Przebudowa dróg Nr 1350B na odcinku Jadeszki-Mikicin, Nr 1412B na odcinku Jaświły-Rutkowskie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg Nr 1350B na odcinku Jadeszki-Mikicin, Nr 1412B na odcinku Jaświły-Rutkowskie Duże oraz Nr 1356B na odcinku Romejki-Bobrówka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJaświły
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-23
  • ZamawiającyGMINA JAŚWIŁY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-03
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00075045
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg Nr 1350B na odcinku Jadeszki-Mikicin, Nr 1412B na odcinku Jaświły-Rutkowskie Duże oraz Nr 1356B na odcinku Romejki-Bobrówka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAŚWIŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jaświły, 7

1.5.2.) Miejscowość: Jaświły

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-124

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 857168001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jaswily.iap.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg Nr 1350B na odcinku Jadeszki-Mikicin, Nr 1412B na odcinku Jaświły-Rutkowskie Duże oraz Nr 1356B na odcinku Romejki-Bobrówka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cee91e74-9af2-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075045

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019680/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg na odcinkach: Jadeszki - Mikicin Jaświły - Rutkowskie Duże Romejki - Bobrówka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://jaswily.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jaswily.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
przedmiotowym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą
środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miedzy zamawiającym a wykonawcami, w tym
wszelkie oświadczenia , wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie
elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://jaswily.ezamawiajacy.pl w zakładce "Korespondencja" Zgłoszenie do postępowania wymaga
zalogowania się wykonawcy do systemu na subdomenie Gminy Jaświły https://jaswily.ezamawiajacy.pl
lub https://oneplace.marketplanet.pl gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do
założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego:
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie "zarejestruj się" . Ofertę a także oświadczenie , o którym mowa w art. 125
ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności , w formie elektronicznej tj. podpisane
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postacielektronicznej opatrzonej podpisem Zaufanym
lub podpisem osobistym (podpis elektroniczny przy użyciu e-Dowodu), za pośrednictwem Platformy.
Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo
określone w rozdziale XIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1, dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Jaświły,
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pośrednictwem email :
iodo@gryfon.com.pl, tel. 575 435 897
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Pzp.
Administrator udostępnia dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i naruszeń prawa w celu
umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do
upływu terminu na ich wniesienie.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Administrator przetwarza dane
osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie
przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp,
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, Skorzystanie
przez osobę, której dane osobowe dotyczą z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w
sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Żądanie
ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
tego postępowania.
9. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Rl.271.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 7967479,68 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.3. Część 1 obejmuje: Przebudowę drogi powiatowej Nr 1350B gr. pow./Jatwieź Duża/-Mikicin- dr. 1407B na odcinku od m. Jadeszki do m. Mikicin na odcinku o długości ok. 3010m.
Droga przebiega przez obszar niezabudowany ( przekrój trasowy). Szerokość istniejącego pasa drogowego wynosi średnio ok. 15m. Podczas wykonywania zadania nie przewiduje się zajęcia części działek przyległych do pasa drogowego. Przebudowa przedmiotowej drogi w całości mieści się w istniejącym pasie drogowym.
Przedmiotowe zadanie realizowane będzie w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.

Projektowane parametry techniczne drogi:
- szerokość jezdni – 6m
- szerokość poboczy – 1,00m po obu stronach
- szerokość chodników - 1,50m - 2,00m
- obciążenie - 80 kN/oś
- droga jednojezdniowa, dwukierunkowa
- kategoria obciążenia ruchem – KR1

Zakres projektowanych robót w tej części obejmuje m.in.:
- wykonanie dokumentacji projektowej
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- odwodnienie
- wykonanie podbudowy
- wykonanie nawierzchni jezdni, składającej się z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4cm i warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 5cm,
- wykonanie podbudowy i nawierzchni na zjazdach i poszerzeniach
- wykonanie nawierzchni poboczy
- ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami, remont lub przebudowa istniejących przepustów pod koroną drogi
- wykonanie chodników, ustawienie obrzeży i krawężników
- roboty wykończeniowe
- wykonanie oznakowania pionowego drogi

Istniejący stan drogi:
Droga o nawierzchni bitumicznej w złym stanie technicznym, o szerokości jezdni ok. 5m. Występują liczne ubytki w nawierzchni, szczególnie na krawędziach, liczne spękania, rysy poprzeczne i podłużne, ubytki kruszywa.

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zadania przedstawia Program Funkcjonalno- Użytkowy dla części nr 1 - załącznik nr 1.1 do SWZ.
Dołączone przedmiary robót należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy dla Wykonawcy. Opisane rodzaje i zakres robót mogą ulec zmianie w wyniku pozyskania niezbędnych opinii, decyzji, uzgodnień oraz zastosowanych rozwiązań projektowych.
2. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych dla każdej części postępowania ma obowiązek:
a) wykonać przedmiotową inwestycję zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, przekazanym przez Zamawiającego, jak też opracowaną przez siebie dokumentacja; zgodnie z posiadaną wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP i ppoż., oraz zaleceniami Inspektora nadzoru
b) przed przystąpieniem do robót ziemnych upewnić się czy na terenie inwestycji nie występują urządzenia podziemne (kable, rurociągi itp.) mogące ulec uszkodzeniu w czasie robót
c) opracować (o ile jest wymagany z mocy prawa) szczegółowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003 nr. 120 poz. 1126)
d) wykonania badań, prób, pomiarów, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających
e) dostarczyć i zamontować tylko nowe urządzenia (jeśli są wymagane) i materiały gwarantujące odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w PFU
f) posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości)
f) zabezpieczać składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępnić je do kontroli przez Inspektora Nadzoru
i) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci
k) ustawienia tablic informacyjnych dotyczących realizacji inwestycji w ramach Programu Polski Ład wg obowiązującego wzoru
m) jeśli będzie to niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, na własny koszt dokonać demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu

Szczegółowy zakres obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy został opisany we wzorach umów ( załącznik nr 5.1 i 5.2 do SWZ).
3. Okres gwarancji:

Dla każdej części zamówienia Zamawiający wymaga minimalnego 36 miesięcznego okresu gwarancji licząc od daty końcowego odbioru robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty Wykonawców spełniających warunki postępowania oraz niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części postępowania są: cena i okres gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.4. Część 2 obejmuje:
Przebudowę drogi powiatowej nr 1356B Brzozowa – Bobrówka - Romejki na odcinku od miejscowości Romejki-Bobrówka na odcinku o długości ok. 1981,82m oraz przebudowę drogi powiatowej nr 1412B Mońki – Potoczyzna – Krzeczkowo – Rutkowskie Duże – Jaświły na odcinku od miejscowości Rutkowskie Duże – Jaświły na odcinku o długości ok. 1952,82m.
Przedmiotowe zadanie realizowane będzie w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.

Projektowane parametry techniczne dróg:
- szerokość jezdni – 6,00m
- szerokość poboczy – 1,00m po obu stronach
- szerokość chodników – 1,50m – 2,00m
- odwodnienie
- droga jednojezdniowa, dwukierunkowa
- kategoria ruchu KR1
- obciążenie – 80 kN/oś

Zakres projektowanych robót w tej części obejmuje m.in.:
- wykonanie dokumentacji projektowej
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- odwodnienie
- wykonanie podbudowy
- wykonanie nawierzchni jezdni, składającej się z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4cm i warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 5cm,
- wykonanie podbudowy i nawierzchni na zjazdach i poszerzeniach
- wykonanie nawierzchni poboczy
- ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami, remont lub przebudowa istniejących przepustów pod koroną drogi
- wykonanie chodników, ustawienie obrzeży i krawężników
- roboty wykończeniowe
- wykonanie oznakowania pionowego drogi

Obecny stan dróg:
Wszystkie odcinki dróg mają nawierzchnię bitumiczną w złym stanie technicznym, z licznymi ubytkami nawierzchni, spękaniami, rysami poprzecznymi i podłużnymi, z ubytkami kruszywa.
Szerokość istniejących pasów drogowych jest zróżnicowana i wynosi:
- droga powiatowa nr 1412B – 12,25m
- droga nr 1356B – 14,5m – 16,20m

Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji zadania przedstawia Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) dla części nr 2 - załącznik nr 1.2 do SWZ.
Dołączone przedmiary robót należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy dla Wykonawcy. Opisane rodzaje i zakres robót mogą ulec zmianie w wyniku pozyskania niezbędnych opinii, decyzji, uzgodnień oraz zastosowanych rozwiązań projektowych.

2. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych dla każdej części postępowania ma obowiązek:
a) wykonać przedmiotową inwestycję zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, przekazanym przez Zamawiającego, jak też opracowaną przez siebie dokumentacja; zgodnie z posiadaną wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP i ppoż., oraz zaleceniami Inspektora nadzoru
b) przed przystąpieniem do robót ziemnych upewnić się czy na terenie inwestycji nie występują urządzenia podziemne (kable, rurociągi itp.) mogące ulec uszkodzeniu w czasie robót
c) opracować (o ile jest wymagany z mocy prawa) szczegółowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003 nr. 120 poz. 1126)
d) wykonania badań, prób, pomiarów, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających
e) dostarczyć i zamontować tylko nowe urządzenia (jeśli są wymagane) i materiały gwarantujące odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w PFU
f) posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości)
f) zabezpieczać składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępnić je do kontroli przez Inspektora Nadzoru
i) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci
k) ustawienia tablic informacyjnych dotyczących realizacji inwestycji w ramach Programu Polski Ład wg obowiązującego wzoru
m) jeśli będzie to niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, na własny koszt dokonać demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu

Szczegółowy zakres obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy został opisany we wzorach umów ( załącznik nr 5.1 i 5.2 do SWZ).
3. Okres gwarancji:

Dla każdej części zamówienia Zamawiający wymaga minimalnego 36 miesięcznego okresu gwarancji licząc od daty końcowego odbioru robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty Wykonawców spełniających warunki postępowania oraz niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części postępowania są: cena i okres gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał:
- w części nr 1 - co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 zł każda;
- w części nr 2 - co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 zł każda.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców.
W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na dwie części postępowania, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 zł każda;
b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował:
- w części nr 1 - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynierii drogowej lub która posiada odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów w innych krajach
- w części nr 2 - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynierii drogowej lub która posiada odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów w innych krajach.
W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na dwie części postępowania, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynierii drogowej lub która posiada odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów w innych krajach

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z załącznikami nr 2 i 3 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Podmiotowe środki dowodowe obejmują również:
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 7 do SWZ;
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 8 do SWZ;
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
10 000,00 zł dla każdej z części postępowania.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na nr rachunku 27 8085 0005 0260 0127 2000 0030 z dopiskiem „Wadium – Przebudowa dróg Nr 1350B na odcinku Jadeszki-Mikicin, Nr 1412B na odcinku Jaświły-Rutkowskie Duże oraz Nr 1356B na odcinku Romejki - Bobrówka” z zaznaczeniem nr części - 1 lub 2.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer
przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jaświły
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 11 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy, jeżeli nie jest zmianą istotna w rozumieniu art. 454 ustawy Pzp, może nastąpić tylko za zgodą obu Stron wyrażoną, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
2. Zamawiający zgodnie z art. 455 przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – w formie aneksu do zawartej umowy.
3. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyny z powodu której niemożliwe będzie dotrzymanie terminu ich zakończenia, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1) wystąpienia okoliczności za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w tym przede wszystkim gdy będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim te okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót;
2) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej odpowiednich warunków atmosferycznych,
jeśli konieczność wykonania prac w tych warunkach nie jest następstwem okoliczności,
za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
3) warunków geologicznych lub gruntowo-wodnych ujawnionych na placu budowy uniemożliwiających prowadzenie prac zgodnie z dokumentacją projektową;
4) konieczność przeprowadzenia badań archeologicznych;
5) ujawnienia na placu budowy niewybuchów lub niewypałów;
6) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych lub innych robót, w tym robót dodatkowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, których konieczność wykonania pozostaje w kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty pracami lub robotami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji jak również z uwagi na fakt, że niewykonanie tych robót, ze względu na zasady wiedzy technicznej, spowoduje wstrzymanie lub opóźnienie realizacji przedmiotu umowy;
7) opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji publicznej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
8) wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy podstawowy okres przewidziany w przepisach prawa, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
9) braku możliwości wykonania robót w związku z nie dopuszczeniem do ich wykonania
przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
10) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy.
4. Zmiana postanowień umowy, o których mowa w ust. 2 może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego lub na podstawie uzasadnionego, pisemnego wniosku Wykonawcy, przedłożonego do akceptacji Zamawiającego niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 3. Zamawiający może zaakceptować taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia wniosku przez Wykonawcę, przy czym stanowi to uprawnienie, nie zaś obowiązek Zamawiającego do akceptacji takiej zmiany.
5. Wniosek Wykonawcy o którym jest mowa w ust. 4 powinien zawierać:
1) dokładny opis okoliczności określonych w ust. 2, których zaistnienie powoduje konieczność zmiany umowy;
2) opis działań, czynności i opracowań niezbędnych do kontynuacji i sfinalizowania zamówienia;
3) materiały zawierające wszelkie niezbędne modyfikacje opracowań i innych zobowiązań umownych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://jaswily.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-23 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dokończenie płytek w łazience - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dokończenie płytek w łazience. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI