Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Skalbmierz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Skalbmierz
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkalbmierz
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-08-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Skalbmierz
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-06
  • Numer ogłoszenia599718-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 599718-N-2018 z dnia 2018-08-06 r.

Gmina Skalbmierz: Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Skalbmierz
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skalbmierz, krajowy numer identyfikacyjny 291009863, ul. ul. Kościuszki   1 , 28-530  Skalbmierz, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3529085, e-mail piotr.szota@skalbmierz.eu, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.skalbmierz.eobip.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.skalbmierz.eobip.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.skalbmierz.eobip.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej
Adres:
Gmina Skalbmierz ul. Tadeusza Kościuszki 1 28-530 Skalbmierz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Skalbmierz
Numer referencyjny: IZP.271.11.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Skalbmierz działki nr ew. 800, 801/8 od km 0+184 do km 0+307, dł. 109,0 mb (ulica Republiki Partyzanckiej). W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać: 1/Roboty przygotowawcze: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie nizinnym – 0,123 km, 2/Roboty ziemne: - renowacja przydrożnego rowu wzdłuż zjazdu do posesji – 17,20 m³, 3/Podbudowa: - podbudowa z mieszanki MCAS lub MCE wykonana na miejscu gr. 20 cm po zagęszczeniu, szer. 5,56 m – 658,00 m², 4/Nawierzchnia: - warstwa profilowo wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 gr. 4 cm (wymagana) na ciągu głównym i zjeździe do posesji – 790,00 m², - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11 PMB 45/80-55 gr. 4 na ciągu głównym i zjeździe do posesji – 826,00 m², 5/Roboty wykończeniowe : - wykonanie poboczy po obu stronach drogi z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm szer. 0,25 m z rozplantowaniem zdjętego humusu – 20,88 m³; 2. Remont drogi gminnej i zatoki przystankowej w miejscowości Drożejowice: a) Remont drogi gminnej w miejscowości Drożejowice Nr 003548T Drożejowice przez wieś od km 0+000 do km 0+457,25, dł. 457,25 mb. W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać: 1/Roboty przygotowawcze: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie nizinnym – 0,48 km, - karczowanie krzaków rzadkich – 0,02 ha, 2/Roboty ziemne: - pogłębianie, kopanie rowu przydrożnego śr. 0,3 m³/mb po stronie prawej na całej długości i po stronie lewej od km 0+328 do km 0+451,25 wraz z oczyszczeniem istniejących przepustów pod zjazdami – 172,28 m³, 3/Odwodnienie: - wykonanie przepustów pod istniejącymi zjazdami z rur PP Ø 400 mm, SN 8 wraz z wykonaniem ławy z kruszywa o wym. 0,3 m x 0,2 m i zasypanie gruntem sypkim z zagęszczeniem – 43,00 mb, 4/Nawierzchnia: - warstwa profilowo wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 gr. 4 cm (wymagana) na ciągu głównych i zjazdach do posesji o nawierzchni betonowej – 1909,00 m², - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 PMB 45/80-55 gr. warstwy 4 cm na ciągu głównym i zjazdach do posesji – 2122,00 m², 5/Elementy ulic: - wykonanie nawierzchni zjazdu (przełożenie istniejącej nawierzchni) z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 5 cm z wyrównaniem istniejącej podbudowy kruszywem – 25,00 m², - wykonanie poboczy po obu stronach drogi z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm szer. 0,25 m oraz zjazdów do posesji śr. gr. 8 cm – 41,00 m³, 6/Inne: - regulacja wysokościowa urządzeń obcych – studzienki kanalizacji, zasuwy wodociągowe – 9 szt. b) Remont zatoki przystankowej w miejscowości Drożejowice przy drodze wewnętrznej dz.nr ew. 167, 168/3. W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać: 1/Roboty przygotowawcze: - rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, gr. 6 cm – 13,50 m², 2/Podbudowy: - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni tłuczniowej – 113,00 m², - wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5, gr. 6 cm – 113,00 m², 3/Nawierzchnie: - wykonanie warstwy profilowo wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70, gr. 6 cm – 126,50 m², 4/Elementy ulic: - ustawienie krawężnika nowego 15x30 na ławie betonowej C 12/15, spoiny wypełnione zaprawą cementową, na podbudowie z kruszywa 31,5/63 mm – 25,00 m. 3. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szarbia Zwierzyniecka Nr 003514T Szarbia przez wieś od km 0+988 do km 1+628, dł. 640,0 mb. W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać: 1/Roboty przygotowawcze: - karczowanie krzaków gęstych SL od km 1+003 do km 1+013, SL od km 1+033 do km 1+066, SL od km 1+374 do km 1+458, SP od km 1+413 do km 1+458 – 0,0258 ha, 2/Roboty ziemne: - odtworzenie rowu z wyprofilowaniem skarp SL w km 1+241 – 4,00 m³, - odtworzenie rowu z wyprofilowaniem skarp SP, dł. 152,0 m od km 1+216 do km 1+368 – 152,00 m³, - odtworzenie rowu z profilowaniem skarp SL, dł. 235,0 m pod korytka krakowskie od km 1+374 do km 1+ 609 – 112,80 m³, - uzupełnienie mechaniczne nasypu w wąwozie SL i SP, dł. 240,0 m od km 1+374 do km 1+614 – 360,00 m³, 3/Roboty odwodnieniowe (pod koroną drogi): - remont części przelotowej przepustu pod drogą w km 1+241 z rur żelbetowych śr. 60 cm, na ławie z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, gr. 15 cm – 5,0 m, - remont części przelotowej przepustu pod drogą w km 1+371 z rur żelbetowych śr. 80 cm, na ławie z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, gr. 15 cm – 8,0 m, - montaż ścianek prefabrykowanych do przepustu śr. 60 cm pod drogą w km 1+241 - 2 szt., - montaż ścianek prefabrykowanych do przepustu śr. 80 cm pod drogą w km 1+371 – 2 szt., 4/Roboty odwodnieniowe: - remont części przelotowych przepustów pod zjazdami do pól z rur żelbetowych śr. 50 cm, na ławie z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, gr. 15 cm, SP w km 1+245, SP w km 1+273, SP w km 1+318 – 15,0 m (3 szt. x 5,0 mb), - umocnienie dna rowów korytkami „typ krakowski” (materiał inwestora), na podsypce cem-piask. 1:3, gr. 15 cm, na dł. 200,0 m, SL od km 1+374 do km 1+574, - umocnienie dna rowów korytkami „typ krakowski” (materiał wykonawcy), na podsypce cem-piask. 1:3, gr. 15 cm, na dł. 35,0 m, SL od km 1+574 do km 1+609, 5/Podbudowy: - wykonanie podbudowy pod przepust pod drogą od km 1+241 do km 1+371 z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 < 4,0 Mpa z dowozu, gr. 15 cm – 12,0 m², - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni tłuczniowej od km 0+988 do km 1+345, dł. 357,0 m, szer. 3,5 m – 1249,50 m², - odtworzenie istniejącego koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruntach kat. I-IV, gł. do 20 cm od km 1+345 do km 1+628, dł. 283,0 m, szer. 4,0 m – 1132,00 m², - wykonanie warstwy podbudowy pomocniczej, kruszywo (piasek) stabilizowany cementem C 3/4 < 6 Mpa, gr. 15 cm wraz z zagęszczeniem od km 1+345 do km 1+628, dł. 283,0 m, szer. 4,0 m – 1132,00 m², - wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 gr. 15 cm od km 0+988 do km 1+181, dł. 193,0 m, szer. 3,5 m – 675,50 m², - wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego frakcji 31,5/63, gr. 15 cm od km 1+181 do km 1+345, dł. 164,0 m, szer. 3,5 m – 574 m², - wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 gr.10 cm od km 1+181 do km 1+345, dł. 164,0 m, szer. 3,5 m – 574,00 m², - wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki z kruszywa łamanego frakcji 31,5/63 gr. 20 cm od km 1+345 do km 1+628, dł. 283,0 m, szer. 4,0 m – 1132,00 m², - wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 gr. 10 cm od km 1+345 do km 1+628, dł. 283,0 m, szer. 4,0 m – 1132,00 m², 6/Nawierzchnie: - wykonanie warstwy wyrównawczej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym przy ilości 50 kg/m² od km 0+988 do km 1+618, dł. 630,0 m, szer. 3,0 m – 94,50 t, - wykonanie warstwy ścieralnej z AC 11 S dla kat. ruchu KR 1-2, gr. 4 cm po zagęszczeniu od km 0+988 do km 1+618, dł. 630,0 m, szer. 3,0 m – 1890,00 m², 7/Roboty wykończeniowe: - umocnienie skarpy i przeciwskarpy rowów prefabrykatami ażurowymi 60x40x10 cm wraz z zagęszczeniem gruntu na podsypce cem-piask. 1:3, gr. 10 cm, uzupełnienie wolnych przestrzeni humusem od km 1+372 do km 1+611, dł. 239,0 m – 373,44 m², - umocnienie poboczy po obu stronach kruszywem łamanym frakcji 0/31,5 mm, gr. 6 cm po zagęszczeniu od km 0+988 do 1+345, dł. 357,0 m, szer. 25 cm – 10,71 m³, - uzupełnienie poboczy po obu stronach powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową kationową i grysem frakcji 2/5 i 5/8 o ilości kruszywa 18 dm³/m², gr. warstwy 0,06 m od km 1+345 do km 1+618, dł. 273,0 m, szer. 0,5 m – 273 m², - skropienie podbudowy z kruszywa frakcji 0/31,5 mm powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową kationową i grysem frakcji 2/5 i 5/8 o ilości kruszywa 18 dm³/m², gr. warstwy 0,06 m na końcu odcinka drogi gminnej od km 1+618 do km 1+628, dł. 10,0 m, szer. 4,0 m – 40,00 m², - wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm na zjazdach do pól na szer. 1,0 m, SP w km 1+245, SP w km 1+273, SP w km 1+318 – 2,25 m³, 8/Elementy ulic: - ustawienie krawężnika betonowego 15 x 30 cm na ławie betonowej C 12/15 na końcu odcinka – 4,00 m. 4. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Skalbmierz działki nr ew. 769, 798 od km 0+122 do km 0+216, dł. 94,0 mb (ul. Republiki Partyzanckiej). W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać: 1/Roboty przygotowawcze: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych dróg terenie równinnym, dla robót liniowych – 0,094 km, - frezowanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych mechanicznie śr. gr. 4 cm – 135,0 m², - rozebranie mechanicznie konstrukcji nawierzchni drogi z kruszywa łamanego gr. 25 cm (74,0 m x 4,0 m) wraz odwozem materiału na wskazane miejsce do 0,5 km – 296,00 m², - rozebranie nawierzchni chodnika z kostki brukowej gr. 8 cm – 67,70 m², - rozebranie krawężnika 15 x30 x100 cm – 38,0 m, - rozebranie obrzeża betonowego 6 x 20 x 10 cm – 38,0 m, 2/Odwodnienie korpusu drogowego: - remont studni rewizyjnej kanalizacji deszczowej przekrój 1,0 x 0,6 m z bloczków betonowych (regulacja wysokościowa, skrócenie boku pokrywy betonowej wraz z wykonaniem przyłączenia nowej kratki ściekowej żeliwnej D-400 wym. 62,5 x 42,5 cm z osadnikiem betonowym i koszem wyłapującym zanieczyszczenia oddalonej o 3,0 m) – 1 szt., - regulacja studzienek rewizyjnych kanalizacyjnych (nadbudowa wykonana z betonu) – 4 szt. - regulacja studzienek dla zaworów wodociągowych (nadbudowa wykonana z betonu) – 2 szt., - montaż w chodniku elementu odwodnieniowego typu Eco-Drain B-125, dł. rusztu metalowego – 2,8 m, 3/Podbudowy: - wykonanie mechanicznie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruntach kat. I-IV na szer. chodnika, gł. koryta 30 cm – 99,00 m², - wykonanie mechanicznie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruntach kat I-IV na szer. zjazdów do posesji, gł. koryta 40 cm – 35,40 m², - wykonanie warstwy podbudowy pod nawierzchnię asfaltową z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego frakcji 0/63 gr. 20 cm (74,0 x 4,0 m) – 296,00 m², - wykonanie warstwy podbudowy pod nawierzchnię chodnika z kruszywa stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 < 4,0 Mpa, gr. 10 cm – 99,00 m², - wykonanie warstwy podbudowy pod nawierzchnię chodnika z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 gr. 10 cm – 99,00 m², - wykonanie warstwy podbudowy pod nawierzchnie zjazdów z kruszywa stabilizowanego cementem C 3/4 < 6 Mpa, gr. 15 cm – 35,40 m², - wykonanie warstwy podbudowy pod nawierzchnie zjazdów z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 gr. 15 cm – 35,40 m², 4/Nawierzchnie: - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowanie mechanicznym przy ilości 50 kg/m², dł. 74,0 m, szer. 4,0 m – 14,80 t, - wykonanie warstwy ścieralnej z AC 11 S dla kat. ruchu KR 1-2, gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm, dł. 74,0 m, szer. 4,0 m + skrzyżowanie 135,00 m² - 431,00 m², - wykonanie nawierzchni z nowej kostki brukowej kolorowej (czerwona) gr. 8 cm na podsypce cem-piask 1:4 gr. 3 cm, spoiny wypełnione piaskiem – 35,40 m², - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej z odzysku (materiał inwestora) gr. 8 cm, uzupełnienie podsypki cem-piask. 1:4, gr. 3-5 cm – 58,7 m², 5/Roboty wykończeniowe: - umocnienie poboczy kruszywem łamanym frakcji 0/31,5 mm gr. 8 cm po zagęszczeniu, dł. 74,0 m, szer. 0,5 m – 37,00 m², - plantowanie ręczne nawierzchni pasa zieleni szer. 0,6-0,7 m w gruntach kat. I-III – 18,70 m², 6/Elementy ulic: - ustawienie nowego krawężnika 15 x 30 na ławie betonowej C 12/15, spoiny wypełnione zaprawą cementową – 90,00 m, - ustawienie nowego krawężnika 15 x 30 na podsypce cem-piask. 1:4 gr. 3 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową – 78,0 m, - ustawienie nowego obrzeża betonowego 6 x 20 na podsypce cem-piask. 1:4 gr. 3 cm, spoiny wypełnione zapraw4. cementową – 48,0 m, - ustawienie obrzeża betonowego z odzysku (materiał inwestora) 6 x 20 na podsypce cem-piask. 1:4 gr. 3 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową – 20,0 m.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45233220-7
45233000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielona zamówienia, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 lub art. 134 ust.6 pkt 3 ustawy Pzp: 6.1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.. 6.2. Zamówienia, o których mowa w pkt 6.1. będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 6.1. będą prace z zakresu: przygotowania terenu pod budowę i robót zmiennych, robót budowlanych, robót na placu budowy, robót w zakresie nawierzchni dróg, konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg; budowy dróg i autostrad; konserwacji i naprawy dróg. Szczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót. Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 6.1. nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia. 6.3. Zamówienia, o których mowa w pkt 6.1. będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 4 pkt. 8 ustawy tylko po przeprowadzenie negocjacji. 6.4. Zamówienia, o których mowa w pkt 6.1. będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym. 6.5 Zamówienie o którym mowa w pkt.6.1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót wskazanych w pkt. 6.2.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-09-21   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: a) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - to jest wykonywaniem robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż: dla zadania 1: 40 000,00 PLN dla zadania 2: 100 000,00 PLN dla zadania 3: 200 000,00 PLN dla zadania 4: 45 000,00 PLN W przypadku składania oferty na więcej niż jedna część wartości te podlegają sumowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykonanych robót Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: Dla zadania 1 jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową lub remontem dróg/drogi. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum 40000,00 zł brutto każda. Dla zadania 2 jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową lub remontem dróg/drogi. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum 90000,00 zł brutto każda. Dla zadania 3 jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową lub remontem dróg/drogi. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum 180000,00 zł brutto każda. Dla zadania 4 jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową lub remontem dróg/drogi. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum 40000,00 zł brutto każda. UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się jedną robotą na zadania, na które składa ofertę, jeżeli sumaryczna wartość tej roboty odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku dla zadań, na które składa ofertę. UWAGA! Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami: Dla zadania 1, 2, 3 i 4. • Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy budowie, przebudowie lub remoncie na co najmniej 1 inwestycji drogowej. Do wykazu osób w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Tą samą osobą można wykazać się do wszystkich zadań. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r. poz. 65) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów (dokumenty te zostały określone w pkt. 9.4.4. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 9.4.4. składa odpowiednio, że a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. ZAŚWIADCZENIA WŁAŚCIWEGO URZĘDU SKARBOWEGO ZGODNIE Z OPISEM W PKT. 9.4.4. ZAŚWIADCZENIA ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH LUB KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ZGODNIE Z OPISEM W PKT. 9.4.4. 5.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót 9.4.2 a) - załącznik nr 8 SIWZ. 2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 b) - załącznik nr 6 SIWZ. 3. Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.3
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a). 3. wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości: Zadanie 1 – 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100 groszy) Zadanie 2 – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 groszy) Zadanie 3 – 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 groszy) Zadanie 4 – 1 800,00 zł (słownie: tysiąc osiemset złotych 00/100 groszy) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji 20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Skalbmierz - zadanie nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Skalbmierz działki nr ew. 800, 801/8 od km 0+184 do km 0+307, dł. 109,0 mb (ulica Republiki Partyzanckiej). W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać: 1/Roboty przygotowawcze: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie nizinnym – 0,123 km, 2/Roboty ziemne: - renowacja przydrożnego rowu wzdłuż zjazdu do posesji – 17,20 m³, 3/Podbudowa: - podbudowa z mieszanki MCAS lub MCE wykonana na miejscu gr. 20 cm po zagęszczeniu, szer. 5,56 m – 658,00 m², 4/Nawierzchnia: - warstwa profilowo wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 gr. 4 cm (wymagana) na ciągu głównym i zjeździe do posesji – 790,00 m², - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11 PMB 45/80-55 gr. 4 na ciągu głównym i zjeździe do posesji – 826,00 m², 5/Roboty wykończeniowe : - wykonanie poboczy po obu stronach drogi z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm szer. 0,25 m z rozplantowaniem zdjętego humusu – 20,88 m³;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45233220-7, 45233000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Skalbmierz - zadanie nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Remont drogi gminnej i zatoki przystankowej w miejscowości Drożejowice: a) Remont drogi gminnej w miejscowości Drożejowice Nr 003548T Drożejowice przez wieś od km 0+000 do km 0+457,25, dł. 457,25 mb. W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać: 1/Roboty przygotowawcze: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie nizinnym – 0,48 km, - karczowanie krzaków rzadkich – 0,02 ha, 2/Roboty ziemne: - pogłębianie, kopanie rowu przydrożnego śr. 0,3 m³/mb po stronie prawej na całej długości i po stronie lewej od km 0+328 do km 0+451,25 wraz z oczyszczeniem istniejących przepustów pod zjazdami – 172,28 m³, 3/Odwodnienie: - wykonanie przepustów pod istniejącymi zjazdami z rur PP Ø 400 mm, SN 8 wraz z wykonaniem ławy z kruszywa o wym. 0,3 m x 0,2 m i zasypanie gruntem sypkim z zagęszczeniem – 43,00 mb, 4/Nawierzchnia: - warstwa profilowo wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 gr. 4 cm (wymagana) na ciągu głównych i zjazdach do posesji o nawierzchni betonowej – 1909,00 m², - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 PMB 45/80-55 gr. warstwy 4 cm na ciągu głównym i zjazdach do posesji – 2122,00 m², 5/Elementy ulic: - wykonanie nawierzchni zjazdu (przełożenie istniejącej nawierzchni) z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 5 cm z wyrównaniem istniejącej podbudowy kruszywem – 25,00 m², - wykonanie poboczy po obu stronach drogi z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm szer. 0,25 m oraz zjazdów do posesji śr. gr. 8 cm – 41,00 m³, 6/Inne: - regulacja wysokościowa urządzeń obcych – studzienki kanalizacji, zasuwy wodociągowe – 9 szt. b) Remont zatoki przystankowej w miejscowości Drożejowice przy drodze wewnętrznej dz.nr ew. 167, 168/3. W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać: 1/Roboty przygotowawcze: - rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, gr. 6 cm – 13,50 m², 2/Podbudowy: - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni tłuczniowej – 113,00 m², - wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5, gr. 6 cm – 113,00 m², 3/Nawierzchnie: - wykonanie warstwy profilowo wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70, gr. 6 cm – 126,50 m², 4/Elementy ulic: - ustawienie krawężnika nowego 15x30 na ławie betonowej C 12/15, spoiny wypełnione zaprawą cementową, na podbudowie z kruszywa 31,5/63 mm – 25,00 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Skalbmierz - zadanie nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szarbia Zwierzyniecka Nr 003514T Szarbia przez wieś od km 0+988 do km 1+628, dł. 640,0 mb. W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać: 1/Roboty przygotowawcze: - karczowanie krzaków gęstych SL od km 1+003 do km 1+013, SL od km 1+033 do km 1+066, SL od km 1+374 do km 1+458, SP od km 1+413 do km 1+458 – 0,0258 ha, 2/Roboty ziemne: - odtworzenie rowu z wyprofilowaniem skarp SL w km 1+241 – 4,00 m³, - odtworzenie rowu z wyprofilowaniem skarp SP, dł. 152,0 m od km 1+216 do km 1+368 – 152,00 m³, - odtworzenie rowu z profilowaniem skarp SL, dł. 235,0 m pod korytka krakowskie od km 1+374 do km 1+ 609 – 112,80 m³, - uzupełnienie mechaniczne nasypu w wąwozie SL i SP, dł. 240,0 m od km 1+374 do km 1+614 – 360,00 m³, 3/Roboty odwodnieniowe (pod koroną drogi): - remont części przelotowej przepustu pod drogą w km 1+241 z rur żelbetowych śr. 60 cm, na ławie z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, gr. 15 cm – 5,0 m, - remont części przelotowej przepustu pod drogą w km 1+371 z rur żelbetowych śr. 80 cm, na ławie z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, gr. 15 cm – 8,0 m, - montaż ścianek prefabrykowanych do przepustu śr. 60 cm pod drogą w km 1+241 - 2 szt., - montaż ścianek prefabrykowanych do przepustu śr. 80 cm pod drogą w km 1+371 – 2 szt., 4/Roboty odwodnieniowe: - remont części przelotowych przepustów pod zjazdami do pól z rur żelbetowych śr. 50 cm, na ławie z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, gr. 15 cm, SP w km 1+245, SP w km 1+273, SP w km 1+318 – 15,0 m (3 szt. x 5,0 mb), - umocnienie dna rowów korytkami „typ krakowski” (materiał inwestora), na podsypce cem-piask. 1:3, gr. 15 cm, na dł. 200,0 m, SL od km 1+374 do km 1+574, - umocnienie dna rowów korytkami „typ krakowski” (materiał wykonawcy), na podsypce cem-piask. 1:3, gr. 15 cm, na dł. 35,0 m, SL od km 1+574 do km 1+609, 5/Podbudowy: - wykonanie podbudowy pod przepust pod drogą od km 1+241 do km 1+371 z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 < 4,0 Mpa z dowozu, gr. 15 cm – 12,0 m², - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni tłuczniowej od km 0+988 do km 1+345, dł. 357,0 m, szer. 3,5 m – 1249,50 m², - odtworzenie istniejącego koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruntach kat. I-IV, gł. do 20 cm od km 1+345 do km 1+628, dł. 283,0 m, szer. 4,0 m – 1132,00 m², - wykonanie warstwy podbudowy pomocniczej, kruszywo (piasek) stabilizowany cementem C 3/4 < 6 Mpa, gr. 15 cm wraz z zagęszczeniem od km 1+345 do km 1+628, dł. 283,0 m, szer. 4,0 m – 1132,00 m², - wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 gr. 15 cm od km 0+988 do km 1+181, dł. 193,0 m, szer. 3,5 m – 675,50 m², - wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego frakcji 31,5/63, gr. 15 cm od km 1+181 do km 1+345, dł. 164,0 m, szer. 3,5 m – 574 m², - wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 gr.10 cm od km 1+181 do km 1+345, dł. 164,0 m, szer. 3,5 m – 574,00 m², - wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki z kruszywa łamanego frakcji 31,5/63 gr. 20 cm od km 1+345 do km 1+628, dł. 283,0 m, szer. 4,0 m – 1132,00 m², - wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 gr. 10 cm od km 1+345 do km 1+628, dł. 283,0 m, szer. 4,0 m – 1132,00 m², 6/Nawierzchnie: - wykonanie warstwy wyrównawczej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym przy ilości 50 kg/m² od km 0+988 do km 1+618, dł. 630,0 m, szer. 3,0 m – 94,50 t, - wykonanie warstwy ścieralnej z AC 11 S dla kat. ruchu KR 1-2, gr. 4 cm po zagęszczeniu od km 0+988 do km 1+618, dł. 630,0 m, szer. 3,0 m – 1890,00 m², 7/Roboty wykończeniowe: - umocnienie skarpy i przeciwskarpy rowów prefabrykatami ażurowymi 60x40x10 cm wraz z zagęszczeniem gruntu na podsypce cem-piask. 1:3, gr. 10 cm, uzupełnienie wolnych przestrzeni humusem od km 1+372 do km 1+611, dł. 239,0 m – 373,44 m², - umocnienie poboczy po obu stronach kruszywem łamanym frakcji 0/31,5 mm, gr. 6 cm po zagęszczeniu od km 0+988 do 1+345, dł. 357,0 m, szer. 25 cm – 10,71 m³, - uzupełnienie poboczy po obu stronach powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową kationową i grysem frakcji 2/5 i 5/8 o ilości kruszywa 18 dm³/m², gr. warstwy 0,06 m od km 1+345 do km 1+618, dł. 273,0 m, szer. 0,5 m – 273 m², - skropienie podbudowy z kruszywa frakcji 0/31,5 mm powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową kationową i grysem frakcji 2/5 i 5/8 o ilości kruszywa 18 dm³/m², gr. warstwy 0,06 m na końcu odcinka drogi gminnej od km 1+618 do km 1+628, dł. 10,0 m, szer. 4,0 m – 40,00 m², - wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm na zjazdach do pól na szer. 1,0 m, SP w km 1+245, SP w km 1+273, SP w km 1+318 – 2,25 m³, 8/Elementy ulic: - ustawienie krawężnika betonowego 15 x 30 cm na ławie betonowej C 12/15 na końcu odcinka – 4,00 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45233220-7, 45233000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Skalbmierz - zadanie nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Skalbmierz działki nr ew. 769, 798 od km 0+122 do km 0+216, dł. 94,0 mb (ul. Republiki Partyzanckiej). W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać: 1/Roboty przygotowawcze: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych dróg terenie równinnym, dla robót liniowych – 0,094 km, - frezowanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych mechanicznie śr. gr. 4 cm – 135,0 m², - rozebranie mechanicznie konstrukcji nawierzchni drogi z kruszywa łamanego gr. 25 cm (74,0 m x 4,0 m) wraz odwozem materiału na wskazane miejsce do 0,5 km – 296,00 m², - rozebranie nawierzchni chodnika z kostki brukowej gr. 8 cm – 67,70 m², - rozebranie krawężnika 15 x30 x100 cm – 38,0 m, - rozebranie obrzeża betonowego 6 x 20 x 10 cm – 38,0 m, 2/Odwodnienie korpusu drogowego: - remont studni rewizyjnej kanalizacji deszczowej przekrój 1,0 x 0,6 m z bloczków betonowych (regulacja wysokościowa, skrócenie boku pokrywy betonowej wraz z wykonaniem przyłączenia nowej kratki ściekowej żeliwnej D-400 wym. 62,5 x 42,5 cm z osadnikiem betonowym i koszem wyłapującym zanieczyszczenia oddalonej o 3,0 m) – 1 szt., - regulacja studzienek rewizyjnych kanalizacyjnych (nadbudowa wykonana z betonu) – 4 szt. - regulacja studzienek dla zaworów wodociągowych (nadbudowa wykonana z betonu) – 2 szt., - montaż w chodniku elementu odwodnieniowego typu Eco-Drain B-125, dł. rusztu metalowego – 2,8 m, 3/Podbudowy: - wykonanie mechanicznie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruntach kat. I-IV na szer. chodnika, gł. koryta 30 cm – 99,00 m², - wykonanie mechanicznie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruntach kat I-IV na szer. zjazdów do posesji, gł. koryta 40 cm – 35,40 m², - wykonanie warstwy podbudowy pod nawierzchnię asfaltową z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego frakcji 0/63 gr. 20 cm (74,0 x 4,0 m) – 296,00 m², - wykonanie warstwy podbudowy pod nawierzchnię chodnika z kruszywa stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 < 4,0 Mpa, gr. 10 cm – 99,00 m², - wykonanie warstwy podbudowy pod nawierzchnię chodnika z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 gr. 10 cm – 99,00 m², - wykonanie warstwy podbudowy pod nawierzchnie zjazdów z kruszywa stabilizowanego cementem C 3/4 < 6 Mpa, gr. 15 cm – 35,40 m², - wykonanie warstwy podbudowy pod nawierzchnie zjazdów z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 gr. 15 cm – 35,40 m², 4/Nawierzchnie: - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowanie mechanicznym przy ilości 50 kg/m², dł. 74,0 m, szer. 4,0 m – 14,80 t, - wykonanie warstwy ścieralnej z AC 11 S dla kat. ruchu KR 1-2, gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm, dł. 74,0 m, szer. 4,0 m + skrzyżowanie 135,00 m² - 431,00 m², - wykonanie nawierzchni z nowej kostki brukowej kolorowej (czerwona) gr. 8 cm na podsypce cem-piask 1:4 gr. 3 cm, spoiny wypełnione piaskiem – 35,40 m², - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej z odzysku (materiał inwestora) gr. 8 cm, uzupełnienie podsypki cem-piask. 1:4, gr. 3-5 cm – 58,7 m², 5/Roboty wykończeniowe: - umocnienie poboczy kruszywem łamanym frakcji 0/31,5 mm gr. 8 cm po zagęszczeniu, dł. 74,0 m, szer. 0,5 m – 37,00 m², - plantowanie ręczne nawierzchni pasa zieleni szer. 0,6-0,7 m w gruntach kat. I-III – 18,70 m², 6/Elementy ulic: - ustawienie nowego krawężnika 15 x 30 na ławie betonowej C 12/15, spoiny wypełnione zaprawą cementową – 90,00 m, - ustawienie nowego krawężnika 15 x 30 na podsypce cem-piask. 1:4 gr. 3 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową – 78,0 m, - ustawienie nowego obrzeża betonowego 6 x 20 na podsypce cem-piask. 1:4 gr. 3 cm, spoiny wypełnione zapraw4. cementową – 48,0 m, - ustawienie obrzeża betonowego z odzysku (materiał inwestora) 6 x 20 na podsypce cem-piask. 1:4 gr. 3 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową – 20,0 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45233220-7, 45233000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace remontowo budowlane - Staszów
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje fachowca do rozbiórki balkonu, schodów,. oraz wykonania elewacji podmurówki Czekam na kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI