Przebudowa dróg gminnych w Gminie Ryki w miejscowościach Bobrowniki, Nowa Dąbia,

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg gminnych w Gminie Ryki w miejscowościach Bobrowniki, Nowa Dąbia, Oszczywilk, Ownia, Rososz.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRyki
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-19
  • Numer ogłoszenia638841-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 638841-N-2018 z dnia 2018-10-19 r.

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk: Przebudowa dróg gminnych w Gminie Ryki w miejscowościach Bobrowniki, Nowa Dąbia, Oszczywilk, Ownia, Rososz.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk, krajowy numer identyfikacyjny 52596100000, ul. ul. Karola Wojtyły  29 , 08500   Ryki, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 865 71 10, e-mail ryki@ryki.pl, faks 081 865 71 11.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.ryki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.ryki.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 SIWZ
Adres:
Urzędu Miejskiego w Rykach, ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki (sekretariat - I piętro). Uwaga! Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane powyżej, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w Gminie Ryki w miejscowościach Bobrowniki, Nowa Dąbia, Oszczywilk, Ownia, Rososz.
Numer referencyjny: WIR.271.35.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Przebudowa dróg gminnych w Gminie Ryki w miejscowościach Bobrowniki, Nowa Dąbia, Oszczywilk, Ownia, Rososz. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 5 części, jak poniżej: 2.1. Część 1 zamówienia – „Przebudowa drogi wewnętrznej nr 10 KDW i 11 KDW w miejscowości Bobrowniki ul. Masowska”, polegająca na remoncie – utwardzeniu nawierzchni. Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie remontu odcinka drogi we-wnętrznej o długości 165 m poprzez wykonanie wyrównania istniejącej podbu-dowy z tłucznia, nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC 11 S o gr. 5 cm i szerokości zmiennej 3,0 – 4,5 m oraz poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 mm o szerokości 0,5 m. Podstawowe dane: droga wewnętrzna w m. Bobrowniki ul. Masowska - klasa techniczna D - prędkość projektowa 30 km/h - prędkość miarodajna 40 km/h - liczba pasów ruchu 1 (na początku odcinka - 2) - szerokość pasa ruchu 2,25 – 3,5 m - szerokość poboczy 0,5 m - pochylenie poprzeczne na prostej 2.0 % - skrajnia pionowa 4.60 m - obciążenie nawierzchni 115 kN/oś - kategoria ruchu KR 1 - długość odcinka 165 m Lokalizacja obiektu: m. Bobrowniki ul. Masowska, gmina Ryki, dz. ew. nr 3615, 3616/3, 3614, 3123. 2.2. Część 2 zamówienia – „Przebudowa dróg gminnych wewnętrznych na działkach nr 177, 211, 271 w miejscowości Nowa Dąbia w km 0+000,00 – 0+314,00”, polegająca na remoncie – utwardzeniu nawierzchni. Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie remontu odcinków dróg gminnych dojazdowych o długości całkowitej 314 m, poprzez wykonanie: - na działce nr 271 warstwy podbudowy o grubości 10 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC 11 S o gr. 5 cm i szerokości 3,5 m oraz poboczy z kruszywa łamanego stabilizo-wanego mechanicznie 0/31.5 mm o szerokości 0,75 m, - na działce nr 211 warstwy podbudowy o grubości 10 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC 11 S o gr. 5 cm i szerokości 3,0 m oraz poboczy z kruszywa łamanego stabilizo-wanego mechanicznie 0/31.5 mm o szerokości 0,75 m, - na działce nr 177 warstwy podbudowy o grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC 11 S o gr. 5 cm i szerokości 3,0 m oraz poboczy z kruszywa łamanego stabilizo-wanego mechanicznie 0/31.5 mm o szerokości 0,75 m. Podstawowe dane: droga dojazdowa wewnętrzna na dz. nr 271 - klasa techniczna D - prędkość projektowa 30 km/h - prędkość miarodajna 40 km/h - liczba pasów ruchu 1 - szerokość pasa ruchu 3,5 m - szerokość poboczy 0,75 m - pochylenie poprzeczne na prostej 2.0 % - skrajnia pionowa 4.60 m - obciążenie nawierzchni 115 kN/oś - kategoria ruchu KR 1 - długość odcinka ok. 140 m droga dojazdowa wewnętrzna na dz. nr 211 - klasa techniczna D - prędkość projektowa 30 km/h - prędkość miarodajna 40 km/h - liczba pasów ruchu 1 - szerokość pasa ruchu 3,0 m - szerokość poboczy 0,75 m - pochylenie poprzeczne na prostej 2.0 % - skrajnia pionowa 4.60 m - obciążenie nawierzchni 115 kN/oś - kategoria ruchu KR 1 - długość odcinka ok. 63,5 m droga dojazdowa wewnętrzna na dz. nr 177 - klasa techniczna D - prędkość projektowa 30 km/h - prędkość miarodajna 40 km/h - liczba pasów ruchu 1 - szerokość pasa ruchu 3,0 m - szerokość poboczy 0,75 m - pochylenie poprzeczne na prostej 2.0 % - skrajnia pionowa 4.60 m - obciążenie nawierzchni 115 kN/oś - kategoria ruchu KR 1 - długość odcinka ok. 127 m Lokalizacja obiektu: m. Nowa Dąbia, gmina Ryki, dz. ew. nr 177, 211, 271, 305/2. 2.3. Część 3 zamówienia – „Przebudowa drogi gminnej nr 2216021 KG w miejscowości Oszczywilk w km 0+000,00 – 0+650,00 (roboczy)” polegająca na remoncie – utwardzeniu nawierzchni. Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie remontu odcinka drogi gmin-nej o długości 650 m poprzez wykonanie warstwy podbudowy o grubości 10 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, ułożenie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC 11 S o gr. 5 cm i szerokości 3,5 m oraz poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mecha-nicznie 0/31.5 mm o szerokości 0,75 m. Podstawowe dane: droga gminna w m. Oszczywilk - klasa techniczna D - prędkość projektowa 30 km/h - prędkość miarodajna 40 km/h - liczba pasów ruchu 1 - szerokość pasa ruchu 3,5 m - szerokość poboczy 0,75 m - pochylenie poprzeczne na prostej 2.0 % - skrajnia pionowa 4.60 m - obciążenie nawierzchni 115 kN/oś - kategoria ruchu KR 1 - długość odcinka 650 m Lokalizacja obiektu: m. Oszczywilk, gmina Ryki, dz. ew. nr 260. 2.4. Część 4 zamówienia – „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ow-nia w km 0+000,00 – 0+390,50 (roboczy)”, polegająca na remoncie – utwar-dzeniu nawierzchni. Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie remontu odcinka drogi we-wnętrznej dojazdowej o długości 390,5 m poprzez wykonanie warstwy podbu-dowy o grubości 10 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, ułożenie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC 11 S o gr. 5 cm i sze-rokości 3,5 m oraz poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 mm o szerokości 0,50 m. Podstawowe dane: droga dojazdowa wewnętrzna w m. Ownia - klasa techniczna D - prędkość projektowa 30 km/h - prędkość miarodajna 40 km/h - liczba pasów ruchu 1 - szerokość pasa ruchu 3,5 m - szerokość poboczy 0,50 m - pochylenie poprzeczne na prostej 2.0 % - skrajnia pionowa 4.60 m - obciążenie nawierzchni 115 kN/oś - kategoria ruchu KR 1 - długość odcinka ok. 390,50 m Lokalizacja obiektu: m. Ownia, gmina Ryki, dz. ew. nr 900, 576. 2.5. Część 5 zamówienia – „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ro-sosz w km 0+190,00 – 0+369,00 (roboczy)”, polegająca na remoncie – utwar-dzeniu nawierzchni. Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie remontu odcinka drogi we-wnętrznej dojazdowej o długości 179 m poprzez wykonanie warstwy podbudo-wy o grubości 10 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, uło-żenie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC 11 S o gr. 5 cm i szerokości 3,5 m oraz poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mecha-nicznie 0/31.5 mm o szerokości 0,50 m. Podstawowe dane: droga dojazdowa wewnętrzna w m. Rososz - klasa techniczna D - prędkość projektowa 30 km/h - prędkość miarodajna 40 km/h - liczba pasów ruchu 1 - szerokość pasa ruchu 3,5 m - szerokość poboczy 0,50 m - pochylenie poprzeczne na prostej 2.0 % - skrajnia pionowa 4.60 m - obciążenie nawierzchni 115 kN/oś - kategoria ruchu KR 1 - długość odcinka ok. 179 m Lokalizacja obiektu: m. Rososz, gmina Ryki, dz. ew. nr 640, 843/1. 3. Na opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się: - Projekty budowlane dla każdej części i drogi, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), - Przedmiary robót dla każdej części i drogi. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.

II.5) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233220-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich pięciu części).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o długości odcinka minimum 100 m; - warunek dla każdej z części UWAGA: 1) Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć więcej niż jedną ofertę częściową to może, w celu wykazania warunku, wskazać to samo zadanie do każdej części zamówienia, na którą składa ofertę. 2) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić wartość oraz zakres roboty, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu. 2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego rea-lizacji min. jedną osobę, która: - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowla-nymi w specjalności drogowej w zakresie umożliwiającym kierowa-nie robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych; - warunek dla każdej z części Uwaga: 1. Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć więcej niż jedną ofertę częściową to może, w celu wykazania warunku, wskazać tą samą osobę. 2. Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osoby będące obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwa-lifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równo-znaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pań-stwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych archi-tektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r. poz. 1725). Przez inny właściwy rejestr, Zamawiający rozumie każdy, tak w Europie, jak i na świecie rejestr bądź wykaz zabytków będący odpowiednikiem re-jestru zabytków w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 z późn. zm.);
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.2.3. ppkt. 1) b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.2.3. ppkt. 2).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, poza możliwością zmiany niniejszej umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust.1 pkt. 2-6) ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z warunkami określonymi w postanowieniach przepisu art. 144 tej ustawy) – przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień umowy także w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w poniższych okolicznościach: 1) Zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy/ zmniejszenie jego zakresu spowodowaną uzasadnionymi przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego, które sprawiają, że przedmiot umowy należy wykonać w inny sposób aniżeli pierwotnie to przewidział Zamawiający w umowie, a ponadto zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności: a) zmian w zakresie zasad rozliczeń i warunków płatności wiązanych ze zgłaszanymi przez wykonawcę umowami o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy, b) stwierdzenie wad lub braków dokumentacji uniemożliwiających realizację umowy lub wprowadzenie do dokumentacji projektowej zmian, c) w wyniku rezygnacji Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy lub potrzeby zaniechania poszczególnych robót z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; d) konieczności zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych czy technologicznych niż wskazane w Dokumentacji Projektowej (w szczególności w przypadku wycofania z rynku starych rozwiązań technologicznych/ technicznych lub materiałowych), e) kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, w tym m.in. odpowiednim, zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 2) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy możliwa będzie w przypadku konieczności wstrzymania wykonywania całości lub części robót na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności takich, jak: a) niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania (np. intensywne opady śniegu, deszczu, temperatury poniżej -5OC), b) przyczyny techniczne, (np. kolizje z nie zinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami czy niewypałami/ niewybuchami, konieczność wykonania wykopalisk archeologicznych), c) przyczyny organizacyjne, tj. brak pełnego dostępu do terenu budowy, inne przyczyny zawinione przez Zamawiającego, d) przyczyny losowe (np. huragan, powódź, lub inne kataklizmy będące następstwem zaistnienia siły wyższej), e) ujawnienie się trakcie wykonywania przedmiotu umowy wad w dokumentacji projektowej, f) konieczność wprowadzenia do przedmiotu umowy i do dokumentacji zmian sposobu realizacji umowy, przez co niemożliwe jest dotrzymanie terminu realizacji przedmiotu umowy, g) konieczność wykonania robót zamiennych lub dodatkowych w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu umowy, h) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji, i) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości prowadzenia robót lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie/ przeszkodę w prowadzeniu robót, j) w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą (w szczególności: w wyniku przedłużającego się postępowania przetargowego, czy możliwych i koniecznych działań zmierzających do zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych na inwestycję - o czas jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarcia umowy. Podstawą dokonania powyższych zmian będzie potwierdzenie w dokumentacji budowy, przez inspektora nadzoru lub projektanta sprawującego nadzór autorski wystąpienia w/w okoliczności uzasadniających wstrzymanie robót, z określeniem okresu wstrzymania robót wpływającego na zmianę terminu i sporządzenie protokołu konieczności – zatwierdzonego przez Zamawiającego, oraz podpisane aneksy do umowy. 3) Zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia będzie możliwa w przypadku stwierdzenie wad lub braków dokumentacji uniemożliwiających realizację umowy lub wprowadzenie do przedmiotu umowy i do dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w art. 36a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r, Prawo budowlane (Dz. U. 2016 r., poz. 290 2017r., poz. 1332) – w zakresie wprowadzenie nowych świadczeń których nie przewidywała umowa lub rezygnacji ze świadczeń w niej przewidzianych. Zmiany będą możliwe w przypadku ich akceptacji przez projektanta oraz Zamawiającego i będzie wynikała ze zmian ustaw lub rozporządzeń regulujących realizację przedmiotu zamówienia lub będzie niezbędna ze względu na konieczność prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przyszłym sposobem użytkowania. Jeżeli w wyniku wprowadzonych zmian do przedmiotu umowy i do dokumentacji projektowej wynikną roboty zamienne, zaniechane lub dodatkowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, możliwa będzie zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w trybie zgodnym z ustawą Prawo zamówień. Ewentualna zmiana wynagrodzenia wynikająca z powyższych zmian w przedmiocie umowy ustalona zostanie zgodnie z zasadami określonymi w ust. 3 poniżej. 2. Zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w odniesieniu do robót zamiennych/dodatkowych - w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt.2 lit. g) – ustalona zostanie według następujących zasad: a) za podstawę kalkulacji robót dodatkowych lub z których zrezygnowano przyjęte zostaną dane wyjściowe do kosztorysowania oraz ceny jednostkowe z kosztorysu, którym mowa w sekcji 14.3 SIWZ, b) jeżeli roboty nie występowały w kosztorysie o którym mowa w sekcji 14.3 SIWZ, a są niezbędne do rozliczenia robót zamiennych/ dodatkowych, podstawą kalkulacji będą dane wyjściowe do kosztorysowania tj. ceny robocizny, materiałów i sprzętu nie wyższe niż średnie ceny wg SEKOCENBUD podane dla danego kwartału w danym roku, a w przypadku ich braku, dla materiałów lub dostaw specjalistycznych wg faktur zakupu, dla sprzętu wg kalkulacji własnej, nakłady rzeczowe z odpowiednich katalogów (KNR-ów) a w przypadku ich braku wg kalkulacji własnej. c) ilości robót: - dodatkowych – zostaną ustalone na podstawie protokołu konieczności i stanowiącego załącznik o niego kosztorysu robót dodatkowych sporządzonego przez wykonawcę i zaakceptowanego przez zamawiającego, - z których zrezygnowano – zostaną ustalone na podstawie przedmiaru robót 3. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej wraz z wyceną ewentualnych zmian w odniesieniu do wynagrodzenia Wykonawcy. Wniosek o zmianę postanowień umowy winien być złożony w formie pisemnej. 4. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-05, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Przebudowa drogi wewnętrznej nr 10 KDW i 11 KDW w miejscowości Bobrowniki ul. Masowska”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 zamówienia – „Przebudowa drogi wewnętrznej nr 10 KDW i 11 KDW w miejscowości Bobrowniki ul. Masowska”, polegająca na remoncie – utwardzeniu nawierzchni. Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie remontu odcinka drogi wewnętrznej o długości 165 m poprzez wykonanie wyrównania istniejącej podbudowy z tłucznia, nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC 11 S o gr. 5 cm i szerokości zmiennej 3,0 – 4,5 m oraz poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 mm o szerokości 0,5 m. Podstawowe dane: droga wewnętrzna w m. Bobrowniki ul. Masowska - klasa techniczna D - prędkość projektowa 30 km/h - prędkość miarodajna 40 km/h - liczba pasów ruchu 1 (na początku odcinka - 2) - szerokość pasa ruchu 2,25 – 3,5 m - szerokość poboczy 0,5 m - pochylenie poprzeczne na prostej 2.0 % - skrajnia pionowa 4.60 m - obciążenie nawierzchni 115 kN/oś - kategoria ruchu KR 1 - długość odcinka ok. 165 m Lokalizacja obiektu: m. Bobrowniki ul. Masowska, gmina Ryki, dz. ew. nr 3615, 3616/3, 3614, 3123.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Przebudowa dróg gminnych wewnętrznych na działkach nr 177, 211, 271 w miejscowości Nowa Dąbia w km 0+000,00 – 0+314,00”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 zamówienia – „Przebudowa dróg gminnych wewnętrznych na działkach nr 177, 211, 271 w miejscowości Nowa Dąbia w km 0+000,00 – 0+314,00”, polegająca na remoncie – utwardzeniu nawierzchni. Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie remontu odcinków dróg gminnych dojazdowych o długości całkowitej 314 m, poprzez wykonanie: - na działce nr 271 warstwy podbudowy o grubości 10 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC 11 S o gr. 5 cm i szerokości 3,5 m oraz poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 mm o szerokości 0,75 m, - na działce nr 211 warstwy podbudowy o grubości 10 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC 11 S o gr. 5 cm i szerokości 3,0 m oraz poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 mm o szerokości 0,75 m, - na działce nr 177 warstwy podbudowy o grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC 11 S o gr. 5 cm i szerokości 3,0 m oraz poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 mm o szerokości 0,75 m. Podstawowe dane: droga dojazdowa wewnętrzna na dz. nr 271 - klasa techniczna D - prędkość projektowa 30 km/h - prędkość miarodajna 40 km/h - liczba pasów ruchu 1 - szerokość pasa ruchu 3,5 m - szerokość poboczy 0,75 m - pochylenie poprzeczne na prostej 2.0 % - skrajnia pionowa 4.60 m - obciążenie nawierzchni 115 kN/oś - kategoria ruchu KR 1 - długość odcinka ok. 140 m droga dojazdowa wewnętrzna na dz. nr 211 - klasa techniczna D - prędkość projektowa 30 km/h - prędkość miarodajna 40 km/h - liczba pasów ruchu 1 - szerokość pasa ruchu 3,0 m - szerokość poboczy 0,75 m - pochylenie poprzeczne na prostej 2.0 % - skrajnia pionowa 4.60 m - obciążenie nawierzchni 115 kN/oś - kategoria ruchu KR 1 - długość odcinka ok. 63,5 m droga dojazdowa wewnętrzna na dz. nr 177 - klasa techniczna D - prędkość projektowa 30 km/h - prędkość miarodajna 40 km/h - liczba pasów ruchu 1 - szerokość pasa ruchu 3,0 m - szerokość poboczy 0,75 m - pochylenie poprzeczne na prostej 2.0 % - skrajnia pionowa 4.60 m - obciążenie nawierzchni 115 kN/oś - kategoria ruchu KR 1 - długość odcinka ok. 127 m Lokalizacja obiektu: m. Nowa Dąbia, gmina Ryki, dz. ew. nr 177, 211, 271, 305/2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: „Przebudowa drogi gminnej nr 2216021 KG w miejscowości Oszczywilk w km 0+000,00 – 0+650,00 (roboczy)”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 zamówienia – „Przebudowa drogi gminnej nr 2216021 KG w miejscowości Oszczywilk w km 0+000,00 – 0+650,00 (roboczy)” polegająca na remoncie – utwardzeniu nawierzchni. Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie remontu odcinka drogi gminnej o długości 650 m poprzez wykonanie warstwy podbudowy o grubości 10 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, ułożenie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC 11 S o gr. 5 cm i szerokości 3,5 m oraz poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 mm o szerokości 0,75 m. Podstawowe dane: droga gminna w m. Oszczywilk - klasa techniczna D - prędkość projektowa 30 km/h - prędkość miarodajna 40 km/h - liczba pasów ruchu 1 - szerokość pasa ruchu 3,5 m - szerokość poboczy 0,75 m - pochylenie poprzeczne na prostej 2.0 % - skrajnia pionowa 4.60 m - obciążenie nawierzchni 115 kN/oś - kategoria ruchu KR 1 - długość odcinka 650 m Lokalizacja obiektu: m. Oszczywilk, gmina Ryki, dz. ew. nr 260.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ownia w km 0+000,00 – 0+390,50 (roboczy)”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4 zamówienia – „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ownia w km 0+000,00 – 0+390,50 (roboczy)”, polegająca na remoncie – utwardzeniu nawierzchni. Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie remontu odcinka drogi wewnętrznej dojazdowej o długości 390,5 m poprzez wykonanie warstwy podbudowy o grubości 10 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, ułożenie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC 11 S o gr. 5 cm i szerokości 3,5 m oraz poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 mm o szerokości 0,50 m. Podstawowe dane: droga dojazdowa wewnętrzna w m. Ownia - klasa techniczna D - prędkość projektowa 30 km/h - prędkość miarodajna 40 km/h - liczba pasów ruchu 1 - szerokość pasa ruchu 3,5 m - szerokość poboczy 0,50 m - pochylenie poprzeczne na prostej 2.0 % - skrajnia pionowa 4.60 m - obciążenie nawierzchni 115 kN/oś - kategoria ruchu KR 1 - długość odcinka ok. 390,50 m Lokalizacja obiektu: m. Ownia, gmina Ryki, dz. ew. nr 900, 576.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Rososz w km 0+190,00 – 0+369,00 (roboczy)”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5 zamówienia – „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Rososz w km 0+190,00 – 0+369,00 (roboczy)”, polegająca na remoncie – utwardzeniu nawierzchni. Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie remontu odcinka drogi wewnętrznej dojazdowej o długości 179 m poprzez wykonanie warstwy podbudowy o grubości 10 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, ułożenie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC 11 S o gr. 5 cm i szerokości 3,5 m oraz poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 mm o szerokości 0,50 m. Podstawowe dane: droga dojazdowa wewnętrzna w m. Rososz - klasa techniczna D - prędkość projektowa 30 km/h - prędkość miarodajna 40 km/h - liczba pasów ruchu 1 - szerokość pasa ruchu 3,5 m - szerokość poboczy 0,50 m - pochylenie poprzeczne na prostej 2.0 % - skrajnia pionowa 4.60 m - obciążenie nawierzchni 115 kN/oś - kategoria ruchu KR 1 - długość odcinka ok. 179 m Lokalizacja obiektu: m. Rososz, gmina Ryki, dz. ew. nr 640, 843/1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do wykończeń wnętrz - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję brygady do prac przy wykańczaniu wnętrz. Realizacja na terenie Lublina. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont posadzki w garażu remizy PSP JRG-1
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI