Przebudowa dachu i poddasza nieużytkowego oraz montaż instalacji chłodzenia budynku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dachu i poddasza nieużytkowego oraz montaż instalacji chłodzenia budynku przy pl. Solnym 14, 50-062 Wrocław - część A.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-07-12
  • ZamawiającyAgencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej SA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00095252
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dachu i poddasza nieużytkowego oraz montaż instalacji chłodzenia budynku przy pl. Solnym 14, 50-062 Wrocław - część A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej SA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020204230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Solny 14

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-062

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@araw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: araw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka Akcyjna prawa handlowego, którymi akcjonariuszami są Gmina Wrocław i inne gminy aglomeracji wrocławskiej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dachu i poddasza nieużytkowego oraz montaż instalacji chłodzenia budynku przy pl. Solnym 14, 50-062 Wrocław - część A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0140bf34-cf47-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095252

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011535/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dachu i poddasza nieużytkowego oraz montaż instalacji chłodzenia budynku przy pl. Solnym 14, 50-062 Wrocław - część A

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

araw.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (skrytka
pocztowa: /ARAW_SA/SkrytkaESP/) oraz przy użyciu poczty elektronicznej - email: przetargi@araw.pl

2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.

3. www.miniportal.uzp.gov.pl

4. www.epuap.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz Regulaminie ePUAP.

2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.

3. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).

Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania lub numerem ogłoszenia (BZP).

5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
email: przetargi@araw.pl

6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów
lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na
adres email przetargi@araw.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

7. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu (50-062), przy pl. Solnym 14 (dalej: „Administrator”).
Z Administratorem można skontaktować w następujący sposób:
● listownie na adres: pl. Solny 14, 50-062 Wrocław;
● elektronicznie: araw@araw.pl;
telefonicznie: 71 783 53 10.

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Panu/Pani praw związanych z przetwarzaniem danych.
Z Inspektorem można się kontaktować w następujący sposób:
● listownie na adres: plac Solny 14, 50-062 Wrocław;
● przez e-mail: rodo@araw.pl;
telefonicznie: 71 783 53 10.

3. Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego [Przebudowa dachu i poddasza nieużytkowego oraz montaż instalacji chłodzenia budynku przy pl. Solnym 14, 50-062 Wrocław – część A].

4. Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego [Przebudowa dachu i poddasza nieużytkowego oraz montaż instalacji chłodzenia budynku przy pl. Solnym 14, 50-062 Wrocław- Część A].


5. Obowiązek podania przez Panią/Pana swoich danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.

6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 PZP.

7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.

8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany (profilowanie).

9. Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
● prawo dostępu do danych (art. 15 RODO);
● prawo żądania sprostowania danych i ich uzupełnienia (art. 16 RODO), przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
● prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 ust. 1 RODO), przy czym pomimo żądania dane osobowe mogą być przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego (art. 18 ust. 2 RODO) oraz mogą być przetwarzane do czasu zakończenia danego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 19 ust. 3 PZP).






10. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi dotyczącej niezgodności przetwarzania przekazanych danych osobowych z RODO do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:

1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/2/2021/BSP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa dachu i poddasza nieużytkowego oraz montaż instalacji chłodzenia budynku przy pl. Solnym 14, 50-062 Wrocław - część A”.

Zamawiający opracował dokumentację projektową na wykonanie klimatyzacji w całym budynku przy pl. Solnym 14-14 - a we Wrocławiu. Roboty budowlano-montażowe i instalacyjne zostały podzielone w dokumentacji projektowej na 8 Etapów. Pierwszy etap obejmuje wykonanie robót budowlano-montażowych i instalacyjnych na poddaszu nieużytkowym oraz przebudowy części dachu. W tym etapie na poddaszu zostaną wydzielone pomieszczenia wraz z wyrzutniami oraz wewnętrznymi instalacjami. Docelowo w tych pomieszczeniach umieszczane będą zewnętrzne jednostki klimatyzacyjne dla potrzeb instalacji klimatyzacji obsługujących poszczególne części budynku. Całość instalacji klimatyzacyjnej została podzielona na kolejne 7 etapów. W ramach części A przewiduje się wykonanie instalacji chłodniczej pomieszczeń 3 piętra przedmiotowego budynku.
Zatem przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wykonanie 3 etapów załączonej dokumentacji projektowej, tj.:
- Etap 1,
- Etap 7,
- Etap 8
opisany w nw. dokumentacji projektowej.
Wykonawcy składając ofertę składa ją tylko w odniesieniu do tych trzech wymienionych wyżej i wyszczególnionych w dokumentacji projektowej Etapów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajdują się w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego ARAW SA oraz Biuletynie Informacji Publicznej ARAW SA.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane.

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi - na urządzenia klimatyzacyjne.

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie
wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.

3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

4. zdolności technicznej lub zawodowej:

4.1. Zdolność techniczna:

Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na:

4.1.1. wykonaniu wielobranżowych robót budowlano-montażowych (przebudowa lub remont) o wartości co najmniej 350 000,00 złotych brutto w budynku istniejącym ;

4.1.2. montażu instalacji klimatyzacji/urządzeń klimatyzacyjnych za kwotę
co najmniej 150 000,00 zł brutto;

4.1.3. wykonaniu robót w zakresie wykonania instalacji elektrycznych wewnętrznych za kwotę co najmniej 50 000,00 zł brutto;

4.1.4. wykonaniu robót w zakresie wykonania instalacji sanitarnych zewnętrznych i wewnętrznych 70 000,00 zł brutto;

UWAGA:
Zamawiający dopuszcza aby wymagania dotyczące doświadczenia Wykonawcy (zdolności technicznej) były realizowane w ramach jednej lub kilku inwestycji.

4.2. Zdolność zawodowa:
Warunek dotyczący zdolności zawodowej spełniają wykonawcy, którzy dysponują:

4.2.1. jedną osobą – Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów niebędących prawem krajowym oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; oraz posiadającą co najmniej trzy (3) letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót przy realizacji co najmniej jednej (1) roboty budowlanej, o wartości 300 000,00 złotych brutto;

4.2.2. jedną osobą – Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów niebędących prawem krajowym oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; oraz posiadającą co najmniej trzy (3) letnie doświadczenie zawodowe w w/w zakresie przy realizacji co najmniej jednej (1) roboty budowlanej, o wartości 200 000,00 złotych brutto;

4.2.3. jedną osobą – kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów niebędących prawem krajowym oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; oraz posiadającą co najmniej trzy (3) letnie doświadczenie zawodowe w w/w zakresie przy realizacji co najmniej jednej (1) roboty budowlanej, o wartości 100 000,00 złotych brutto;

4.2.4. jedną osobą – posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji „E” w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno – pomiarowym dla urządzeń instalacji i sieci o napięciu do 1 kV; oraz posiadającą co najmniej trzy (3) letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku eksploatacji „E”; przy realizacji co najmniej jednej (1) roboty budowlanej, o wartości 50 000,00 złotych brutto;

4.2.5. jedną osobą – posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru „D” w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno – pomiarowym dla sieci, urządzeń i instalacji o napięciu do 1 kV oraz posiadającą co najmniej trzy (3) letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku dozoru „D”; przy realizacji co najmniej jednej (1) roboty budowlanej, o wartości 50 000,00 złotych brutto;

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował ww. kadrą techniczną przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.


Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca do wykazu osób załączy odpowiednie dokumenty potwierdzające, że osoba wskazana przez niego do wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym w/w czynności, spełnia postawiony warunek, a tym samym posiada wskazane powyżej uprawnienia zawodowe, umiejętności i doświadczenie w określonym zakresie.

Zamawiający uzna za potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie, zarówno wykazanie dysponowania jedną osobą posiadającą dwa ww. wymagane uprawnienia i świadectwo kwalifikacyjne, jak i wykazanie dysponowania większą - liczbą osób, które łącznie posiadają przedmiotowe uprawnienia i świadectwo kwalifikacyjne.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:

1.1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,

UWAGA: Z referencji bądź innego dokumentu sporządzonego przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, muszą zawierać stwierdzenie, że określona robota budowlana (umowa) została wykonana w sposób prawidłowy - bez uwag.

1.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

Wykonawca do wykazu osób załączy odpowiednie dokumenty potwierdzające, że osoba wskazana przez niego do wykonywania przedmiotu zamówienia, spełnia postawiony warunek, a tym samym posiada wskazane uprawnienia zawodowe, umiejętności i doświadczenie w określonym zakresie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Specyfikacja techniczna oferowanych urządzeń klimatyzacyjnych;
2. Certyfikat Eurovent lub równoważny.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Specyfikacja techniczna oferowanych urządzeń klimatyzacyjnych;
2. Certyfikat Eurovent lub równoważny.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5000,00 złotych.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Pełnomocnictwo - w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do składania oświadczeń woli. Z pełnomocnictwa musi wynikać wprost do jakich czynności pełnomocnik został umocowany.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej i Strony umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian tj. terminu realizacji zamówienia, w przypadku:
1)wystąpienia działania siły wyższej (np. powódź); pod pojęciem „siły wyższej” Zamawiający rozumieć będzie zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, występujące po zawarciu umowy i powodujące niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; w takim przypadku przesunięcie terminu realizacji zamówienia wynieść powinno minimum tyle dni ile trwa opóźnienie spowodowane powyższymi okolicznościami;
2) wystąpienia warunków atmosferycznych utrudniających lub uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z technologią wykonania danych robót określoną w dokumentacji projektowej lub kartach technicznych materiałów zaakceptowanych przez Zamawiającego; w takim przypadku przesunięcie terminu realizacji zamówienia wynieść powinno tyle dni ile trwa opóźnienie spowodowane powyższymi okolicznościami;
3) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót; w takim przypadku przesunięcie terminu realizacji zamówienia wynieść powinno minimum tyle dni ile trwa opóźnienie spowodowane powyższymi okolicznościami;
4) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych; w takim przypadku przesunięcie terminu realizacji zamówienia wynieść powinno minimum tyle dni ile trwa opóźnienie spowodowane powyższymi okolicznościami;
5) zaistnienia przyczyn niezależnych od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, w szczególności protesty mieszkańców lub innych osób prawnych i fizycznych; w takim przypadku przesunięcie terminu realizacji zamówienia wynieść powinno tyle dni ile trwa opóźnienie spowodowane powyższymi okolicznościami;
6) w przypadku przestojów lub opóźnień w realizacji przedmiotu umowy, wywołanych przyczynami niezależnymi od stron umowy bądź zależnymi wyłącznie od Zamawiającego bądź prowadzonymi równolegle pracami budowlanymi lub montażowymi przez inne podmioty;
7) w przypadku przestojów lub opóźnień w wykonywaniu prac przez Wykonawcę będących następstwem błędów w wymaganiach Zamawiającego, jednakże z wyłączeniem błędów jakie doświadczony Wykonawca dokładając należytej staranności powinien wykryć w trakcie badania wymagań Zamawiającego oraz jeżeli w skutek opóźnień w wykonywaniu prac wystąpi opóźnienie lub wydłużenie czasu koniecznego dla wykonania przedmiotu Umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy, poprzez wydłużenie o okres takiego opóźnienia lub przestoju, bądź też o okres o jaki czas konieczny dla wykonania przedmiotu Umowy po wprowadzonych zmianach będzie dłuższy od czasu wykonania przewidzianego dla Wykonawcy przed taką zmianą;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-12 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu - Urzędu Zamówień Publicznych. Strona: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-12 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Specyfikacja Warunków Zamówienia ( w tym dokumentacja techniczna przedmiotu zamówienia) dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego
araw.pl w zakładce „zamówienia/ zamówienia publiczne” oraz stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego bip.araw.pl w zakładce „ogłoszenia i przetargi”.

Wszystkie informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Specyfikacji Warunków
Zamówienia pod w/w adresami.

Zamawiający informuje, iż szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarty został w załączniku nr 6 do SWZ (projekt umowy), zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego - araw.pl
2021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pracę brukarskie - Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pracę brukarskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wrocław: Dostawa szczepionek pgrypie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa ulicy Spokojnej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg gminnych.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Nowogród
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI