Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Borki w 2018 r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Borki w 2018 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBorki
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-05-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Borki
  • Data publikacji ogłoszenia2018-05-15
  • Numer ogłoszenia558120-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 558120-N-2018 z dnia 2018-05-15 r.

Gmina Borki: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Borki w 2018 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Borki, krajowy numer identyfikacyjny 43101988500000, ul. ul. II Armii WP  41 , 21345   Borki, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 818 574 208, e-mail przetargi.inwestycje@wp.pl, faks 818 574 229.
Adres strony internetowej (URL): http://www.borkiradzynskie.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://ugborki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=74

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://ugborki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=74

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Urząd Gminy Borki, ul. Wojska Polskiego 41, 21-345 Borki, pokój nr 11 - Sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Borki w 2018 r.
Numer referencyjny: RRI.271.1.3.2018.MZ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: Przebudowie dróg gminnych na terenie gminy Borki w 2018 r. 3.2. Zakres i rodzaj robót obejmuje wykonanie w szczególności: 3.2.1 Zadanie nr 1: Przebudowa ( modernizacja) drogi gminnej Nr 102281L dojazdowej do gruntów rolnych w m. Nowiny. Zadanie obejmuje: a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym – 0,6285 km; b) Przekładanie kabla 44m budowa kanalizacji kablowej z rur PCW 12m; c) Wykonanie podbudowy gruntu stabilizowanego cementem (gruntocement wykonany w betonomieszarce - gotowa mieszanka ) Rm=2,5MPa, warstwa po zagęszczeniu 10 cm, powierzchnia 1280 m2; d) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna po zagęszczeniu 10 cm, powierzchnia 3045,00 m2; e) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową, grys kamienny frakcji 16-25, kruszywo w ilości 18 dm3/m2, powierzchnia 3045,00 m2; f) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową, grys kamienny frakcji 8-12, kruszywo w ilości 10 dm3/m2, powierzchnia 3045,00 m2; g) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową, grys kamienny frakcji 5-8, kruszywo w ilości 8 dm3/m2, powierzchnia 3045,00 m2; h) Wykonanie pobocza utwardzonego z kamienia tłuczonego, warstwa po uwałowaniu 15 cm, powierzchnia 900,00 m2; Przełożenie infrastruktury SSPW-WL, należy wykonać zgodnie z uzgodnieniem technicznym stanowiącym załącznik do przetargu. 3.2.2 Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej Nr 102282L w m. Nowiny, na odcinku o długości 390 m, uszkodzonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2017r. Zadanie obejmuje: a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym – 0,390 km; b) Przekładanie kabla 407 m, budowa kanalizacji kablowej z rur PCW , 12m; c) Wykonanie podbudowy gruntu stabilizowanego cementem (gruntocement wykonany w betonomieszarce - gotowa mieszanka ) Rm=2,5MPa, warstwa po zagęszczeniu 10 cm, 750 m2; d) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna po zagęszczeniu 10 cm, powierzchnia 2 075 m2; e) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową, grys kamienny frakcji 16-25, kruszywo w ilości 18 dm3/m2, powierzchnia 2 075 m2; f) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową, grys kamienny frakcji 8-12, kruszywo w ilości 10 dm3/m2, powierzchnia 2 075 m2; g) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową, grys kamienny frakcji 5-8, kruszywo w ilości 8 dm3/m2, powierzchnia 2 075 m2; h) Wykonanie pobocza utwardzonego z kamienia tłuczonego, warstwa po uwałowaniu 15 cm, 600 m2; Przełożenie infrastruktury SSPW-WL, należy wykonać zgodnie z uzgodnieniem technicznym stanowiącym załącznik do przetargu. 3.2.3 Zadanie nr 3: Przebudowa drogi gminnej 102126L położonej w m. Sitno na odcinku o długości 500 m. Zadanie obejmuje: a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym – 0,5 km; b) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową 12.950t, c) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 723,5 m2, d) Podbudowa z kruszywa łamanego warstwa dolna po zagęszczeniu 18 cm 1263,5 m2, e) Podbudowa z kruszywa łamanego warstwa górna po zagęszczeniu 12 cm 1239,5 m2, f) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych żwirowo-piaskowych warstwa wyrównawcza 4 cm , 2089,29 m2 g) Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych- warstwa ścieralna, po zagęszczeniu 4 cm, 2506,09 m2 3.2.4 Zadanie nr 4: Przebudowa drogi wewnętrznej położonej w m. Tchórzew Kolonia na dz. nr 1525, 1525, na odcinku o długości 880 m. Zadanie obejmuje: a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym – 0,880 km; b) Wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni w gruncie 40m2 c) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych warstwa dolna po zagęszczeniu 15 cm, powierzchnia 40 m2; d) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna po zagęszczeniu 18 cm, powierzchnia 2749,38 m2; e) Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy, zużycie emulsji 0,5 kg/m2, powierzchnia 2714,18 m2; f) Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych- warstwa wiążąca asfaltowa, po zagęszczeniu 2cm, powierzchnia 2714,18 m2; g) Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych - warstwa ścieralna, po zagęszczeniu 4 cm, powierzchnia 2643,78 m2; 3.3. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej Załączniki od 1a do 1w do SIWZ, w skład której wchodzą:  Opis techniczny  Przedmiary robót,  Mapy, rysunki. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy.

II.5) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-08-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki który: wykaże się doświadczeniem, tj. wykonał w sposób należyty, zgodnie z prawem budowlanym i który prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy lub rozbudowy lub przebudowy lub modernizacji dróg o wartości minimum 150 000,00 PLN brutto każda. Powyższe warunki są takie same dla wszystkich części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega, iż na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie minimum trzech odrębnych zadań o zakresie opisanym powyżej. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający żąda następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie: zdolności technicznej lub zawodowej: 7.3.1.1 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 6 do SIWZ)– w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.3.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik Nr 5 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień umowy może nastąpić w przypadkach określonych w SIWZ lub jeśli zachodzą okoliczności przewidziane w art. 144 ust. 1 p. 2) ustawyz dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579, z późn. zm.).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa ( modernizacja) drogi gminnej Nr 102281L dojazdowej do gruntów rolnych w m. Nowiny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje: a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym – 0,6285 km; b) Przekładanie kabla 44m budowa kanalizacji kablowej z rur PCW 12m; c) Wykonanie podbudowy gruntu stabilizowanego cementem (gruntocement wykonany w betonomieszarce - gotowa mieszanka ) Rm=2,5MPa, warstwa po zagęszczeniu 10 cm, powierzchnia 1280 m2; d) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna po zagęszczeniu 10 cm, powierzchnia 3045,00 m2; e) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową, grys kamienny frakcji 16-25, kruszywo w ilości 18 dm3/m2, powierzchnia 3045,00 m2; f) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową, grys kamienny frakcji 8-12, kruszywo w ilości 10 dm3/m2, powierzchnia 3045,00 m2; g) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową, grys kamienny frakcji 5-8, kruszywo w ilości 8 dm3/m2, powierzchnia 3045,00 m2; h) Wykonanie pobocza utwardzonego z kamienia tłuczonego, warstwa po uwałowaniu 15 cm, powierzchnia 900,00 m2; Przełożenie infrastruktury SSPW-WL, należy wykonać zgodnie z uzgodnieniem technicznym stanowiącym załącznik do przetargu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45233000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej Nr 102282L w m. Nowiny, na odcinku o długości 390 m, uszkodzonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2017r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje: a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym – 0,390 km; b) Przekładanie kabla 407 m, budowa kanalizacji kablowej z rur PCW , 12m; c) Wykonanie podbudowy gruntu stabilizowanego cementem (gruntocement wykonany w betonomieszarce - gotowa mieszanka ) Rm=2,5MPa, warstwa po zagęszczeniu 10 cm, 750 m2; d) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna po zagęszczeniu 10 cm, powierzchnia 2 075 m2; e) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową, grys kamienny frakcji 16-25, kruszywo w ilości 18 dm3/m2, powierzchnia 2 075 m2; f) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową, grys kamienny frakcji 8-12, kruszywo w ilości 10 dm3/m2, powierzchnia 2 075 m2; g) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową, grys kamienny frakcji 5-8, kruszywo w ilości 8 dm3/m2, powierzchnia 2 075 m2; h) Wykonanie pobocza utwardzonego z kamienia tłuczonego, warstwa po uwałowaniu 15 cm, 600 m2; Przełożenie infrastruktury SSPW-WL, należy wykonać zgodnie z uzgodnieniem technicznym stanowiącym załącznik do przetargu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45233000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej 102126L położonej w m. Sitno na odcinku o długości 500 m
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje: a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym – 0,5 km; b) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową 12.950t, c) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 723,5 m2, d) Podbudowa z kruszywa łamanego warstwa dolna po zagęszczeniu 18 cm 1263,5 m2, e) Podbudowa z kruszywa łamanego warstwa górna po zagęszczeniu 12 cm 1239,5 m2, f) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych żwirowo-piaskowych warstwa wyrównawcza 4 cm , 2089,29 m2 g) Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych- warstwa ścieralna, po zagęszczeniu 4 cm, 2506,09 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45233000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Przebudowa drogi wewnętrznej położonej w m. Tchórzew Kolonia na dz. nr 1525, 1525, na odcinku o długości 880 m.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje: a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym – 0,880 km; b) Wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni w gruncie 40m2 c) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych warstwa dolna po zagęszczeniu 15 cm, powierzchnia 40 m2; d) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna po zagęszczeniu 18 cm, powierzchnia 2749,38 m2; e) Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy, zużycie emulsji 0,5 kg/m2, powierzchnia 2714,18 m2; f) Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych- warstwa wiążąca asfaltowa, po zagęszczeniu 2cm, powierzchnia 2714,18 m2; g) Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych - warstwa ścieralna, po zagęszczeniu 4 cm, powierzchnia 2643,78 m2;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45233000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace murarskie
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ekipy murarzy, zbrojarzy. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Termin prac do uzgodnienia. Praca na terenie woj. podkarpackiego, małopolskiego, lubelskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI