Przebudowa dróg na terenie Gminy Wyszki

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg na terenie Gminy Wyszki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWyszki
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-25
  • ZamawiającyGmina Wyszki
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00082430
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Gminy Wyszki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wyszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659674

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piórkowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Wyszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-132

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 7305890

1.5.8.) Numer faksu: 7305899

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_wyszki@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugwyszki.bip.podlaskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie Gminy Wyszki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcd91818-a07b-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082430

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005982/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dróg na terenie Gminy Wyszki (Łapcie, Ignatki, Topczewo, Zakrzewo, Strabla -Łyse)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http:www.ugwyszki.bip.podlaskie.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Wyszki, 17-132 Wyszki, ul. Piórkowska 2.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, Rafał Andrzejewski. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: pod adresem email: iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl oraz telefonicznie pod nr telefonu: 504 976 690.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGK.271.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej Nr 107529B ul. Szkolna wraz z budową miejsc postojowych i zatoki autobusowej w miejscowości Topczewo
Zakresem opracowania objęto przebudowę drogi gminnej nr 107529B od km 0+000,00 do km 0+192,00. Początek projektowanej trasy przyjęto w km 0+000,00 na granicy działek o nr 378 i 333 w obrębie Topczewo, natomiast koniec projektowanej trasy przyjęto w km 0+192,00 w osi jezdni drogi gminnej nr 107529B.
Od km 0+022,00 do km 0+079,50 po stronie lewej drogi gminnej ul. Szkolnej zaprojektowano
22 miejsca postojowe o parkowaniu prostopadłym o nawierzchni z betonowej kostki brukowej. Wymiary pojedynczego miejsca wynoszą 2,5x5,0m. Wymiary pojedynczego miejsca dla osób niepełnosprawnych wynoszą 3,6x5,0m
Od km 0+028,00 do km 0+064,00, od km 0+111,50 do km 0+129,50 oraz od km 0+140,50
do km 0+158,50 po stronie prawej drogi gminnej ul. Szkolnej zaprojektowano odpowiednio 6, 3 i 3 miejsca postojowe o parkowaniu równoległym o nawierzchni z betonowej kostki brukowej. Wymiary pojedynczego miejsca wynoszą 2,5x6,0m. W km 0+130,00 po stronie lewej ul. Szkolnej zaprojektowano zatokę autobusową o nawierzchni asfaltowej. Szerokość zatoki 3,5m, długość zatrzymania 40m, skos wjazdowy 1:8, wyjazdowy 1:4.
W planie zaprojektowano jezdnię asfaltową o szerokości 6,0m wraz z obustronnymi chodnikami o szerokości 2,0m odsuniętymi od jezdni za miejscami postojowymi, zatoką autobusową lub zieleńcami.
Zaprojektowano zjazdy uliczne o nawierzchni z betonowej kostki brukowej o szerokości
jezdni 4,0-5,0 m oraz łukami wyokrąglającymi o promieniach R=3,0-6,0m.
Odwodnienie drogi zaprojektowano przez powierzchniowy spływ wody do projektowanych
wpustów ulicznych i dalej do istniejących studni chłonnych. Wpusty uliczne osadzono na studniach betonowych o średnicy 0,5m i połączono przykanalikami o średnicy 0,2m z istniejącymi studniami chłonnymi.
Na odcinku od km 0+140,50 do km 0+179,00 po prawej stronie za chodnikiem należy
umocnić skarpę geokratą komórkową o wysokości 10 cm z obsianiem trawą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (Załącznik nr 5a do SWZ).
UWAGA: Rozpoczęcie robót części 1 zamówienia nastąpi po podpisaniu umowy i zakończy się do dnia 30.08 2022 r.
Powstałe w trakcie prac odpady oraz nienadające się do ponownego użycia materiały budowlane Wykonawca robót jest zobowiązany zagospodarować we własnym zakresie i na własny koszt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z zapisami SWZ i postanowieniami Pzp

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji (na wykonany przedmiot zamówienia)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Łapcie, Ignatki i Zakrzewo obejmuje zadania o nazwie:
Przebudowa drogi gminnej w m. Ignatki od km 0,00 do km 0,49160
Początek projektowanej trasy przyjęto w km 0+000,00 na początku miejscowości Ignatki, w odległości ok. 20 m. od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1578B. Koniec opracowania przyjęto w km 0+491,60 równolegle z końcem działki o nr geod. 31/2 w osi istniejącego pasa drogi gminnej.
W planie zaprojektowano 6 załamań osi o kątach zwrotu od 2,3126 grada do 23,7362 grada. Załamania wyokrąglono łukami kołowymi o promieniach R=90,0-250,0 m.
Na drodze gminnej zaprojektowano przekrój szlakowy o szerokości jezdni asfaltowej 5,0 m o jednostronnym pochyleniu 2% w kierunku istniejących rowów drogowych. Zaprojektowano obustronne pobocza o szerokości 0,75 m.
W ciągu drogi zaprojektowano prawostronny rów drogowy o szerokości dna 0,4 m praz pochyleniu skarp 1:1-1,5. W ciągu rowu zaprojektowano wymianę przepustów pod zjazdami na przepusty z tworzyw sztucznych o średnicy 0,3 m i długości 7,0 m. Przepusty należy posadowić na ławie kruszywowej grub. 20 cm. Wloty i wyloty umocnić brukowcem.
Od km 0+334,00 do km 0+392,00 zaprojektowano ściek umocniony brukowcem o szerokości 1,0 m i głębokości 7 cm.
W km 0+302,50 zaprojektowano rozbiórkę istniejącego przepustu betonowego o średnicy 60 cm ze ścianką czołową na wlocie. W miejscu rozbieranego przepustu zaprojektowano przepust z rur z tworzyw sztucznych o średnicy 60 cm i długości dołem 8,8 m na ławie kruszywowej grub. 30 cm. Rz. wlotu 163,25, rz wylotu 163,15. Wlot i wylot należy umocnić brukowcem.
Nawierzchnie na zjazdach indywidualnych szlakowych należy wykonać o nawierzchni asfaltowej o szerokość 4,0 m z poboczami o szerokości 0,75 m oraz łukami wyokrąglającymi o promieniach R= 3,0 m.
Nawierzchnię na zjeździe publicznym należy wykonać o nawierzchni asfaltowej o szerokości 4,0 m z poboczami o szerokości 0,75 m oraz łukami wyokrąglającymi o promieniach R=5,0 m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (Załącznik nr 5b)
Przebudowa drogi gminnej w m. Łapcie o łącznej długości 0,75493 km – etap I
Początek opracowania odcinka pierwszego przyjęto w km 0+000,00 na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1579B, na krawędzi jezdni drogi powiatowej. Koniec opracowania przyjęto w km 0+700,00 w osi istniejącego pasa drogowego.
W planie zaprojektowano 8 załamań osi o kątach zwrotu od 0,0552 grada do 26,7791 grada. Załamania wyokrąglono łukami kołowymi o promieniach R=60,0-250,0 m.
Na drodze gminnej odc. I zaprojektowano przekrój szlakowy o szerokości jezdni 5,0 m z obustronnymi poboczami o szerokości 1,0 m. Na odcinku II zaprojektowano jezdnię asfaltową o szerokości 3,5 m obustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m.
Zaprojektowano zjazdy asfaltowe o szerokości 3,0 - 5,0 m z poboczami o szerokości 0,75 m i łukami wyokrąglającymi o promieniach R=4,0 - 5,0 m.
W km ok. 0+363,50 należy przestawić istniejący krzyż przydrożny, który koliduje z projektowana inwestycją.
Przebudowa drogi gminnej w m. Łapcie o łącznej długości 0,45505 km – etap II
Początek projektowanej trasy odcinka I drogi gminnej przyjęto w km 0+000,00 na skrzyżowaniu z drogą gminną w m. Łapcie, na krawędzi jezdni tej drogi. Koniec projektowanej trasy odc. I przyjęto w km 0+413,63 w osi istniejącej jezdni drogi gminnej.
W planie zaprojektowano 5 załamań osi o kątach zwrotu od 5,4212 grada do 53,1878 grada. Załamania wyokrąglono łukami kołowymi o promieniach R=30,0-200,00 m.
Na odcinku I od km 0+000,00 do km 0+198,00 zaprojektowano przekrój szlakowy o szerokości jezdni 5,0 m z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m. Od km 0+198,00 do km 0+413,63 oraz na odcinku II od km 0+000,00 do km 0+041,42 zaprojektowano przekrój szlakowy o szerokości jezdni asfaltowej 3,5 m z obustronnymi poboczami o szerokości 1,25 m.
W km 0+289,00 po stronie lewej zaprojektowano mijankę o szerokości 1,50 m i długości 25,00 m w celu umożliwienia bezpiecznego minięcia się dwóch nadjeżdżających z naprzeciwka pojazdów.
Nawierzchnie na zjazdach szlakowych należy wykonać o nawierzchni asfaltowej o szerokość 3,5-5,0 m z poboczami o szerokości 0,75-1,25 m oraz łukami wyokrąglającymi o promieniach R= 3,0-12 m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (Załącznik nr 5c- Łapcie)
Przebudowa drogi gminnej w m. Zakrzewo
Zakresem opracowania objęto wykonanie nawierzchni bitumicznej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4cm – warstwa ścieralna - AC 11S lub AC 16S; wykonanie nawierzchni bitumicznej z masy mineralno-asfaltowej gr. 5 cm – warstwa wiążąca - AC 16W; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką niezwiązaną 0/31,5 mmm z kruszywa C50/30
gr. śr. 10 cm; wykonanie podbudowy dolnej z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 mm z kruszywa C50/30 gr. 20cm - w miejscu korytowania i pełnej podbudowy, wykonanie podbudowy górnej z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 mm z kruszywa C50/30 gr. 10 cm - w miejscu korytowania i pełnej podbudowy, wykonanie poboczy z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 mm z kruszywa C50/30 gr. 10 cm szer.0,75m, wykonanie zjazdów z masy mineralno-asfaltowej szer. zmienna dostosowana do potrzeb właścicieli działek, ustawienie barier energochłonnych przy przepustach pod drogą, remont istniejących przepustów fi 40-5Ocm pod drogą oraz remont istniejących przepustów fi 3Ocm pod zjazdami przy zastosowaniu rur PEHD - w rozumieniu art. 3 pkt 8 ustawy Prawo Budowlane z dnia 8 marca 2016 r. Dz.U. 2016 poz. 290 oraz art. 29 pkt 2 ustęp 1. W związku z remontem nie dojdzie do radykalnej zmiany istniejących parametrów obiektu. Odwodnienie projektuje się poprzez powierzchniowy spływ wody do istniejących rowów przydrożnych oraz istniejących przepustów pod drogą i pod zjazdami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (Załącznik nr 5d-Zakrzewo do SWZ).
UWAGA: Rozpoczęcie robót części 2 zamówienia nastąpi po podpisaniu umowy i zakończy się do dnia 30.08 2022 r.
Powstałe w trakcie prac odpady oraz nienadające się do ponownego użycia materiały budowlane Wykonawca robót jest zobowiązany zagospodarować we własnym zakresie i na własny koszt. Materiały z rozbiórki (nawierzchni z brukowca oraz urobek) nadające się do ponownego użycia Wykonawca zobowiązany jest zdeponować w miejscu zlokalizowanym na terenie gminy Wyszki, wskazanym przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ i postanowieniami PZP

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji (na wykonany przedmiot zamówienia)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej Nr 107521 Strabla – Łyse w miejscowości Łyse gmina Wyszki
W ramach niniejszego projektu zaprojektowano:
• Przebudowę odcinka drogi w zakresie przebudowy łuku w planie i profilu
• budowę poboczy
• budowę progów zwalniających
• budowę utwardzenia
Nawierzchnia jezdni będzie obciążona ruchem samochodów o kategorii ruchu KR1 i zostanie wykonana z betonu asfaltowego o szerokości od 5,0m do 7,0m z przyległymi
poboczami żwirowymi o szerokości po 0,75 m oraz w części z kostki betonowej brukowej
(lokalizacja w części graficznej). W celu wymuszenia fizycznego ograniczenia prędkości
pojazdów samochodowych przed zakrętem zaprojektowano progi zwalniające wyspowe
wybudowane z kostki kamiennej granitowej w obramowaniu z opornika betonowego 8x30
posadowionego na ławie betonowej z oporem. Wody opadowe z powierzchni
utwardzonych będą odprowadzone grawitacyjnie na tereny zielone przyległe bezpośrednio
do poboczy i będące w pasie drogowym.
Istniejące ogrodzenie zlokalizowane w pasie drogowym do przestawienia wg odrębnego
opracowania. Rozwiązania wysokościowe projektowanych nawierzchni dostosowano do istniejącego zagospodarowania terenu oraz profilu podłużnego drogi.
Obszar oddziaływania obiektu obejmuje działki inwestycji. Zamierzona inwestycja nie
zmieni i nie ograniczy zagospodarowania działek sąsiednich w przypadku realizowania
przyszłych zamierzeń inwestycyjnych.
Planowana inwestycja nie wpływa i nie zmienia istniejącego zagospodarowania na
działkach sąsiednich. Zasięg przestrzennej uciążliwości związanej z lokalizacją i funkcjonowaniem przedmiotowej inwestycji nie przekracza granic terenu będącego w dyspozycji inwestora na cele budowlane. Sposób zagospodarowania terenu pokazano w graficznej części opracowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (Załącznik nr 5e- Strabla-Łyse)
UWAGA: Rozpoczęcie robót części 3 zamówienia nastąpi po podpisaniu umowy i zakończy się do dnia 31.05 2022 r.
Zamawiający dopuszcza ponowne wykorzystanie materiałów rozbiórkowych (podbudów, urobków itp.) przy budowie nowej nawierzchni drogi. Pozostałe powstałe w trakcie prac odpady oraz nienadające się do ponownego użycia materiały budowlane Wykonawca robót jest zobowiązany zagospodarować we własnym zakresie i na własny koszt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z zapisami SWZ i postanowieniami Pzp

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji (na wykonany przedmiot zamówienia)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca powinien być zarejestrowanymi we właściwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu, jednakże Wykonawca musi się liczyć z wykonaniem przedmiotu umowy z własnych środków, rozliczenie jest ryczałtowe.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności drogowej i przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykazu osób, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ: Wykonawca dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo załącza się do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Pełnomocnik Wykonawców pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje oświadczenia, informacje, korespondencję, itp.
6. Umowa pomiędzy Wykonawcami ustanawiająca konsorcjum powinna zawierać co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia,
b) wskazanie pełnomocnika do reprezentowania partnerów oraz zakresu jego
pełnomocnictwa (czy obejmuje ono także podpisanie umowy),
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż termin obejmujący realizację zamówienia.
7. Wykonawca, którego ofertę wybrano, zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu – przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia – umowę, o której mowa w ust. 6.
8. Zamawiający uzna za spełnione przez Wykonawców składających ofertę wspólną warunki udziału w postępowaniu na następujących zasadach:
a) dysponowanie osobą z uprawnieniami – Wykonawcy winni spełnić warunek łącznie,

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający udzieli Wykonawcy/Wykonawcom zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy w wysokości 5,0 % wartości wynagrodzenia. Szczegóły udzielenia zaliczki zawarte są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 4A i 4B do SWZ.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP i innych przepisach powszechnie obowiązujących oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4A i 4B do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na e-PUAP i udostępnionego na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-25 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe, dostawę i montaż produktów OZE - Czarna Białostocka
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, dostawę i montaż produktów OZE(odnawialnych źródeł energii) w postaci: - instalacji fotowoltaicznej o mocy 26,880 kWp z inwenterem hybrydowym, - magazynu energii wraz z systemem zarządzania energią. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa ul. Długiej w Baniosze
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wyszki: Dostawa materiałów do budowy sieci wodociągowej Pulsze -Mieszuki
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa ul. Długiej w Baniosze
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Remont drogi gminnej Nowy Regnów-Annosław”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI