Przebudowa dróg gminnych na trenie gminy Kosów Lacki

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg gminnych na trenie gminy Kosów Lacki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKosów Lacki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-09-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kosów Lacki
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-07
  • Numer ogłoszenia613812-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 613812-N-2018 z dnia 2018-09-07 r.

Gmina Kosów Lacki: Przebudowa dróg gminnych na trenie gminy Kosów Lacki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kosów Lacki, krajowy numer identyfikacyjny 71158204900000, ul. ul. Kolejowa  2 , 08330   Kosów Lacki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 257 879 105, e-mail samorzad@kosowlacki.pl, faks 257 879 038.
Adres strony internetowej (URL): www.kosowlacki.pl zakładka bip zamówienia publiczne
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.e-bip.pl/start/17

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.e-bip.pl/start/17

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę przygotowaną w sposób wskazany w SIWZ dla wybranej części zamówienia lub odrębne oferty dla każdej z części zamówienia należy złożyć na piśmie . Ofertę/ty należy dostarczyć osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera do siedziby Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert , który jest jednakowy dla obu części i upływa dniu 21.09.2018 r. godz.10:00 . Zaleca się aby na dokumentach przesyłowych określić dokładnie wymagania dotyczące dnia i godz. doręczenia przesyłki w celu uniknięcia doręczenia po wyznaczonym terminie składania ofert.
Adres:
Adres: Urząd Miasta i Gminy Kosów Lacki, 08-330 Kosów Lacki ,ul. Kolejowa 2 , pokój nr 1 , sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na trenie gminy Kosów Lacki
Numer referencyjny: RG.271.7.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa drogi gminnej nr 390403W Tosie Radość na terenie gminy Kosów Lacki 1. Przedmiotem zmówienia jest realizacja : Przebudowa drogi gminnej nr 390403W Tosie Radość na terenie gminy Kosów Lacki Dokumentacja techniczna dla tytułu inwestycyjnego Przebudowa drogi gminnej nr 390403W Tosie - Radość podzielona została na dwa odcinki dla ułatwienia kosztorysowania z uwagi na zmieniające się parametry techniczne . I odcinek jest odcinkiem drogi 390403W o długości 200 m, natomiast odcinek drugi o długości 140m to odcinek drogi wewnętrznej położonej na działce nr ewid. 305 włączonej zjazdem do wcześniej wspomnianej drogi również gminnej Odcinek nr 1 Początek projektowanego odcinka przyjęto na granicy drogi gminnej 390403W (dz. nr ewid. 305) z drogą powiatową nr 3902W (dz. nr ewid, 246), natomiast koniec w km 0+200 w miejscowości Tosie. Całkowita długość projektowanej drogi gminnej Nr 390403W wynosi 200,00 m. Trasa drogi przebiega po liniach prostych i łukach poziomych. Na odcinku objętym opracowaniem projektuje się jezdnie o szerokości: 5,50 m – od Km 0+000 do Km 0+200 Na jezdni zastosowano spadek daszkowy lub jednostronny. Zmianę spadków z daszkowego na jednostronny i na odwrót należy wykonać za pomocą prostych przejściowych. Pobocze przylegające do drogi posiadać będzie szerokość 0,75m i grubości 15 cm, zostanie wykonane z materiału uzyskanego z korytowania na włączeniu do drogi powiatowej 3902W. Na odcinku od Km 0+000 do Km 0+050 strona lewa i prawa zaprojektowano wtopiony opornik betonowy o wymiarach 12x25x100. Zakres inwestycji obejmuję również przebudowę skrzyżowania z drogą powiatową. W jej wyniku szerokość wlotu drogi gminnej będzie miała szerokość 5,50 m. Włączenie zostanie wyokrąglone promieniami R6. W przekroju poprzecznym drogi zaprojektowano spadki: - na jezdni – daszkowy 2,0%, - na łukach jednostronny lub obustronny,  na poboczu –8,0% poza korpus. Projektowany przebieg drogi pokazano na planie sytuacyjnym. Projektowane konstrukcje Warunki gruntowo-wodne oceniono na podstawie wizji lokalnej i wykopów próbnych. Na całym odcinku zalegają grunty niewysadzinowe i panują dobre warunki wodne. Na podstawie stwierdzonych warunków gruntowo-wodnych przyjęto grupę nośności podłoża jako G-1 (zgodnie z „Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie”). Stwierdzono, że podłoże stwarza warunki do posadowienia prac projektowych. Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano przyjmując kategorię ruchu KR1. Tab. 1. Konstrukcja jezdni Km 0+000 – Km 0+200 Grubość warstwy [cm] Nazwa warstwy Materiał 4 warstwa ścieralna AC 11 S 50/70 4 warstwa wiążąca AC 11 W 50/70 20 podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana kruszywo łamane stab. mechanicznie (frakcja 0/31,5) ∑ 28 cm Na odcinku Km 0+000 do Km 0+050 wraz z łukami R6 przewidziano korytowanie podbudowy na głębokość 25 cm. Zakres robót obejmuje również wykonanie 1 zjazdu gospodarczego szerokości 6,00 m i długości 1,50 m z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości po zagęszczeniu 15 cm Odwodnienie Na odcinku Km 0+000 do Km 0+200 projektuje się odwodnienie powierzchniowe. Poprzez nadanie spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni jezdni wody opadowe zostaną odprowadzone do rowu odwadniającego zlokalizowanego przy drodze powiatowej. Na pozostałym odcinku odwodnienie będzie funkcjonowało powierzchniowo. Przewiduje się umocnienie skarp i dna rowu płytami EKO na podsypce piaskowo-cementowej. Odcinek nr 2 droga wewnętrzna Początek projektowanego odcinka przyjęto na granicy z drogą gminną nr 390403W, natomiast koniec w km 0+140 w miejscowości Tosie. Całkowita długość projektowanej drogi wynosi 140,00 m. Trasa drogi przebiega po liniach prostych i łukach poziomych. Na odcinku objętym opracowaniem projektuje się jezdnie o szerokości: 1. 3,50 m – od Km 0+000 do Km 0+140 Na jezdni zastosowano spadek daszkowy lub jednostronny. Zmianę spadków z daszkowego na jednostronny i na odwrót należy wykonać za pomocą prostych przejściowych. Pobocze przylegające do drogi posiadać będzie szerokość 0,75m i grubości 15 cm, zostanie wykonane z materiału uzyskanego z korytowania na odcinku drogi gminnej nr 390403W objetego zadaniem w dokumentacji przetargowej. Zakres inwestycji obejmuję również przebudowę skrzyżowania z drogą gminną nr 390403W. W jej wyniku szerokość wlotu drogi gminnej będzie miała szerokość 3,50 m. Włączenie zostanie wyokrąglone promieniami R8. W przekroju poprzecznym drogi zaprojektowano spadki: - na jezdni – daszkowy 2,0%, - na łukach jednostronny lub obustronny, 2. na poboczu –8,0% poza korpus. Projektowany przebieg drogi pokazano na planie sytuacyjnym. Projektowane konstrukcje Warunki gruntowo-wodne oceniono na podstawie wizji lokalnej i wykopów próbnych. Na całym odcinku zalegają grunty niewysadzinowe i panują dobre warunki wodne. Na podstawie stwierdzonych warunków gruntowo-wodnych przyjęto grupę nośności podłoża jako G-1 (zgodnie z „Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie”). Stwierdzono, że podłoże stwarza warunki do posadowienia prac projektowych. Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano przyjmując kategorię ruchu KR1. Tab. 1. Konstrukcja jezdni Km 0+000 – Km 0+010 + łuki R8 Grubość warstwy [cm] Nazwa warstwy Materiał 3 warstwa ścieralna AC 11 S 50/70 3 warstwa wiążąca AC 11 W 50/70 15 podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana kruszywo łamane stab. mechanicznie (frakcja 0/31,5) 15 wartstwa odsączająca kruszywo naturalne żwirowe ∑ 36 c Tab. 2. Konstrukcja jezdni Km 0+010 – Km 0+140 Grubość warstwy [cm] Nazwa warstwy Materiał 3 warstwa ścieralna AC 11 S 50/70 3 warstwa wiążąca AC 11 W 50/70 15 podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana kruszywo łamane stab. mechanicznie (frakcja 0/31,5) ∑ 21 cm Na odcinku Km 0+000 do Km 0+010 wraz z łukami R8 przewidziano korytowanie podbudowy na głębokość 30 cm, a następnie wykonanie warstwy odsączającej z kruszywa żwirowego uzyskanego z korytowania na odcinku drogi gminnej nr 390403W objętego zadaniem w dokumentacji przetargowej w kolejnym zadaniu. Zakres robót obejmuje również wykonanie 5 zjazdów gospodarczych szerokości 6,00 m i długości 1,50 m z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości po zagęszczeniu 15 cm Odwodnienie Na odcinku Km 0+000 do Km 0+140 odwodnienie będzie funkcjonowało powierzchniowo. Ia. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Część II Przebudowa drogi gminnej nr ewid.649 w miejscowości Rytele Święckie, gmina Kosów Lacki Przedmiotem zamówienia dla tej części postępowania jest ,,Przebudowa drogi gminnej nr ewid.649 w miejscowości Rytele Święckie, gmina Kosów Lacki”. Początek projektowanego odcinka przyjęto na granicy z drogą powiatową nr 3903W, natomiast koniec w km 0+210 w miejscowości Rytele Święckie. Całkowita długość projektowanej drogi wynosi 210,00 m. Trasa drogi przebiega po liniach prostych. Na odcinku objętym opracowaniem projektuje się jezdnie o szerokości: • 5,00 m – od Km 0+000 do Km 0+210 Na jezdni zastosowano spadek daszkowy. Pobocze z pospółki gruboziarnistej przylegające do drogi posiadać będzie szerokość 0,75m i grubość15 cm Zakres inwestycji obejmuję również przebudowę skrzyżowania z drogą gminną dz. nr ewid. 650. W jej wyniku szerokość wlotu drogi gminnej będzie miała szerokość 4,00 m. Włączenie zostanie wyokrąglone promieniami R6. W przekroju poprzecznym drogi zaprojektowano spadki: - na jezdni – daszkowy 2,0%, Projektowany przebieg drogi pokazano na planie sytuacyjnym. Projektowane konstrukcje Warunki gruntowo-wodne oceniono na podstawie wizji lokalnej i wykopów próbnych. Na całym odcinku zalegają grunty niewysadzinowe i panują dobre warunki wodne. Na podstawie stwierdzonych warunków gruntowo-wodnych przyjęto grupę nośności podłoża jako G-1 (zgodnie z „Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie”). Stwierdzono, że podłoże stwarza warunki do posadowienia prac projektowych. Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano przyjmując kategorię ruchu KR1. Tab. 1. Konstrukcja jezdni Km 0+000 – Km 0+210 + łuki Grubość warstwy [cm] Nazwa warstwy Materiał 3 warstwa ścieralna AC 11 S 50/70 3 warstwa wiążąca AC 11 W 50/70 15 podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana kruszywo łamane stab. mechanicznie (frakcja 0/31,5) ∑ 21 cm Zakres robót obejmuje również wykonanie 8 zjazdów gospodarczych szerokości 6,00 m i długości 1,50 m z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości po zagęszczeniu 15 cm. Na odcinku Km 0+000 do Km 0+200 strona lewa zaprojektowano opornik betonowy 12x25x100 na podsypce cementowo-piaskowej z wykananiem ław i oporu z betonu C12/15. Odwodnienie W zakresie odwodnienia zakłada się powierzchniowe odwodnienie drogi, systemem spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów przydrożnych lub poza korpus drogi. Istniejący przepust pod koroną drogi zostanie wyremontowany poprzez wykonanie części przelotowej z rur PEHD o średnicy 800mm w Km 0+200, wloty i wyloty zostaną umocnione betonowymi ściankami czołowymi, a skarpy i dno rowu z płyt EKO na podsypce cementowo-piaskowej 2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa branży drogowej 2. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych . Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybraną przez siebie jedną część zamówienia lub odrębne oferty po jednej na każdą ze wskazanych wyżej części zamówienia . 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące obydwu części zamówienia DOTYCZY OBYDWU CZĘŚCI ZAMÓWIENIA 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy liczonej od dnia jego bezusterkowego odbioru. Wykonawca może określić dłuższy okres gwarancji udzielonej Zamawiającemu w ofercie ponieważ stanowić ona będzie jedno z kryteriów oceny ofert przy czym maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. 2) wszystkie materiały i urządzenia zastosowane do wykonania przedmiotu umowy muszą spełniać parametry zgodne z obowiązującymi normami dla materiałów i urządzeń zgodnie z kategorią drogi , której przebudowa jest przedmiotem zamówienia 3) Wymagania dotyczące zatrudnienia pracowników; a) Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawcy/-ców zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności związane z wykonywaniem robót ziemnych - czynności związane z wykonywaniem podbudowy, - czynności związane z wykonaniem nawierzchni bitumiczno- mineralnej Powyższy wymóg nie dotyczy osób, odnośnie których Wykonawca wykaże, że w/w czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez wykonawcę lub podwykonawcę oraz nie ma on zastosowania do kierownika budowy i kierowników poszczególnych robót. 4) Uprawnienia kontrolne a) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: • żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, • żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, • przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. b). W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt.4 , których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. c) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej wskazanej w postanowieniach wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 7. czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233220-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o treści zgodnej ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 lub 3a do SIWZ w zależności od wybranej części
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia jeżeli Wykonawca, posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia na kwotę minimalną 50 000,00
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna , że Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową do realizacji przedmiotu zamówienia jeżeli: - posiada niezbędne doświadczenie do realizacji przedmiotu umowy , tzn. w okresie ostatnich 5 lat a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie zrealizował przynajmniej jedno zadanie polegające na budowie ,przebudowie lub remoncie drogi o długości nie mniejszej niż 100 m o zakresie robót zawierającym wykonanie podbudowy i przynajmniej 1 warstwy nawierzchni. - dysponuje przynajmniej jedna osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394) - pozostałe osoby biorące udział w realizacji zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia i kwalifikacje
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Nie przewiduje się wezwania do złożenia dodatkowych dokumentów i oświadczeń
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z ich kwalifikacjami i uprawnieniami oraz podstawą dysponowania tymi osobami oraz kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ 2) informację o zakresie przedmiotu zamówienia , którego wykonanie zamawiający zamierza powierzyć Podwykonawcy/com zgodnie z załącznikiem do SIWZ – o ile dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta złozona na formularzu ofertowym o treści z wzorem stanowiącym załacznik nr 1 dla części I lub załacznik 1a dla części II zamówienia 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem 3 lub 3a w zależności od części na którą składana jest oferta 3.Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą/wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia . Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 i 7a do SIWZ. Oświadczenie składa się odrębnie dla każdej części postępowania .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium : 1) w przypadku składania oferty na część I w wysokości 3 000,00 zł 2) w przypadku składania oferty na część II w wysokości 1 500,00 zł 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy Pzp tj. - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do upływu terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić odrębnie dla każdej z części postępowania jeśli Wykonawca zamierza złożyć oferty w obu częściach lub dla wybranej części postępowania na konto depozytowe zamawiającego Nr konta depozytowego Zamawiającego PBS Sokołów Podlaski Oddział Kosów Lacki 69 9221 0000 0032 4164 2000 0020 Wpisując w treści dokumentu bankowego w przypadku : - składania oferty na część I ,,Wadium – przetarg nieograniczony na realizację zadania pn: Przebudowa drogi gminnej nr 390403W Tosie - Radość na terenie gminy Kosów Lacki - Składania oferty na część II ,,Wadium – przetarg nieograniczony na realizację zadania pn: Przebudowa drogi gminnej działka nr ewid.649 w miejscowości Rytele Święckie, gmina Kosów Lacki Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert w związku z czym Zamawiający zaleca aby wpłaty wadium dokonać z odpowiednim wyprzedzeniem. 6. Kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium należy złożyć w odrębnej kopercie w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Kosów Lacki najpóźniej w dniu otwarcia ofert do godz.10.00 7.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz Wykonawca zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w oryginale w Urzędzie Gminy, w miejscu wyznaczonym na składanie ofert do upływu terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 8. Zaleca się załączenie do oferty kserokopii dokumentu wadialnego, z zastrzeżeniem, że skuteczne wniesienie wadium oceniane jest zgodnie z ust.3 9. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bezwarunkowo i na jego pierwsze wezwanie. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na : Przebudowa drogi gminnej nr 390403W Tosie - Radość na terenie gminy Kosów Lacki lub Przebudowa drogi gminnej działka nr ewid.649 w miejscowości Rytele Święckie, gmina Kosów Lacki 10. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy) . 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust.4a i 5 Ustawy, tj. : - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
oferowany okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności 2. Strony dopuszczają możliwość dokonania następujących zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty: 1) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 2) odnośnie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn nie wynikających ze zwłoki Wykonawcy, w szczególności: a) w razie zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez którą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, strajk powszechny, 3. Ponadto przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, a dotyczących w szczególności zakresu rzeczowego robót, terminu ich wykonania, należnego wynagrodzenia umownego, sposobu wykonywania i odbioru robót, gdy są one następstwem okoliczności niemożliwych do przewidzenia.: 1) konieczności zrealizowania robót przy zastosowaniu rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych innych niż wynikające z dokumentacji technicznej w sytuacji gdy: - zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót - ze względu na zmiany przepisów prawa powodujące konieczność zmiany w dokumentacji technicznej narzucone lub wprowadzone przez uprawnione organy administracji publicznej, 2) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, 3) konieczności zmiany przyjętej w dokumentacji technicznej technologii lub sposobu wykonania robót, gdy roboty nie mogą być realizowane, w szczególności ze względu na nie zinwentaryzowane istniejące uzbrojenie podziemne lub inne nieprzewidziane w dokumentacji technicznej projektowej przeszkody, 4) wystąpienia uzasadnionej konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót; 5) wstrzymania wykonywania robót przez uprawnione organy lub zaistnienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, w szczególności takich jak: a)znaleziska archeologiczne, skutkujące wstrzymaniem robót lub koniecznością wykonania robót dodatkowych, nie ujętych w przedmiocie zamówienia; b)znaleziska z czasów wojen: uzbrojenie, niewypały, niewybuchy, pojedyncze lub masowe groby; c)wystąpienie w trakcie realizacji umowy nie zainwentaryzowanego istniejącego uzbrojenia podziemnego, kolizji technicznych; d)wystąpienie w trakcie realizacji umowy warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie lub prawidłowe wykonywanie robót, zgodnie z konieczną do przestrzegania technologią lub sposobem ich wykonywania np. długotrwałe opady deszczu powodujące utrzymywanie się wysokiego poziomu wód gruntowych utrzymującego się powyżej 15 dni roboczych ; e) wystąpienie niezawinionych przez Wykonawcę problemów z dostawą materiałów budowlanych jeżeli Wykonawca udokumentuje, że takie problemy miały miejsce i wpłynęły znacząco na opóźnienie robót 7) wystąpienia siły wyższej 4. Zakres zmian postanowień umowy, wywołanych przyczynami, o których mowa w ust. 2 i 3, powinien być odpowiedni do wywołującej je przyczyny, pod względem rzeczowym, czasowym i finansowym
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferty muszą być złożone w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 390403W Tosie Radość na terenie gminy Kosów Lacki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa drogi gminnej nr 390403W Tosie Radość na terenie gminy Kosów Lacki Dokumentacja techniczna dla tytułu inwestycyjnego Przebudowa drogi gminnej nr 390403W Tosie - Radość podzielona została na dwa odcinki dla ułatwienia kosztorysowania z uwagi na zmieniające się parametry techniczne . I odcinek jest odcinkiem drogi 390403W o długości 200 m, natomiast odcinek drugi o długości 140m to odcinek drogi wewnętrznej położonej na działce nr ewid. 305 włączonej zjazdem do wcześniej wspomnianej drogi również gminnej Odcinek nr 1 Początek projektowanego odcinka przyjęto na granicy drogi gminnej 390403W (dz. nr ewid. 305) z drogą powiatową nr 3902W (dz. nr ewid, 246), natomiast koniec w km 0+200 w miejscowości Tosie. Całkowita długość projektowanej drogi gminnej Nr 390403W wynosi 200,00 m. Trasa drogi przebiega po liniach prostych i łukach poziomych. Na odcinku objętym opracowaniem projektuje się jezdnie o szerokości: 5,50 m – od Km 0+000 do Km 0+200 Na jezdni zastosowano spadek daszkowy lub jednostronny. Zmianę spadków z daszkowego na jednostronny i na odwrót należy wykonać za pomocą prostych przejściowych. Pobocze przylegające do drogi posiadać będzie szerokość 0,75m i grubości 15 cm, zostanie wykonane z materiału uzyskanego z korytowania na włączeniu do drogi powiatowej 3902W. Na odcinku od Km 0+000 do Km 0+050 strona lewa i prawa zaprojektowano wtopiony opornik betonowy o wymiarach 12x25x100. Zakres inwestycji obejmuję również przebudowę skrzyżowania z drogą powiatową. W jej wyniku szerokość wlotu drogi gminnej będzie miała szerokość 5,50 m. Włączenie zostanie wyokrąglone promieniami R6. W przekroju poprzecznym drogi zaprojektowano spadki: - na jezdni – daszkowy 2,0%, - na łukach jednostronny lub obustronny,  na poboczu –8,0% poza korpus. Projektowany przebieg drogi pokazano na planie sytuacyjnym. Projektowane konstrukcje Warunki gruntowo-wodne oceniono na podstawie wizji lokalnej i wykopów próbnych. Na całym odcinku zalegają grunty niewysadzinowe i panują dobre warunki wodne. Na podstawie stwierdzonych warunków gruntowo-wodnych przyjęto grupę nośności podłoża jako G-1 (zgodnie z „Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie”). Stwierdzono, że podłoże stwarza warunki do posadowienia prac projektowych. Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano przyjmując kategorię ruchu KR1. Tab. 1. Konstrukcja jezdni Km 0+000 – Km 0+200 Grubość warstwy [cm] Nazwa warstwy Materiał 4 warstwa ścieralna AC 11 S 50/70 4 warstwa wiążąca AC 11 W 50/70 20 podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana kruszywo łamane stab. mechanicznie (frakcja 0/31,5) ∑ 28 cm Na odcinku Km 0+000 do Km 0+050 wraz z łukami R6 przewidziano korytowanie podbudowy na głębokość 25 cm. Zakres robót obejmuje również wykonanie 1 zjazdu gospodarczego szerokości 6,00 m i długości 1,50 m z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości po zagęszczeniu 15 cm Odwodnienie Na odcinku Km 0+000 do Km 0+200 projektuje się odwodnienie powierzchniowe. Poprzez nadanie spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni jezdni wody opadowe zostaną odprowadzone do rowu odwadniającego zlokalizowanego przy drodze powiatowej. Na pozostałym odcinku odwodnienie będzie funkcjonowało powierzchniowo. Przewiduje się umocnienie skarp i dna rowu płytami EKO na podsypce piaskowo-cementowej. Odcinek nr 2 droga wewnętrzna Początek projektowanego odcinka przyjęto na granicy z drogą gminną nr 390403W, natomiast koniec w km 0+140 w miejscowości Tosie. Całkowita długość projektowanej drogi wynosi 140,00 m. Trasa drogi przebiega po liniach prostych i łukach poziomych. Na odcinku objętym opracowaniem projektuje się jezdnie o szerokości: 1. 3,50 m – od Km 0+000 do Km 0+140 Na jezdni zastosowano spadek daszkowy lub jednostronny. Zmianę spadków z daszkowego na jednostronny i na odwrót należy wykonać za pomocą prostych przejściowych. Pobocze przylegające do drogi posiadać będzie szerokość 0,75m i grubości 15 cm, zostanie wykonane z materiału uzyskanego z korytowania na odcinku drogi gminnej nr 390403W objetego zadaniem w dokumentacji przetargowej. Zakres inwestycji obejmuję również przebudowę skrzyżowania z drogą gminną nr 390403W. W jej wyniku szerokość wlotu drogi gminnej będzie miała szerokość 3,50 m. Włączenie zostanie wyokrąglone promieniami R8. W przekroju poprzecznym drogi zaprojektowano spadki: - na jezdni – daszkowy 2,0%, - na łukach jednostronny lub obustronny, 2. na poboczu –8,0% poza korpus. Projektowany przebieg drogi pokazano na planie sytuacyjnym. Projektowane konstrukcje Warunki gruntowo-wodne oceniono na podstawie wizji lokalnej i wykopów próbnych. Na całym odcinku zalegają grunty niewysadzinowe i panują dobre warunki wodne. Na podstawie stwierdzonych warunków gruntowo-wodnych przyjęto grupę nośności podłoża jako G-1 (zgodnie z „Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie”). Stwierdzono, że podłoże stwarza warunki do posadowienia prac projektowych. Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano przyjmując kategorię ruchu KR1. Tab. 1. Konstrukcja jezdni Km 0+000 – Km 0+010 + łuki R8 Grubość warstwy [cm] Nazwa warstwy Materiał 3 warstwa ścieralna AC 11 S 50/70 3 warstwa wiążąca AC 11 W 50/70 15 podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana kruszywo łamane stab. mechanicznie (frakcja 0/31,5) 15 wartstwa odsączająca kruszywo naturalne żwirowe ∑ 36 c Tab. 2. Konstrukcja jezdni Km 0+010 – Km 0+140 Grubość warstwy [cm] Nazwa warstwy Materiał 3 warstwa ścieralna AC 11 S 50/70 3 warstwa wiążąca AC 11 W 50/70 15 podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana kruszywo łamane stab. mechanicznie (frakcja 0/31,5) ∑ 21 cm Na odcinku Km 0+000 do Km 0+010 wraz z łukami R8 przewidziano korytowanie podbudowy na głębokość 30 cm, a następnie wykonanie warstwy odsączającej z kruszywa żwirowego uzyskanego z korytowania na odcinku drogi gminnej nr 390403W objętego zadaniem w dokumentacji przetargowej w kolejnym zadaniu. Zakres robót obejmuje również wykonanie 5 zjazdów gospodarczych szerokości 6,00 m i długości 1,50 m z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości po zagęszczeniu 15 cm Odwodnienie Na odcinku Km 0+000 do Km 0+140 odwodnienie będzie funkcjonowało powierzchniowo. 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy liczonej od dnia jego bezusterkowego odbioru. Wykonawca może określić dłuższy okres gwarancji udzielonej Zamawiającemu w ofercie ponieważ stanowić ona będzie jedno z kryteriów oceny ofert przy czym maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. 2) wszystkie materiały i urządzenia zastosowane do wykonania przedmiotu umowy muszą spełniać parametry zgodne z obowiązującymi normami dla materiałów i urządzeń zgodnie z kategorią drogi , której przebudowa jest przedmiotem zamówienia 3) Wymagania dotyczące zatrudnienia pracowników; a) Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawcy/-ców zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności związane z wykonywaniem robót ziemnych - czynności związane z wykonywaniem podbudowy, - czynności związane z wykonaniem nawierzchni bitumiczno- mineralnej Powyższy wymóg nie dotyczy osób, odnośnie których Wykonawca wykaże, że w/w czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez wykonawcę lub podwykonawcę oraz nie ma on zastosowania do kierownika budowy i kierowników poszczególnych robót. 4) Uprawnienia kontrolne a) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: • żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, • żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, • przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. b). W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt.4 , których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. c) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej wskazanej w postanowieniach wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 7. czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
oferowany okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr ewid.649 w miejscowości Rytele Święckie, gmina Kosów Lacki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia dla tej części postępowania jest ,,Przebudowa drogi gminnej nr ewid.649 w miejscowości Rytele Święckie, gmina Kosów Lacki”. Początek projektowanego odcinka przyjęto na granicy z drogą powiatową nr 3903W, natomiast koniec w km 0+210 w miejscowości Rytele Święckie. Całkowita długość projektowanej drogi wynosi 210,00 m. Trasa drogi przebiega po liniach prostych. Na odcinku objętym opracowaniem projektuje się jezdnie o szerokości: • 5,00 m – od Km 0+000 do Km 0+210 Na jezdni zastosowano spadek daszkowy. Pobocze z pospółki gruboziarnistej przylegające do drogi posiadać będzie szerokość 0,75m i grubość15 cm Zakres inwestycji obejmuję również przebudowę skrzyżowania z drogą gminną dz. nr ewid. 650. W jej wyniku szerokość wlotu drogi gminnej będzie miała szerokość 4,00 m. Włączenie zostanie wyokrąglone promieniami R6. W przekroju poprzecznym drogi zaprojektowano spadki: - na jezdni – daszkowy 2,0%, Projektowany przebieg drogi pokazano na planie sytuacyjnym. Projektowane konstrukcje Warunki gruntowo-wodne oceniono na podstawie wizji lokalnej i wykopów próbnych. Na całym odcinku zalegają grunty niewysadzinowe i panują dobre warunki wodne. Na podstawie stwierdzonych warunków gruntowo-wodnych przyjęto grupę nośności podłoża jako G-1 (zgodnie z „Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie”). Stwierdzono, że podłoże stwarza warunki do posadowienia prac projektowych. Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano przyjmując kategorię ruchu KR1. Tab. 1. Konstrukcja jezdni Km 0+000 – Km 0+210 + łuki Grubość warstwy [cm] Nazwa warstwy Materiał 3 warstwa ścieralna AC 11 S 50/70 3 warstwa wiążąca AC 11 W 50/70 15 podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana kruszywo łamane stab. mechanicznie (frakcja 0/31,5) ∑ 21 cm Zakres robót obejmuje również wykonanie 8 zjazdów gospodarczych szerokości 6,00 m i długości 1,50 m z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości po zagęszczeniu 15 cm. Na odcinku Km 0+000 do Km 0+200 strona lewa zaprojektowano opornik betonowy 12x25x100 na podsypce cementowo-piaskowej z wykananiem ław i oporu z betonu C12/15. Odwodnienie W zakresie odwodnienia zakłada się powierzchniowe odwodnienie drogi, systemem spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów przydrożnych lub poza korpus drogi. Istniejący przepust pod koroną drogi zostanie wyremontowany poprzez wykonanie części przelotowej z rur PEHD o średnicy 800mm w Km 0+200, wloty i wyloty zostaną umocnione betonowymi ściankami czołowymi, a skarpy i dno rowu z płyt EKO na podsypce cementowo-piaskowej 2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa branży drogowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
oferowany okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę jednostronne oklejenie drzwi antywłamaniowych folią białą lub jasny dąb- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę jednostronne oklejenie drzwi antywłamaniowych folią białą lub jasny dąb. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI