PRZEBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH W M. BROJCE

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PRZEBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH W M. BROJCE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrojce
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Brojce
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-08
  • Numer ogłoszenia548766-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 548766-N-2020 z dnia 2020-06-08 r.

Gmina Brojce: PRZEBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH W M. BROJCE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brojce, krajowy numer identyfikacyjny 81168439600000, ul. ul. Długa  48 , 72-304  Brojce, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 913 861 194, e-mail ugbrojce@post.pl, faks 913 861 186.
Adres strony internetowej (URL): www.ug.brojce.ibip.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.ug.brojce.ibip.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.ug.brojce.ibip.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH W M. BROJCE
Numer referencyjny: D.271.1.2020.KP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 - Przebudowa drogi dojazdowej W1÷W62.1 Parametry projektowanego odcinka drogi dojazdowej:2.1.1 Klasa drogi gminnej - dojazdowa „D”.2.1.2 Kategoria obciążenia ruchu KR1 – KR22.1.3 Długość drogi dojazdowej w ramach przebudowy – odcinek W1÷W6 – 191,29 m; szerokość jezdni 5,50 m2.1.4 Skrzyżowania z drogami klasy D- dojazdowymi – zwykłe; promienie skrętu R = 6,00 m2.1.5 Chodniki–długość chodników (dojścia do posesji) 9,25m; szerokość chodników 1,75-3,00m;2.1.6 Zjazdy o szerokości jezdni – od 3,00 m do 5,00 m;2.1.7 Pobocza gruntowe:- długość poboczy – 325,00m- szerokość poboczy – 2,00 m – 3,50 m2.2 Rodzaj nawierzchni: droga – beton asfaltowy; zjazdy – kostka brukowa betonowa.2.3 Rozwiązania wysokościowe: dostosowanie do istniejącego skrzyżowania z drogą powiatową nr 3145Z oraz istniejącego zagospodarowania terenu przylegającego do pasa drogowego.2.4 Odprowadzenie wód opadowych: wody opadowe i roztopowe spadkami poprzecznymi daszkowymi i spadkami poprzecznymi jednostronnymi kierowane będą na pobocza gruntowe.2.5 Konstrukcja nawierzchni: 2.5.1 Jezdnia na odcinku W1÷W6 – nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 3 cm dla KR1-KR2 na wyprofilowanej istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszankami MMA AC 11W dla KR1-KR2. Średnia grubość profilowania istniejącej powierzchni 7 cm (ok. 175kg/m2). Obramowania nawierzchni i konstrukcji jezdni należy wykonać opornikami betonowymi 12x25 wtopionymi na ławie betonowej z oporem z betonu B-10.2.5.2 Zjazdy - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego o grubości 20 cm i podbudowie pomocniczej z gruntocementu Rm 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowania nawierzchni i konstrukcji jezdni należy wykonać opornikami betonowymi 12x25 wtopionymi na ławie betonowej z oporem betonu B-10 oraz krawężnikami betonowymi 15x22 wystającymi na ławie betonowej z oporem z betonu B-10.2.5.3 Chodniki – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i na warstwie odcinającej z gruntocementu Rm 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowania nawierzchni ciągów pieszych należy wykonać obrzeżami betonowymi 8x30 na podsypce piaskowej.2.6 Uwagi końcowe: - na włączeniach projektowanych nawierzchni z elementów rozbieralnych do istniejących nawierzchni utwardzonych należy istniejące nawierzchnie utwardzone przełożyć do poziomu projektowanych nawierzchni;- ilość i elementy robót zostały określone w przedmiarze robót;- szczegóły techniczne wykonania i odbioru robót zostały określone w specyfikacjach technicznych;Część 2 – Przebudowa dróg dojazdowych W3÷W8, W11÷W17, W17÷W14, W19÷W13, W11÷W12, W20÷W212.2 Parametry projektowanych odcinków dróg dojazdowych:2.1.1 Klasa drogi gminnej - dojazdowa „D”.2.1.2 Kategoria obciążenia ruchu KR1 – KR22.1.3 Długość dróg dojazdowych w ramach przebudowy – 663,92 m, w tym:a) odcinek W3÷W8 – 34,44 m; szerokość jezdni 5,00 mb) odcinek W11÷W17 – 79,70 m; szerokość jezdni 5,00 mc) odcinek W17÷W14 – 147,09 m; szerokość jezdni 5,00 md) odcinek W19÷W13 – 147,22 m; szerokość jezdni 5,00 me) odcinek W11÷W12 – 147,60 m; szerokość jezdni 5,00 mf) odcinek W20÷W21 – 107,74 m; szerokość jezdni 5,00 m2.1.4 Skrzyżowania z drogami klasy D- dojazdowymi – zwykłe; promienie skrętu R = 6,00 m2.1.5 Chodniki – dł. chodników (dojścia do budynków) 34m; szer. chodników 1,00-3,00m;2.1.6 Zatoka autobusowa o parametrach:- długość krawędzi zatrzymania – 15,00 m- szerokość zatoki przy krawędzi jezdni – 3,00 m- szerokość peronu – 2,00 m.2.1.7 6 stanowisk postojowych dla samochodów osobowych usytuowanych prostopadle do osi jezdni o wymiarach: długość 5,00 m / szerokość 2,50 m2.1.8 1 stanowisko postojowe dla samochodów osobowych dla osób niepełnosprawnych usytuowane prostopadle do osi jezdni o wymiarach: długość 5,00 m / szerokość 3,60 m2.1.9 Zjazdy o szerokości jezdni – od 3,00 m do 5,00 m2.1.10 Pobocza gruntowe:- długość poboczy – 1051m- szerokość poboczy – 0,50 m – 2,50 m2.1.11 4 progi zwalniające U-16b, w tym: - 1 próg z elementów prefabrykowanych o długości 6,00 m wraz z najazdami po 1,50 m; wysokość progu – 10 cm; spadki pochylni progu – 1:15; najazdy na próg – sinusoidalne;- 3 progi z koski brukowej betonowej o długości 6,00 m wraz z najazdami po 1,50 m; wysokość progów – 10 cm; spadki pochylni progów – 1:15; najazdy na progi sinusoidalne.2.2 Rodzaj nawierzchni: jezdnia, skrzyżowania, zatoka autobusowa, miejsca postojowe dla samochodów osobowych i zjazdy – kostka brukowa betonowa.2.3 Rozwiązania wysokościowe: dostosowanie do istniejącego zagospodarowania terenu przylegającego do pasa drogowego.2.4 Odprowadzenie wód opadowych: wody opadowe i roztopowe spadkami poprzecznymi daszkowymi i spadkami poprzecznymi jednostronnymi kierowane będą na pobocza gruntowe.2.5 Konstrukcja nawierzchni: 2.5.1 Jezdnia na odcinkach W3÷W8, W11÷W17, W17÷W14, W19÷W13, W11÷W12, W20÷W21 – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego o grubości 20 cm i podbudowie pomocniczej z gruntocementu Rm 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowania nawierzchni i konstrukcji jezdni należy wykonać opornikami betonowymi 12x25 wtopionymi na ławie betonowej z oporem betonu B-10.2.5.2 Zatoka autobusowa - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego o grubości 20 cm i podbudowie pomocniczej z gruntocementu Rm 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowania nawierzchni i konstrukcji zatoki autobusowej należy wykonać krawężnikami betonowymi 15x22 najazdowymi na ławie betonowej z oporem z betonu B-10.2.5.3 Miejsca postojowe dla samochodów osobowych - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego o grubości 20 cm i podbudowie pomocniczej z gruntocementu Rm 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowania nawierzchni i konstrukcji jezdni należy wykonać opornikami betonowymi 12x25 wtopionymi na ławie betonowej z oporem betonu B-10 oraz krawężnikami betonowymi 15x30 wystającymi na ławie betonowej z oporem z betonu B-10.2.5.4 Zjazdy - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego o grubości 20 cm i podbudowie pomocniczej z gruntocementu Rm 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowania nawierzchni i konstrukcji jezdni należy wykonać opornikami betonowymi 12x25 wtopionymi na ławie betonowej z oporem betonu B-10 oraz krawężnikami betonowymi 15x22 wystającymi na ławie betonowej z oporem z betonu B-10.2.5.5 Chodniki – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i na warstwie odcinającej z gruntocementu Rm 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowania nawierzchni ciągów pieszych należy wykonać obrzeżami betonowymi 8x30 na podsypce piaskowej.2.6 Uwagi końcowe: - na włączeniach projektowanych nawierzchni z elementów rozbieralnych do istniejących nawierzchni utwardzonych należy istniejące nawierzchnie utwardzone przełożyć do poziomu projektowanych nawierzchni;- ilość i elementy robót zostały określone w przedmiarze robót;- szczegóły techniczne wykonania i odbioru robót zostały określone w specyfikacjach technicznych;

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45000000-7
45213311-6
45111291-4
45233320-8
45233223-8
45233150-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 3. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia tymczasowej organizacji ruchu dla zamierzonego przedsięwzięcia. Tymczasowa organizacja ruchu musi być konsultowana i zatwierdzona przez zamawiającego.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w projekcie umowy. Dokumenty te stanowią załączniki do SIWZ.5. We wszystkich miejscach SIWZ lub dokumentacji projektowej, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy i art. 30 ust. 4 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne” (m.in. zastosowanie innych materiałów i urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej.6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace budowlane, bez względu na branże, w zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia.7. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli wypełniania przez wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt 6, określa § 6 wzoru umowy, stanowiącego załącznik do SIWZ.8. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 800.000,00 zł;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że:- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia a polegające na wykonaniu robót drogowych o wartości minimum 800 000,00 złotych łącznie z podatkiem VAT za każdą z tych dwóch robót,- dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy oraz w zakresie określonym w rozdziale Va - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, doświadczenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zawierającej informacje podawane podczas otwarcia ofert oraz kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.6.1 Obowiązku, o którym mowa w pkt 6 nie stosuje się w przypadku gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.6.2 Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia wraz z ofertą oświadczenia o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (zawarte we wzorze formularza oferty), z zastrzeżeniem, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku przedmiotowego postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium ustala się w kwocie :1.1 Dla części 1 zamówienia: 5.000,00 zł1.2 Dla części 2 zamówienia: 15.000,00 zł2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem przedmiotowego postępowania: „Przebudowa dróg dojazdowych w m. Brojce część ….”3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.4. Wadium w pieniądzu wpłacać należy przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:Bank Spółdzielczy w GryficachNr konta: 03 9376 0001 0010 0797 2001 00035. Poręczenia i gwarancje obejmować winny termin związania wykonawcy ofertą, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.6. Gwarancje wadialne winny zawierać co najmniej bezwarunkowe i nieodwołalne w okresie obowiązywania i wymagalne na pierwsze żądanie zobowiązanie gwaranta (ubezpieczyciela, banku) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zatrzymania wadium - zgodnie z przepisami ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności w przypadku:1) zmian w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji możliwości usprawnienia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności prac zamiennych;2) zmian w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia w przypadku konieczności zmiany projektu budowlanego, część prac nie może zostać zrealizowana lub będzie zastąpiona innymi;3) gdy zachodzi konieczność zastąpienia przyjętych materiałów innymi, pod warunkiem że spełniają wymagania określone w SIWZ (wraz z załącznikami), a zmiana wynika w szczególności:a) ze zmiany producenta,b) producent zakończył produkcję tych materiałów lub zostały one wycofane z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,c) uzasadnionych przyczyn technicznych lub technologicznych;4) zmian umowy związanych ze zmianą stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanego przedmiotu umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu jego wykonania przez wykonawcę;5) zmian osób wskazanych w ofercie wykonawcy, zdolnych do wykonania przedmiotu umowy, na inne osoby legitymujące się co najmniej uprawnieniami i doświadczeniem wymaganymi do wykazania spełniania warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu;6) zmian terminu wykonania zamówienia, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, wykazanych przez wykonawcę, w szczególności w przypadku:a) niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z przyjętą technologią, mających bezpośredni wpływ na termin jego wykonania - w związku z tym termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przesunięty o czas tych niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz o czas niezbędny do usunięcia ich skutków,b) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie prac niezbędnych do realizacji zamówienia, do których wykonania zobowiązany jest zamawiający - w związku z tym termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania opóźnionych prac,c) gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, co uniemożliwia terminowe wykonanie przedmiotu umowy - w związku z tym termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z zaleceń właściwych organów,d) uzasadnionych przyczyn technicznych lub technologicznych,e) konieczności zmiany projektu budowlanego - w związku z tym termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przesunięty o czas niezbędny na zmianę projektu i ewentualne uzyskanie zezwoleń na wykonanie robót po zmianie,f) w przypadku niezawinionego przez wykonawcę wstrzymania robót przez inspektora nadzoru - w związku z tym termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przesunięty o udokumentowany czas wstrzymania robót w dzienniku budowy;7) zmniejszenia zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia - wynagrodzenie ryczałtowe zostanie wówczas obniżone, stosownie do zakresu niewykonanej części prac, o wartość niewykonanego zakresu prac. Wynagrodzenie zostanie obniżone o kwotę stanowiącą iloczyn ceny oferty wykonawcy i współczynnika, będącego ilorazem wartości niewykonanego zakresu prac i wartości całego zakresu prac określonych w ustaleniu wartości zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa drogi dojazdowej W1÷W6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Parametry projektowanego odcinka drogi dojazdowej:2.1.1 Klasa drogi gminnej - dojazdowa „D”.2.1.2 Kategoria obciążenia ruchu KR1 – KR22.1.3 Długość drogi dojazdowej w ramach przebudowy – odcinek W1÷W6 – 191,29 m; szerokość jezdni 5,50 m2.1.4 Skrzyżowania z drogami klasy D- dojazdowymi – zwykłe; promienie skrętu R = 6,00 m2.1.5 Chodniki–długość chodników (dojścia do posesji) 9,25m; szerokość chodników 1,75-3,00m;2.1.6 Zjazdy o szerokości jezdni – od 3,00 m do 5,00 m;2.1.7 Pobocza gruntowe:- długość poboczy – 325,00m- szerokość poboczy – 2,00 m – 3,50 m2.2 Rodzaj nawierzchni: droga – beton asfaltowy; zjazdy – kostka brukowa betonowa.2.3 Rozwiązania wysokościowe: dostosowanie do istniejącego skrzyżowania z drogą powiatową nr 3145Z oraz istniejącego zagospodarowania terenu przylegającego do pasa drogowego.2.4 Odprowadzenie wód opadowych: wody opadowe i roztopowe spadkami poprzecznymi daszkowymi i spadkami poprzecznymi jednostronnymi kierowane będą na pobocza gruntowe.2.5 Konstrukcja nawierzchni: 2.5.1 Jezdnia na odcinku W1÷W6 – nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 3 cm dla KR1-KR2 na wyprofilowanej istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszankami MMA AC 11W dla KR1-KR2. Średnia grubość profilowania istniejącej powierzchni 7 cm (ok. 175kg/m2). Obramowania nawierzchni i konstrukcji jezdni należy wykonać opornikami betonowymi 12x25 wtopionymi na ławie betonowej z oporem z betonu B-10.2.5.2 Zjazdy - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego o grubości 20 cm i podbudowie pomocniczej z gruntocementu Rm 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowania nawierzchni i konstrukcji jezdni należy wykonać opornikami betonowymi 12x25 wtopionymi na ławie betonowej z oporem betonu B-10 oraz krawężnikami betonowymi 15x22 wystającymi na ławie betonowej z oporem z betonu B-10.2.5.3 Chodniki – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i na warstwie odcinającej z gruntocementu Rm 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowania nawierzchni ciągów pieszych należy wykonać obrzeżami betonowymi 8x30 na podsypce piaskowej.2.6 Uwagi końcowe: - na włączeniach projektowanych nawierzchni z elementów rozbieralnych do istniejących nawierzchni utwardzonych należy istniejące nawierzchnie utwardzone przełożyć do poziomu projektowanych nawierzchni;- ilość i elementy robót zostały określone w przedmiarze robót;- szczegóły techniczne wykonania i odbioru robót zostały określone w specyfikacjach technicznych;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45000000-7, 45111291-4, 45233320-8, 45233223-8, 45233150-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:3. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia tymczasowej organizacji ruchu dla zamierzonego przedsięwzięcia. Tymczasowa organizacja ruchu musi być konsultowana i zatwierdzona przez zamawiającego.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w projekcie umowy. Dokumenty te stanowią załączniki do SIWZ.5. We wszystkich miejscach SIWZ lub dokumentacji projektowej, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy i art. 30 ust. 4 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne” (m.in. zastosowanie innych materiałów i urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej.6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace budowlane, bez względu na branże, w zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia.7. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli wypełniania przez wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt 6, określa § 6 wzoru umowy, stanowiącego załącznik do SIWZ.8. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa dróg dojazdowych W3÷W8, W11÷W17, W17÷W14, W19÷W13, W11÷W12, W20÷W21
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.2 Parametry projektowanych odcinków dróg dojazdowych:2.1.1 Klasa drogi gminnej - dojazdowa „D”.2.1.2 Kategoria obciążenia ruchu KR1 – KR22.1.3 Długość dróg dojazdowych w ramach przebudowy – 663,92 m, w tym:a) odcinek W3÷W8 – 34,44 m; szerokość jezdni 5,00 mb) odcinek W11÷W17 – 79,70 m; szerokość jezdni 5,00 mc) odcinek W17÷W14 – 147,09 m; szerokość jezdni 5,00 md) odcinek W19÷W13 – 147,22 m; szerokość jezdni 5,00 me) odcinek W11÷W12 – 147,60 m; szerokość jezdni 5,00 mf) odcinek W20÷W21 – 107,74 m; szerokość jezdni 5,00 m2.1.4 Skrzyżowania z drogami klasy D- dojazdowymi – zwykłe; promienie skrętu R = 6,00 m2.1.5 Chodniki – dł. chodników (dojścia do budynków) 34m; szer. chodników 1,00-3,00m;2.1.6 Zatoka autobusowa o parametrach:- długość krawędzi zatrzymania – 15,00 m- szerokość zatoki przy krawędzi jezdni – 3,00 m- szerokość peronu – 2,00 m.2.1.7 6 stanowisk postojowych dla samochodów osobowych usytuowanych prostopadle do osi jezdni o wymiarach: długość 5,00 m / szerokość 2,50 m2.1.8 1 stanowisko postojowe dla samochodów osobowych dla osób niepełnosprawnych usytuowane prostopadle do osi jezdni o wymiarach: długość 5,00 m / szerokość 3,60 m2.1.9 Zjazdy o szerokości jezdni – od 3,00 m do 5,00 m2.1.10 Pobocza gruntowe:- długość poboczy – 1051m- szerokość poboczy – 0,50 m – 2,50 m2.1.11 4 progi zwalniające U-16b, w tym: - 1 próg z elementów prefabrykowanych o długości 6,00 m wraz z najazdami po 1,50 m; wysokość progu – 10 cm; spadki pochylni progu – 1:15; najazdy na próg – sinusoidalne;- 3 progi z koski brukowej betonowej o długości 6,00 m wraz z najazdami po 1,50 m; wysokość progów – 10 cm; spadki pochylni progów – 1:15; najazdy na progi sinusoidalne.2.2 Rodzaj nawierzchni: jezdnia, skrzyżowania, zatoka autobusowa, miejsca postojowe dla samochodów osobowych i zjazdy – kostka brukowa betonowa.2.3 Rozwiązania wysokościowe: dostosowanie do istniejącego zagospodarowania terenu przylegającego do pasa drogowego.2.4 Odprowadzenie wód opadowych: wody opadowe i roztopowe spadkami poprzecznymi daszkowymi i spadkami poprzecznymi jednostronnymi kierowane będą na pobocza gruntowe.2.5 Konstrukcja nawierzchni: 2.5.1 Jezdnia na odcinkach W3÷W8, W11÷W17, W17÷W14, W19÷W13, W11÷W12, W20÷W21 – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego o grubości 20 cm i podbudowie pomocniczej z gruntocementu Rm 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowania nawierzchni i konstrukcji jezdni należy wykonać opornikami betonowymi 12x25 wtopionymi na ławie betonowej z oporem betonu B-10.2.5.2 Zatoka autobusowa - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego o grubości 20 cm i podbudowie pomocniczej z gruntocementu Rm 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowania nawierzchni i konstrukcji zatoki autobusowej należy wykonać krawężnikami betonowymi 15x22 najazdowymi na ławie betonowej z oporem z betonu B-10.2.5.3 Miejsca postojowe dla samochodów osobowych - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego o grubości 20 cm i podbudowie pomocniczej z gruntocementu Rm 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowania nawierzchni i konstrukcji jezdni należy wykonać opornikami betonowymi 12x25 wtopionymi na ławie betonowej z oporem betonu B-10 oraz krawężnikami betonowymi 15x30 wystającymi na ławie betonowej z oporem z betonu B-10.2.5.4 Zjazdy - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego o grubości 20 cm i podbudowie pomocniczej z gruntocementu Rm 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowania nawierzchni i konstrukcji jezdni należy wykonać opornikami betonowymi 12x25 wtopionymi na ławie betonowej z oporem betonu B-10 oraz krawężnikami betonowymi 15x22 wystającymi na ławie betonowej z oporem z betonu B-10.2.5.5 Chodniki – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i na warstwie odcinającej z gruntocementu Rm 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowania nawierzchni ciągów pieszych należy wykonać obrzeżami betonowymi 8x30 na podsypce piaskowej.2.6 Uwagi końcowe: - na włączeniach projektowanych nawierzchni z elementów rozbieralnych do istniejących nawierzchni utwardzonych należy istniejące nawierzchnie utwardzone przełożyć do poziomu projektowanych nawierzchni;- ilość i elementy robót zostały określone w przedmiarze robót;- szczegóły techniczne wykonania i odbioru robót zostały określone w specyfikacjach technicznych;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45000000-7, 45213311-6, 45111291-4, 45233320-8, 45233223-8, 45233150-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 0,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:3. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia tymczasowej organizacji ruchu dla zamierzonego przedsięwzięcia. Tymczasowa organizacja ruchu musi być konsultowana i zatwierdzona przez zamawiającego.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w projekcie umowy. Dokumenty te stanowią załączniki do SIWZ.5. We wszystkich miejscach SIWZ lub dokumentacji projektowej, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy i art. 30 ust. 4 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne” (m.in. zastosowanie innych materiałów i urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej.6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace budowlane, bez względu na branże, w zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia.7. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli wypełniania przez wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt 6, określa § 6 wzoru umowy, stanowiącego załącznik do SIWZ.8. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy całych brygad ciesielsko zbrojarskich - Kołobrzeg
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy całych brygad ciesielsko zbrojarskich. Twój zakres obowiązków: wykonywanie szalunków, zarówno tradycyjnych, jak i systemowych. budowanie schodów betonowych, stropów oraz innych elementów zgodnie z rysunkiem technicznym. montaż konstrukcji systemowych na podstawie dokumentacji technicznej. obsługa narzędzi i maszyn niezbędnych do wykonywania prac Nasze wymagania: doświadczenie w pracach związanych z szalunkami, umiejętność czytania rysunków technicznych, znajomość różnych systemów szalunkowych (PERI, DOKA, ULMA), sumienność i zaangażowanie, pracowitość, kultura osobista; umiejętność pracy zespołowej, To oferujemy: atrakcyjną stawkę godzinową (27-35 zł/godz na rękę) uzależnioną od posiadanego doświadczenia umowę o pracę na pełny etat lub umowę zlecenie lub B2B w zależności od preferencji pracownika, możliwość długoletniej współpracy, bezpłatne, w pełni wyposażone mieszkanie (w tym dostęp do Internetu), odzież roboczą i ochronną, narzędzia pracy, premię za polecenie pracownika. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Brojce: Przebudowa i remont dróg gminnych w m. Brojce
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI