Przebudowa części pomieszczeń w budynku Domu Ludowego w Świerchowej w ramach zadania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa części pomieszczeń w budynku Domu Ludowego w Świerchowej w ramach zadania pn. „Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior + w Świerchowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOsiek Jasielski
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-19
  • ZamawiającyGMINA OSIEK JASIELSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-03
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa części pomieszczeń w budynku Domu Ludowego w Świerchowej w ramach zadania pn. „Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior + w Świerchowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSIEK JASIELSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 112

1.5.2.) Miejscowość: Osiek Jasielski

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-223

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134420005

1.5.8.) Numer faksu: 134420005

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@osiekjasielski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osiekjasielski.biuletyn.net/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa części pomieszczeń w budynku Domu Ludowego w Świerchowej w ramach zadania pn. „Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior + w Świerchowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-880da5c1-f462-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135746

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003776/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU DOMU LUDOWEGO W ŚWIERCHOWEJ W RAMACH UTOWRZENIA KLUBU SENIOR +

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.5.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
1.5.4.1. specyfikacja połączenia – Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
1.5.4.2. format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
1.5.4.3. oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
1.5.4.4. integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza(ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
1.5.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dostępnych na ePUAP dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
1.5.6. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
1.5.7. Dokumenty i oświadczenia elektroniczne, inne niż określone w pkt 1.5.1 SWZ, składane są przez Wykonawcę e-mailem na adres Zamawiającego: zamowienia@osiekjasielski.pl. W tytule wiadomości Zamawiający zaleca wskazanie znaku postępowania. Sposób sporządzenia dokumentów i oświadczeń elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte są w rozdziale 12 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte są w rozdziale 12 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OA.271.19.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane dotyczące sanitariatów (wc)
Wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie ścianek z cegieł, rozebranie wykładziny ściennej z płytek, rozebranie posadzek z płytek na zaprawie cementowej, skucie szlichty cementowej, wywóz gruzu. Wykonanie ścianek działowych, z płytek piano- lub gazobetonowych, wykonanie tynków, uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów zaprawa cementowo-wapienna bloczkami z betonu komórkowego
Uzupełnienie tynków po skutych płytkach, Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej, izolacja pozioma podposadzkowa, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych, izolacje poziome na wierzchu konstrukcji, na sucho, wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej, wykonanie posadzki płytkowej z kamieni sztucznych układanych na klej, licowanie ścian płytkami na klej, wykonanie okładziny gipsowo-kartonowej na stropach, na ruszcie metalowym, profile nośne. Malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych płyt gipsowych spoinowanych i szpachlowanych, z gruntowaniem, obsadzenie ościeżnic drzwiowych wg projektu, montaż skrzydeł drzwiowych.

Roboty dotyczące szatni i korytarza
Wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie ścian, wykucie otworów na drzwi do kuchni i klatki remizy, wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł, obsadzenie belek stalowych z wykuciem bruzd, gniazd, wykonanie pasów tynków na zamurowanych bruzdach na murach z cegieł lub ścianach z betonu, bruzdy uprzednio zamurowane cegłą lub dachówką, rozebranie ścianek, z cegieł, wykonanie ścianek działowych, z płytek piano- lub gazobetonowych, wykonanie tynków, rozebranie posadzek z płytek na zaprawie cementowej, skucie szlichty cementowej, wywóz samochodami skrzyniowymi gruzu, Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej, izolacja pozioma podposadzkowa, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych, izolacje poziome na wierzchu konstrukcji, wykonanie warstwy wyrównawcze pod posadzki, wykonanie warstwy wyrównawcze pod posadzki, wykonanie posadzki płytkowej z kamieni sztucznych układanych na klej, obsadzenie ościeżnic drzwiowych wg. projektu, Wstawienie skrzydła drzwiowego, wykonanie okładziny gipsowo-kartonowej, na stropach, na ruszcie metalowym, malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych płyt gipsowych spoinowanych i szpachlowanych, z gruntowaniem, 2-krotnie sufitów, przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności (sfalowań) powierzchni tynku na ścianach, malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, 2-krotne, ściany wewnętrzne,
Roboty dotyczące sali spotkań
Zeskrobanie i zmycie starej farby- z sufitu i ścian, przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności (sfalowań) powierzchni tynku, malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, 2-krotne wg. projektu, wprawienie ościeżnicy drzwiowej (z sali klubowe) wg. projektu, wstawienie skrzydła drzwiowego płytowego wewnętrznego, izolacje przeciwwilgociowe z folii polietylenowej szerokiej, izolacja pozioma (paroizolacja) na stropie nad pomieszczeniami, docieplenie stropu z płyt styropianowych, izolacje poziome na wierzchu konstrukcji, wykonanie szlichty na styropianie, warstwy wyrównawcze pod posadzki, z zaprawy cementowej, warstwy wyrównawcze pod posadzki, posadzki cementowe, wraz z cokolikami, dodatek za zbrojenie posadzki siatką stalową, rury wentylacyjne, rury spustowe montaż z gotowych elementów rury spustowe okrągłe z blachy ocynkowanej, wyrzutnie dachowe kołowe, z pionowym wylotem powietrza, anemostaty kołowe, odnowienie elewacji zewn. w części przeznaczonej pod działalność klubu "SENIOR+", odnowienie elewacji zewnętrznej budynku w części przeznaczonej na działalność klubu" SENIOR +", malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, 2-krotne, elewacji,beton, rusztowania zewnętrzne rurowe nakłady podstawowe - do odnowienia elewacji

Roboty dotyczące podjazdu dla niepełnosprawnych
Roboty rozbiórkowe, elementy betonowe niezbrojone, skucie nierówności betonu, na schodach zewn. , warstwy wyrównawcze i wygładzające, niwelacyjno-wyrównawcza cementowa, ręczne wykopanie dołów, stopy fundamentowe żelbetowe, prostokątne o transport betonu taczkami, japonkami, ławy fundamentowe betonowe, prostokątne, transport betonu taczkami, japonkami, ściany betonowe, transport betonu taczkami, japonkami, schody żelbetowe, stopnie betonowe zewnętrzne i wewnętrzne na gotowym podłożu, transport betonu taczkami, japonkami, zbrojenie konstrukcji żelbetowych elementów budynków i budowli, pręty stalowe okrągłe żebrowane, zbrojenie konstrukcji żelbetowych elementów budynków i budowli, podkłady, z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym, pospółka, okładziny schodów, prefabrykowane elementy lastryko - przez analogię - płyty kamienne okładzinowe z kamienia twardego antypoślizgowe, podjazd dla niepełnosprawnych z dojazdem- przez analog.- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, na podsypce cementowo-piaskowej, kostka szara, balustrady dwustronne na podjeździe dla niepełnosprawnych, balustrady schodowe z prętów stalowych.

W zakresie robót branżowych przewiduje się do wykonania:
Branża sanitarna
demontaż urządzeń sanitarnych bez korkowania podejść dopływowych i odpływowych – umywalka, demontaż urządzeń sanitarnych bez korkowania podejść dopływowych i odpływowych - ustęp z miską porcelanową, demontaż podejścia odpływowego z rur z demontaż baterii umywalkowej lub zmywakowej, demontaż demolacyjny rurociągu stalowego ocynkowanego, demontaż grzejnika stalowego jednopłytowego, demontaż rurociągu miedzianego lutowanego, demontaż rur przyłącznych do grzejników z podłączeniem bocznym, wykopy nieumocnione o ścianach pionowych wykonywane wewnątrz budynku z odrzuceniem, wykopy nieumocnione o ścianach pionowych wykonywane wewnątrz budynku, kanały rurowe, rurociągi z PVC kanalizacyjne w gotowych wykopach, wewnątrz budynku, rury wywiewne z PVC o połączeniu wciskowym
czyszczaki z PVC kanalizacyjne, ustępy z płuczką ustępową dla niepełnosprawnych, ustępy z płuczką ustępową typu, umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem gruszkowym dla niepełnosprawnych, umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem gruszkowym, baterie umywalkowe lub zmywakowe stojące , zawory czerpalne, grzejniki stalowe dwupłytowe, montaż grzejników na ścianie, zawory grzejnikowe powrotne proste lub kątowe, głowice termostatyczne, grzejniki stalowe dwupłytowe, wykucie bruzd pionowych w ścianach z cegieł.

Branża elektryczna

Wypusty na przełączniki oświetleniowe, wypusty na gniazda wtykowe, przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny, puszki instalacyjne podtynkowe, wykonanie połączeń w odgałęźnikach instalacyjnych, łączniki instalacyjne podtynkowe w puszkach instalacyjnych, gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym, wentylatory ścienne łazienkowe, demontaż zawieszanych, przykręcanych opraw żarowych, demontaż łączników nieuszczelnionych podtynkowych, natynkowych, demontaż gniazda instalacyjnego wtykowego uszczelnionego, oprawy oświetleniowe przykręcane, sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego niskiego napięcia, sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania. przebijanie otworów w podłożu z cegły, przewody kabelkowe, mechaniczne wykucie wnęki w podłożu ceglanym, tablice rozdzielcze elektryczne, wymiana tablicy rozdzielczej, podłączanie przewodów kabelkowych, wypusty na przełączniki oświetleniowe, wypusty na gniazda wtykowe, przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny, mocowanie osprzętu na zaprawie cementowej lub gipsowej z wykonaniem ślepych otworów w podłożu z cegły, puszki instalacyjne podtynkowe, wykonanie połączeń w odgałęźnikach instalacyjnych, łączniki instalacyjne podtynkowe w puszkach instalacyjnych, gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym, demontaż zawieszanych, przykręcanych opraw żarowych, demontaż łączników nieuszczelnionych podtynkowych, natynkowych, demontaż gniazda instalacyjnego wtykowego uszczelnionego, oprawy oświetleniowe przykręcane żarowe z zamontowaniem klosza, oprawy oświetleniowe przykręcane świetlówkowe z czujka ruchu, oprawy oświetleniowe przykręcane świetlówkowe z modułem awaryjnym, oprawy oświetleniowe przykręcane świetlówkowe dyfuzor PMMA opal, oprawy oświetleniowe żarowe porcelanowe bryzgoodporne, strugoodporne przykręcane p.a. Plafaniera zewnętrzna LED, klosz opal wandaloodporny, oprawy oświetleniowe przykręcane - p.a. nastropowa awaryjna, sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego niskiego napięcia, sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego niskiego napięcia, badania i pomiary skuteczności zerowania, pomiar pierwszy, sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania, Tablice rozdzielcze elektryczne, przebijanie otworów w ścianach lub stropach, w podłożu z cegły, listwy elektroinstalacyjne z PCW przykręcane do podłoża ceglanego, montaż paneli rozdzielczych na przygotowanych stelażach, aparaty elektryczne, przewody kabelkowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
- Cena ofertowa brutto – 60%
- Kryterium jakościowe: okres gwarancji jakości i rękojmi - 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub nadbudowie lub remoncie obiektu budowlanego kubaturowego o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy zł 00/100)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie;
Dowodami potwierdzającymi czy roboty budowlane zostały wykonane należycie są:
 referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,
 inne odpowiednie dokumenty - jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów/oświadczenie wykonawcy – jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy określony został w Projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-19 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 6.1.2. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w tym oświadczeniem wstępnym, skompresowaną do jednego pliku archiwum .zip za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-19 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż dźwigu osobowego - windy - Chotowa
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż dźwigu osobowego - windy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI