Przebudowa dróg w miejscowościach Chmielno, Kotliska, ul. Topolowej i ul. Widokowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg w miejscowościach Chmielno, Kotliska, ul. Topolowej i ul. Widokowej w Lwówku Śląskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLwówek Śląski
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-05-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Lwówek Śląski
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-19
  • Numer ogłoszenia547260-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 547260-N-2018 z dnia 2018-04-19 r.

Gmina Lwówek Śląski: Przebudowa dróg w miejscowościach Chmielno, Kotliska, ul. Topolowej i ul. Widokowej w Lwówku Śląskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lwówek Śląski, krajowy numer identyfikacyjny 53064300000, ul. al. Wojska Polskiego  , 59600   Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 477 888, e-mail urzad@lwowek.home.pl, faks 756 477 889.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista/zamowienia_publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista/zamowienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna. Oferty należy składać osobiście lub przesłać na adres Zamawiającego
Adres:
Urząd Gminy i Miasta Lwówek Śląski, Aleja Wojska Polskiego 25 A, 59-600 Lwówek Śląski

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg w miejscowościach Chmielno, Kotliska, ul. Topolowej i ul. Widokowej w Lwówku Śląskim
Numer referencyjny: IN.271. 15 .2018.ChKTW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa dróg w miejscowościach Chmielno i Kotliska, ulicy Topolowej i ulicy Widokowej: 1 część przebudowa drogi dz. nr 295/4, 626/32, 999, 1000/1, 1000/2 w miejscowości Chmielno; 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi dz. nr 295/4, 626/32, 999, 1000/1, 1000/2 w miejscowości Chmielno polegającej na wykonaniu nawierzchni bitumicznej o długości ok 338 m. Zakres robót budowlanych obejmuje przebudowę istniejącej konstrukcji drogi gruntowej, wzmocnionej odcinkowo kruszywem na nawierzchnię ulepszoną, bitumiczną z wzmocnieniem poboczy kruszywem łamanym. W ramach wykonanych robót budowlanych zostanie zapewnione właściwe odwodnienie powierzchniowe nowych nawierzchni poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne. Na odcinku dz. nr. 1000/1 i 1000/2 przewidziano wykonanie ścieku z elementów betonowych prefabrykowanych na ławie betonowej. Powierzchnia elementów podlegających przebudowie: - długość przebudowywanej drogi ok 338 m, -szerokość jezdni – 3,5 m, - szerokość poboczy tłuczniowych - zmienna średnio 0,75 m Oznakowanie zgodnie z projektem organizacji ruchu. 2 część przebudowa drogi dz. nr 577dr, 578 dr, 60/8dr, 580Wp w miejscowości Kotliskach Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi dz. nr 577dr, 578 dr, 60/8dr, 580Wp w miejscowości Kotliska o długości ok 220 m, polegającej na wykonaniu nawierzchni bitumicznej. Zakres robót budowlanych obejmuje przebudowę istniejącej konstrukcji drogi gruntowej, wzmocnionej kruszywem na nawierzchnię ulepszoną, bitumiczną wraz z obramowaniem i utwardzeniem poboczy kruszywem łamanym. Nową nawierzchnię otrzymają zjazdy. W ramach wykonanych robót budowlanych zostanie zapewnione właściwe odwodnienie powierzchniowe nowych nawierzchni poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne, ściek przykrawężnikowy, ściek betonowy korytkowe wraz odprowadzeniem spływających wód opadowych i roztopowych ściekiem korytkowym trapezowym do potoku Stoczek. Teren uzbrojony jest w sieci podziemne: wodociągową oraz teletechniczną oraz sieci napowietrzne generalnie zlokalizowane poza pasem drogowym, poza miejscami przejść z strony zachodniej na wschodnią drogi. Droga nie posiada oświetlenia. Powierzchnia elementów branży drogowej: Powierzchnia elementów podlegających przebudowie: - jezdnia nawierzchnia bitumiczna = 691,70m2, - zjazdy, nawierzchnia z bitumiczna = 30,40m2, - pobocza utwardzone kruszywem łamanym = 287,60m2, Długość zabudowanych elementów liniowych: - krawężniki betonowe (najazdowe) 15×22cm = 190,00m, - oporniki betonowe (zatopione) 12×25cm = 255,30m, - betonowe koryto ściekowe 50×60×15cm = 12,40m, - ściek skarpowy – typ trapezowy = 4,00m Zaprojektowano następujące konstrukcje nawierzchni: 1) ciąg jezdny – od km 0+003,00 do km 0+453,00: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, grub. 4cm, AC-11S-50/70, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, grub. 8cm; AC-16W-50/70, - warstwa z kruszywa łamanego 0-63,0mm, grub. 20cm, stabilizowana mechanicznie, - istniejące podłoże – stara konstrukcja drogi splantowana i zagęszczona. 2) zjazdy indywidualne - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 4cm, AC-11S-50/70; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 8cm; AC-16W-50/70; - warstwa z kruszywa łamanego 0-63,0mm, grub. 10-20cm, stabilizowana mechanicznie; - podłoże z gruntu rodzimego, splantowane, zagęszczone. Na płycie betonowej przepustu zlokalizowanego w ciągu drogi, na cieku Stoczek należy wykonać izolację poziomą, powierzchniowa poprzez dwukrotne smarowania płyty emulsją asfaltową. Oznakowanie zgodnie z projektem organizacji ruchu. 3 część przebudowa ulicy Topolowej w Lwówku Śląskim 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulicy Topolowej w Lwówku Śląskim polegającej na wykonaniu nawierzchni bitumicznej istniejącej jezdni, przebudowa chodnika i zjazdów wraz z zapewnieniem właściwego odwodnienia projektowanym nawierzchniom i przyległego terenu pasa drogowego do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej o długości ok 110 m . 2. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Przedmiotem robót budowlanych jest przebudowa istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z jej poszerzeniem oraz przebudowa nawierzchni chodników i zjazdów. W ramach wykonanych robót budowlanych zostanie zapewnione właściwe odwodnienie powierzchniowe nowych nawierzchni poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne jak niweleta drogi wraz z jej odprowadzeniem spływających wód opadowych i roztopowych do lokalnego systemu kanalizacji deszczowej. Powierzchnia elementów podlegających przebudowie: – jezdnia, nawierzchnia bitumiczna = 582,04m2, – chodnik, nawierzchnia z bet. kostki brukowej = 261,58m2, – zjazdy, nawierzchnia z bet. kostki brukowej = 65,01m2 – zieleń = 25,40m2 Konstrukcję nawierzchni jezdni, zaprojektowano na podstawie określonych w opinii geologicznej warunków gruntowo – wodnych podłoża nawierzchni oraz zasad projektowania konstrukcji nawierzchni. Zaprojektowano następujące konstrukcje nawierzchni: 1) ciąg jezdny: -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 4cm, AC–11S–50/70, -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 8cm, AC–22P–50/70, -warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0–63,0mm, grub. 22cm, stabilizowanego mechanicznie, -warstwa wzmocnienia podłoża – stabilizacja gruntu (towarowa) cementem Rm–2,5MPa grub. 15cm -istniejące podłoże rodzime. 2) chodniki: -betonowa kostka brukowa grub. 8cm (kolor szary), -podsypka piaskowa grub. 3cm, -warstwa z kruszywa łamanego 0–31,5mm, grub. 10cm, stabilizowana mechanicznie, -podłoże z gruntu rodzimego, splantowane, zagęszczone. 3) zjazdy indywidualne: -betonowa kostka brukowa grub. 8cm (kolor szary), -podsypka piaskowa grub. 3cm, -warstwa z kruszywa łamanego 0–31,5mm, grub. 20cm, stabilizowana mechanicznie, - podłoże z gruntu rodzimego, splantowane, zagęszczone. Oznakowanie zgodnie z projektem organizacji ruchu. 4 część przebudowa ulicy Widokowej w Lwówku Śląskim Przedmiotem niniejszego zadania jest przebudowy drogi – ulicy Widokowej w Lwówku Śląskim wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej i oświetleniem ulicznym w końcowym jej odcinku o długości ok 164,90 m. Przedmiotem robót budowlanych jest przebudowa konstrukcji nawierzchni jezdni (planowana jest nawierzchnia z betonowej kostki brukowej) wraz z zapewnieniem jej odwodnienia powierzchniowego poprzez nadanie spadków poprzecznych i podłużnych, budowę wpustów ulicznych na studzienkach ściekowych wraz z ich podłączeniem przykanalikami do projektowanej rozbudowy sieci kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w przebudowywanej ulicy. Przedmiot robót obejmuje także rozbudowę oświetlenia ulicznego. Droga – ciąg główny, zaliczana jest do kategorii: droga gminna, klasy D (dojazdowa). Branża drogowa Powierzchnia elementów podlegających przebudowie: -jezdnia o nawierzchni z betonowej kostki brukowej: 790,10 m2, -zjazdy z betonowej kostki brukowej: 36,50 m2, -pobocza gruntowe: 27,00 m2. Długości zabudowanych elementów liniowych: -krawężniki betonowe, wystające: 155,38 mb, -krawężniki betonowe najazdowe: 23,70 mb, -kabel nn zasilającego oświetlenie drogowe 148/128 m - cztery latarnie, -kanał deszczowy: 138,47 m, -przykanaliki deszczowe: 41,51 m. Branża Sanitarna: Kanalizacja deszczowa W zakresie kanalizacji deszczowej zaprojektowano rozbudowę sieci deszczowej przebiegającej w ul. Widokowej. Zadanie polegać będzie na przebudowie studni istniejącej nazwanej Si5 i wydłużeniu istniejącego kanału KD 200 o kolejne odcinki połączone studniami rewizyjnymi-połączeniowymi. Kanał zaprojektowano w osi południowego pasa jezdni ul. Widokowej, a zagłębienie dopasowano tak, aby zapewnić grawitacyjny odbiór ścieków deszczowych z projektowanych wpustów oraz przyległych budynków. W zakres projektu wchodzi także wykonanie przykanalików, do budynków mieszkalnych po obu stronach ulicy oraz wpustów deszczowych. Branża elektryczna – oświetlenie uliczne. Na budowę sieci oświetlenia drogowego ul. Widokowej nie są potrzebne warunki przyłączenia z uwagi na posiadaną przez Inwestora rezerwę mocy w istniejącej sieci oświetlenia ww. ulicy. Zasilanie projektowanej sieci oświetlenia drogi gminnej - ul. Widokowej usytuowanej na działce gruntu nr 195/3 odbywać się będzie z istniejącej sieci oświetlenia drogowego ul. Widokowej. Do budowy oświetlenia nowego fragmentu ul. Widokowej zaprojektowano: -ułożenie w rurach osłonowych z tworzywa sztucznego o średnicy 75 mm, kabla YAKXS 4x35 o długości 148/128 m, -ułożenie bednarki stalowej ocynkowanej 25x4mm, -ustawienie 4 słupów oświetleniowych parkowych identycznych jak na istniejącym fragmencie ul. Widokowej z wysięgnikiem, -zabudowanie na ww. słupach identycznych opraw oświetleniowych jak na istniejącym fragmencie ul. Widokowej, - zabudowę w słupach złączy słupowych czterotorowych z jedną wkładką bezpiecznikową małogabarytową 6A, - zabudowanie fundamentów prefabrykowanych dla ww. słupów stalowych. Jako środek ochrony przeciwporażeniowej dodatkowej zastosowano wyłączenie szybkie. Po wybudowaniu linii kablowych należy wykonać badania pomontażowe.

II.5) Główny kod CPV: 45233123-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233200-1
45231300-8
45316110-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-07-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-07-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: od momentu podpisania umowy do: 1 CZĘŚĆ do dnia 31.08.2018 roku. 2 CZĘŚĆ do dnia 31.07.2018 roku. 3 CZĘŚĆ do dnia 31.07.2018 roku. 4 CZĘŚĆ do dnia 31.08.2018 roku.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł dla każdej z części zamówienia (słownie zł: sto tysięcy) Uwaga: warunek dotyczy każdej części czyli składając ofertę na 4 części zamówienia wykonawca musi się liczyć z tym, że będzie musiał okazać posiadane środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 400 000,00 zł; - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200 000,00 zł (słownie zł: dwieście tysięcy);
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: Dla części 1,2 i 3 - dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa, Dla części 4 - dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa, – dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika robót stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa Dla części 1,2,3: - w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem był remont, przebudowa lub budowa drogi o nawierzchni bitumicznej o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2 i wartości nie mniejszej niż 100.000 zł. Uwaga: Składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia wystarczy okazać jedno zamówienie, o którym mowa powyżej. Dla części 4: - w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem był remont, przebudowa lub budowa drogi o nawierzchni betonowej z kostki brukowej wraz z oświetleniem i kanalizacją deszczową o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2 i wartości nie mniejszej niż 100.000 zł
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Uwaga: W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia Zamawiający dopuści jednego kierownika budowy na wszystkie części zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
-Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ; Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. - Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ; - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie zł: sto tysięcy) dla 1, 2, 3 i 4 części. - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200 000,00 zł (słownie zł: dwieście tysięcy);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 2.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3.Oświadczenie o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. 4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Wykonawca w terminie trzech (3) dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu pisemne oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24.ust.1 23 ustawy Pzp
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego w wysokości a) 1 część zamówienia 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych), b) 2 część zamówienia 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), c) 3 część zamówienia 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych), d) 4 część zamówienie 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) Szczegółowe informacje dot. wadium są zawarte w pkt 13 SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji na wykonanie roboty budowlanej 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych poniżej: Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy zachodzi co najmniej jedna z poniższych okoliczności z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia: a) Zmiana warunków wykonania umowy jest konsekwencją: - wystąpienia warunków pogodowych, klęsk żywiołowych powodujących zniszczenia wykonanych wcześniej robót lub uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; - braku możliwości udostępnienia obiektu w celu prowadzenia robót, wynikającą z obiektywnych, nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy okoliczności; - zmiany osób wykonujących umowę po stronie wykonawcy, przy czym zmiany w tym zakresie mogą być dokonane wyłącznie pod warunkiem zagwarantowania wykonania przedmiotu umowy przez osoby zapewniające należyte jej wykonanie, w szczególności posiadające kwalifikacje wymagane przez Zamawiającego w pkt. 8.1.2.c) SIWZ; - wstrzymania robót przez Zamawiającego; - konieczność wprowadzenia istotnych zmian w opracowanej dokumentacji projektowej, dokonywanych na wniosek Zamawiającego lub zgłaszanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego Termin wykonania umowy może zostać wydłużony maksymalnie o czas opóźnienia spowodowanego okolicznościami określonymi powyżej. b) Zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2) ÷ 6) Ustawy. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: 1 Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 2 Zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-08, godzina: 11:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: przebudowa drogi dz. nr 295/4, 626/32, 999, 1000/1, 1000/2 w miejscowości Chmielno
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi dz. nr 295/4, 626/32, 999, 1000/1, 1000/2 w miejscowości Chmielno polegającej na wykonaniu nawierzchni bitumicznej o długości ok 338 m. Zakres robót budowlanych obejmuje przebudowę istniejącej konstrukcji drogi gruntowej, wzmocnionej odcinkowo kruszywem na nawierzchnię ulepszoną, bitumiczną z wzmocnieniem poboczy kruszywem łamanym. W ramach wykonanych robót budowlanych zostanie zapewnione właściwe odwodnienie powierzchniowe nowych nawierzchni poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne. Na odcinku dz. nr. 1000/1 i 1000/2 przewidziano wykonanie ścieku z elementów betonowych prefabrykowanych na ławie betonowej. Powierzchnia elementów podlegających przebudowie: - długość przebudowywanej drogi ok 338 m, -szerokość jezdni – 3,5 m, - szerokość poboczy tłuczniowych - zmienna średnio 0,75 m Oznakowanie zgodnie z projektem organizacji ruchu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233123-7, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji na wykonane roboty budowlne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: przebudowa drogi dz. nr 577dr, 578 dr, 60/8dr, 580Wp w miejscowości Kotliskach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi dz. nr 577dr, 578 dr, 60/8dr, 580Wp w miejscowości Kotliska o długości ok 220 m, polegającej na wykonaniu nawierzchni bitumicznej. Zakres robót budowlanych obejmuje przebudowę istniejącej konstrukcji drogi gruntowej, wzmocnionej kruszywem na nawierzchnię ulepszoną, bitumiczną wraz z obramowaniem i utwardzeniem poboczy kruszywem łamanym. Nową nawierzchnię otrzymają zjazdy. W ramach wykonanych robót budowlanych zostanie zapewnione właściwe odwodnienie powierzchniowe nowych nawierzchni poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne, ściek przykrawężnikowy, ściek betonowy korytkowe wraz odprowadzeniem spływających wód opadowych i roztopowych ściekiem korytkowym trapezowym do potoku Stoczek. Teren uzbrojony jest w sieci podziemne: wodociągową oraz teletechniczną oraz sieci napowietrzne generalnie zlokalizowane poza pasem drogowym, poza miejscami przejść z strony zachodniej na wschodnią drogi. Droga nie posiada oświetlenia. Powierzchnia elementów branży drogowej: Powierzchnia elementów podlegających przebudowie: - jezdnia nawierzchnia bitumiczna = 691,70m2, - zjazdy, nawierzchnia z bitumiczna = 30,40m2, - pobocza utwardzone kruszywem łamanym = 287,60m2, Długość zabudowanych elementów liniowych: - krawężniki betonowe (najazdowe) 15×22cm = 190,00m, - oporniki betonowe (zatopione) 12×25cm = 255,30m, - betonowe koryto ściekowe 50×60×15cm = 12,40m, - ściek skarpowy – typ trapezowy = 4,00m Zaprojektowano następujące konstrukcje nawierzchni: 1) ciąg jezdny – od km 0+003,00 do km 0+453,00: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, grub. 4cm, AC-11S-50/70, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, grub. 8cm; AC-16W-50/70, - warstwa z kruszywa łamanego 0-63,0mm, grub. 20cm, stabilizowana mechanicznie, - istniejące podłoże – stara konstrukcja drogi splantowana i zagęszczona. 2) zjazdy indywidualne - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 4cm, AC-11S-50/70; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 8cm; AC-16W-50/70; - warstwa z kruszywa łamanego 0-63,0mm, grub. 10-20cm, stabilizowana mechanicznie; - podłoże z gruntu rodzimego, splantowane, zagęszczone. Na płycie betonowej przepustu zlokalizowanego w ciągu drogi, na cieku Stoczek należy wykonać izolację poziomą, powierzchniowa poprzez dwukrotne smarowania płyty emulsją asfaltową. Oznakowanie zgodnie z projektem organizacji ruchu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233123-7, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji na wykonane roboty budowlne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: przebudowa ulicy Topolowej w Lwówku Śląskim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulicy Topolowej w Lwówku Śląskim polegającej na wykonaniu nawierzchni bitumicznej istniejącej jezdni, przebudowa chodnika i zjazdów wraz z zapewnieniem właściwego odwodnienia projektowanym nawierzchniom i przyległego terenu pasa drogowego do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej o długości ok 110 m . Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Przedmiotem robót budowlanych jest przebudowa istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z jej poszerzeniem oraz przebudowa nawierzchni chodników i zjazdów. W ramach wykonanych robót budowlanych zostanie zapewnione właściwe odwodnienie powierzchniowe nowych nawierzchni poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne jak niweleta drogi wraz z jej odprowadzeniem spływających wód opadowych i roztopowych do lokalnego systemu kanalizacji deszczowej. Powierzchnia elementów podlegających przebudowie: – jezdnia, nawierzchnia bitumiczna = 582,04m2, – chodnik, nawierzchnia z bet. kostki brukowej = 261,58m2, – zjazdy, nawierzchnia z bet. kostki brukowej = 65,01m2 – zieleń = 25,40m2 Konstrukcję nawierzchni jezdni, zaprojektowano na podstawie określonych w opinii geologicznej warunków gruntowo – wodnych podłoża nawierzchni oraz zasad projektowania konstrukcji nawierzchni. Zaprojektowano następujące konstrukcje nawierzchni: 1) ciąg jezdny: -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 4cm, AC–11S–50/70, -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 8cm, AC–22P–50/70, -warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0–63,0mm, grub. 22cm, stabilizowanego mechanicznie, -warstwa wzmocnienia podłoża – stabilizacja gruntu (towarowa) cementem Rm–2,5MPa grub. 15cm -istniejące podłoże rodzime. 2) chodniki: -betonowa kostka brukowa grub. 8cm (kolor szary), -podsypka piaskowa grub. 3cm, -warstwa z kruszywa łamanego 0–31,5mm, grub. 10cm, stabilizowana mechanicznie, -podłoże z gruntu rodzimego, splantowane, zagęszczone. 3) zjazdy indywidualne: -betonowa kostka brukowa grub. 8cm (kolor szary), -podsypka piaskowa grub. 3cm, -warstwa z kruszywa łamanego 0–31,5mm, grub. 20cm, stabilizowana mechanicznie, - podłoże z gruntu rodzimego, splantowane, zagęszczone. Oznakowanie zgodnie z projektem organizacji ruchu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233123-7, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji na wykonane roboty budowlne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: przebudowa ulicy Widokowej w Lwówku Śląskim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zadania jest przebudowy drogi – ulicy Widokowej w Lwówku Śląskim wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej i oświetleniem ulicznym w końcowym jej odcinku o długości ok 164,90 m. Przedmiotem robót budowlanych jest przebudowa konstrukcji nawierzchni jezdni (planowana jest nawierzchnia z betonowej kostki brukowej) wraz z zapewnieniem jej odwodnienia powierzchniowego poprzez nadanie spadków poprzecznych i podłużnych, budowę wpustów ulicznych na studzienkach ściekowych wraz z ich podłączeniem przykanalikami do projektowanej rozbudowy sieci kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w przebudowywanej ulicy. Przedmiot robót obejmuje także rozbudowę oświetlenia ulicznego. Droga – ciąg główny, zaliczana jest do kategorii: droga gminna, klasy D (dojazdowa). Branża drogowa Powierzchnia elementów podlegających przebudowie: -jezdnia o nawierzchni z betonowej kostki brukowej: 790,10 m2, -zjazdy z betonowej kostki brukowej: 36,50 m2, -pobocza gruntowe: 27,00 m2. Długości zabudowanych elementów liniowych: -krawężniki betonowe, wystające: 155,38 mb, -krawężniki betonowe najazdowe: 23,70 mb, -kabel nn zasilającego oświetlenie drogowe 148/128 m - cztery latarnie, -kanał deszczowy: 138,47 m, -przykanaliki deszczowe: 41,51 m. Branża Sanitarna: Kanalizacja deszczowa W zakresie kanalizacji deszczowej zaprojektowano rozbudowę sieci deszczowej przebiegającej w ul. Widokowej. Zadanie polegać będzie na przebudowie studni istniejącej nazwanej Si5 i wydłużeniu istniejącego kanału KD 200 o kolejne odcinki połączone studniami rewizyjnymi-połączeniowymi. Kanał zaprojektowano w osi południowego pasa jezdni ul. Widokowej, a zagłębienie dopasowano tak, aby zapewnić grawitacyjny odbiór ścieków deszczowych z projektowanych wpustów oraz przyległych budynków. W zakres projektu wchodzi także wykonanie przykanalików, do budynków mieszkalnych po obu stronach ulicy oraz wpustów deszczowych. Branża elektryczna – oświetlenie uliczne. Na budowę sieci oświetlenia drogowego ul. Widokowej nie są potrzebne warunki przyłączenia z uwagi na posiadaną przez Inwestora rezerwę mocy w istniejącej sieci oświetlenia ww. ulicy. Zasilanie projektowanej sieci oświetlenia drogi gminnej - ul. Widokowej usytuowanej na działce gruntu nr 195/3 odbywać się będzie z istniejącej sieci oświetlenia drogowego ul. Widokowej. Do budowy oświetlenia nowego fragmentu ul. Widokowej zaprojektowano: -ułożenie w rurach osłonowych z tworzywa sztucznego o średnicy 75 mm, kabla YAKXS 4x35 o długości 148/128 m, -ułożenie bednarki stalowej ocynkowanej 25x4mm, -ustawienie 4 słupów oświetleniowych parkowych identycznych jak na istniejącym fragmencie ul. Widokowej z wysięgnikiem, -zabudowanie na ww. słupach identycznych opraw oświetleniowych jak na istniejącym fragmencie ul. Widokowej, - zabudowę w słupach złączy słupowych czterotorowych z jedną wkładką bezpiecznikową małogabarytową 6A, - zabudowanie fundamentów prefabrykowanych dla ww. słupów stalowych. Jako środek ochrony przeciwporażeniowej dodatkowej zastosowano wyłączenie szybkie. Po wybudowaniu linii kablowych należy wykonać badania pomontażowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233123-7, 45233200-1, 45231300-8, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji na wykonane roboty budowlne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Sprzątanie mieszkania - Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam osoby do sprzątania w mieszkaniu. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI