Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Szczepkowo i Julin

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Szczepkowo i Julin
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIława
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-26
  • ZamawiającyGmina Iława
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00106928
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Szczepkowo i Julin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742899

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Wł. Andersa 2A

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: l.staniszewska@gmina-ilawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-ilawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Szczepkowo i Julin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3bc7bb9-df00-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106928

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001512/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Szczepkowo i Julin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gmina-ilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gmina-ilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje dotyczące komunikacji za pośrednictwem Platformy:
1) Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub w przypadku posiadania konta na Platformie loguje się zaakceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący,
2) szczegółowa instrukcja obsługi Platformy, zawierająca instrukcję korzystania z platformy przez wykonawcę jest zamieszczona pod adresem:
https://gmina-ilawa.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html,
3) za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania
na serwerach. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu platformy,
4) numer telefonu infolinii technicznej dotyczącej Platformy: + 48 71787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net
5. Korzystanie z platformy możliwe jest pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:
1) oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego);
a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26 Opera 18;
b) lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zale-cane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek;
c) system operacyjny Windows 7 i późniejsze.
2) Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do Internetu,
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpResquest-ajax,
c) włączona obsługa JavaScript,
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
e) zainstalowany Acrobat Reader,
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java-Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
3) Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Portalu wynosi 150 MB.
Za pośrednictwem Platformy można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.
4) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .7zip, .txt,. ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg;
5) Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) oferta złożona przez wykonawcę na platformie nie jest widoczna dla zamawiającego, ponieważ widnieje w platformie jako zaszyfrowana. Możliwość otwarcia oferty dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert,
b) czas zapisywany jest w formacie YYY-MM-DD HH:MM;SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknie-cie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie. Wiadomość otrzymuje wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę : „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawców zalogowanych na platformie czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez platformę. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w rozdz. X SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Iława;
 inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Iławie jest Pan Grzegorz Szajerka;
adres e-mail: kancelaria@gptogatus.pl, telefon: (89) 527 71 04;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień publicznych Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał.
Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozy-skał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W tym celu Wykonawca w ofercie składa oświadczenie o treści: „Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TIZ.271.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szczepkowo;
Przedmiotem zamówienia jest: „PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W SZCZEPKOWIE”
I. Przedmiot obejmuje wykonanie następującego zadania:
1.ELEMENTY PROJEKTOWANE
Podstawowym celem projektowanej przebudowy drogi jest poprawienie bezpieczeństwa ruchu kołowego, pieszego wraz z prawidłowym odwodnieniem, urządzeniami bezpieczeństwa ruchu, co wpłynie pozytywnie na warunki środowiskowe, zmniejszające emisje spalin, zapylenia i hałasu. Wykonanie drogi wpłynie pozytywnie na komfort poruszania się i skrócenie czasu przejazdu. W ramach przedsięwzięcia planuje się:
• wzmocnienie nawierzchni do 100 kN/oś
• poprawa parametrów geometrycznych drogi poprzez korektę łuków pionowych, poziomych oraz skrzyżowań,
• poprawa geometrii istniejących zjazdów oraz budowa nowych,
• budowę i przebudowę odwodnienia drogi,
• zagospodarowanie zieleni,
1.1 Parametry projektowe
Podstawowe parametry do projektowania:
OGÓLNE PARAMETRY TECHNICZNE
Parametr techniczny Wielkość
Długość 185 mb
Klasa techniczna drogi D (Lokalna )
Kategoria ruchu KR1
Prędkość projektowa Vp = 30 km/h
Szerokość pasa ruchu 2,00 m
Szerokość jezdni 4,00 m
Szerokość pobocza 0,5 m
Obciążenie docelowe konstrukcji nawierzchni 100 kN/oś
1.2 Jezdnia
Trasa drogi w planie została zaprojektowana w taki sposób aby dostosować ją do istniejącej trasy oraz granic pasa drogowego. Projektowany odcinek zakłada niweletę dostosowana do terenu wzbogacona o warstwy konstrukcyjne (zgodnie z przekrojami normalnymi). Na całym odcinku zaprojektowano jezdnie o nawierzchni utwardzonej wzmocnioną krawężnikami, podwójne utrwalenie nawierzchni przez zabiegi grysowo – emulsyjne i wykonanie przekroju daszkowego o spadku poprzecznym 2 %. oraz regulacje poboczy poprzez ich ścięcie i ponowne wykonie w stosunku do nowych rzędnych jezdni.
1.3 Konstrukcja nawierzchni
- wykonać zgodnie z przekrojami normalnymi
1.4 Zjazdy
Zjazdy przewidziane do przebudowy zaprojektowano w miejscu istniejących zjazdów lub miejscu gdzie po wizji w terenie można było stwierdzić którędy odbywa się wjazd na działkę. Szerokość zjazdu zaprojektowano jako 5,00 m, przy krawędzi jezdni poszerzone poprzez skosy 1:1. Zjazdy należy wykonać do granicy działki lub ogrodzenia. Zjazdy wykonać zgodnie z planem zagospodarowania terenu oraz rysunkami szczegółowymi. Zjazdy należy wykonać do każdej posesji, zabezpieczone obrzeżami. W obrębie pasa drogowego.
1.5 Pobocza
Na całym projektowanym odcinku drogi zaprojektowano pobocza obustronne z gruntu rodzimego o grubości 10 cm i szerokości 50 cm. Nawierzchnie poboczy wykonać ze spadkiem 6 % w kierunku rowu lub terenu naturalnego w granicach działek pasa drogowego.
1.6 Oznakowanie
Wg. odrębnego opracowania
1.7 Odwodnienie terenu
Projekt przebudowy drogi nie zmienia układu spływu wód deszczowych. Wielkość zlewni pozostaje bez zmian, wszystkie wody opadowe zostają odprowadzone powierzchniowo do istniejących rowów drogowych. Należy wykonać oczyszczenie rowów przydrożnych.
1.8 Przebudowa innej infrastruktury
Projekt nie zakłada przebudowy innych sieci podziemnych. W przypadku odkrycia nie zainwentaryzowanych kabli/ przewodów o fakcie natychmiast powiadomić gestora sieci i ustalić z nim zakres zabezpieczenia kabla.
2. OCHRONA ŚRODOWISKA
2.1 Warunki wykorzystania terenu w czasie realizacji
- w czasie realizacji należy prowadzić oszczędne korzystanie z terenu naturalnego,
- odpady i ścieki powstałe podczas realizacji należy usuwać zgodnie z założonymi w projekcie technicznym i wytycznymi
- sposób prowadzenia i technologie należy dobrać w taki sposób aby ograniczyć wpływ pracy maszyn i ludzi na środowisko
- sposób wykonywania prac nie może pogarszać stanu pierwotnego terenu , drogi dojazdowe, zjazdy tereny zielone itd.
- do robót ziemnych stosować sprzęt sprawny atestowany , o sprawnym stanie technicznym
- plac budowy utrzymywać w stałym , porządku
- prowadzić segregację śmieci i oddawać wyspecjalizowanym jednostką
- prace w obrębie cieków wodnych prowadzi z należytą starannością , nie dopuścić do wycieków substancji do gruntów lub cieków wodnych
2.2 Zadrzewienie
W celu wykonania projektowanej inwestycji drogowej , nie będzie konieczne usuniecie drzew , zgodnie z planem zagospodarowania terenu. Pozostałe drzewa należy zabezpieczyć przed uszkodzeniami mechanicznymi, prace ziemne w obrębie korzeni prowadzić ręcznie i należytą starannością. W przypadku konieczności wykonania wycinki drzew Stanowic ona będzie odrębne opracowanie techniczne.
2.3 Roboty ziemne
W miejscu dużej niwelacji terenu (wykopy i nasypy) należy zagospodarować skarpy ze skosem 1:1,5. Na odcinkach, gdzie brakuje dostatecznej szerokości pasa drogowego skarpy rowów należy wykonać o nachylenie 1:1, a rowy jako trójkątne. Na terenie inwestycji znajdującą się warstwę humusu, należy zebrać w celach budowlanych, a po zakończeniu prac rozścielić w pasie drogowym i odtworzyć naturalne środowisko poprzez obsianie nasionami trawy.
2.4 Uporządkowanie terenu
Po zakończeniu prac wszystkie tereny zielone i związane z wysypami gruntu należy doprowadzić do stanu pierwotnego.
3. INFORMACJA O OBSZARZE ODDZIAŁYWANIA INWESTYCJI
Obszar oddziaływania robót mieści się w całości na działkach zaznaczonych na planie zagospodarowania terenu . Projektowana trasa drogowa nie spowoduje złych warunków oddziaływania na sąsiednie działki. Brak będzie wpływu ograniczającego sąsiednie działki w sposobie ich użytkowania. Materiały zastosowane do wykonania robót zostały zaprojektowane w taki sposób aby nie stwarzały zagrożeń dla okolicznych mieszkańców.
4. CHARAKTERYSTYKA EKOLOGICZNA
Projektowane zamierzenie budowlane nie ze względu na swoje przeznaczenie i pełniona funkcje nie będzie ujemnie wpływało na tereny sąsiednie, nie będzie zagrażało innemu mieniu jak i również nie będzie wpływało szkodliwie na środowisko.
5. WPŁYW EKSPLOATACJI GÓRNICZEJ
Niniejszy teren nie jest objęty wpływem eksploatacji górniczej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Julin
Przedmiotem zamówienia jest: „PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W JULINIE”
I. Przedmiot obejmuje wykonanie następującego zadania:
1.ELEMENTY PROJEKTOWANE
Podstawowym celem projektowanej przebudowy drogi jest poprawienie bezpieczeństwa ruchu kołowego, pieszego wraz z prawidłowym odwodnieniem, urządzeniami bezpieczeństwa ruchu, co wpłynie pozytywnie na warunki środowiskowe, zmniejszające emisje spalin, zapylenia i hałasu. Wykonanie drogi wpłynie pozytywnie na komfort poruszania się i skrócenie czasu przejazdu. W ramach przedsięwzięcia planuje się:
• wzmocnienie nawierzchni do 100 kN/oś
• budowę i przebudowę odwodnienia drogi
1.1 Parametry projektowe
OGÓLNE PARAMETRY TECHNICZNE
Parametr techniczny Wielkość
Długość 140 mb
Klasa techniczna drogi D (Lokalna )
Kategoria ruchu KR1
Prędkość projektowa Vp = 30 km/h
Szerokość pasa ruchu 2,25 m
Szerokość jezdni 4,50 m
Szerokość pobocza 0,5 m
Obciążenie docelowe konstrukcji nawierzchni 100 kN/oś
1.2 Jezdnia
Trasa drogi w planie została zaprojektowana w taki sposób aby dostosować ją do istniejącej trasy oraz granic pasa drogowego. Projektowany odcinek zakłada niweletę dostosowana do terenu wzbogacona o warstwy konstrukcyjne (zgodnie z przekrojami normalnymi). Na całym odcinku zaprojektowano jezdnie o nawierzchni utwardzonej w części wzmocnioną krawężnikami, podwójne utrwalenie nawierzchni przez zabiegi grysowo – emulsyjne i wykonanie przekroju daszkowego o spadku poprzecznym 2 % oraz regulacje poboczy poprzez ich ścięcie i ponowne wykonie w stosunku do nowych rzędnych jezdni.
1.3 Konstrukcja nawierzchni
- wykonać zgodnie z przekrojami normalnymi
1.4 Zjazdy
Zjazdy przewidziane do przebudowy zaprojektowano w miejscu istniejących zjazdów lub miejsc gdzie po wizji w terenie można było stwierdzić którędy odbywa się wjazd na działkę. Szerokość zjazdu zaprojektowano jako 5,00 m, przy krawędzi jezdni poszerzone poprzez skosy 1:1. Zjazdy należy wykonać do granicy działki lub ogrodzenia. W obrębie pasa drogowego.
1.5 Pobocza
Na całym projektowanym odcinku drogi zaprojektowano pobocza obustronne z gruntu rodzimego o grubości 10 cm i szerokości 50 cm. Nawierzchnie poboczy wykonać ze spadkiem 6 % w kierunku rowu lub terenu naturalnego w granicach działek pasa drogowego.
1.6 Oznakowanie
Wg. odrębnego opracowania
1.7 Odwodnienie terenu
Projekt przebudowy drogi nie zmienia układu spływu wód deszczowych. Wielkość zlewni pozostaje bez zmian, wszystkie wody opadowe zostają odprowadzone powierzchniowo do istniejących rowów drogowych. Należy wykonać oczyszczenie rowów przydrożnych.
1.8 Przebudowa innej infrastruktury
Projekt nie zakłada przebudowy innych sieci podziemnych. W przypadku odkrycia nie zainwentaryzowanych kabli/ przewodów o fakcie natychmiast powiadomić gestora sieci i ustalić z nim zakres zabezpieczenia kabla.
2. OCHRONA ŚRODOWISKA
2.1 Warunki wykorzystania z terenu w czasie realizacji:
- w czasie realizacji należy prowadzić oszczędne korzystanie z terenu naturalnego,
- opady i ścieki powstałe podczas realizacji należy usuwać zgodnie z założonymi w projekcie technicznym i wytycznymi
- sposób prowadzenia i technologie należy dobrać w taki sposób aby ograniczyć wpływ pracy maszyn i ludzi na środowisko
- sposób wykonywania prac nie może pogarszać stanu pierwotnego terenu , drogi dojazdowe, zjazdy tereny zielone itd.
- do robót ziemnych stosować sprzęt sprawny atestowany, o sprawnym stanie technicznym
- plac budowy utrzymywać w stałym, porządku
- prowadzić segregację śmieci i oddawać wyspecjalizowanym jednostką
- prace w obrębie cieków wodnych prowadzi z należytą starannością, nie dopuścić do wycieków substancji do gruntów lub cieków wodnych
2.2 Zadrzewienie
W celu wykonania projektowanej inwestycji drogowej , nie będzie konieczne usuniecie drzew, zgodnie z planem zagospodarowania terenu. Pozostałe drzewa należy zabezpieczyć przed uszkodzeniami mechanicznymi, prace ziemne w obrębie korzeni prowadzić ręcznie i z należytą starannością. W przypadku konieczności wykonania wycinki drzew stanowić ona będzie odrębne opracowanie techniczne.
2.3 Roboty ziemne
W miejscu dużej niwelacji terenu (wykopy i nasypy) należy zagospodarować skarpy ze skosem 1:1,5. Na odcinkach, gdzie brakuje dostatecznej szerokości pasa drogowego skarpy rowów należy wykonać o nachylenie 1:1, a rowy jako trójkątne. Na terenie inwestycji znajdującą się warstwę humusu, należy zebrać w celach budowlanych, a po zakończeniu prac rozścielić w pasie drogowym i odtworzyć naturalne środowisko poprzez obsianie nasionami trawy.
2.4 Uporządkowanie terenu
Po zakończeniu prac wszystkie tereny zielone i związane z wysypami gruntu, należy doprowadzić do stanu pierwotnego.
3. INFORMACJA O OBSZARZE ODDZIAŁYWANIA INWESTYCJI
Obszar oddziaływania robót mieści się w całości na działkach zaznaczonych na planie zagospodarowania terenu. Projektowana trasa drogowa nie spowoduje złych warunków oddziaływania na sąsiednie działki. Brak będzie wpływu ograniczającego sąsiednie działki w sposobie ich użytkowania. Materiały zastosowane do wykonania robót zostały zaprojektowane w taki sposób aby nie stwarzały zagrożeń dla okolicznych mieszkańców.
4. CHARAKTERYSTYKA EKOLOGICZNA
Projektowane zamierzenie budowlane nie ze względu na swoje przeznaczenie i pełniona funkcje nie będzie ujemnie wpływało na tereny sąsiednie, nie będzie zagrażało innemu mieniu jak i również nie będzie wpływało szkodliwie na środowisko.
5. WPŁYW EKSPLOATACJI GÓRNICZEJ: Niniejszy teren nie jest objęty wpływem eksploatacji górniczej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
4.1) doświadczenie zawodowe: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4.2) kadra techniczna: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, tj.:
dotyczy części 1: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szczepkowo
a) kierownikiem budowy posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. Minimalne wymagania: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wyko-nywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
b) kierownikiem robót w specjalności elektroenergetycznej. Minimalne wymagania: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowana robotami budowlanymi lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w w/w specjalności.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2A do SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, złożonego na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, wówczas wykonawca na własny koszt zapewni tłu-macza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych za-równo przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącz-nie spełniają w/w warunek. Zamawiający informuje, że wymaga, aby osoby wskazane w załączniku nr 3 do SWZ brały bezpośredni udział w wykonywaniu zamówienia.
dotyczy części 2: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Julin
a) kierownikiem budowy posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. Minimalne wymagania: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2A do SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, złożone-go na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, wówczas wykonawca na własny koszt zapewni tłu-macza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych za-równo przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącz-nie spełniają w/w warunek. Zamawiający informuje, że wymaga, aby osoby wskazane w załączniku nr 3 do SWZ brały bezpośredni udział w wykonywaniu zamówienia.
4.3) potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 ppkt 1) lit. b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układ z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona albo nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, po-winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów,
o których mowa w pkt. 4 ppkt 1) lit. b, zastępuje się je w całości dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Termin, o którym mowa w pkt. 5 stosuje się odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia nie-zbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 3 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania określono w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określono w zał. Nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gmina-ilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-26 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-24

2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę ogrodzeń - Giżycko
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję firmy podwykonawczej lub brygady do budowy ogrodzeń. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej, biurowce oraz budynki mieszkalne. Realizacja: Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całego woj. warmińsko-mazurskiego. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI