Przebudowa budynku Technikum Technologii Cyfrowych polegająca na przebudowie poddasza...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa budynku Technikum Technologii Cyfrowych polegająca na przebudowie poddasza na cele edukacyjne, wymianie stolarki okiennej, przebudowie instalacji sanitarnych i teletechnicznych (...)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-28
  • ZamawiającyGMINA MIASTO SZCZECIN
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00112356
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Technikum Technologii Cyfrowych polegająca na przebudowie poddasza na cele edukacyjne, wymianie stolarki okiennej, przebudowie instalacji sanitarnych i teletechnicznych (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SZCZECIN

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Armii Krajowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-456

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.szczecin.pl/chapter_11760.asp

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Technikum Technologii Cyfrowych polegająca na przebudowie poddasza na cele edukacyjne, wymianie stolarki okiennej, przebudowie instalacji sanitarnych i teletechnicznych (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-575e1f22-d273-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112356

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002480/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.42 Przebudowa budynku Technikum Technologii Cyfrowych (...)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/umszczecin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o
wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są
wyłącznie poprzez ich złożenie na Platformie Portal Smart PZP (zwanej dalej:
„Platformą”).
2) Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie,
mailem) nie będzie brana pod uwagę.
3) Adres Platformy https://portal.smartpzp.pl/umszczecin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod
rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego
podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych
środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgody
z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia
30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy.
3) W celu złożenia oferty wykonawca zobowiązany jest założyć na Platformie
konto użytkownika, jednocześnie wprowadzając do Platformy swój podmiot.
Rejestracja na Platformie dostępna jest po kliknięciu przycisku „Załóż konto”.
Szczegółowe informacje dot. sposobu wykonania ww. czynności znajdują się w
„Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, dostępnej na
stronie Platformy pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/umszczecin/elearning
4) Wykonawca może wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu
składania ofert (ewentualna zmiana oferty odbywa się poprzez jej wycofanie
oraz złożenie nowej oferty – z uwagi na zaszyfrowanie plików oferty brak jest
możliwości edycji złożonej oferty). W tym celu wykonawca loguje się na
Platformę, wyszukuje i wybiera dane postępowanie, a następnie po przejściu do
zakładki „Oferta”, wycofuje ją przy pomocy przycisku „Wycofaj ofertę”.
5) Wykonawca nie może wycofać oferty po upływie terminu składania ofert.
6) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie
wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania do Platformy.
7) Komunikacja wykonawcy z zamawiającym w postępowaniu odbywa się za
pośrednictwem posiadanego na Platformie konta Użytkownika Zewnętrznego.
Dotyczy to w szczególności: przekazywania dokumentów, oświadczeń,
informacji, pytań i wniosków w ramach postępowania.
8) Komunikacja zamawiającego z wykonawcą w postępowaniu odbywa się za
pośrednictwem posiadanego na Platformie konta zamawiającego oraz kont jego
Użytkowników Wewnętrznych. Dotyczy to w szczególności: przekazywania
wezwań i zawiadomień, informacji i odpowiedzi na pytania.
9) Zadawanie pytań przez wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do
postępowania”.
10) Po otwarciu ofert, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami (w tym
wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje), odbywa się za
pośrednictwem Platformy, w zakładce „Korespondencja”.
11) Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje
się datę zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina,
zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym
górnym rogu Platformy.
12) Do pełnego i prawidłowego korzystania z Platformy przez Użytkowników
Zewnętrznych konieczne jest posiadanie, przez co najmniej jednego
uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego wykonawcy, elektronicznego
podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego,
służącego do uwierzytelnienia i podpisu.
Z uwagi na limit znaków pozostałe wymagania zawarte są w Rozdziale II SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP/27/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych pn. „Przebudowa budynku Technikum Technologii Cyfrowych polegająca na przebudowie poddasza na cele edukacyjne, wymianie stolarki okiennej, przebudowie instalacji sanitarnych i teletechnicznych oraz wymiana instalacji sanitarnych w budynku sali gimnastycznej przy ul. Niemierzyńskiej 17 w Szczecinie”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 320 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których
mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych
robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, do
50 % wartości zamówienia podstawowego. Podstawą ustalenia warunków
realizacji zamówienia podobnego jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z wykonawcą negocjacje.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za przekroczenie terminu wykonania przedmiotu umowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej
określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub
finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca
wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie
niższej niż 3 000 000 zł (trzy miliony złotych).

W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia
ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.

2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub
zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca
wykaże, że:
a) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej
niż 7 000 000,00 zł brutto każda.
Za jedną robotę budowlaną zamawiający uzna pracę polegającą na
budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, obejmującą co najmniej roboty branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone.

W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie
zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.

b) dysponuje lub będzie dysponować minimum po 1 (jednej) osobie
(skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia) na każde z
wymienionych poniżej stanowisk:

b1) Kierownik budowy:
-posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
oraz
- posiadający na dzień składania ofert co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania ww. uprawnień), w tym pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego na co najmniej dwóch robotach budowlanych o wartości co najmniej 5 000 000 zł brutto każda. Za jedną robotę budowlaną zamawiający uzna budowę lub przebudowę budynku użyteczności publicznej
oraz
- który brał udział przez co najmniej 18 miesięcy w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

b2) Kierownik robót branży sanitarnej:
- posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych
oraz
- posiadający na dzień składania ofert co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania ww. uprawnień);

b3) Kierownik robót branży elektrycznej:
- posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do
kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych
oraz
- posiadający na dzień składania ofert co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania ww. uprawnień).

Uwaga! Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia stanowisk wymienionych
w pkt 1 ppkt 2 lit. b1 - b3
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.

2. Dodatkowe informacje dotyczące ww. warunków udziału w postępowaniu:
1) wszystkie ww. osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia
muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym razie
wykonawca udostępni wystarczającą ilość tłumaczy, wykazujących znajomość
języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich
specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia,
2) ilekroć w treści SWZ jest mowa o „uprawnieniach budowlanych”, „budowie”,
„przebudowie”, „kierowniku budowy”, „kierowniku robót” należy pojęcia te
rozumieć zgodnie z definicjami określonymi w ustawie Prawo budowlane oraz
aktami wykonawczymi do niej,
3) ilekroć w treści SWZ jest mowa o „budynku użyteczności publicznej” należy
pojęcie to rozumieć zgodnie z definicją określoną w Rozporządzeniu Ministra
Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych,
jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
4) roboty budowlane określone w pkt 1 ppkt 2 lit. a muszą być wykonane w
ramach oddzielnych zadań (umów),
5) jeżeli wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby zrealizował zadanie w
trybie zaprojektuj i wybuduj, zamawiający uzna robotę budowlaną za
spełniającą warunek, jeżeli robota ta będzie odpowiadała swoim zakresem i
wartością wymogom określonym w pkt 1 ppkt 2 lit. a,
6) jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót
budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o
którym mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 2 (wykaz robót budowlanych), dotyczy
robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio
uczestniczył,
7) w przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunków wyrażona
będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni
kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym
dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany zamawiający przyjmie średni
kurs z ostatniego dnia przed dniem wszczęcia. Jeżeli w jakimkolwiek
dokumencie złożonym przez wykonawcę wskazane zostaną kwoty wyrażone w
walucie nie znajdującej się aktualnie w obrocie, zamawiający dokona
przeliczenia tych kwot na złotówki na podstawie ostatniego średniego
miesięcznego kursu złotego w stosunku do tych walut, ujawnionego w Tabeli
Kursów Narodowego Banku Polskiego

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania
wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego
zasoby, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu
oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim
wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg wzoru stanowiącego załącznik
nr 4 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być
zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że
wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tego podmiotu;
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na
zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
- oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia wskazujące, które roboty budowlane, wykonają poszczególni
wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się
wykonawców o udzielenie zamówienia.
- informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej
potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej
złożeniem;
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania
oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych
od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie
dokumenty;
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

opis materiałów, produktów i rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca
przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt
6 i 7 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych
materiałów, produktów i rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania
równoważności);
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia
wykonawcy ci składają wspólnie ww. dokumenty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

opis materiałów, produktów i rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca
przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt
6 i 7 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych
materiałów, produktów i rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania
równoważności)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego
rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio:
wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego
reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww.
dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do
SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
3) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do
reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego
zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),
jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby,
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba,
której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których
mowa w pkt 1 ppkt 2;
4) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru
stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie
zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców.
5) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie
zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców, w zakresie, w jakim
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6) oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na
zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wadium należy wnieść w wysokości 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy
złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu
środków do zamawiającego.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.
3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie
zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy
regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego
obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący
realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy polegających na:
1) zmianie terminów rozpoczęcia i zakończenia realizacji przedmiotu umowy;
2) zmianie wynagrodzenia;
3) zmianie zasad i terminów dokonywania odbiorów oraz płatności wynagrodzenia;
4) zmianie sposobu spełnienia oraz zakresu świadczenia;
5) zmianie osób wskazanych w § 4 ust. 1 projektu umowy;
6) zmianie końcowego terminu na odstąpienie od umowy, o którym mowa w § 7 ust. 5 projektu umowy; zmiana, o której mowa w niniejszym punkcie będzie możliwa w sytuacji przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy i nastąpi w zakresie odpowiadającym różnicy pomiędzy pierwotnym terminem wykonania przedmiotu umowy a terminem wynikającym ze zmiany umowy.
2. Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w załączniku nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/umszczecin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-28 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawcy zagraniczni: Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyrównanie zagospodarowanie terenu 32x25m pod trawnik - Gajęcki Ług
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyrównanie zagospodarowanie terenu 32x25m pod trawnik. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI