Przebudowa dróg i ścieżek leśnych na zrównoważone trasy rowerowe – singletrack i

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg i ścieżek leśnych na zrównoważone trasy rowerowe – singletrack i budowa 2 punktów widokowych: powyżej Zakrętu Śmierci oraz na Zbójeckich Skałach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzklarska Poręba
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-08-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Szklarska Poręba
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-18
  • Numer ogłoszenia591227-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591227-N-2018 z dnia 2018-07-18 r.

Miasto Szklarska Poręba: Przebudowa dróg i ścieżek leśnych na zrównoważone trasy rowerowe – singletrack i budowa 2 punktów widokowych: powyżej Zakrętu Śmierci oraz na Zbójeckich Skałach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szklarska Poręba, krajowy numer identyfikacyjny 23082164100000, ul. Granitowa  2 , 58-580   Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 547 700, e-mail sekretariat@szklarskaporeba.pl, faks 757 547 724.
Adres strony internetowej (URL): http://www.szklarskaporeba.bip.net.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.szklarskaporeba.bip.net.pl/?c=228

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miejski w Szklarskiej Porębie, ul. Granitowa 2, 58-580 Szklarska Poręba

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg i ścieżek leśnych na zrównoważone trasy rowerowe – singletrack i budowa 2 punktów widokowych: powyżej Zakrętu Śmierci oraz na Zbójeckich Skałach
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Zadanie nr 1: modernizacji i przebudowie ścieżek leśnych na ścieżki rowerowe o szerokości do 1,00 m i długości 17 501,00 mb., o przekroju poprzecznym jednostronnym bądź dwustronnym, z pochyleniem w kierunku zgodnym ze spadkiem stoku – 5%. Konstrukcja jezdni o nawierzchni kamiennej lub rodzimej z kamieni odzyskanych z wykopów i najbliższej okolicy ścieżki. Zakres przewidywanych prac obejmuje w szczególności oczyszczenie korytarza ścieżki, przygotowanie podłoża, prace ręczne, budowę nawierzchni ścieżki wykonanie przepustów, wykonanie nasypów wyprofilowanych zakrętów oraz montaż oznaczeń. Trasa ścieżki przebiega przez tereny leśne położone na terenie Gminy Szklarska Poręba. Prace polegające na odtworzeniu oznaczeń niwelety ścieżki zgodnie ze standardami projektowania i budowy zrównoważonych tras rowerowych IMBA. Wykonawca powinien posiadać w tym zakresie niezbędną wiedzę nt. budowy i projektowania zrównoważonych tras rowerowych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Projektem Wykonawczym – „Opracowanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót polegających na przebudowie dróg i ścieżek leśnych na zrównoważone trasy rowerowe – singletrack o długości około 20 km.” opracowanym przez Fundację „POMBA” ul. Sanatoryjna 2, 59-850 Świeradów-Zdrój, oraz obowiązującymi przepisami prawnymi i normami. Prace muszą zostać wykonane przy użyciu sprzętu o szerokości do 1 m z uwagi na wymagania środowiskowe oraz wymagania wynikające z dokumentacji projektowej. Zadanie nr 2: wykonaniu platformy widokowej o powierzchni 180 m2 na konstrukcji stalowej wspartej na stalowych słupach zakotwionych do skały. Taras z drewna ryflowanego ograniczony barierami pełnymi o wys. 110 cm na „Zbójeckich Skałach” oraz odtworzeniu trzech tarasów w postaci platform z drewna ryflowanego na zastanych trzech wypłaszczeniach w obrębie skał powyżej „Zakrętu Śmierci” w Szklarskiej Porębie o łącznej powierzchni ok. 37 m2. Ułożeniu pomiędzy poszczególnymi tarasami ścieżek i stopni z monolitycznych bloków skalnych pochodzenia lokalnego. Wymianie istniejących barier na nowe metalowe, ażurowe, kotwione bezpośrednio do skały. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Projektem Budowlanym – „Budowy trzech tarasów wraz z elementami małej architektury w obrębie skał, powyżej Zakrętu Śmierci na działce nr 78/76 obr. 0008 Szklarska Poręba w miejscu istniejącej infrastruktury turystycznej (punkt widokowy), wraz z wymianą istniejących barier” oraz Projektem Wykonawczym - „Budowy platformy widokowej wraz z elementami małej architektury na Zbójecki Skałach w Szklarskiej Porębie na działce nr 323/221 obr. 0002 Szklarska Poręba” opracowanymi przez „LAAB” Pracownia Architektoniczna, ul. Demokratów 26/2, 58-580 Szklarska Poręba, oraz obowiązującymi przepisami prawnymi i normami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Projekcie Wykonawczym oraz Projekcie Budowlanym i Projekcie Wykonawczym będącymi załącznikami do niniejszej SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45200000-9
45233162-2
45223000-6
45223100-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-08-16   lub zakończenia: 2018-12-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1. Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum: 260.000,00 PLN w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1, oraz 50.000,00 PLN w przypadku składania oferty na Zadanie nr 2, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 300 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi dysponować osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności Kierownikiem budowy - osobą, która posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2014.1278 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest uprawniona do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub konstrukcyjno-inżynieryjnej bez ograniczeń. Zamawiający dopuszcza dla osób wymienionych pod lit. a), odpowiadające określonym wyżej uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Konfederacji Szwajcarskiej , z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane (Dz.U. 2017.290 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w Państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2016.65 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza dowolne łączenie powyższych funkcji przez jedną osobę posiadającą stosowne uprawnienia. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie zamówienia obejmujące zakresem: budowę, przebudowę, modernizację lub remont dróg leśnych o długości min. 5 km. w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1, budowę przebudowę lub modernizację platformy widokowej, mostu, wiaduktu, lub kładki pieszo-rowerowej w przypadku składania oferty na Zadanie nr 2, Wykonawca musi dysponować sprzętem odpowiednim do prawidłowej realizacji zadania w szczególności: minikoparką o szerokości rozstawu gąsienic do 1 m, wozidłem o szerokości do 1 m.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, c) wykazu sprzętu budowlanego będącego w dyspozycji Wykonawcy w okresie realizacji zadania
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) na każde z zadań na które składa ofertę wykonania. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016, poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. 1 Oddział w Szklarskiej Porębie nr rachunku 68 1090 1984 0000 0001 0081 6338, z adnotacją w tytule wpłaty: „Wadium Przebudowa dróg i ścieżek leśnych na zrównoważone trasy rowerowe – singletrack i budowa 2 punktów widokowych: powyżej Zakrętu Śmierci oraz na Zbójeckich Skałach – drugie postępowanie”. Wadium uważa się wniesione w momencie wpływu wymaganej kwoty na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wnoszone w innych, przewidzianych ustawą formach Wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym, w takim przypadku za termin doręczenia oryginału dokumentu uważa się datę jego zdeponowania u Kierownika Referatu Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej z/s w budynku Urzędu Miasta Szklarska Poręba ul. Granitowa 2, II piętro, w godzinach od 07:30 do 15:00 od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku nieobecności Kierownika, dokument należy zdeponować u upoważnionego pracownika referatu. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tj. kopię polecenia przelewu bankowego lub kopię dokumentu zdeponowanego w Referacie Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej z potwierdzeniem przyjęcia tego dokumentu przez Kierownika lub pracownika referatu należy dołączyć do oferty lub dostarczyć Przewodniczącemu Komisji Przetargowej najpóźniej przed sesją otwarcia ofert. Zamawiający dopuszcza, w przypadku wysłania oferty za pośrednictwem poczty/przesyłki kurierskiej, aby oryginał wadium (gwarancja, poręczenie) umieścić w odrębnej kopercie z dopiskiem „wadium”. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 u.p.z.p.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 28,00
Doświadczenie 12,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że: 1. na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) upzp zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych poniżej: 1) Zmiana warunków wykonania umowy jest konsekwencją wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia: a) wystąpienia warunków pogodowych, klęsk żywiołowych powodujących zniszczenia wykonanych wcześniej robót lub uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; b) natrafienia na elementy podlegające ochronie konserwatorskiej uniemożliwiające kontynuowanie prac objętych zakresem niniejszego zamówienia, 2) W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1.1. ppkt 1) termin wykonania umowy, może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności lub o czas niezbędny na usuniecie skutków oddziaływania tych okoliczności w zakresie umożliwiającym kontynuowanie czynności mających na celu wykonanie przedmiotu umowy. 3) Jeżeli w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1.1. ppkt 1) konieczna będzie zmiana istotnych postanowień umowy, odpowiednie zapisy umowne zostaną stosownie zmodyfikowane, w sposób zapewniający zgodność z obowiązującymi przepisami prawa. 2. zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2) do 6) upzp. 3. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego. 4. Wszystkie zmiany umowy dokonywane będą w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Modernizacja i przebudowa ścieżek leśnych na ścieżki rowerowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji i przebudowie ścieżek leśnych na ścieżki rowerowe o szerokości do 1,00 m i długości 17 501,00 mb., o przekroju poprzecznym jednostronnym bądź dwustronnym, z pochyleniem w kierunku zgodnym ze spadkiem stoku – 5%. Konstrukcja jezdni o nawierzchni kamiennej lub rodzimej z kamieni odzyskanych z wykopów i najbliższej okolicy ścieżki. Zakres przewidywanych prac obejmuje w szczególności oczyszczenie korytarza ścieżki, przygotowanie podłoża, prace ręczne, budowę nawierzchni ścieżki wykonanie przepustów, wykonanie nasypów wyprofilowanych zakrętów oraz montaż oznaczeń. Trasa ścieżki przebiega przez tereny leśne położone na terenie Gminy Szklarska Poręba. Prace polegające na odtworzeniu oznaczeń niwelety ścieżki zgodnie ze standardami projektowania i budowy zrównoważonych tras rowerowych IMBA. Wykonawca powinien posiadać w tym zakresie niezbędną wiedzę nt. budowy i projektowania zrównoważonych tras rowerowych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Projektem Wykonawczym – „Opracowanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót polegających na przebudowie dróg i ścieżek leśnych na zrównoważone trasy rowerowe – singletrack o długości około 20 km.” opracowanym przez Fundację „POMBA” ul. Sanatoryjna 2, 59-850 Świeradów-Zdrój, oraz obowiązującymi przepisami prawnymi i normami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45200000-9, 45233162-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 117
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 28,00
Doświadczenie 12,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie platformy widokowej oraz odtworzenie trzech tarasów w postaci platform
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu platformy widokowej o powierzchni 180 m2 na konstrukcji stalowej wspartej na stalowych słupach zakotwionych do skały. Taras z drewna ryflowanego ograniczony barierami pełnymi o wys. 110 cm na „Zbójeckich Skałach” oraz odtworzeniu trzech tarasów w postaci platform z drewna ryflowanego na zastanych trzech wypłaszczeniach w obrębie skał powyżej „Zakrętu Śmierci” w Szklarskiej Porębie o łącznej powierzchni ok. 37 m2. Ułożeniu pomiędzy poszczególnymi tarasami ścieżek i stopni z monolitycznych bloków skalnych pochodzenia lokalnego. Wymianie istniejących barier na nowe metalowe, ażurowe, kotwione bezpośrednio do skały. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Projektem Budowlanym – „Budowy trzech tarasów wraz z elementami małej architektury w obrębie skał, powyżej Zakrętu Śmierci na działce nr 78/76 obr. 0008 Szklarska Poręba w miejscu istniejącej infrastruktury turystycznej (punkt widokowy), wraz z wymianą istniejących barier” oraz Projektem Wykonawczym - „Budowy platformy widokowej wraz z elementami małej architektury na Zbójecki Skałach w Szklarskiej Porębie na działce nr 323/221 obr. 0002 Szklarska Poręba” opracowanymi przez „LAAB” Pracownia Architektoniczna, ul. Demokratów 26/2, 58-580 Szklarska Poręba, oraz obowiązującymi przepisami prawnymi i normami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Projekcie Wykonawczym oraz Projekcie Budowlanym i Projekcie Wykonawczym będącymi załącznikami do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45223000-6, 45223100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 107
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 28,00
Doświadczenie 12,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie tynków cementowo wapiennych - Sobótka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie tynków cementowo wapiennych. Dzień dobry, wstępnie szukam wykonawcy wewnętrznych tynków cementowo wapiennych w domu jednorodzinnym - powierzchnia ścian ok 600m2. Do zrobienia same ściany bez sufitów. Realizacja maj-czerwiec br. Jeśli to możliwe będę wdzięczny za przesłanie na adres e-mail orientacyjnej oferty.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI