Przebudowa dróg powiatowych w m. Człuchów , obejmująca budowę/ przebudowę przejść...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg powiatowych w m. Człuchów , obejmująca budowę/ przebudowę przejść dla pieszych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzłuchów
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-18
  • ZamawiającyPOWIAT CZŁUCHOWSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-29
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg powiatowych w m. Człuchów , obejmująca budowę/ przebudowę przejść dla pieszych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CZŁUCHOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Człuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czluchow.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg powiatowych w m. Człuchów , obejmująca budowę/ przebudowę przejść dla pieszych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6932b58c-20f5-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_czluchow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_czluchow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dział XV i XVI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dział II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: INZiP.272.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej nr 2564G ul. Sobieskiego w
m. Człuchów, obejmująca
budowę przejścia dla pieszych.
Zakres
robót obejmuje branże: drogową, sanitarną i elektryczną.
a) zakres robót branży drogowej obejmuje:
- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
- rozbiórkę jezdni o nawierzchni bitumicznej,
- wykonanie robót ziemnych polegających zasadniczo na wykonaniu koryta pod
projektowane konstrukcje nawierzchni,
- ustawienie krawężników betonowych 15x22 cm, krawężników betonowych 15x30 cm,
- oporników betonowych 12x25 cm, obrzeży betonowych 8x30 cm,
- wykonanie nakładki jezdni o nawierzchni bitumicznej,
- wykonanie konstruk cji odtworzenia jezdni o nawierzchni bitumicznej,
- wykonanie konstrukcji wyniesionego przejścia dla pieszych o nawierzchni z kostki
betonowej czerwonej,
- wykonanie konstrukcji zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej grafitowej,
- wykonanie konstrukcji chodnik a o nawierzchni z kostki betonowej/płytek
polimerobetonowych ostrzegawczych żółtych/płytek polimerobetonowych wskaźnikowych
żółtych,
- wycinkę drzew,
- opracowanie projektu i wykonanie tymczasowego oznakowania na czas realizacji robót
budowlanych,
- wykonanie oz nakowania docelowej organizacji ruchu.
b) zakres branży sanitarnej obejmuje:
- wykonanie odwodnienia w postaci 2 nowych wpustów ulicznych wpiętych do istniejącej
studni deszczowej.
c) zakres branży elektrycznej obejmuje
- budowa kablowej linii zasilającej oświetlenie przejść dla pieszych,
- montaż słupów oświetleniowych o wysokości 5 m,
- montaż opraw asymetrycznych przeznaczonych do oświetlania przejść dla pieszych na
wysięgnikach,
- połączenie projektowanego obwodu oświetleniowego z obwodem oświetleniowym
Gestora sieci oświetleniowej ENERGA Oświetlenie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 288 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej nr 2565G ul. Średniej w m. Człuchów, obejmująca
przebudowę przejścia dla pieszych.
Zakres robót obejmuje branże: drogową i elektryczną.
5
a) zakres robót zakres robót branży drogowejbranży drogowej obejmuje:obejmuje:
- przebudowę istniejących chodników o nawierzchni z kostki betonowej szarej i czerwonej z przebudowę istniejących chodników o nawierzchni z kostki betonowej szarej i czerwonej z fazą oraz istniejącego azylu i przesunięcie istniejącego przejścia dla pieszych. fazą oraz istniejącego azylu i przesunięcie istniejącego przejścia dla pieszych.
- W obrębie przejścia z wyspą azylu należy wykonaW obrębie przejścia z wyspą azylu należy wykonać poszerzenie drogi powiatowej oraz jej ć poszerzenie drogi powiatowej oraz jej nakładkę. nakładkę.
- Na szerokości przejścia dla pieszych w odległości 0,5 m od krawędzi jezdni należy ułożyć Na szerokości przejścia dla pieszych w odległości 0,5 m od krawędzi jezdni należy ułożyć nawierzchnię z płytek polimerobetonowych ostrzegawczych żółtych o szerokości 0,3 m. nawierzchnię z płytek polimerobetonowych ostrzegawczych żółtych o szerokości 0,3 m.
- W poprzek chodników należy wykoW poprzek chodników należy wykonać nawierzchnię z płytek polimerobetonowych nać nawierzchnię z płytek polimerobetonowych wskaźnikowych podłużnie ryflowanych żółtych o szerokości 0,6 m. wskaźnikowych podłużnie ryflowanych żółtych o szerokości 0,6 m.
- Nawierzchnię projektowanych azylów należy oddzielić od nawierzchni bitumicznej jezdni Nawierzchnię projektowanych azylów należy oddzielić od nawierzchni bitumicznej jezdni drogi powiatowej krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30 cmdrogi powiatowej krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30 cm, natomiast w ciągu , natomiast w ciągu przejścia dla pieszych i przejazdu dla rowerzystów krawężnikiem betonowym 15x22 cm.przejścia dla pieszych i przejazdu dla rowerzystów krawężnikiem betonowym 15x22 cm.
- Nawierzchnię przebudowywanych chodników należy obramować obrzeżem betonowym Nawierzchnię przebudowywanych chodników należy obramować obrzeżem betonowym 8x30 cm. 8x30 cm.
- Dodatkowo zamówienie obejmuje ustawienie oznakowania pionowego i uDodatkowo zamówienie obejmuje ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń rządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz wykonanie oznakowania poziomego.bezpieczeństwa ruchu oraz wykonanie oznakowania poziomego.
b) Zakres robót Zakres robót bbranżranżyy elektrycznelektrycznejej obejmuje:obejmuje:
- wykonanie sygnalizacji na przejściu dla pieszych oraz wykonanie sygnalizacji na przejściu dla pieszych oraz
- przesunięcie istniejącej lampy doświetlającej przejście dla pieszych.przesunięcie istniejącej lampy doświetlającej przejście dla pieszych.
- pprojektowana sygnalizacja będzie miała charakter wzbudzany i akomodowany w rojektowana sygnalizacja będzie miała charakter wzbudzany i akomodowany w zależności od wywołań przez pieszych. Funkcje te realizowane będą przez przyciski dla zależności od wywołań przez pieszych. Funkcje te realizowane będą przez przyciski dla pieszych zainstalowane na masztach sygnalizacyjnych.pieszych zainstalowane na masztach sygnalizacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 288 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych
w m. Człuchów, obejmująca
przebudowę przejść dla pieszych na drogach powiatowych nr: 2538G ul. Traugutta,
2565G ul. Średniej, 2538G ul. Traugutta, nr 2564G ul. Sobieskiego.
Zakres robót obejmuje branże: drogową, san
itarną i elektryczną.
a) zakres robót branży drogowej obejmuje
- budowę wyniesionego skrzyżowania ul. Traugutta, ul. Średniej i ul. Jana III Sobieskiego
w Człuchowie o nawierzchni z kostki betonowej czerwonej z fazą.
- Istniejące chodniki zaplanowano przebudować .
- Dla chodników przewidziano nawierzchnię z kostki betonowej szarej i czerwonej z fazą.
- Na szerokości projektowanych przejść dla pieszych w odległości 0,5 m od krawędzi jezdni
należy ułożyć nawierzchnię z płytek betonowych ostrzegawczych żółtych o szeroko ści 0,3
m.
- W poprzek chodników należy wykonać nawierzchnię z płytek wskaźnikowych podłużnie
ryflowanych żółtych o szerokości 0,6 m.
- Nawierzchnię projektowanego wyniesionego skrzyżowania należy oddzielić od
nawierzchni bitumicznej jezdni drogi powiatowej opornikiem betonowych o wymiarach
6
12x25 cm, natomiast od pozostałych nawierzchni krawężnikiem betonowym o wymiarach
12x25 cm, natomiast od pozostałych nawierzchni krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x22 cm i 15x30 cm. 15x22 cm i 15x30 cm.
- Chodniki należy obramować obrzeżem betonowym 8x30 cm. Chodniki należy obramować obrzeżem betonowym 8x30 cm.
- Przewidziano odtworzenie istniejącej konstrukcji jezdni drogi pPrzewidziano odtworzenie istniejącej konstrukcji jezdni drogi powiatowej o nawierzchni owiatowej o nawierzchni bitumicznej po robotach związanych z przebudową kanalizacji deszczowej. bitumicznej po robotach związanych z przebudową kanalizacji deszczowej.
- Dodatkowo zamówienie obejmuje ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń Dodatkowo zamówienie obejmuje ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz wykonanie oznakowania poziomego.bezpieczeństwa ruchu oraz wykonanie oznakowania poziomego.
b) Zakres robót Zakres robót branży sanitarnejbranży sanitarnej obejmuje:obejmuje:
wykonanie odwodnienia w postaci 6 nowych wpustów wpiętych do istniejącej i
wykonanie odwodnienia w postaci 6 nowych wpustów wpiętych do istniejącej i projektowanych (na istniejących kanałach) studni deszczowych.projektowanych (na istniejących kanałach) studni deszczowych.
c) ZZakres robót akres robót branży elektrycznejbranży elektrycznej obejmujeobejmuje::
- budowbudowęę kablowej linii zasilającej kablowej linii zasilającej oświetlenie przejść dla pieszych,oświetlenie przejść dla pieszych,
- montaż słupów oświetleniowych o wysokości 5 m,montaż słupów oświetleniowych o wysokości 5 m,
- montaż opraw asymetrycznych przeznaczonych do oświetlania przejść dla pieszych na montaż opraw asymetrycznych przeznaczonych do oświetlania przejść dla pieszych na wysięgnikach,wysięgnikach,
- połączenie projektowanego obwodu oświetleniowego z obwodem oświetleniowym połączenie projektowanego obwodu oświetleniowego z obwodem oświetleniowym GestoGestora sieci oświetleniowej ra sieci oświetleniowej –– ENERGA Oświetlenie.ENERGA Oświetlenie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 288 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

A) Wykaże się wiedzą i doświadczeniem, w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, w wykonaniu co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda i że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia (o której mowa powyżej) musi się wykazać przynajmniej jeden z wykonawców że zrealizował te roboty samodzielnie i będzie uczestniczył osobiście w wykonywaniu zamówienia.
B) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą Kierownika Budowy. Osoba ta musi posiadać ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności drogowej lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz wykazać się przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa – w przypadku gdy są wymagane odrębnymi przepisami obowiązującymi w danym kraju. Wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 36 miesięcy pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie wykonawstwa, przy realizacji podobnych robót. Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe na danym stanowisku rozumie się łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku jak proponowane, przy realizacji podobnych robót w danej branży.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: załącznik nr 5 i 6 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: załącznik nr 2 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian do niniejszej umowy:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia po stronie Zamawiającego i Wykonawcy. W sytuacji zmiany osób uczestniczących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykonania zleconych prac przez osoby o tym samym poziomie merytorycznym, co dotychczasowi pracownicy, z uwzględnieniem umówionego doświadczenia zawodowego.
2) Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn uniemożliwiających dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:
a) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
b) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
c) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
d) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
e) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
3) Zmiany podwykonawców na skutek:
a) wprowadzenia nowego podwykonawcy,
b) rezygnacji dotychczasowego podwykonawcy,
c) zmiany wartości lub zakresu przewidywanego do wykonania przez podwykonawców.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_czluchow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-18 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zgodnie z art. 310 pkt 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowania całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykończenie nowych mieszkań (stan deweloperski) - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykończenie nowych mieszkań (stan deweloperski). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi gminnej (ul. Wierzbowa) w Bożejewiczkach.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa odcinka ul. Pogodnej w Kaliszu - etap IV
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI