Przebudowa dróg na ternie gminy Andrzejewo

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg na ternie gminy Andrzejewo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoAndrzejewo
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-21
  • ZamawiającyGmina Andrzejewo
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00045854
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na ternie gminy Andrzejewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Andrzejewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 36

1.5.2.) Miejscowość: Andrzejewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-305

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 862717003

1.5.8.) Numer faksu: 862717003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@andrzejewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrzejewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na ternie gminy Andrzejewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbc5d4cd-84cd-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000676/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg na terenie gminy Andrzejewo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/andrzejewo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/andrzejewo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawiera SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Andrzejewo z siedzibą w Andrzejewie przy ulicy Warszawskiej 36;
 inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Andrzejewo jest Pan Artura Kołodziej, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@ostrowmaz.pl
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, art. 19 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, ze zmianami), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPO.271.2.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnej tj:
1. Droga gminna nr 260109W Załuski Lipniewo 250 m, szerokość jezdni 4 m
2. Droga gminna Jabłonowo - Klacze działka nr 12, 250m, szerokość jezdni 3,5 m
3. Droga gminna dz. Nr 101 Łętownica Parcele 220 m, szerokość jezdni 3,5 m
4. Droga gminna działka nr 135,136 Przeździecko Grzymki 150 m, szerokość jezdni 3,5m
5. Droga gminna działka nr 50 Pieńki Wielkie 250 m, szerokość jezdni 3,5m
6. Droga gminna działka nr 442 Andrzejewo Kolonie - 450 m, szerokość jezdni 3,5m
7. Droga gminna działka nr 18 Zaręby Warchoły 450 m, szerokość jezdni 4 m
8. Droga gminna Ruskołęka – Parcele działka nr 19, 310 m, szerokość jezdni 4 m
9. Droga gminna Ruskołęka – Parcele działka nr 98 200 m, szerokość jezdni 3,5 m
10. Droga gminna Andrzejewo – Kolonie działka nr 344, 340m, szerokość jezdni 3,5m
11. Droga gminna Olszewo Cechny działka nr 14 i 21, 350m , szerokość jezdni 3,5m
12. Droga gminna Żelazy Brokowo działka nr 50, 50m , szerokość jezdni 5m
13. Droga gminna Andrzejewo ul. Miła działka nr 729, 90m , szerokość jezdni 3m
14. Droga gminna Dąbrowa działka nr 197/5, 200m , szerokość jezdni 3,4m
15. Droga gminna Przeździecko Jachy działka nr 133/2, 190m , szerokość jezdni 3,5m
Szczegółową lokalizacja dróg stanowi załącznik do SWZ. Wykonawca powinien opracować i uzgodnić czasową organizacje ruchu na odcinku przebudowywanej drogi w czasie prowadzenia robót budowlanych.

Nawierzchnia w technologii potrójnego powierzchniowego utrwalenia emulsją i kruszywem w ciągu dróg gminnych.
Dane techniczno - projektowe:
- klasa techniczna drogi - D
- prędkość projektowa - Vp = 50 km/h
- szerokość jezdni bitumicznej – 3,00 – 5,00 m
Obecny stan techniczny nawierzchni jest średni. Po kilkuletnim okresie eksploatacji wystąpiły ubytki, wyboje i zadolenia w nawierzchni. W/w odcinki wymagają lokalnego wyrównania i wzmocnienia kruszywem. Wyrównanie wykonać poprzez mechaniczne profilowanie i zagęszczenie walcem. Odwodnienie odcinka odbywa się metodą powierzchniowego spływu wód opadowych poza korpus drogi.
Zinwentaryzowane w terenie odcinki położone są w pasie drogowym. Korpusy dróg nie wymagają przesuwania
W ramach inwestycji przewiduje się niewielkie zmiany niwelety w stosunku do stanu istniejącego. Zmiana istniejących rzędnych wynika z grubości warstw konstrukcji nawierzchni w przekrojach poprzecznych.
Przekrój szlakowy - odcinek główny
- szerokość nawierzchni bitumicznej – 3,00 – 5,00 m
- spadek poprzeczny jezdni 2,5 %
Konstrukcja nawierzchni:
- powierzchniowe utrwalenie (trzy warstwy na istniejącej nawierzchni żwirowej) emulsją asfaltową kationową średnio-rozpadową C65B3PU/RC (wg PN-EN-13808) i żwirami kruszonymi frakcji 2/5, 5/11 i 16/22 (lub 11/16) mm, wraz mechanicznym profilowaniem i zagęszczeniem istniejącej nawierzchni żwirowej.
Odwodnienie zachowuję się jako powierzchniowe. Odwodnienie odbywa się metodą powierzchniowego spływu wód opadowych na pobocza. Projektuje się renowację istniejących przepustów rurowych – oczyszczenie części przelotowej, umocnienie skarp nad wlotami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Liczba punktów danej oferty będzie stanowiła sumę punktów przyznanych
w każdym z kryteriów, zgodnie z wzorem:
PO = PK1 + PK2
PO – liczba punktów przyznanych ofercie
PK1 – liczba punktów dla kryterium „Cena”
PK2 – liczba punktów dla kryterium „terminu gwarancji”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu remontu - budowy drogi poprzez trzykrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawca składa
oświadczenia według wzoru

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie zdolności technicznej wykonawca złoży:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
(wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 5, składany na wezwanie, stosownie do treści art. 274 ust. 1 Pzp);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty powinny być zgodne z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:
1) strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia przedmiotu umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzial-ność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nietermino-wego przekazania terenu budowy, konieczności zmian w dokumentacji pro-jektowej/technicznej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia przedmiotu umo-wy,
b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawi-dłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
c) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
d) konieczności wykonania robót dodatkowych, niezbędnych do prawidłowe-go wykonania przedmiotu umowy, a których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-21 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/andrzejewo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-21 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kompleksowy remont domu - Raszyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kompleksowy remont domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Remont Drogi nr 365005T w Młodzawach Dużych”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Andrzejewo: Odbudowa mostu na drodze gminnej w miejscowości Kuleszki Nienałty
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Andrzejewo: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ruskołęka Parcele
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont Drogi nr 365005T w Młodzawach Dużych”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI