„Przebudowa części drogi gminnej w msc. Bardyny” 1.„Zadanie I – Przebudowa części...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa części drogi gminnej w msc. Bardyny” 1.„Zadanie I – Przebudowa części drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 128 o. Bardyny” 2.„Zadanie II - Przebudowa części drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 128 o. Bardyny – II etap” 3.„Zadanie III - Modernizacja mostu na drodze gminnej w msc. Bardyny”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWilczęta
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-08-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wilczęta
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-19
  • Numer ogłoszenia590697-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 590697-N-2018 z dnia 2018-07-19 r.

Gmina Wilczęta: „Przebudowa części drogi gminnej w msc. Bardyny” 1.„Zadanie I – Przebudowa części drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 128 o. Bardyny” 2.„Zadanie II - Przebudowa części drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 128 o. Bardyny – II etap” 3.„Zadanie III - Modernizacja mostu na drodze gminnej w msc. Bardyny”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
poddziałanie "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilczęta, krajowy numer identyfikacyjny 54375200000, ul. Wilczęta  84 , 14405   Wilczęta, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 552 496 504, e-mail wilczeta@wilczeta.ug.gov.pl, faks 552 496 503.
Adres strony internetowej (URL): www.ugwilczeta.bip.doc.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ugwilczeta.bip.doc.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ugwilczeta.bip.doc.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Gmina Wilczęta, Urząd Gminy Wilczęta, Wilczęta 84, 14-405 Wilczęta (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa części drogi gminnej w msc. Bardyny” 1.„Zadanie I – Przebudowa części drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 128 o. Bardyny” 2.„Zadanie II - Przebudowa części drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 128 o. Bardyny – II etap” 3.„Zadanie III - Modernizacja mostu na drodze gminnej w msc. Bardyny”
Numer referencyjny: ZP.271.7.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2. Przedmiotem zamówienia jest.: „Przebudowa części drogi gminnej w msc. Bardyny” : 1) „Zadanie I – Przebudowa części drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 128 o. Bardyny” Charakterystyka obiektu: Droga na długości odcinka przewidzianego do przebudowy posiada nawierzchnię asfaltową. Początek odcinka drogi jest na wysokości zjazdu za budynkiem świetlicy wiejskiej . Koniec odcinka drogi znajduje się na wysokości budynku nr 1. Droga przebiega w terenie płaskim o różnicy wzniesień wynoszącym około 3,0 m. Otoczenie drogi na całym odcinku stanowi zabudowa zagrodowa - budynki gospodarcze i mieszkalne jednorodzinne. Szerokość pasa drogowego jest zmienna i wynosi od 7,0 m do 11,5 m. Szerokość jezdni 3,5 m. Na całym odcinku przy jezdni znajduje się gruntowe pobocze. Z uwagi na jakość istniejącej nawierzchni jezdni ( starta nawierzchnia bitumiczna odsłania bruk ), konieczne jest jej wzmocnienie poprzez ułożenie na odcinku warstwy wyrównawczej bitumicznej i nowej nawierzchni z SMA 16 . Przyległy do jezdni teren po lewej stronie wznosi się, a po prawej opada. Również po prawej stronie drogi w niedużej odległości przepływa naturalny ciek wodny. Odcinkiem drogi przewidzianym do przebudowy odbywa się ruch samochodowy ( osobowy i ciężarowy ) oraz sprzętu rolniczego mieszkańców Bardyn. Wzdłuż drogi, zasadniczo poza jezdnią , biegnie po lewej stronie wodociąg, który w 3 miejscach przecina drogę. Podziemna linia telefoniczna biegnie po prawej stronie (poza jezdnią). W 4 miejscach przechodzi pod jezdnią w rurach osłonowych stanowiących wystarczającą ochronę kabli w trakcie robót jak i umożliwiający wyciąganie kabli w razie awarii bez konieczności rozbierania nawierzchni jezdni. Wzdłuż drogi przebiega napowietrzna sieć energetyczna, której słupy nie kolidują z planowaną przebudową drogi. Przy robotach ziemnych, zwłaszcza wykopach, należy zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu ich w pobliżu istniejących urządzeń podziemnych. Stan projektowany: A. Parametry techniczne - Klasa techniczna drogi D - Prędkość projektowa Vp = 30 km/h - Przekrój poprzeczny drogowy: - Szerokość jezdni –zasadnicza 3,5 m (odnogi w kierunku mostu szer. 5,0 m) - Szerokość poboczy – 0,75 m B. Zakres prac Na odcinku istniejącej nawierzchni położona zostanie warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego, a na niej warstwa bitumiczna SMA16 gr. 6 cm. Pobocza zostaną uzupełnione z kruszywa łamanego ze skały litej. Wykonanie poszerzenia jezdni w obrębie odcinka drogi biegnącego w kierunku mostu. Zadanie obejmuje też wykonanie prac związanych z poprawą odwodnienia. Polegać to będzie na odcinkowym odtworzeniu rowu przydrożnego i remoncie przepustów. Zostanie ustawiona lampa solarna, tablica informująca o zabytkach oraz ławka i śmietnik parkowy. Lokalizację pokazano na planie sytuacyjnym . C. Niweleta Niweleta jezdni na całym odcinku zostanie wyniesiona o grubość ułożonych warstw. Pochylenie niwelety na tym odcinku maksymalnie dopasowane do istniejącej. D. Przekrój poprzeczny Jezdnia drogi na całym odcinku, w przekroju poprzecznym zachowa istniejącą szerokości nawierzchni 3,5 m, tylko odnogi w kierunku mostu będą szerokości 5,0 m. Przyjęto jednostronny spadek poprzeczny 2% o kierunku zgodnym z istniejącym spadkiem terenu. Na całym odcinku obustronne pobocza szerokości 0,75 m. Konstrukcje nawierzchni: Na odcinku jezdni o zniszczonej nawierzchni bitumicznej - warstwa ścieralna gr.6 cm z SMA 16 - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego śr. 125kg/m2 ( AC 16 W ) Na poszerzeniu jezdni : - warstwa ścieralna gr.6 cm z SMA 16 - warstwa wiążąca gr.4 cm z betonu asfaltowego ( AC 16 W ) - warstwa podbudowy gr. 15 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 ze skały litej stabilizowanego mechanicznie - warstwa gr. 15 cm z kruszywa stabilizowanego cementem lub spoiwem hydraulicznym Na istniejących zjazdach gruntowych : - warstwa ścieralna gr.6 cm z SMA 16 - warstwa podbudowy gr. 15 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 ze skały litej stabilizowanego mechanicznie - warstwa ścieralna gr.6 cm z SMA 16 2) „Zadanie II - Przebudowa części drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 128 o. Bardyny – II etap” Charakterystyka obiektu: Droga na długości odcinka przewidzianego do przebudowy posiada nawierzchnię asfaltową. Początek odcinka drogi jest na wysokości końca zjazdu do posesji zlokalizowanej na działce nr 84. Koniec odcinka drogi stanowi skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1342N. Obręb skrzyżowania zostanie wyremontowany przy przebudowie drogi powiatowej .Droga przebiega w terenie płaskim o różnicy wzniesień wynoszącym około 1,0 m. Otoczenie drogi na tym odcinku stanowi zabudowa zagrodowa . Szerokość pasa drogowego jest zmienna i wynosi od 9,0 m do 16,0 m. Szerokość istniejącej jezdni od 3,5 m do 4,5 m . Na całym odcinku przy jezdni znajduje się gruntowe pobocze. Z uwagi na jakość istniejącej nawierzchni jezdni konieczne jest jej wzmocnienie poprzez ułożenie na odcinku warstwy wyrównawczej bitumicznej i nowej nawierzchni z SMA 16. Przyległy do jezdni teren po lewej stronie wznosi się, a po prawej opada. Również po prawej stronie drogi w niedużej odległości przepływa naturalny ciek wodny. Odcinkiem drogi przewidzianym do przebudowy odbywa się ruch samochodowy ( osobowy i ciężarowy ) oraz sprzętu rolniczego mieszkańców Bardyn. Wzdłuż drogi poza jezdnią, biegnie po lewej stronie wodociąg, który na końcu odcinka przecina drogę. Podziemna linia telefoniczna biegnie po lewej i prawej stronie (poza jezdnią). Wzdłuż drogi przebiega napowietrzna sieć energetyczna, której słupy nie kolidują z planowaną przebudową drogi. Przy robotach ziemnych, zwłaszcza wykopach, należy zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu ich w pobliżu istniejących urządzeń podziemnych. Stan projektowany: A. Parametry techniczne - Klasa techniczna drogi D - Prędkość projektowa Vp = 30 km/h - Przekrój poprzeczny drogowy: - Szerokość jezdni –zasadnicza 3,5 m ( na końcu odcinka szer. 4,5 m ) - Szerokość poboczy – 0,75 m B. Zakres prac Na odcinku istniejącej nawierzchni położona zostanie warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego, a na niej warstwa bitumiczna SMA16 gr. 6 cm. Pobocza zostaną uzupełnione z kruszywa łamanego ze skały litej. C. Niweleta Niweleta jezdni na całym odcinku zostanie wyniesiona o grubość ułożonych warstw. Pochylenie niwelety na tym odcinku maksymalnie dopasowane do istniejącej. D. Przekrój poprzeczny Jezdnia drogi na całym odcinku, w przekroju poprzecznym zachowa istniejącą szerokości nawierzchni 3,5 m, tylko na końcowym odcinku od km 0+346 stopniowe poszerzenie do szerokość 4,5 m na końcu odcinka. Przyjęto dwustronny spadek poprzeczny 2% . Na całym odcinku obustronne pobocza szerokości 0,75 m . Konstrukcje nawierzchni: Dla planowanego zadania w uzgodnieniu z inwestorem przyjęto następującą konstrukcję: Na odcinku jezdni o zniszczonej nawierzchni bitumicznej: - warstwa ścieralna gr.6 cm z SMA 16 - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego śr. 125kg/m2 ( AC 16 W ) Na istniejących zjazdach gruntowych : - warstwa ścieralna gr.6 cm z SMA 16 - warstwa podbudowy gr. 15 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 ze skały litej stabilizowanego mechanicznie 3) „Zadanie III - Modernizacja mostu na drodze gminnej w msc. Bardyny” Charakterystyka obiektu: Droga na długości odcinka przewidzianego do przebudowy posiada nawierzchnię asfaltową. Początek odcinka drogi stanowi skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1342N. Skrzyżowanie to pozostaje bez zmian. Koniec odcinka drogi stanowi obiekt mostowy przeznaczony do remontu. Droga przebiega w terenie płaskim o różnicy wzniesień wynoszącym około 1,0 m. Otoczenie drogi na odcinku planowanym do przebudowy stanowią tereny zielone. Szerokość pasa drogowego jest zmienna i wynosi od 9,0 m do 16,0 m. Szerokość istniejącej jezdni od 3,5 m do 5,5 m na obiekcie mostowym. Na odcinku poza mostem przy jezdni znajduje się gruntowe pobocze. Z uwagi na jakość ęistniejącej nawierzchni jezdni konieczne jest jej wzmocnienie poprzez ułożenie na odcinku warstwy wyrównawczej bitumicznej i nowej nawierzchni z SMA 16. Odcinkiem drogi przewidzianym do przebudowy odbywa się ruch samochodowy (osobowy i ciężarowy) oraz sprzętu rolniczego mieszkańców Bardyn. Wzdłuż odcinka drogi, poza jezdnią, biegnie po prawej stronie wodociąg. Podziemna linia telefoniczna biegnie również po prawej stronie (poza jezdnią). W km 0+007 przechodzi ona pod jezdnią w rurach osłonowych. Słup napowietrznej sieci energetycznej nie koliduje z planowaną przebudową drogi. Most planowany do modernizacji jest obiektem jednoprzęsłowym. Konstrukcja nośna wykonana jest w postaci płyty żelbetowej gr. 25 cm. Ustrój nośny opiera się na przyczółkach żelbetowych. Nawierzchnia jezdni na moście bitumiczna. Ocena stanu uszkodzeń obiektu mostowego: a) Nasypy i skarpy zanieczyszczone i z wegetacją roślin b) Nawierzchnia jezdni – zarysowania, ubytki asfaltu c) Poręcze stalowe – zanieczyszczone, korozja i ubytki elementów d) Gzymsy betonowe - zanieczyszczone, ubytki, zarysowania i pęknięcia e) Izolacja pomostu – przecieki wody wskazują na uszkodzenia izolacji lub jej brak f) Konstrukcja żelbetowa pomostu – zanieczyszczona, korozja, zarysowania i pęknięcia g) Dźwigary główne żelbetowe - zanieczyszczona, korozja, zarysowania i pęknięcia h) Przyczółki i ich fundamenty – zanieczyszczone, zarysowania i pęknięcia, korozja, ubytki i) Skrzydełka betonowe - zanieczyszczone, zarysowania i pęknięcia, korozja, ubytki Podstawowe dane techniczne mostu : - długość mostu - 5,75 m - powierzchnia - 37,37 m2 - skrajnia pozioma na obiekcie – 5,8 m - skrajnia pozioma pod obiektem – 4,4 m - skrajnia pionowa nad obiektem - bez ograniczeń - skrajnia pionowa pod obiektem - 2,2 m Stan projektowany: A. Parametry techniczne - Klasa techniczna drogi D - Prędkość projektowa Vp = 30 km/h - Przekrój poprzeczny drogowy : - Szerokość jezdni –zasadnicza 3,5 m ( na moście szer. 5,5 m ) - Szerokość poboczy – 0,75 m B. Zakres prac Na odcinku istniejącej nawierzchni położona zostanie warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego, a na niej warstwa bitumiczna SMA16 gr. 6 cm. Pobocza zostaną uzupełnione z kruszywa łamanego ze skały litej. C. Niweleta Niweleta jezdni na całym odcinku zostanie wyniesiona o grubość ułożonych warstw. Pochylenie niwelety na tym odcinku maksymalnie dopasowane do istniejącej. D. Przekrój poprzeczny Jezdnia drogi na całym odcinku, w przekroju poprzecznym zachowa istniejącą szerokości nawierzchni 3,5 m, tylko na końcowym odcinku stopniowe poszerzenie do szerokość 4,5 m na końcu odcinka. Przyjęto dwustronny spadek poprzeczny 2%. Na całym odcinku obustronne pobocza szerokości 0,75 m. Konstrukcja nawierzchni: Dla planowanego zadania w uzgodnieniu z inwestorem przyjęto następującą konstrukcję : Na odcinku jezdni o zniszczonej nawierzchni bitumicznej - warstwa ścieralna gr.6 cm z SMA 16 - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego śr. 100 kg/m2 ( AC 16 W Zakres prac przewidzianych przy modernizacji mostu PORĘCZE STALOWE: Oczyszczenie z piaskowaniem do stopnia 2 istniejących stalowych poręczy mostowych (pochwyt, słupki). Zabezpieczenie antykorozyjne oczyszczonych istniejących stalowych poręczy mostowych (dwukrotne malowanie) Malowanie farbami epoksydowymi oczyszczonych i zabezpieczonych antykorozyjnie stalowych poręczy mostowych (warstwa pierwsza i warstwa druga) Uzupełnienie brakujących elementów poręczy stalowej Naprawa ( prostowanie ) uszkodzonych elementów stalowych poręczy mostowej GZYMSY BETONOWE Oczyszczenie z piaskowaniem betonowej powierzchni gzymsów Naprawa uszkodzonych powierzchni gzymsów. Wykonanie powłoki ochronnej farbą akrylową elastyczną (2 warstwy) powierzchni gzymsów SKRZYDEŁKA BETOMNOWE Oczyszczenie z piaskowaniem powierzchni betonowej skrzydełek obiektu mostowego Ręczne skucie powierzchni betonowej skrzydełek w miejscach napraw Ręczne ułożenie zapraw naprawczych (warstwa szczepna i warstwa właściwa) Wykonanie powłoki ochronnej farbą akrylową elastyczną (2 warstwy) powierzchni skrzydełek PRZYCZÓŁKI ŻLEBETOWE Oczyszczenie z piaskowaniem powierzchni betonowej przyczółków obiektu mostowego Ręczne skucie powierzchni betonowej przyczółków w miejscach napraw Ręczne ułożenie zapraw naprawczych (warstwa szczepna i warstwa właściwa) Wykonanie powłoki ochronnej farbą akrylową elastyczną (2 warstwy) powierzchni przyczółków Wykonanie żelbetowej opaski zabezpieczającej w dolnej części jednego przyczółka Zabezpieczenie części pionowej opaski żelbetowej przez dwukrotne pokrycie np. abizolem PŁYTA ŻLEBETOWA POMOSTU Oczyszczenie z piaskowaniem powierzchni betonowej płyty obiektu mostowego Wykonanie powłoki ochronnej farbą akrylową elastyczną ( 2 warstwy ) powierzchni płyty NAWIERZCHNIA MOSTU Rozebranie zniszczonej nawierzchni bitumicznej na moście. Oczyszczenie nawierzchni górnej płyty pomostu. Zabezpieczenie płyty przez malowanie (np. abizolem) . Wykonanie izolacji poziomej na płycie pomostowej z papy na lepiku. Ułożenie warstwy ścieralnej gr.6 cm z SMA 16 Roboty przewidują ponadto wykonanie wszystkich niezbędnych prac budowlanych, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu i które są konieczne z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonanie zadania bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej zwaną: „STWiORB”) stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, przedmiarze robót załącznik nr 11 do SIWZ oraz dokumentacji technicznej załącznik nr 12 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233000-9
45100000-8
45221111-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę, przebudowę lub remont (w rozumieniu przepisów prawa budowlanego) drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego (dla zadania I i II) oraz mostu wraz z drogą o nawierzchni z betonu asfaltowego (dla zadania III) wraz z robotami towarzyszącymi (odwodnienie, pobocza, itp.) i udokumentowanie, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona: 1. Dla zadania I - Przebudowa części drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 128 o. Bardyny – minimum jednej roboty o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto 2. Dla zadania II - Przebudowa części drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 128 o. Bardyny – II etap – minimum jednej roboty o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto 3. Dla zadania III - Modernizacja mostu na drodze gminnej w msc. Bardyny – minimum jednej roboty o wartości co najmniej 80.000,00 zł brutto b) Kierownik budowy (dla zadania I, II i III): wymagana liczba osób – min. jedna osoba pełniąca funkcję kierownika robót budowlanych, kwalifikacje zawodowe – uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej i mostowej (Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji kierownika budowy na wszystkich trzech zadaniach jednocześnie). Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r., poz. 1278), dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2017r., poz. 1332 z póź. zmianami) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65 z póź. zmianami) UWAGA – dotyczy powoływania się na zasoby innych podmiotów: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub w jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 Ustawy 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których zdolności te są wymagane. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o których mowa w pkt. 3, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 1. 7. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców oraz w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów składa także dokument w odniesieniu do tych podmiotów); b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VII Etap III ust. 4 pkt 1 lit. a) SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2.1 zdolności technicznej lub zawodowej a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; 2.2 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ; 2.3 Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom zamówienia – jeżeli dotyczy – załącznik nr 7 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
2.1) Zadanie I - Przebudowa części drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 128 o. Bardyny – 4000,00 zł 2) Zadanie II - Przebudowa części drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 128 o. Bardyny – II etap – 1000,00 zł 3) Zadanie III - Modernizacja mostu na drodze gminnej w msc. Bardyny – 1500,00 zł 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Łączna cena oferowana brutto 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień Umowy w zakresie odnoszącym się do ceny, terminu i sposobu realizacji jest dopuszczalna w przypadku: a) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa; b) zmiany przepisów prawa, w tym prawa miejscowego, wpływającej na zasady, sposób lub zakres realizacji zamówienia; c) wystąpienia szczególnych wydarzeniach i okolicznościach, które mogą ujemnie wpłynąć na jakość robót, wzrost ceny umownej lub opóźnienie w realizacji robót, o których mowa w § 5 pkt 6; d) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego w osobie Inspektora Nadzoru w dzienniku budowy, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z normami i technologią wykonywania prac; e) wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, których wykonanie uzależnia wykonanie zamówienia podstawowego; f) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana umożliwi usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 2. Zmiana postanowień Umowy z przyczyn określonych w ust. 1 może wpłynąć na zmianę wysokości wynagrodzenia, przy czym zwiększenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić wyłącznie o kwotę nie wyższą niż wartość wzrostu wysokości kosztów udokumentowanych przez Wykonawcę w formie kosztorysu różnicowego lub robót dodatkowych. 3. Zmiana postanowień Umowy, z zastrzeżeniem ust. 1, wymaga formy pisemnego aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-02, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę domu - Kętrzyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI