betonowej z betonu specjalnego C25/30 o grubości 17 cm na szerokości 3,0 m na długości łącznie 315 m,
- pielęgnacji nawierzchni,
- wykonaniu obustronnego pobocza utwardzonego z gruntu z korytowania oraz z kruszywa
łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości warstwy kruszywa po zagęszczeniu 10 cm na szerokości 75 cm na długości łącznie 315 m.
- wykonaniu regulacji pionowej armatury kanalizacyjnej.
Cechy stwardniałego betonu:
Mrozoodporność wg PN-88/B-06250: 100 stop. F,
Wodoszczelność wg PN-88/B-06250: 8 stop. W.
Szczeliny poprzeczne należy wykonać w rozstawie co 3,0 m na szerokości około 10 mm i
głębokości około 50 mm. Szczeliny należy wypełnić masą zalewową na gorąco lub na zimno.

4.2.5.) Wartość części: 164364,93 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z
formułą„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach,
októrych mowa w rozdziale 16 SWZ.Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się
kierowałnastępującymi kryteriami oceny ofert: Kryterium nr 1 - cena (cena oferty brutto) – 60%.
Kryteriumnr 2 – okres gwarancji – 40%.Następnie punkty zostaną zsumowane. P = C + GZa
Ofertęnajkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumaryczna ilość punktów zobu kryteriów. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów
wkryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: „Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową: odcinek ul. Dębowej w m. Przewłoka”
Zadanie polega na:
- rozebraniu istniającej nawierzchni z płyt betonowych ażurowych o powierzchni 180 m2,
- wykonaniu koryta jezdni o głębokości 30 cm i szerkości 3,0m na długości łącznie 100 m,
- wykonaniu koryta poboczy o głębokości 15 cm i szerkości 2x0,75m na długości łącznie 100 m,
- wyprofilowaniu i zagęszczeniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni na szerokości 4,5 m na długości łącznie 100 m,
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm na szerokości 3,0 m na długości łącznie 100 m,
- wykonaniu warstwy nawierzchni betonowej z betonu specjalnego C25/30 o grubości 17 cm na szerokości 3,0 m na długości łącznie 100 m,
- pielęgnacji nawierzchni,
- wykonaniu obustronnego pobocza utwardzonego z gruntu z korytowania oraz z kruszywa
łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości warstwy kruszywa po zagęszczeniu 10 cm
na szerokości 75 cm na długości łącznie 100 m.
- wykonaniu nawierzchni zjazdu z drogi powiatowej o powierzchni 31,5 m2 z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm na
podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości po zgęszczeniu 15 cm,
- wykonaniu nawierzchni z płyt betonowych ażurowych w korycie głębokości 30cm z wykonaniem podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego
mechanicznie 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm o powierzchni 180 m2 (płyty z rozbiórki)
- wykonaniu regulacji pionowej armatury wodno - kanalizacyjnej.
Cechy stwardniałego betonu:
Mrozoodporność wg PN-88/B-06250: 100 stop. F,
Wodoszczelność wg PN-88/B-06250: 8 stop. W.
Szczeliny poprzeczne należy wykonać w rozstawie co 3,0 m na szerokości około 10 mm i
głębokości około 50 mm. Szczeliny należy wypełnić masą zalewową na gorąco lub na zimno.

4.2.5.) Wartość części: 83646,14 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z
formułą„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach,
októrych mowa w rozdziale 16 SWZ.Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się
kierowałnastępującymi kryteriami oceny ofert: Kryterium nr 1 - cena (cena oferty brutto) – 60%.
Kryteriumnr 2 – okres gwarancji – 40%.Następnie punkty zostaną zsumowane. P = C + GZa
Ofertęnajkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumaryczna ilość punktów zobu kryteriów. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów
wkryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: „Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową: droga w kierunku posesji 34 – 37 w m. Wodnica”
Zadanie polega na:
- rozebraniu istniającej nawierzchni z płyt betonowych pełnych o powierzchni 180 m2,
- rozebraniu istniającej nawierzchni z płyt betonowych ażurowych o powierzchni 30 m2,
- wykonaniu koryta jezdni o głębokości 30 cm i szerkości 3,0m na długości łącznie 80 m,
- wykonaniu koryta poboczy o głębokości 15 cm i szerkości 0,75m na długości łącznie 210 m,
- wyprofilowaniu i zagęszczeniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni jezdni i poboczy na szerokości 4,5 m i długości 80 m oraz na szerokości 0,75 m i długości 50 m,
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm na szerokości 3,0 m na długości łącznie 80 m,
- wykonaniu warstwy nawierzchni betonowej z betonu specjalnego C25/30 o grubości 17 cm na szerokości 3,0 m na długości łącznie 80 m,
- pielęgnacji nawierzchni,
- wykonaniu jednostronnego pobocza utwardzonego z gruntu z korytowania oraz z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości warstwy kruszywa po zagęszczeniu 10 cm
na szerokości 75 cm na długości łącznie 80 m.
- wykonaniu ścieku z prefabrykowanych elementów betonowych na ławie betonowej z oporem o długości 130 mb,
- wykonaniu nawierzchni z płyt betonowych pełnych w korycie głębokości 30cm z wykonaniem warstwy odsączającej z piasku o powierzchni 144 m2 (płyty z
rozbiórki)
- wykonaniu nawierzchni z płyt betonowych ażurowych w korycie głębokości 30cm z wykonaniem warstwy odsączającej z piasku o powierzchni 24 m2 (płyty z
rozbiórki)
- wykonaniu regulacji pionowej armatury wodociągowej,
- wykonaniu konserwacji rowu melioracyjnego na długości 100 mb.
Cechy stwardniałego betonu:
Mrozoodporność wg PN-88/B-06250: 100 stop. F,
Wodoszczelność wg PN-88/B-06250: 8 stop. W.
Szczeliny poprzeczne należy wykonać w rozstawie co 3,0 m na szerokości około 10 mm i
głębokości około 50 mm. Szczeliny należy wypełnić masą zalewową na gorąco lub na zimno.

4.2.5.) Wartość części: 78032,85 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z
formułą„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach,
októrych mowa w rozdziale 16 SWZ.Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się
kierowałnastępującymi kryteriami oceny ofert: Kryterium nr 1 - cena (cena oferty brutto) – 60%.
Kryteriumnr 2 – okres gwarancji – 40%.Następnie punkty zostaną zsumowane. P = C + GZa
Ofertęnajkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumaryczna ilość punktów zobu kryteriów. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów
wkryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: „Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową: modernizacja drogi gminnej nr 101206G (dz. nr 149/2 obręb Pęplino) do gruntów rolnych i pól uprawnych w m. Pęplino (II etap – odcinek od Pęplina w kierunku Wodnicy)”
Zadanie polega na:
- wykonaniu robót pomiarowych,
- wykonaniu koryta o głębokości 20 cm i szerokości 3,0m na długości łącznie 990 m,
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm
o grubości po zagęszczeniu 15 cm na szerokości 3,0 m na długości łącznie 990 m,
- wykonaniu warstwy nawierzchni betonowej z betonu specjalnego C25/30 o grubości 17 cm na szerokości 3,0 m na długości łącznie 990 m,
- pielęgnacji nawierzchni,
- wykonaniu obustronnego pobocza utwardzonego z gruntu z korytowania oraz z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 5 cm na szerokości 75 cm na długości łącznie 990 m.
Cechy stwardniałego betonu:
Mrozoodporność wg PN-88/B-06250: 100 stop. F,
Wodoszczelność wg PN-88/B-06250: 8 stop. W.
Szczeliny poprzeczne należy wykonać w rozstawie co 3,0 m na szerokości około 10 mm
i głębokości około 50 mm. Szczeliny należy wypełnić masą zalewową na gorąco lub na zimno.

4.2.5.) Wartość części: 366087,13 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z
formułą„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach,
októrych mowa w rozdziale 16 SWZ.Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się
kierowałnastępującymi kryteriami oceny ofert: Kryterium nr 1 - cena (cena oferty brutto) – 60%.
Kryteriumnr 2 – okres gwarancji – 40%.Następnie punkty zostaną zsumowane. P = C + GZa
Ofertęnajkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumaryczna ilość punktów zobu kryteriów. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów
wkryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt. 14 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu (art. 266 w zw. z art. 112 ustawy PZP).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że :
Część I: „Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową:
ul. Polna w m. Objazda”
1) skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia następujące osoby:
1) jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie specjalności drogowej, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.).
Wykonawca składając ofertę na jedną lub więcej części (tj. część I, II, III,IV) może podać tą samą osobę (jedną osobę) (spełniającą warunek wymieniony w pkt 15.2.4. pkt 1 ppkt 1 dot. części I, II, III, IV) pełniącą 2, 3 lub 4 funkcje (tj. kierownik budowy części I, II, III, IV).
2) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy:
a) dwie roboty budowlanej w zakresie budowy lub przebudowy jezdni dróg publicznych z betonu cementowego o powierzchni jezdni co najmniej 750 m² (każda) i długości co najmniej 250 m (każda) w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 470 ze zm.).
Uwagi:
1. Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
2. W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym - prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.
3. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.

Część II: „Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową: odcinek ul. Dębowej w m. Przewłoka”
1) skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia następujące osoby:
1) jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie specjalności drogowej, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.).
Wykonawca składając ofertę na jedną lub więcej części (tj. część I, II, III,IV) może podać tą samą osobę (jedną osobę) (spełniającą warunek wymieniony w pkt 15.2.4. pkt 1 ppkt 1 dot. części I, II, III, IV) pełniącą 2, 3 lub 4 funkcje (tj. kierownik budowy części I, II, III, IV);
2) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy:
a) dwie roboty budowlanej w zakresie budowy lub przebudowy jezdni dróg publicznych z betonu cementowego o powierzchni jezdni co najmniej 450 m² (każda) i długości co najmniej 150 m (każda) w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 470 ze zm.)
Uwagi:
1. Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
2. W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym - prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.
3. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.

Część III: „Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową: droga w kierunku posesji 34 – 37 w m. Wodnica”
1) skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia następujące osoby:
1) jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie specjalności drogowej, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.).
Wykonawca składając ofertę na jedną lub więcej części (tj. część I, II, III,IV) może podać tą samą osobę (jedną osobę) (spełniającą warunek wymieniony w pkt 15.2.4. pkt 1 ppkt 1 dot. części I, II, III, IV) pełniącą 2, 3 lub 4 funkcje (tj. kierownik budowy części I, II, III, IV);
2) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy:
a) dwie roboty budowlanej w zakresie budowy lub przebudowy jezdni dróg publicznych z betonu cementowego o powierzchni jezdni co najmniej 450 m² (każda) i długości co najmniej 150 m (każda) w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 470 ze zm.).
Uwagi:
1. Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
2. W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym - prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.
3. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.

Część IV: „Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową: modernizacja drogi gminnej nr 101206G (dz. nr 149/2 obręb Pęplino) do gruntów rolnych i pól uprawnych w m. Pęplino (II etap – odcinek od Pęplina w kierunku Wodnicy)”
1) skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia następujące osoby:
1) jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie specjalności drogowej, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.).
Wykonawca składając ofertę na jedną lub więcej części (tj. część I, II, III,IV) może podać tą samą osobę (jedną osobę) (spełniającą warunek wymieniony w pkt 15.2.4. pkt 1 ppkt 1 dot. części I, II, III, IV) pełniącą 2, 3 lub 4 funkcje (tj. kierownik budowy części I, II, III, IV);
2) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy:
a) dwie roboty budowlanej w zakresie budowy lub przebudowy jezdni dróg publicznych z betonu cementowego co najmniej B-25 o powierzchni jezdni co najmniej 2400 m² (każda) i długości co najmniej 800 m (każda) w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 470 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z pkt. 14.1 oraz 14.3 SWZ według treści określonej Załącznikiem nr 2 oraz załącznikiem nr 3 do SWZ a w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego składa oświadczenie nr 4 oraz nr 5 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o którym mowa w pkt 1 stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej- załącznik nr 9.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z pkt. 14.1 oraz 14.3 SWZ według treści określonej Załącznikiem nr 2 oraz załącznikiem nr 3 do SWZ a w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego składa oświadczenie nr 4 oraz nr 5 do SWZ.

2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o którym mowa w pkt 1 stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1. w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 6 (6.1 dot.części I, 6.2 dot. części II, 6.3 dot. części III, 6.4 dot. części IV) do SWZ;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju (przedmiotu zamówienia), daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7.1, 7.2, 7.3, 7.4 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
Dokumenty stanowiące ofertę, które należy złożyć:
1) Formularz ofertowy,
2) OŚWIADCZENIA [art. 273 ust. 1 i ust. 2 w zw z art. 125 ust 1 ustawy pzp].
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 273 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - którego wzór stanowiące załącznik nr 2 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik wykonawców lub każdy z wykonawców;
b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp - którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia składa każdy z wykonawców;
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa lit a) i lit. b), także oświadczenie podmiotu udostępniającego, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby [art. 266, art. 273 ust. 1 w zw z art. 125 ust 5 ustawy pzp] - odpowiednio załącznik nr 4 oraz 5 do SWZ.
3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, jeżeli ofertę składa pełnomocnik;
4) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby [art. 118 ust. 3 ustawy pzp].
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, ze wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Uwaga: Dokument ma być złożony wraz z ofertą tylko w sytuacji gdy wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. ŻadenzWykonawcówwspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia nie możepodlegaćwykluczeniu zpostępowania.W
odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,kwalifikacjizawodowychlub doświadczenia
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówieniamogą polegaćna zdolnościach tych
Wykonawców, którzy wykonają robotybudowlane lub usługi,do realizacjiktórych te zdolności są
wymagane. Wykonawcy wspólnieubiegający się oudzieleniezamówienia ponoszą solidarną
odpowiedzialność zawykonanieumowy.OŚWIADCZENIA [art.273 ust. 1 i ust. 2 w zw z art. 125
ust 1 ustawypzp].a)oświadczenie o spełnianiu warunkówudziału w postępowaniu - którego
wzórstanowiącezałącznik nr 2 do SWZ - w przypadkuwspólnego ubiegania się o
zamówienieprzezwykonawców, oświadczenie o spełnieniuwarunków udziału w postępowaniu
składaichpełnomocnik wykonawców lub każdy zwykonawców ;b) oświadczenie
oniepodleganiuwykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 –6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawypzp - któregowzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ - wprzypadku wspólnego ubiegania się
ozamówienie przezwykonawców, oświadczenie oniepodleganiu wykluczenia składa każdy
zwykonawców;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treściwybranej oferty
w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy pzp oraz w zakresie wskazanymwe wzorze
umowy (załącznik nr 8.1, 8.2, 8.3 , 8.4 paragraf 15)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-28 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-28 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-27

2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykończenie nowych mieszkań (stan deweloperski) - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykończenie nowych mieszkań (stan deweloperski). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI