Przebudowa dojazdu pożarowego nr 16 i odcinka dojazdu pożarowego nr 17 w leśnictwie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dojazdu pożarowego nr 16 i odcinka dojazdu pożarowego nr 17 w leśnictwie Lucień
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGostynin
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-03-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNadleśnictwo Gostynin
  • Data publikacji ogłoszenia2018-02-21
  • Numer ogłoszenia521078-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 521078-N-2018 z dnia 2018-02-21 r.

Nadleśnictwo Gostynin: Przebudowa dojazdu pożarowego nr 16 i odcinka dojazdu pożarowego nr 17 w leśnictwie Lucień
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Gostynin, krajowy numer identyfikacyjny 61002194900000, ul. ul. Bierzewicka  55 , 09500   Gostynin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 353 056, e-mail gostynin@lodz.lasy.gov.pl, faks 24 235 30 57.
Adres strony internetowej (URL): http://www.gostynin.lodz.lasy.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Jednostka Administracyjna PGL Lasy Państwowe
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_gostynin/zamowienia_publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_gostynin/zamowienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w kopercie opisanej następująco: Oferta " Przebudowa dojazdu pożarowego nr 16 i odcinka dojazdu pożarowego nr 17 w leśnictwie Lucień ".
Adres:
Nadleśnictwo Gostynin, ul. Bierzewicka 55, 09-500 Gostynin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dojazdu pożarowego nr 16 i odcinka dojazdu pożarowego nr 17 w leśnictwie Lucień
Numer referencyjny: SA.270.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa dojazdu pożarowego nr 16 i odcinka dojazdu pożarowego nr 17 w leśnictwie Lucień o łącznej długości 4 530 m. Dojazd pożarowy nr 16 zlokalizowany jest w oddziałach leśnych nr 24, 25, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 33, 32, 31, 30, 29, 28, 27, 26, 25, 24 – (długość dojazdu wynosi: 4210m). Odcinek dojazdu pożarowego nr 17 znajduje się w oddziałach leśnych nr 24, 42, 43 – (długość dojazdu wynosi: 320m). Szczegółowe opisy i informacje znajdują się w projekcie budowlanym oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.1 Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwa etapy odbioru robót: I – ETAP – Usunięcie pniaków na całej długości przebudowywanych dróg ( od PT do 4+530- KT). Wykonanie odcinka dojazdu pożarowego nr 16 o długości 2330 m od KT (czyli 4+530) wraz z placem manewrowym do długości 2+200 km. Poprzez roboty przygotowawcze, roboty ziemne, wykonanie obiektów odwadniających, wykonanie podbudowy, robót nawierzchniowych, oraz ustawienie słupków krawędziowych U-2. Pierwszy etap odbioru robot będzie stanowić podstawę do ułamkowego częściowego rozliczenia wynagrodzenia – do wysokości 30 % wartości zamówienia brutto (§ 7 ust. 1 umowy). Nadwyżka wartości wykonanych robót z tego etapu, pozostaje do rozliczenia do zakończenia całego zadania. II- ETAP- Wykonanie odcinka dojazdu pożarowego nr 17 i pozostałej części dojazdu nr 16 (od PT do 2+200 km). Poprzez roboty przygotowawcze, roboty ziemne, wykonanie obiektów odwadniających, wykonanie podbudowy, roboty nawierzchniowe oraz ustawienie słupków krawędziowych U-2. I. OPIS TRASY I STANU ISTNIEJĄCEGO Dojazd pożarowy nr 16 i 17/fragment/ w leśnictwie Lucień będący przedmiotem projektu zwany również w dalszych opisach „drogą”, „drogą leśną” „drogą pożarową” rozpoczyna się na istniejącym zjeździe z drogi publicznej Gostynin - Duninów. Początek trasy zlokalizowany jest na linii rozgraniczającej pas drogowy drogi publicznej z gruntami leśnymi. Droga kończy się przy placu manewrowym przy punkcie czerpanie wody w oddziale 33. Odcinek doj. poż. 17 długości - 0,320km /tj od PT do km 0+320/. Dojazd poż. nr 16 długości -4,210km /tj od km 0,320 do KT/. Droga biegnie po równym i pofalowanym terenie . Spadki podłużne są niewielkie, za wyjątkiem wzniesień – pagórków w km 0+710 /spadek podłużny terenu do 8,3%/, w km 0+770 /spadek podłużny do 11,7%/ i w km 1+760 /gdzie spadek podłużny wynosi do 6,5%/. Na odcinkach pofalowanych jest sporo bezodpływowych zagłębień terenu. Na całej długości droga w złym stanie technicznym - wyboje i błotniste koleiny. W najgorszym stanie są odcinki w bezodpływowych obniżeniach terenu. Ponadto droga obecnie jest przeważnie zaniżona w stosunku do przyległego terenu. Zbierająca się w zagłębieniach woda utrudnia przejazd tą drogą. Bardzo utrudniony przejazd tą drogą jest również w okresach rozmarzania gruntu w okresach jesienno - zimowych i wiosennych. Rowy przydrożne i zbiorniki odparowujące prawie całkowicie zamulone i zarośnięte. W podłożu występują przeważnie grunty wysadzinowe i wątpliwe, pylasto piaszczyste. Składają się najczęściej z drobnego piasku i części pylastych. Grunty te czasem przemieszane z humusem i próchnicą tworzą zwarte warstwy w suchych warunkach, a przy opadach zmieniają się w grząskie podłoże. Istniejące zjazdy na drogi boczne i szlaki zrywkowe nie mają odpowiednich wyokrągleń co jest powodem trudności z wjazdem samochodów oraz ciągników zrywkowych na drogi i szlaki zrywkowe. II. OPIS PROJEKTOWANYCH ROZWIĄZAŃ 1. Niweleta drogi, oraz droga w planie. Niweleta drogi zostanie poprowadzona najczęściej po obecnym terenie, wyniesiona o grubość planowanych nasypów i grubość planowanej nawierzchni. Na odcinkach od km 0+687 do 0+800 oraz od km 1+730 do km 1+845 roboty ziemne należy wykonać zgodnie z załączonymi profilami podłużnymi i poprzecznymi. Oś drogi składa się z prostych odcinków a załamanie trasy będą wyokrąglone łukami o promieniu R= 20m. Parametry tych wyokrągleń podano na sytuacji szczegółowej. 2. Podstawowe założenia parametrów drogi, przekroju normalnego i konstrukcyjnego W oparciu o „Poradnik Techniczny – Drogi Leśne” oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska – w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów. dla projektowanej drogi przyjęto następujące parametry techniczne : • szerokość korony drogi - 4,50 m • szerokość jezdni - 3,50 m • szerokość pasa drogowego 8m /w wykopach i na nasypach – wg przekrojów poprzecznych/ • spadek poprzeczny jezdni dwustronny - 3 - 4 % • spadek poprzeczny na poboczach 10% • długość mijanki - 23 m. + skosy - 17,5m • szerokość mijanki 3,0 m • promienie wyokrąglające zjazdów i skrzyżowań z drogami bocznymi i liniami oddziałowymi R= 11 m, promienie na zjazdach na szlaki zrywkowe R= 6m. Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano wg „Poradnika technicznego – drogi leśne”, dla głównych dróg wywozowych tj dla ciężkich pojazdów wywozowych o łącznej masie ok. 43 ton, nośność10ton i nacisk 5ton/oś. • nawierzchnia na długości drogi głównej zjazdów i mijanek tłuczniowa 2-warstwowa grubości łącznej 27cm tj 18cm + 9cm. Roboty zostały skosztorysowane oddzielnie dla odcinka doj. poż. 17 długości - 0,320km /tj od PT do km 0+320/ oraz dla dojazdu poż. nr 16 długości -4,210km /tj od km 0,320 do KT/. 3. Roboty przygotowawcze i ziemne. Na trasie projektowanej przebudowy drogi należy wykarczować pnie znajdujące się na obecnym pasie drogowym i zjazdach na boczne drogi, linie oddziałowe i szlaki zrywkowe, z uwzględnieniem planowanych promieni wyokrągleń. Wykarczowane pnie należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km. Ponadto trzeba wykarczować z pasa drogowego zakrzaczenia i poszycie, które znajdują się na fragmentach obecnego pasa drogowego, który ma szerokość ok. 8m. Następnie przewiduje się zdjęcie warstwy humusu i darniny. Zdjęty równiarką, spycharką, lub koparką humus należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km. Przewidziano również wyrównanie wywiezionego humusu w miejscu rozładunku. Planuje się zdjęcie humusu grubości do15 cm ale jego grubość i szerokość jest różna na poszczególnych odcinkach drogi i na szerokości pasa drogowego. Po zdjęciu humusu należy wykonać roboty ziemne podłużne na dwu odcinkach drogi zgodnie z podanymi rzędnymi niwelety robót ziemnych / na odcinkach od km 0+687 do 0+800 oraz od km 1+730 do km 1+845/. Ponadto przewidziano niewielkie roboty ziemne podłużne i poprzeczne na pozostałej części drogi w celu wyrównania nierówności i likwidacji niewielkich pagórków przechylonych fragmentów drogi z formowaniem, wyprofilowaniem i zagęszczeniem. Należy przemieszczać grunty z wywyższonych fragmentów w miejsca zaniżone. Roboty te określono w przedmiarze szacunkowo. Następnie należy odtworzyć rowy przydrożne. Wykonanie tych rowów będzie polegało na wykonaniu – odtworzeniu płytkich rowów trójkątnych. Głębokość rowów ok 20-25cm nachylenie skarp 1:3. Na odcinkach gdzie pas drogowy zwęża się nachylenie skarp należy odpowiednio zwiększyć. Odtwarzane odwodnienie rowami przydrożnymi winno być wykonane w zasadzie zgodnie ze spadkiem terenu do zbiorników odparowujących. Grunt z wykopanych rowów i zbiorników na odkład . Złożony na odkładzie w przyległym lesie grunt należy rozplantować warstwą do 20-30cm grubości Z uwagi na to że droga prawie na całej długości jest zaniżona w stosunku do przyległego terenu oraz z uwagi na podłoże wysadzinowe zaplanowano na długości od PT do km 4+480 wykonanie nasypów z dowiezionego gruntu G1 /pospółki/. Ilości tych robót lokalizację wymiary nasypów na poszczególnych odcinkach szczegółowo określa przedmiar. Należy formować koronę i wyprofilować skarpy wykopów i nasypów /nachylenie skarp 1:1,5/. Nasypy zagęszczać warstwami. 4. Obiekty odwodnienia Projektuje się wymianę 1 przepustu betonowego pod drogą główną w km 0+080 zaznaczonym na sytuacji szczegółowej. Przepust należy wykonać z plastykowych rur spiralnie karbowanych PEHD SN8. Wloty i wyloty do przepustu umocnione prefabrykowanymi żelbetowymi ściankami oporowymi ze skrzydełkami rozwartymi lub skośnymi. Przewidziano odtworzenie – wykonanie całkowicie zamulonych rowów i zbiorników odparowujących o pojemności średnio ok. 9m3 , skarpy o nachyleniu 1 : 3. Rowy odparowujące wykonać w linii spadku terenu o długości 20m. Ostateczną lokalizację niektórych zbiorników odparowujących należy ustalić przy udziale inspektora nadzoru po wykonaniu robót ziemnych . 5. Zjazdy i mijanki Projektuje się zjazdy na drogi boczne i szlaki zrywkowe zaznaczone na sytuacji szczegółowej. Promienie wyokrąglające przy zjazdach na linie oddziałowe i drogi boczne R= 11m, a powierzchnia zjazdu wynosi 90m2 /długość zjazdu 11m. Promienie przy zjazdach na szlaki zrywkowe R  6m a powierzchnia zjazdu ma wynosić 40m2, /długość zjazdu 7m / . Szerokość mijanek wynosi 3m i 23m długości + skosy 17,5m, a powierzchnia nawierzchni na mijance wynosi 122m2 . Natomiast powierzchnia mijanki ze zjazdem na szlak zrywkowy wynosi 160m2 /a długość zjazdu 9m/, powierzchnia mijanki ze zjazdem na linię oddziałową lub drogę boczną wynosi 200m2 / a długość zjazdu 11m/ Zjazdy które odchodzą od drogi głównej pod różnymi kątami mają mieć powierzchnię taką jaka jest określona dla zjazdów przylegających do drogi głównej pod kątem 90º. W tym celu przy tych skośnych zjazdach należy odpowiednio dostosować długość zjazdu lub promienie wyokrągleń w uzgodnieniu z insp. nadzoru. Na końcu trasy należy wykonać plac manewrowy dla samochodów straży pożarnej o wymiarach 20x20m z dwoma wyokrągleniami o promieniu 5m. 6. Konstrukcja podbudowy i nawierzchni Na drodze głównej na zjazdach i mijankach wyprofilować podłoże od PT do KT pod nawierzchnię do odpowiednich spadków i zagęścić walcem za wyjątkiem 30m odcinka tj od km 4+480 do km 4+510 gdzie należy wykonać koryto. Spadki poprzeczne podłoża i nawierzchni 3 – 4%. Spadki 3% należy wykonać na płaskich odcinkach, a spadki minimum 4% na wszystkich podjazdach pod wzniesienia i w rejonie skrzyżowań. Potem należy uformować pobocza z dowiezionej pospółki dla warstwy dolnej nawierzchni i ułożyć warstwę dolną nawierzchni zagęszczając ją razem z poboczami. Następnie należy rozścielić pobocza dla warstwy górnej i ułożyć warstwę górną i zagęścić. Ostateczne formowanie i zagęszczenie poboczy po ułożeniu nawierzchni. Spadki poprzeczne na poboczach 10%. Projektuje się wykonanie następującej konstrukcji nawierzchni: • na drodze głównej od PT do KT - dolna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 18cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm - górna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 9 cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm, w tym zamknięcie grysem o uziarnieniu 4-8mm lub 2-8mm, grubości ok.2-3 cm. 7. Oznakowanie Za zjazdem z drogi publicznej na PT dojazdów pożarowych nr 17 i 16 należy ustawić słupki krawędziowe U-2 i znaki drogowe B-1. Zgodnie z art. 31 ust.1 ustawy Pzp, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-07-31

II.9) Informacje dodatkowe: Okres realizacji zamówienia od daty zawarcia umowy do 31.07.2018 r
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że: dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową (sytuacja finansowa) w kwocie nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: A) Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 3 (trzy) roboty z zakresu branży budowlanej o łącznej wartości minimum 2 000 000,00 zł, brutto. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że wykazane roboty, o których mowa powyżej, zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. B) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje: 1 koparką kołową o wielkości łyżki min. 0.6 m3 i mocy min. 100 KM, 1 spycharką o mocy min 100 KM- lub 1 koparko- spycharką o wyżej wymienionych właściwościach, 1 równiarką o mocy min. 100 KM, 1 rozściełaczem do kruszywa, 1 walcem drogowym wibracyjnym min 8 ton i walcem statycznym 10 -15 ton, ubijakami lub płytami wibracyjnymi, urządzeniem lub maszyną do zraszania wodą, C) Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca - w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykaże się dysponowaniem: 1) przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, oraz, która jest wpisana na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy z ramienia wykonawcy) i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane przez tę Izbę, 2) przynajmniej 5 (osobami) z minimum dwuletnim doświadczeniem w zakresie wykonywania prac budowlanych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy. 2. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału postępowaniu. 3. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
A) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art.26 ust.2c ustawy Pzp. B) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; (wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ) C) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego w zakresie określonym w rozdziale V pkt.2 podpunkt B wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) D) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, ( w tym: uprawnień, doświadczenia i wykształcenia) niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1 Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 45 000 PLN (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 12.03.2018 r. do godz. 8:30. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 2 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. I o. Gostynin, nr 87 1240 3187 1111 0000 3141 0508 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego numeru postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego, natomiast do pliku oferty należy załączyć kopię w/w oryginału. 4 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem podanego terminu składania ofert będzie się znajdować na rachunku bankowym Zamawiającego. 5 Wykonawca, który nie wniesie wadium lub jego oferta nie zostanie złożona z właściwą formą wadium, zostanie wykluczony a jego oferta uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy Pzp. 6 Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę w treści oferty. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: - wyborze najkorzystniejszej oferty, wszystkim wykonawcom z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, - zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, - unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, - na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7 Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, i w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Samodzielna realizacja zamówienia 30,00
Okres gwarancji 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-12, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę czyszczenie oczka wodnego ok. 20 m2 - Jaktorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę czyszczenie oczka wodnego ok. 20 m2 w Jaktorowie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI