„Przebudowa dróg dla pieszych na terenie powiatu ostródzkiego”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa dróg dla pieszych na terenie powiatu ostródzkiego”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstróda
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-02
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-16
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00445029
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg dla pieszych na terenie powiatu ostródzkiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 62A

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: basia_dt@zdp.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg dla pieszych na terenie powiatu ostródzkiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8f85a8d-6bf1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445029

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/832658

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/832658

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
2. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2610.22.2023.BŻ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 12

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 1
1) Opis istniejącego stanu technicznego Część Nr 1 – „Przebudowa drogi dla pieszych w m. Kajkowo”:
Ciąg komunikacyjny zlokalizowany jest po prawej stronie drogi powiatowej Nr 1243N ulica Świetlińska w km 3+316-3+988 i przylega bezpośrednio do nawierzchni bitumicznej w dobrym stanie technicznym.
2) Zakres prac zamówienia:
­ roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;
­ ustawienie krawężników;
­ ustawienie obrzeży;
­ ustawienie opornika betonowego;
­ ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej;
­ ułożenie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej;
­ ustawienie barierek drogowych 11a;
­ humusowanie skarp;
­ ustawienie oznakowania pionowego;
­ zastosowanie oznakowania poziomego;
­ wykonanie zabezpieczeń płytami ażurowymi typu krata;
zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 1.1 do SWZ), dokumentacją przetargową (załącznik nr 4 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
3) Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: 175 dni od dnia podpisania umowy, w tym:
a) Wykonanie roboty budowlanej 170 dni od dnia podpisania umowy,
b) Dostarczenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej 175 dni od dnia podpisania umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 2
1) Opis istniejącego stanu technicznego Część Nr 2 – „Przebudowa drogi dla pieszych w ciągu ulicy Piłsudskiego w Ostródzie”
Droga dla pieszych zlokalizowana jest w ciągu ulicy Piłsudskiego po prawej stronie w km 0+295-0+470 i posiada nawierzchnię z płytek betonowych w złym stanie technicznym.
2) Zakres prac zamówienia:
- roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;
- ustawienie krawężników;
- ustawienie obrzeży;
- ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej;
- humusowanie skarp;
- zastosowanie fakturingu;
zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 1.2 do SWZ), dokumentacją przetargową (załącznik nr 4 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
3) Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: 175 dni od dnia podpisania umowy, w tym:
a) Wykonanie roboty budowlanej 170 dni od dnia podpisania umowy,
b) Dostarczenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej 175 dni od dnia podpisania umowy.
4) Wykonawca, w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapewni kierownika robót - który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przygotowanie do zawodu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 3
1) Opis istniejącego stanu technicznego Część Nr 3 – „Przebudowa drogi dla pieszych w ciągu ulicy Grunwaldzkiej w Ostródzie”
Droga dla pieszych zlokalizowana jest po prawej stronie ulicy Grunwaldzkiej w km 0+655-0+795, która jest drogą jednojezdniową dwukierunkową o nawierzchni bitumicznej. Droga dla pieszych posiada nawierzchnię z płytek betonowych w złym stanie technicznym. Droga dla pieszych zlokalizowana jest bezpośrednio przy jezdni.
2) Zakres prac zamówienia:
- roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;
- ustawienie krawężników;
- ustawienie obrzeży;
- ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej;
- ustawienie poręczy typ Olsztyn;
- zastosowanie fakturingu;
zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 1.3 do SWZ), dokumentacją przetargową (załącznik nr 4 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
3) Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: 175 dni od dnia podpisania umowy, w tym:
a) Wykonanie roboty budowlanej 170 dni od dnia podpisania umowy,
b) Dostarczenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej 175 dni od dnia podpisania umowy.
4) Wykonawca, w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapewni kierownika robót - który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przygotowanie do zawodu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 4
1) Opis istniejącego stanu technicznego Część Nr 4 – „Przebudowa drogi dla pieszych w ciągu ulicy Plebiscytowej w Ostródzie”
Droga dla pieszych zlokalizowana jest w ciągu ulicy Plebiscytowej (droga powiatowa Nr 1230N Warlity Wielkie - Ostróda - Lubajny - Stare Jabłonki - Mańki) po prawej stronie w km 5+265-5+350 i posiada nawierzchnię z płytek betonowych w złym stanie technicznym. Droga dla pieszych oddzielona jest od jezdni pasem zieleni.
2) Zakres prac zamówienia:
- roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;
- ustawienie krawężników;
- ustawienie obrzeży;
- ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej;
- humusowanie skarp;
- zastosowanie fakturingu;
zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 1.4 do SWZ), dokumentacją przetargową (załącznik nr 4 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
3) Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: 175 dni od dnia podpisania umowy, w tym:
a) Wykonanie roboty budowlanej 170 dni od dnia podpisania umowy,
b) Dostarczenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej 175 dni od dnia podpisania umowy.
4) Wykonawca, w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapewni kierownika robót - który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przygotowanie do zawodu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 5
1) Opis istniejącego stanu technicznego Część Nr 5 – „Przebudowa drogi dla pieszych w ciągu ulicy Olsztyńskiej w Ostródzie”
Ulica Olsztyńska zlokalizowana jest w ciągu drogi powiatowej Nr 1230N, która jest drogą jednojezdniową dwukierunkową o nawierzchni bitumicznej. Droga dla pieszych zlokalizowana jest po lewej stronie ulicy w km 5+606-5+976, posiada nawierzchnię z kostki prefabrykowanej w złym stanie technicznym.
2) Zakres prac zamówienia:
- roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;
- ustawienie krawężników;
- ustawienie obrzeży;
- ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej;
- ustawienie poręczy ochronnych;
- ustawienie oznakowania pionowego;
- zastosowanie oznakowania poziomego;
- zastosowanie fakturingu;
zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 1.5 do SWZ), dokumentacją przetargową (załącznik nr 4 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
3) Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: 175 dni od dnia podpisania umowy, w tym:
a) Wykonanie roboty budowlanej 170 dni od dnia podpisania umowy,
b) Dostarczenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej 175 dni od dnia podpisania umowy.
4) Wykonawca, w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapewni kierownika robót - który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przygotowanie do zawodu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 6
1 Opis istniejącego stanu technicznego Część Nr 6: - „Przebudowa drogi dla pieszych w ciągu ulicy Wyszyńskiego w Ostródzie”
Ulica Wyszyńskiego jest drogą jednojezdniową dwukierunkową o szer. 5 m, o nawierzchni bitumicznej, z chodnikami po obu stronach. Droga dla pieszych zlokalizowana jest po prawej stronie ulicy w km 0+260-0+456, posiada nawierzchnię z kostki prefabrykowanej w złym stanie technicznym, oddzielona jest od jezdni pasem zieleni.
2) Zakres prac zamówienia:
- roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;
- ustawienie obrzeży;
- ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej;
zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 1.6 do SWZ), dokumentacją przetargową (załącznik nr 4 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
3) Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: 175 dni od dnia podpisania umowy, w tym:
a) Wykonanie roboty budowlanej 170 dni od dnia podpisania umowy,
b) Dostarczenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej 175 dni od dnia podpisania umowy.
4) Wykonawca, w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapewni kierownika robót - który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przygotowanie do zawodu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 7
1) Opis istniejącego stanu technicznego Część Nr 7 – „Przebudowa drogi dla pieszych w ciągu ulicy Dworcowej w Morągu”
Droga dla pieszych zlokalizowana jest w ciągu ulicy Dworcowej po lewej stronie w km 0+380-0+520 w złym stanie technicznym.
2) Zakres prac zamówienia:
- roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;
- ustawienie krawężników;
- ustawienie obrzeży;
- ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej;
- humusowanie skarp;
zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 1.7 do SWZ), dokumentacją przetargową (załącznik nr 4 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
3) Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: 175 dni od dnia podpisania umowy, w tym:
a) Wykonanie roboty budowlanej 170 dni od dnia podpisania umowy,
b) Dostarczenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej 175 dni od dnia podpisania umowy.
4) Wykonawca, w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapewni kierownika robót - który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przygotowanie do zawodu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 8
1) Opis istniejącego stanu technicznego Część Nr 8: - „Przebudowa drogi dla pieszych w ciągu ulicy Wojska Polskiego w Morągu”.
Ciąg komunikacyjny zlokalizowany jest w ciągu ulicy Wojska Polskiego (droga powiatowa Nr 1211N Sambród - Morąg) po lewej stronie w km 14+550-14+735 w złym stanie technicznym.
2) Zakres prac zamówienia:
- roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;
- ustawienie krawężników;
- ustawienie obrzeży;
- ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej;
- humusowanie skarp;
zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 1.8 do SWZ), dokumentacją przetargową (załącznik nr 4 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
3) Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: 175 dni od dnia podpisania umowy, w tym:
a) Wykonanie roboty budowlanej 170 dni od dnia podpisania umowy,
b) Dostarczenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej 175 dni od dnia podpisania umowy.
4) Wykonawca, w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapewni kierownika robót - który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przygotowanie do zawodu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 9
1) Opis istniejącego stanu technicznego Część Nr 9 – „Przebudowa drogi dla pieszych w m. Zwierzewo”
Istniejący ciąg komunikacyjny zlokalizowany jest po prawej stronie drogi powiatowej Nr 1228N km 3+787- 4+057 (klasa L) i przylega bezpośrednio do nawierzchni bitumicznej w dobrym stanie technicznym.
2) Zakres prac zamówienia:
- roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;
- ustawienie krawężników;
- ustawienie obrzeży;
- ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej;
- ułożenie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej;
- ustawienie poręczy typ Olsztyn;
- ustawienie oznakowania pionowego;
zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 1.9 do SWZ), dokumentacją przetargową (załącznik nr 4 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
3) Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: 175 dni od dnia podpisania umowy, w tym:
a) Wykonanie roboty budowlanej 170 dni od dnia podpisania umowy,
b) Dostarczenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej 175 dni od dnia podpisania umowy.
4) Wykonawca, w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapewni kierownika robót - który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przygotowanie do zawodu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 10
1) Opis istniejącego stanu technicznego Część Nr 10 – „Przebudowa drogi dla pieszych w m. Gierzwałd”
Droga dla pieszych zlokalizowana jest po prawej i lewej stronie drogi powiatowej Nr 1924N w km 4+990-5+275, która jest w dobrym stanie technicznym. Istniejące chodniki są w złym stanie technicznym, oddalone są od nawierzchni jezdni zieleńcem.
2) Zakres prac zamówienia:
- roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;
- ustawienie krawężników;
- ustawienie obrzeży;
- ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej;
- ułożenie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej;
- doświetlenie i doposażenie przejścia dla pieszych, w tym:
• zamontowanie lamp zasilanych solarnie;
• ustawienie oznakowania pionowego;
• zastosowanie oznakowania poziomego, w tym czerwone tło na przejściu;
• ustawienie poręczy ochronnych;
• zamontowanie progów wyspowych;
• zastosowanie fakturingu;
zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 1.10 do SWZ), specyfikacją dokumentacją przetargową (załącznik nr 4 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
3) Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: 175 dni od dnia podpisania umowy, w tym:
a) Wykonanie roboty budowlanej 170 dni od dnia podpisania umowy,
b) Dostarczenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej 175 dni od dnia podpisania umowy.
4) Wykonawca, w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapewni kierownika robót - który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przygotowanie do zawodu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 11
1) Opis istniejącego stanu technicznego Część Nr 11 - Przebudowa drogi dla pieszych w m. Zybułtowo
Istniejący ciąg komunikacyjny zlokalizowany jest po lewej stronie drogi powiatowej Nr 1253N w km 12+935-13+135 i przylega bezpośrednio do nawierzchni bitumicznej w dobrym stanie technicznym.
2) Zakres prac zamówienia:
- roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;
- ustawienie krawężników;
- ustawienie obrzeży;
- ustawienie opornika betonowego;
- ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej;
- ustawienie oznakowania pionowego;
- humusowanie skarp;
zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 1.11 do SWZ), dokumentacją przetargową (załącznik nr 4 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
3) Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: 175 dni od dnia podpisania umowy, w tym:
a) Wykonanie roboty budowlanej 170 dni od dnia podpisania umowy,
b) Dostarczenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej 175 dni od dnia podpisania umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 12
1) Opis istniejącego stanu technicznego Część Nr 12 - Przebudowa drogi dla pieszych w m. Królewo.
Istniejący ciąg komunikacyjny zlokalizowany jest w ciągu drogi powiatowej Nr 1918N w km 4+500-4+926 (po prawej stronie w km 4+500-4+906 i po lewej stronie w km 4+906-4+926) i przylega bezpośrednio do nawierzchni bitumicznej w dobrym stanie technicznym
2) Zakres prac zamówienia:
- roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;
- ustawienie krawężników;
- ustawienie obrzeży;
- ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej;
- ułożenie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej;
- ustawienie oznakowania pionowego;
- zastosowanie oznakowania poziomego;
- zastosowanie fakturingu;
- humusowanie skarp;
zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 1.12 do SWZ), dokumentacją przetargową (załącznik nr 4 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
3) Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: 175 dni od dnia podpisania umowy, w tym:
a) Wykonanie roboty budowlanej 170 dni od dnia podpisania umowy,
b) Dostarczenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej 175 dni od dnia podpisania umowy.
4) Wykonawca, w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapewni kierownika robót - który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przygotowanie do zawodu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej dotyczy części nr 1.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował: kierownikiem robót branży drogowej, który musi posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Informacje dodatkowe:
1. Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. t.j. z 2023, poz. 682 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r.
o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2023 r. poz.334 t.j.).
2. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w § 17 ust. 1 pkt. 2 SWZ (wzór- załącznik nr 2 do SWZ). Następnie na podstawie podmiotowych środków dowodowych określonych w § 17 ust. 2 pkt. 2 lit. a
SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie § 11 ust. 1 pkt 5 SWZ, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie § 11 ust. 2 SWZ, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
- Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w § 17 ust. 2 pkt 1 lit. b SWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
- Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
- Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. a, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Przepis tiret drugi stosuje się.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: dotyczy części nr 1: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, ze wskazaniem osoby odpowiedzialnej za koordynację prowadzonych prac i odpowiedzialną za prawidłowe świadczenie usługi, wraz z informacją na temat jej wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą (wzór wykazu- załącznik nr 5 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz ofertowy, zgodny z treścią załącznika nr 1 do SWZ;
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ), w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp).
a) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 2, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3) jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
4) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru- w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
a) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 4, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania:
a) jeżeli w imieniu: wykonawcy / wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego / podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 4;
b) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ust. 5 uPzp przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia. Pozostałe wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia określono w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/832658

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-02 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia: 175 dni od dnia podpisania umowy, w tym:
a) Wykonanie roboty budowlanej 170 dni od dnia podpisania umowy,
b) Dostarczenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej 175 dni od dnia podpisania umowy.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego
środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE
L134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.; dalej: rozporządzenie 765/2006) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca
2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność
i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.; dalej: rozporządzenie 269/2014)
albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835);
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z
2022 r., poz. 835);
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j.Dz.U. z 2021 r. poz. 217 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835);
4. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 3, następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 3.
5. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 3, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie blochodachówki i zamontowanie okna dachowego- Nidzica
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie blochodachówki i zamontowanie okna dachowego w nowo wybudowanym domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI