Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChełmża
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-02-23
  • ZamawiającyGmina Chełmża
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-06
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00093673
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wodna 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełmża

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: /+48/ 56 675 60 75

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: embo@gminachelmza.pl; info@gminachelmza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminachelmza.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9168a0dc-c4d7-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00093673

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045884/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża-przebudowa dróg, budowa oświetlenia, budowa chodników

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami prowadzona jest pisemnie w języku polskim (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16 PZP) przy użyciu środka komunikacji elektronicznej -jakim jest- platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza/proceedings i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami prowadzona jest pisemnie w języku polskim (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16 PZP) przy użyciu środka komunikacji elektronicznej -jakim jest- platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza/proceedings i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami,
w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl
i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza, awaryjnie np. np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania Platformy zakupowej,
komunikację z wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: embo@gminachelmza.pl , z
zastrzeżeniem, że ofertę (w szczególności Formularz oferty i załączniki do oferty)
wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje pisemnie (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16 PZP) przy użyciu środka
komunikacji elektronicznej -jakim jest- platformazakupowa.pl . Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany
terminu składania i otwarcia ofert - Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której
zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana pisemnie (w rozumieniu art. 20 i
art. 7 pkt. 16 PZP) przy użyciu środka komunikacji elektronicznej - jakim jest - platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl , tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl obywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Pozostałe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w rozdziale
16 SWZ.
Ponadto oferta powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1 oraz Dz. Urz.
UE L 127 z 23 maja 2018 r., str. 2), zwanego jako ,,RODO" udostępniam klauzulę informacyjną. Administratorem danych osobowych
jest Wójt Gminy Chełmża. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: - listownie na adres siedziby: ul. Wodna 2, 87-140
Chełmża, - e-mail: info@gminachelmza.pl - telefonicznie 56 675 60 76 lub 56 675 60 77. Do kontaktów w sprawie ochrony danych
osobowych został także powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktować wysyłając e-mail na adres
iod@gminachelmza.pl .
1. Twoje dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit b) i c), art. 9 ust. 2 lit. g) i art. 10 RODO, w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych, w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. udzielenia zamówienia publicznego, jak również
w celu zawarcia umowy między zamawiającym a wykonawcą, której przedmiotem jest usługa, dostawa lub robota budowlana oraz
jej realizacji (też umowa o podwykonawstwo), a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego
archiwizacji;
2) art. 6 ust. 1 lit a) RODO na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie
wynika wprost z przepisów prawa, a przekażesz administratorowi z własnej inicjatywy więcej danych niż jest to konieczne dla
załatwienia Twojej sprawy (tzw. działanie wyraźnie potwierdzające).
2. Twoje dane osobowe możemy ujawniać, przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie
obowiązujących przepisów prawa są nimi m.in. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja zamówienia
publicznego w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Prawo zamówień publicznych, właściciele platformy zakupowej, na której
prowadzone będzie postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, podmioty świadczące usługi bankowe, telekomunikacyjne
oraz inne podmioty, gdy wystąpią z takim żądaniem oczywiście w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pracownikom oraz
współpracownikom administratora.
Dalsze informacje dotyczące obowiązku informacyjnego zawarte są w rozdziale 30 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OSO.271.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Części I pod nazwą Przebudowa dróg na terenie Gminy Chełmża, stanowiąca część przedsięwzięcia - określonego w Promesie Wstępnej, jako „Inwestycja” - o nazwie: „Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża” i oznaczonego, jako część I.
2. Zadanie objęte zostanie dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Dofinansowanie zostanie zrealizowane na podstawie Promesy Wstępnej, którą Zamawiającemu udzielił Bank Gospodarstwa Krajowego przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne. Kwota dofinansowania - wskazana w Promesie Wstępnej - wynosi nie więcej niż 7.552.500,00 PLN (słownie: siedem milionów pięćset pięćdziesiąt dwa tysiące pięćset złotych i zero groszy) i dotyczy całego przedsięwzięcia p/n „Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża”.
3. Zakres robót obejmuje przebudowę dróg na terenie Gminy Chełmża:
1) Droga 1 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 100557 C
w miejscowości Grzywna” na odcinku o długości 529 mb;
2) Droga 2 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 100558 C
w miejscowości Grzywna” na odcinku o długości 500 mb;
3) Droga 3 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 100561 C
w miejscowości Kuczwały” na odcinku o długości 412 mb;
4) Droga 4 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 100584 C
w miejscowości Kuczwały” na odcinku o długości 219 mb;
5) Droga 5 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 100579 C
w miejscowości Kuczwały” na odcinku o długości 375 mb;
6) Droga 6 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 100546 C
w miejscowości Kiełbasin” na odcinku o długości 155 mb;
7) Droga 7 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 100564 C
w miejscowości Kiełbasin” na odcinku o długości 660 mb;
8) Droga 8 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr 20/4 w miejscowości Parowa Falęcka” na odcinku o długości 294 mb;
9) Droga 9 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr 24/139 w miejscowości Zalesie” na odcinku o długości 557 mb;
10) Droga 10 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 100509 C
w miejscowości Liznowo” na odcinku o długości 484 mb;
11) Droga 11 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr 102/1 w miejscowości Bielczyny” na odcinku o długości 295 mb;
12) Droga 12 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 100544 C Sławkowo - Mirakowo” na odcinku o długości 645 mb;
13) Droga 13 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 100551 C
w miejscowości Kończewice” na odcinku o długości 385 mb;
14) Droga 14 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 100549 C w miejscowości Kończewice - Ogrodniki” na odcinku o długości 508 mb;
15) Droga 15 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 100593 C
w miejscowości Nawra” na odcinku o długości 60 mb;
16) Droga 16 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr 3/8 w miejscowości Dźwierzno” na odcinku o długości 126 mb;
17) Droga 17 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr 103/1 w miejscowości Nowa Chełmża” na odcinku o długości 175 mb;
18) Droga 18 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Skąpe ul. Bukowa, Gmina Chełmża” na odcinku o długości 290 mb;
19) Droga 19 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Strużal, ul. Wietrzna” na odcinku o długości 331 mb,
i opisany został w załącznik Nr 1 do umowy - Część I zamówienia pn.: Przebudowa dróg na terenie Gminy Chełmża w ramach zadania pn.:Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia zwaną również „SWZ”, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz z:
1) dokumentacją projektową dla każdej drogi opisaną w załączniku Nr 1, uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do przebudowywanych dróg przez osoby niepełnosprawne;
2) zaświadczeniem Starosty Toruńskiego dla każdej drogi wymienionym w załączniku Nr 1;
3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla każdej drogi wymienioną w załączniku Nr 1.
5. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia i zakresu określonego w ust. 3 obejmuje dla każdej drogi:
1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót objętych umową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami, umożliwiający dojazd do domów i pól oraz poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego- jeżeli zostaną naliczone;
2) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu każdej przebudowanej drogi;
3) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą każdej przebudowanej drogi wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną z pomiarów (mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmującą cały zakres robót), złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu i przekazanie potwierdzonych kopii Zamawiającemu przy odbiorze;
4) naprawienie urządzeń melioracyjnych oraz niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych zniszczonych w trakcie prowadzonych robót;
5) uporządkowanie pozostałej części terenu w granicach własności działek stanowiących drogę;
6) sporządzenie i skompletowanie dokumentacji powykonawczej, w dwóch egzemplarzach dla każdej przebudowywanej drogi oraz na wcześniej zgłoszone żądanie Zamawiającego kosztorysu powykonawczego;
7) inne prace związane z procesem budowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena (C) – waga kryterium 60%;
2) okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.

Obowiązują takie same kryteria dla każdej części – dotyczy każdego kryterium.
Ocena ofert (częsciowych) będzie dokonywana oddzielnie dla każdej części.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

Ad 1. Cena

Cena oferty (Cn) – oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100, pomnożone przez współczynnik 0,60; oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej, wg wzoru

Cn = C of. n. /C of. b. x 100 x 0,60
gdzie:
Cn - liczba punktów za kryterium cena;
C of.n. - cena oferty najkorzystniejszej;
C of.b. - cena oferty badanej.

Ad 2. Okres gwarancji

Uwaga!
1) Zaoferowany okres gwaracji jest tożsamy z zaoferowanym okresem rękojmi. Okres rękojmii zostaje więc rozserzony analogicznie do zaoferowanego okresu gwarancjii;
2) Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia;
3) Maksymalny okres gwarancji dla oceny oferty wynosi 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia;
4) Jeżeli którykolwiek wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż maksymalny podany przez zamawiającego, otrzyma liczbę punktów taką, jak przewidziano dla maksymalnego okresu gwarancji;
5) Jeżeli którykolwiek z Wykonawców w ofercie wskaże okres krótszy niż minimalny okres gwarancji (36 miesięcy), oferta taka będzie podlegała odrzuceniu.
6) Brak w ofercie wpisu dotyczący długości okresu gwarancji, będzie traktowany przez Zamawiającego jako minimalny 36 miesięczny okres gwarancji.

Okres gwarancji (G) – oferta z najdłuższym terminem gwarancji otrzyma maksymalną ilość punktów = 100, pomnożone przez współczynnik 0,40; oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty z najdłuższym okresem gwarancji, wg wzoru:

G = G of. b. /G. of. z najdłuższym zaoferowanym okresem gwarancji x 100 x 0,40
gdzie:
G - liczba punktów za kryterium okres gwarancji;
G of.b. - okres gwarancji oferty badanej;
G of.n. - okres gwarancji oferty z najdłuższym zaoferowanym okresem gwarancji.

Oferta (częściowa) najkorzystniejsza, to oferta (częściowa) która otrzyma najwyższą liczbę punków stanowiącą sumę punktów przyznanych w ramach każdego z kryteriów
i w ramach danej części.

O = Cn + G
O - ocena oferty w punktach (suma);
Cn - liczba punktów za kryterium cena;
G - liczba punktów za kryterium okres gwarancji.

3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w ramach każdej części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Części II pod nazwą Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Chełmża, stanowiąca część przedsięwzięcia - określonego w Promesie Wstępnej, jako „Inwestycja” - o nazwie: „Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża” i oznaczonego, jako część II.
2. Zadanie objęte zostanie dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Dofinansowanie zostanie zrealizowane na podstawie Promesy Wstępnej, którą Zamawiającemu udzielił Bank Gospodarstwa Krajowego przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne. Kwota dofinansowania - wskazana w Promesie Wstępnej - wynosi nie więcej niż 7.552.500,00 PLN (słownie: siedem milionów pięćset pięćdziesiąt dwa tysiące pięćset złotych i zero groszy) i dotyczy całego przedsięwzięcia p/n „Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża”.
3. Zakres robót obejmuje budowę oświetlenia drogowego na terenie Gminy Chełmża:
1) Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie oświetlenia drogowego, dz. 272/3 obręb Grzywna;
2) Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie oświetlenia drogowego, dz. nr 230/51, 230/20, 232, 230/13 w obręb Grzywna;
3) Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 551 polegająca na budowie oświetlenia drogowego przy drodze rowerowej zlokalizowanej w pasie drogi wojewódzkiej, obręb 0018 Nowa Chełmża dz. 88/3, 89/1, 87, 90/1, obręb 09 Chełmża dz. 359;
4) Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 551 polegająca na budowie oświetlenia drogowego przy drodze rowerowej zlokalizowanej w pasie drogi wojewódzkiej, dz. 101/15, 103/1 obręb 0017 Nawra i dz. 49/4 obręb 0003 Bogusławki;
5) Przebudowa drogi powiatowej 1638 C polegająca na budowie oświetlenia drogowego dz. 49 obręb Grzegorz;
6) Przebudowa drogi powiatowej polegająca na budowie oświetlenia drogowego, dz. 61/2 obręb 0005 Browina;
7) Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie oświetlenia drogowego, dz. 54, 62/5, 65/1, 66/6 obręb 0011 Grzywna;
8) Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 499 i drogi powiatowej nr 2026 C polegająca na budowie oświetlenia drogowego, dz. nr 113, 12/13, 112/2 i 132/47 obręb Sławkowo;
9) Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie oświetlenia drogowego, dz. nr 24/81 i 24/99 – obręb Zalesie;
10) Przebudowa drogi polegająca na budowie oświetlenia drogowego ścieżki pieszo rowerowej wzdłuż DW 551, dz. nr 3/29, 11/1, 14/16, 55/1 – obręb Dźwierzno;
11) Przebudowa drogi polegająca na budowie oświetlenia drogowego przy drodze wewnętrznej, gminnej na dz. nr 104 obręb Grzegorz;
12) Przebudowa drogi polegająca na budowie oświetlenia drogowego przy drodze wewnętrznej, dz. nr 61 w Nawrze;
13) Przebudowa drogi polegająca na budowie oświetlenia drogowego przy drodze wewnętrznej w Bielczynach, dz. nr 102/1, 117, 114 – obręb Bielczyny:
14) Przebudowa drogi polegająca na budowie oświetlenia drogowego przy drodze wewnętrznej, dz. nr 131 obręb Głuchowo;
15) Przebudowa drogi polegająca na budowie oświetlenia drogowego, dz. nr 223/3 – obręb Kończewice;
16) Przebudowa drogi polegająca na budowie oświetlenia drogowego wzdłuż drogi powiatowej DP2019 C Kończewice - Warszewice, dz. nr 67/1, 66/3, 57/2, 56/9, 56/7, 56/5 obręb Kończewice;
17) Przebudowa drogi polegająca na budowie oświetlenia drogowego przy drodze gminnej nr 100582 C, na dz. nr 195 i 200/3 obręb Kończewice.
i opisany został w załącznik Nr 1 do umowy - Część II zamówienia pn.: Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Chełmża w ramach zadania pn.: Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia zwaną również „SWZ”, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz z:
1) dokumentacją projektową dla każdego budowanego oświetlenia opisaną w załączniku Nr 1,;
2) zaświadczeniem Starosty Toruńskiego i Wojewody Kujawsko-Pomorskiego dla każdego budowanego oświetlenia wymienionym w załączniku Nr 1;
3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla każdej budowanego oświetlenia wymienioną w Załączniku Nr 1.
5. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia i zakresu określonego w ust. 3 obejmuje dla każdej budowanego oświetlenia:
1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz dojazdów do domów i pól w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót objętych umową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz poniesienie kosztów związanych zajęciem pasa drogowego – jeżeli zostaną naliczone;
2) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu każdego budowanego oświetlenia;
3) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno- kartograficzną z pomiarów ( mapa zasadnicza 1:500 lub 1:500 obejmującą cały zakres robót), złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno- Kartograficznej w Toruniu i przekazanie potwierdzonej kopii Zamawiającemu przy odbiorze;
4) naprawienie urządzeń melioracyjnych oraz niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych zniszczonych w trakcie prowadzonych robót;
5) uporządkowanie pozostałej części terenu w granicach własności działek stanowiących drogę;
6) wykonanie pomiarów i badań instalacji elektrycznej;
7) sporządzenie i skompletowanie dokumentacji powykonawczej, w dwóch egzemplarzach dla każdego budowanego oświetlenia oraz na wcześniej zgłoszone żądanie Zamawiającego kosztorysu powykonawczego;
8) inne prace związane z procesem budowy.
6. UWAGA : W przypadku braku możliwości podłączenia wybudowanego oświetlenia do sieci elektroenergetycznej będącej własnością Energa-Operator S.A. z uwagi na brak przyłącza, zamawiający dopuszcza uruchomienie oświetlenia za pomocą zewnętrznego źródła prądu ( np. agregatu prądotwórczego) i wykonanie na tej podstawie pomiarów kontrolnych. Jednocześnie zobowiązuje się Wykonawcę do dokonania podłączenia do sieci elektroenergetycznej po wybudowaniu przyłącza przez Energa-Operator S.A. w terminie 7 dni od powiadomienia przez Zamawiającego oraz dokonanie pomiarów, o których mowa w ust. 5 pkt 6 w ramach udzielonej gwarancji. Powyższe nie ma wpływu na dokonanie odbioru końcowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena (C) – waga kryterium 60%;
2) okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.

Obowiązują takie same kryteria dla każdej części – dotyczy każdego kryterium.
Ocena ofert (częsciowych) będzie dokonywana oddzielnie dla każdej części.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

Ad 1. Cena

Cena oferty (Cn) – oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100, pomnożone przez współczynnik 0,60; oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej, wg wzoru

Cn = C of. n. /C of. b. x 100 x 0,60
gdzie:
Cn - liczba punktów za kryterium cena;
C of.n. - cena oferty najkorzystniejszej;
C of.b. - cena oferty badanej.

Ad 2. Okres gwarancji

Uwaga!
1) Zaoferowany okres gwaracji jest tożsamy z zaoferowanym okresem rękojmi. Okres rękojmii zostaje więc rozserzony analogicznie do zaoferowanego okresu gwarancjii;
2) Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia;
3) Maksymalny okres gwarancji dla oceny oferty wynosi 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia;
4) Jeżeli którykolwiek wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż maksymalny podany przez zamawiającego, otrzyma liczbę punktów taką, jak przewidziano dla maksymalnego okresu gwarancji;
5) Jeżeli którykolwiek z Wykonawców w ofercie wskaże okres krótszy niż minimalny okres gwarancji (36 miesięcy), oferta taka będzie podlegała odrzuceniu.
6) Brak w ofercie wpisu dotyczący długości okresu gwarancji, będzie traktowany przez Zamawiającego jako minimalny 36 miesięczny okres gwarancji.

Okres gwarancji (G) – oferta z najdłuższym terminem gwarancji otrzyma maksymalną ilość punktów = 100, pomnożone przez współczynnik 0,40; oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty z najdłuższym okresem gwarancji, wg wzoru:

G = G of. b. /G. of. z najdłuższym zaoferowanym okresem gwarancji x 100 x 0,40
gdzie:
G - liczba punktów za kryterium okres gwarancji;
G of.b. - okres gwarancji oferty badanej;
G of.n. - okres gwarancji oferty z najdłuższym zaoferowanym okresem gwarancji.

Oferta (częściowa) najkorzystniejsza, to oferta (częściowa) która otrzyma najwyższą liczbę punków stanowiącą sumę punktów przyznanych w ramach każdego z kryteriów
i w ramach danej części.

O = Cn + G
O - ocena oferty w punktach (suma);
Cn - liczba punktów za kryterium cena;
G - liczba punktów za kryterium okres gwarancji.

3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w ramach każdej części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Części III pod nazwą Budowa chodników na terenie Gminy Chełmża, stanowiąca część przedsięwzięcia - określonego w Promesie Wstępnej, jako „Inwestycja” - o nazwie: „Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża” i oznaczonego, jako część III.
2. Zadanie objęte zostanie dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Dofinansowanie zostanie zrealizowane na podstawie Promesy Wstępnej , którą Zamawiającemu udzielił Bank Gospodarstwa Krajowego przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne. Kwota dofinansowania - wskazana w Promesie Wstępnej - wynosi nie więcej niż 7.552.500,00 PLN (słownie: siedem milionów pięćset pięćdziesiąt dwa tysiące pięćset złotych i zero groszy) i dotyczy całego przedsięwzięcia p/n „Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża”.
3. Zakres robót obejmuje budowę chodników na terenie Gminy Chełmża:
1) Chodnik 1 w ramach Części III zamówienia - Budowa chodnika przy drodze wewnętrznej w miejscowości Głuchowo na odcinku o długości 140 mb;
2) Chodnik 2 w ramach Części III zamówienia - Budowa chodnika przy Jeziorze Głuchowskim na działce nr 125 w obrębie ewidencyjnym Głuchowo - etap II w km od 0+000 do 0+720 na odcinku o długości 720 mb;
3) Chodnik 3 w ramach Części III zamówienia - Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 100531 C w m. Nowa Chełmża na odcinku o długości 558 mb
i opisany został w załącznik Nr 1 do umowy - Część III zamówienia pn.: Budowa chodników na terenie Gminy Chełmża w ramach zadania pn.: Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia zwaną również „SWZ”, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz z:
1) dokumentacją projektową dla każdego chodnika opisaną w załączniku Nr 1, uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektów przez osoby niepełnosprawne;
2) zaświadczeniem i pozwoleniem Starosty Toruńskiego dla każdego chodnika wymienionymi w załączniku Nr 1;
3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla każdego chodnika wymienioną w załączniku Nr 1.
5. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia i zakresu określonego w ust. 3 obejmuje dla każdego chodnika:
1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót objętych umową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami umożliwiający dojazd do domów i pól oraz poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego- jeżeli zostaną naliczone;
2) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu każdego budowanego chodnika;
3) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą każdego chodnika wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną z pomiarów (mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmującą cały zakres robót), złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu i przekazanie potwierdzonej kopii Zamawiającemu przy odbiorze;
4) naprawienie urządzeń melioracyjnych oraz niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych zniszczonych w trakcie prowadzonych robót;
5) uporządkowanie pozostałej części terenu w granicach własności działek stanowiących drogę/chodnik;
6) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach dla każdego chodnika oraz na wcześniej zgłoszone żądanie Zamawiającego kosztorysu powykonawczego;
7) inne prace związane z procesem budowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34953300-5 - Chodniki

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena (C) – waga kryterium 60%;
2) okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.

Obowiązują takie same kryteria dla każdej części – dotyczy każdego kryterium.
Ocena ofert (częsciowych) będzie dokonywana oddzielnie dla każdej części.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

Ad 1. Cena

Cena oferty (Cn) – oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100, pomnożone przez współczynnik 0,60; oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej, wg wzoru

Cn = C of. n. /C of. b. x 100 x 0,60
gdzie:
Cn - liczba punktów za kryterium cena;
C of.n. - cena oferty najkorzystniejszej;
C of.b. - cena oferty badanej.

Ad 2. Okres gwarancji

Uwaga!
1) Zaoferowany okres gwaracji jest tożsamy z zaoferowanym okresem rękojmi. Okres rękojmii zostaje więc rozserzony analogicznie do zaoferowanego okresu gwarancjii;
2) Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia;
3) Maksymalny okres gwarancji dla oceny oferty wynosi 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia;
4) Jeżeli którykolwiek wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż maksymalny podany przez zamawiającego, otrzyma liczbę punktów taką, jak przewidziano dla maksymalnego okresu gwarancji;
5) Jeżeli którykolwiek z Wykonawców w ofercie wskaże okres krótszy niż minimalny okres gwarancji (36 miesięcy), oferta taka będzie podlegała odrzuceniu.
6) Brak w ofercie wpisu dotyczący długości okresu gwarancji, będzie traktowany przez Zamawiającego jako minimalny 36 miesięczny okres gwarancji.

Okres gwarancji (G) – oferta z najdłuższym terminem gwarancji otrzyma maksymalną ilość punktów = 100, pomnożone przez współczynnik 0,40; oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty z najdłuższym okresem gwarancji, wg wzoru:

G = G of. b. /G. of. z najdłuższym zaoferowanym okresem gwarancji x 100 x 0,40
gdzie:
G - liczba punktów za kryterium okres gwarancji;
G of.b. - okres gwarancji oferty badanej;
G of.n. - okres gwarancji oferty z najdłuższym zaoferowanym okresem gwarancji.

Oferta (częściowa) najkorzystniejsza, to oferta (częściowa) która otrzyma najwyższą liczbę punków stanowiącą sumę punktów przyznanych w ramach każdego z kryteriów
i w ramach danej części.

O = Cn + G
O - ocena oferty w punktach (suma);
Cn - liczba punktów za kryterium cena;
G - liczba punktów za kryterium okres gwarancji.

3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w ramach każdej części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w niniejszej SWZ oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:

dla Części I – wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlanej lub robót budowlanych polegającej / polegających lub między innymi polegających na budowie, i/lub rozbudowie, i/lub przebudowie, i/lub remoncie: chodnika, i/lub drogi rowerowej, i/lub ścieżki rowerowej, i/lub ciągu pieszo-rowerowego, i/lub ścieżki pieszo-rowerowej, i/lub ciągu pieszego, i/lub ulicy, i/lub drogi, i/lub placu/parkingu o nawierzchni utwardzonej, o wartości lub łącznej wartości tych robót nie mniejszej niż 450 000,00 zł brutto.

Uwaga: W przypadku składania oferty na część I i III, Zamawiający uzna warunek za spełniony, także w przypadku gdy wykonawca wykaże te same roboty w części I jak i w części III .

dla Części II – wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlanej lub robót budowlanych polegającej / polegających lub między innymi polegających na budowie, i/lub rozbudowie, i/lub przebudowie, i/lub remoncie: oświetlenia zewnętrznego i/lub oświetlenia drogowego i/lub oświetlenia ulicznego, o wartości lub łącznej wartości tych robót nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto.

dla Części III – wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlanej lub robót budowlanych polegającej / polegających lub między innymi polegających na budowie, i/lub rozbudowie, i/lub przebudowie, i/lub remoncie: chodnika, i/lub drogi rowerowej, i/lub ścieżki rowerowej, i/lub ciągu pieszo-rowerowego, i/lub ścieżki pieszo-rowerowej, i/lub ciągu pieszego, i/lub ulicy, i/lub drogi, i/lub placu/parkingu o nawierzchni utwardzonej, o wartości lub łącznej wartości tych robót nie mniejszej niż 450 000,00 zł brutto.

Uwaga: W przypadku składania oferty na część I i III, Zamawiający uzna warunek za spełniony, także w przypadku gdy wykonawca wykaże te same roboty w części I jak i w części III .
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia musi wykazać jeden z wykonawców składających ofertę wspólną (np. jeden z członków konsorcjum).
4. Jeżeli Wykonawca wykonał zamówienie w walutach obcych, Zamawiający przeliczy ich wartość przyjmując średni kurs PLN od tej waluty podanej przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
5. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (wzór oświadczenia stanowi załącznik 3 do SWZ);
2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (wzór oświadczenia stanowi załączniki nr 5 do SWZ), potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie Zamawiającego.
1) Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1.1) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu robót stanowi załącznik 7 do SWZ);
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót dotyczy tych robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
1.2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, wykonawca złoży zamiast podmiotowych środków dowodowych, oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego - podmiotu udostępniającego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
Uwaga: Spółka cywilna jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1
PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunku wiedzy i
doświadczenia musi wykazać jeden z wykonawców składających ofertę wspólną (np. jeden z członków konsorcjum).
4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do których realizacji te zdolności są
wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust 4 PZP, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni
wykonawcy składający ofertę wspólnie (wzór oświadczenia stanowi załącznik 6 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki w wysokości 5 % wynagrodzenia brutto (danej umowy). Płatność nastąpi
zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład oraz regulaminem Programu, a
szczegółowe informacje zawarte są we wzorach umowy stanowiących odpowiednio i w zależności od danej części – zadania
załączniki o nr 2a ,2b,2c do SWZ.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w załączonym do SWZ wzorze
umowy odrębnym dla każdej części – z tego względu, że Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim
umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach, jak zawarte w załączonym do SWZ wzorze umowy stanowiącym odpowiednio i w zależności od danej części załączniki: 2a ÷ 2c do SWZ. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w trakcie jej trwania niezależnie od wartości tej zmiany, w przypadku
wystąpienia, co najmniej jednej z wymienionych okoliczności oraz określa warunki zmian zgodnie z zapisami zawartymi we
wzorach umowy odrębnych dla danej części - załączniki: nr 2a - 2c do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza/proceedings w myśl PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-23 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto w
każdej z części (dla każdego z dwóch zadań osobno).
Na podstawie art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego), z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 w/w ustawy. Powyższe wykluczenie
następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1
ustawy, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia
publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Inne wymagane dokumenty:
1. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego wykonawcy
zasoby na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
2. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,
potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 – jeżeli
dotyczy.
4. Pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. Wykonawca, który
składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa, obejmujący swoim
zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. W przypadku wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument
pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia należy załączyć do oferty.
Zamówienie objęte zostanie dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji
Strategicznych.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie piwnicy - Tuchola
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie piwnicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI