Przebudowa boiska piłkarskiego i remont zaplecza socjalno-szatniowego przy boisku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa boiska piłkarskiego i remont zaplecza socjalno-szatniowego przy boisku w Czarnej Białostockiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzarna Białostocka
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-12-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Czarna Białostocka
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-28
  • Numer ogłoszenia629167-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 629167-N-2019 z dnia 2019-11-28 r.

Gmina Czarna Białostocka : Przebudowa boiska piłkarskiego i remont zaplecza socjalno-szatniowego przy boisku w Czarnej Białostockiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarna Białostocka , krajowy numer identyfikacyjny 52880100000000, ul. Torowa  14A , 16-020  Czarna Białostocka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 131 340, e-mail przetargi@czarnabialostocka.pl, faks 857 131 349.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej : osobiście, za pośrednictem operatora pocztowego lub kuriera
Adres:
Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej , ul. Torowa 14A 16-020 Czarna Białostocka

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa boiska piłkarskiego i remont zaplecza socjalno-szatniowego przy boisku w Czarnej Białostockiej
Numer referencyjny: Or.271.20.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację projektu pn. „Przebudowa boiska piłkarskiego i remont zaplecza socjalno-szatniowego przy boisku w Czarnej Białostockiej” . W ramach zadania należy wykonać boisko piłkarskie o wymiarach 90x45m wraz z infrastrukturą techniczną (drenażem, doziemną instalacją oświetlenia terenu, instalacją wodociągową, instalacją kanalizacji deszczowej) i rozbiórką doziemnej instalacji oświetlenia terenu oraz przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku po wymiennikowni na zespół szatniowo-sanitarny przy ul. Torowej w Czarnej Białostockiej na dz. nr ew. 1571/1, 1571/4, 1057 (ul. Torowa); obręb nr 0044; jednostka: 200202_4 Czarna Białostocka. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: roboty branży budowlanej, konstrukcyjnej i zagospodarowania terenu w postaci: - wykonać rozbiórkę starych bramek stalowych do gry w piłkę nożną, słupów żelbetowych nieczynnego oświetlenia, przewodów zasilających oraz cokołu po nieistniejącym ogrodzeniu, - budowy boiska do piłki nożnej o wymiarach 45 x 90m z nawierzchnią z trawy syntetycznej posiadającej badania przeprowadzone zgodnie z wymaganiami FIFA (cechy funkcjonalne: długość i typ pierwszego włókna w jednym pęczku: min 60mm, 100% polietylen, monofilowe o kształcie „C” z symetrycznie wtopionym rdzeniem wzmacniającym o grubości minimum 310 mikronów, dtex min 11000; długość i typ drugiego włókna w drugim pęczku: 37-40 mm, 100% polietylen, fibrylowane proste o grubości minimum 100 mikronów, dtex min 10000; rozstaw ściegów: 5/8; kolor włókien: zielony w minimum dwóch odcieniach; ilość pęczków: min 16 000/m²; waga całkowita: min 2400 g/m2; absorpcja wstrząsu (po symulacji zużycia 20 200 cykli): min 55 %; siła wyrwania pęczka monofilowego (po sztucznym starzeniu): min 30 N; siła wyrwania pęczka fibrylowanego (po sztucznym starzeniu): min30 N; siła złączeń ( niepostarzonych): min 140 N/100 mm; przepuszczalność wodna nawierzchni: min 4500 mm/h; przepuszczalność wodna całego systemu: min 1800 mm/h) na podbudowie (konstrukcja: podsypka piaskowa – 10 cm, piasek zagęszczony – min. 22 cm, kruszywo łamane (kruszone), frakcja 20-60 mm – 15 cm, warstwa wyrównawcza kamienna (miał kamienny), frakcja 0-4mm – 3 cm, nawierzchnia - trawa syntetyczna 60 mm z wypełnieniem w zależności od technologii producenta trawy - piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym EPDM posiadających stosowne certyfikaty i atesty potwierdzające spełnienie wymagań właściwości fizycznych i parametrów środowiskowych regulowanych stosownymi normami przeznaczonych do stosowania na nawierzchniach sportowych – min. 5 cm lub granulatem gumowym EPDM posiadającym stosowne certyfikaty i atesty potwierdzające spełnienie wymagań właściwości fizycznych i parametrów środowiskowych regulowanych stosownymi normami przeznaczonych do stosowania na nawierzchniach sportowych – min. 5cm ) ze strefami bezpieczeństwa za liniami bocznymi – 3 m oraz za liniami bramkowymi – 5 m, linie wydzielające o szerokości 5 cm z trawy syntetycznej w kolorze białym, płytę po obwodzie boiska należy zamknąć obramowaniem z obrzeży betonowych o wymiarach 8x30x100 cm na ławie betonowej z oporem z betonu B-15 i wypełnieniem spoin piaskiem. - odwodnienie boiska w postaci sieci drenarskiej obejmującej cały teren boiska, nawierzchnia płyty boiska przepuszczalna ze spadkiem o wartości 0,5% na teren biologicznie czynny, spadki płyty boiska w układzie kopertowym, - dostawa i montaż wyposażenia boiska w postaci dwóch stałych bramek o wymiarach 732 x 244 cm, wykonanych z profili aluminiowych, montowane w tulejach osadzonych na fundamencie żelbetowym wg instrukcji montażu producenta wraz z siatkami i odciągami, dwie wiaty dla zawodników rezerwowych obu drużyn (min. 10 miejsc siedzących każda), zlokalizowane w odległości 3m od linii bocznej boiska i w symetrycznym rozstawie względem linii środkowej, w odległości min. 10 m od siebie; flagi narożnikowe wbijane na sprężynach – 4 szt. - dostawa i montaż systemu ogrodzenia w postaci słupów ogrodzeniowych (zakończonych plastikowymi kapturkami) o rozstawie 0,88-2,61m wykonanych z profili stalowych o wym. 80x80x4 mm, powlekanych warstwą poliestrową (kolor zielony), co drugi słup o wysokości 6 m do mocowania piłkochwytów z siatki polipropylenowej, przewidziane na całym obwodzie boiska, słupy ulokowane w rogach boiska z profili stalowych 120x120x4 mm o wysokości 6m stężone profilami stalowymi 50x50x4 mm., fundamenty żelbetowe pod słupki o średnicy 40 cm i głębokości 1,2 m wykonać z betonu B20, zastosować siatkę stalową ocynkowaną ogniowo powlekaną warstwą poliestrową (kolor zielony) o oczkach 50x50 mm i grubości drutu min. 4,1mm Wykonać naciągi z linek stalowych co 50 cm z drutu stalowego grubości min. 5 mm, ocynkowanego, powleczonego warstwą poliestrową, w ogrodzeniu dwuskrzydłowa furtka szer. 200 cm i wys. 300 cm oraz dwuskrzydłowa brama o szer. 500 cm i wys. 300 cm. - wykonanie adaptacji istniejącego budynku wymiennikowni na zaplecze szatniowo-sanitarne przez demontaż stolarki otworowej, wyburzenie części ścian i gzymsów wraz z usunięciem tynków i posadzek, daszków nad wejściami, rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych starego pokrycia z papy. - wymurowanie nowych ścian działowych, wykonanie podłoży, posadzek z izolacjami przeciwwilgociowymi i cieplnymi, osadzeniem nowych okien i drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, wykonanie sufitów podwieszanych z płyt GK (w pomieszczeniach natrysków z płyt GK wodoodpornych), tynków wewnętrznych z gładziami gipsowymi i gruntowaniem ścian i stropów, wykonanie izolacji cieplnej ścian zewnętrznych płytami styropianowymi (fundament i cokół - styropian ekstradowany gr. 10 cm, ściany - styropian gr. 20 cm) z wyprawą tynkiem cienkowarstwowym plimerowym z teflonem oraz szalówką na ruszcie drewnianym (zaimpregnować preparatem zabezpieczającym przed insektami, niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, pleśnią oraz spełniającym wymogi ppoż. z paroizolacją i dociepleniem z wełny mineralnej gr. 15 cm), attyki styropianem gr. 20 cm ściana i 5 cm od strony dachu, docieplenie dachu wełną mineralną twardą gr. 25 cm z pokryciem papą termozgrzewalną dwuwarstwowo (podkładową i wierzchniego krycia) wraz z wymiana wyłazu dachowego, montażem kominków wentylacyjnych, wywinięciami na attykę. - wykonanie licowania ścian, cokołów i posadzek płytkami ceramicznymi (glazura, gres antypoślizgowy) oraz malowanie farbami zmywalnymi. - wykonanie rynien i rur spustowych, parapetów zewnętrznych, daszków systemowych ze szkła hartowanego w systemie naciągów nad wejściami, wycieraczek zewnętrznych systemowych, aluminiowych wpuszczanych, drabin zewnętrznych. - wyposażyć w zestawy wieszaków z ławkami dla 20 zawodników – 2 kpl. oraz magazyn sprzętu sportowego w szafę stalową (skrzynia i półki w kolorze szarym RAL 7000, drzwi w kolorze niebieskim RAL 5012), dwudrzwiową z czterema półkami z rantem przestawnymi co 50 cm, zamkiem z ryglowaniem trzy punktowym o min. wymiarach 50x100x200 cm na sprzęt sportowy i podstawowe narzędzia do utrzymania porządku, szafę ubraniową stalową (skrzynia i półki w kolorze szarym RAL 7000, drzwi w kolorze niebieskim RAL 5012), dwudrzwiową w jednej części z czterema półkami z rantem przestawnymi co 50 cm i w drugiej części z drążkiem o min. wymiarach 50x100x200 cm, stół kwadratowy 80x80x75 cm, na ramie i nogach stalowych chromowanych, z blatem w kolorze szarym RAL 7000 krzesła z siedziskiem nieckowym konstrukcji stalowej chromowanej z siedziskiem z polipropylenu w kolorze niebieskim - 3 szt. oraz plecakową dmuchawę do liści z silnikiem spalinowym czterosuwowym o mocy min 3,75 kM, prędkość strumienia powietrza min. 85 m/s, wydajność dmuchawy min. 18 m3/min, - drzwi łazienek, wc, szatni i zaplecza technicznego wyposażyć w piktogramy opisujące funkcję pomieszczenia, - drzwi zewnętrzne budynku wyposażyć z zamki ryglujące kluczykowe z dwiema wkładkami i kompletem kluczy (po min. 3 szt. do wkładki), - wykonanie chodnika o szer. 1,5 m i nawierzchni o powierzchni ok. 197,25 m2 z czerwonej kostki betonowej fazowanej w formie cegła gr. 6 cm, ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4, gr. 10 cm, obramowany obrzeżem betonowym 8x30x100 cm oraz montażem balustrady z pochwytem przy schodach terenowych, stojaków rowerowych – 2 kpl po 6 miejsc oraz koszy na śmieci – 3 szt. - wykonać uporządkowanie terenu przez jego niwelację i kształtowanie skarpy wraz z wycinką kolidujących drzew (9 szt. – sosna zwyczajna) a także humusowaniem i obsianiem trawą wraz z terenami przyległymi do modernizowanego budynku. B. roboty branży sanitarnej w postaci: - drenaż, przyłącza wodociągowo-kanalizacyjne, kanalizacja deszczowa.: - wykonać drenaż boiska piłkarskiego poprzez zastosowanie dwóch przewodów zbierających w postaci rurę PVC- S 160x4,7mm i rur drenarskich karbowanych z filtrem z włókna syntetycznego Ø75/65 PVC w rozstawie co 7,9 m, włączenia drenów do przewodu głównego zbierającego za pomocą trójników Ø160/110 oraz dołączników Ø110/75 (między trójnikiem a przewodem drenującym Ø75/65) z wykonaniem studni osadnikowych D1 i D2 o wysokości części osadczych 1,0m do których należy odprowadzić wody drenażowe. - wykonać metodą przewiertu przyłącze kanalizacji deszczowej w stalowej rurze osłonowej o średnicy 273x7,1 z rur PVC Ø200x5,9mm klasy S „SN8” z lita ścianką (zgodne z normą PN-EN 1401-1:2009), kielichowych o połączeniach uszczelnianych za pomocą fabrycznie zamontowanych uszczelek z zakończeniem klapą zwrotną (końcową), poprzez nadbudowanie na istniejącym kanale deszczowym Ø 300mm w ul. Torowej studni deszczowej (D0) z kręgów betonowych klasy C40/50 o nasiąkliwości do 5%, mrozoodporności F150 i stopniu wodoszczelności min. W6 o średnicy dn=1.2m. Podstawę studni stanowi dennica z kinetą oraz otworami do rur wykonanymi wiertnicą na budowie. Przejście rury przez ściany studni betonowej należy wykonać jako przejście szczelne gumowe typu In-situ lub tulejowe z tworzywa sztucznego z uszczelką gumową. Zwieńczenie studni stanowi płyta nastudzienna i pierścień odciążający wykonane z betonu Pod pierścieniami odciążającymi wykonać podbudowę betonową C12/15 gr. 20cm, którą należy zdylatować ze ścianą studni rewizyjnej taśmą izolacyjną przyścienną. Połączenia poszczególnych kręgów w studzience uszczelniane za pomocą gumowych uszczelek. Studzienkę przykryć włazem żeliwnym bez zawiasowym, nieryglowanym klasy D400 wg PN-EN 124 o średnicy otworu włazowego 600 mm. Włazy studni regulować do rzędnych nawierzchni za pomocą uszczelnionych pierścieni regulacyjnych z tworzyw sztucznych lub betonowych. Studzienkę wyposażyć w stopnie złazowe. - wykonać przebudowę przyłącza kanalizacji sanitarnej z budynku szatniowo - sanitarnego z rur PVC klasy S „SN8” o średnicy 160x4,7mm z litą ścianką, kielichowych o połączeniach uszczelnianych za pomocą fabrycznie zamontowanych uszczelek do istniejącej studni przyłączeniowej - rewizyjnej stosując przejście przez ściany typu „szczelnego”. - wykonać wewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej z rur PVC z podejściami do odbiorników, zamontować elementy białego montażu (umywalek z bateriami - 3 kpl, , miski ustępowe z płuczkami – 2 kpl., prysznice z bateriami prysznicowymi i kotarami na drążkach ze stali nierdzewnej – 2 kpl), wykonać odwodnienia posadzkowe z wpustami ze stali nierdzewnej – 5 kpl. - wykonać wewnętrzną instalację wodociągową z izolacją otulinami z pianki polietylenowej z płukaniem, dezynfekcją i badaniem z montażem elektrycznych, pojemnościowych ogrzewaczy wody o pojemności 80l – 2 kpl., pod umywalkowego elektrycznego ogrzewacza wody o pojemności 10l – 1 kpl,. - wykonać kanałową wentylację nawiewną dn 160 pomieszczeń szatni – 2 kpl oraz pomieszczenia magazynu sprzętu sportowego dn 100 – 1 kpl składające się ze ściennych czerpni powietrza filtrów kanałowych, wentylatorów kanałowych, nagrzewnic kanałowych (dn 200 i dn 100) i anemostatów nawiewnych wraz z termostatami ściennymi i regulatorami prędkości obrotowej wentylatorów. - wykonać wentylację wyciągową dn 100 – 1 kpl., i dn 160 -2 kpl., w postaci wentylatorów wyciągowych, izolowanych rur spiro, wyrzutni kolankowych z siatką. - wykonać przyłącze wodociągowe do budynku szatniowo-sanitarnego z istniejącej sieci wodociągowej zlokalizowanej na działce Inwestora z rur dz=32PE na ciśnienie nominalne PN10 w sposób ustalony po odkryciu wodociągu w miejscu włączenia, zastosować zasuwę DN25/32 z króćcami PE z obudową i skrzynką uliczną, bez gniazdową (pełno przelotową) z uszczelnieniem miękkim, wykonaną z żeliwa sferoidalnego, zabezpieczoną antykorozyjnie farbą epoksydową; trzpień zasuwy ze stali nierdzewnej z otworem na zawleczkę, z wielokrotnym uszczelnieniem; klin z na wulkanizowaną powłoką EPDM; końcówki PE zasuwy do zgrzewania zabezpieczone przed zerwaniem, zasuwę oznakować przy pomocy tablicy wykonanej z tworzywa sztucznego, montowanej na słupach betonowych lub trwałych elementach zabudowy. Połączenia rur wodociągu wykonać metodą zgrzewania. Przejście przyłącza przez ścianę budynku należy zabezpieczyć rurą osłonową Ø63PE. Wykonać montaż wodomierza skrzydełkowego jednostrumieniowego DN20 o przepływie nominalnym 2,5m3/h na konsoli wodomierzowej z zaworami odcinającymi i zaworem antyskażeniowym zabudowanym za zestawem pomiarowym. Dokonać prób szczelności, płukania i dezynfekcji przyłącza wraz z badaniem wody na przyborach sanitarnych przez służby sanitarno – epidemiologiczne. - instalacja ogrzewania: - wykonać ogrzewanie pomieszczeń przez zastosowanie 5 szt. grzejników elektrycznych z termostatem elektronicznym i puszką przyłączeniową (magazyn i szatnie), w toaletach zastosować grzejniki elektryczne z termostatem elektronicznym przeznaczone do pomieszczeń wilgotnych. C. roboty branży elektrycznej w postaci: -dostawa i montaż oświetlenia w postaci sześciu masztów oświetleniowych o całkowitej wysokości 14,0 m – aluminiowych cylindrycznych stożkowych, dwuelementowych wzmocnionych - po trzy wzdłuż dłuższych boków boiska, środkowe z czterema naświetlaczami LED o mocy 550W każdy i skrajne z sześcioma naświetlaczami LED o mocy 550W każdy, naświetlacze przystosowane do montażu na poprzeczkach poziomych L=1,6m, słupy ustawiać na fundamentach prefabrykowanych wg rozwiązań producenta, wykonać instalację elektryczną doziemną nN typu: YAKXs 5x25mm2, - dostawa i montaż oświetlenia chodnika, poprzez umieszczenie, wzdłuż trasy jego przebiegu, dziewięciu słupów oświetleniowych o wysokości min. 4,0 m – aluminiowych cylindrycznych stożkowych powlekanych poprzez anodowanie w kolorze czarnym ustawionych na fundamentach prefabrykowanych wg rozwiązań producenta z punktami świetlnymi LED o mocy 40W każda, wykonać instalację elektryczną doziemną nN typu YKY 3x4mm2, - wykonać system uziomowy i połączeń wyrównawczych z płaskownika FeZn25x4 z podłączeniem słupów oświetleniowych oraz elementów ogrodzenia boiska, - wykonać tablicę TZSO obsługującą oświetlenie boiska i chodnika, oraz rozdzielnię RE obsługującą tablicę TZSO a także budynek szatniowo-sanitarny, rozdzielnię RE podłączyć za licznikową instalacją doziemną przewodem YAKXs 4x35mm2, prowadzoną w rurze osłonowej ze złącza kablowego w rozdzielni RG, w tablicy TZSO zamontować zegar astronomiczny do automatycznego załączania oświetlenia nocnego. W TZSO należy dokonać podziału przewodu PEN, na PE i N, wykonać uziom pogrążany do którego za pomocą bednarki FeZn25x4 połączyć punkt rozdziału, do rozdzielnicy RE. - wykonać instalację zasilania, sterowania, uziemienia, przepięciową, odgromową, połączeń wyrównawczych i oświetlenia budynku szatniowo-sanitarnego, wyposażyć w wyłączniki, gniazda i punkty oświetlenia LED wewnętrznego i zewnętrznego wraz z oświetleniem awaryjnym i kierunkowym z adekwatnym opisem graficznym, oraz głównym wyłącznikiem ppoż. - wykonać zasilanie odbiorników w postaci ogrzewaczy wody, wentylatorów i nagrzewnic układu wentylacji. Do zadań Wykonawcy należy: - zapewnienie do geodezyjnej obsługi inwestycji (tyczenie obiektów, prowadzenie budowy obiektów oraz wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów) uprawnionego geodety posiadającego min. zakres 4 uprawnień tj. uprawnienia do obsługi inwestycji budowlanej, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zadania -3 egz. - zniszczone podczas realizacji punkty graniczne należy na nowo wznowić i trwale za stabilizować, z tej czynności sporządzić protokół wymagany prawem w zakresie podziałów nieruchomości. - przeprowadzenie ruchów próbnych wentylacji mechanicznej, ogrzewania, oświetlenia boiska i chodnika, oświetlenia awaryjnego i kierunkowego, działania ogrzewaczy itp., - uzyskaniu w imieniu zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie (przygotowanie powiadomień do SANEPID i Straż Pożarna, uczestniczeniu w ewentualnych kontrolach obiektu, usuwania stwierdzonych wad i uchybień , poniesienia kosztu i uzyskania pozytywnych protokołów kontroli, - promocja realizacji zadania przez wykonanie i montaż stosownej tablicy informacyjnej zgodnie z wymaganiami programu Sportowa Polska Rozwój Lokalnej Infrastruktury Sportowej w ramach Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej Ministerstwa Sportu i Turystyki - po wykonaniu podłączenia energetycznego od wskazanego w warunkach miejsca przyłączenia (zakres prac po stronie dostawcy energii elektrycznej wykonany w listopadzie 2018r. zgodnie z uzyskaną informacją o możliwości świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej z dnia 06.11.2018r.), oraz instalacji odbiorczej złoży w imieniu Zamawiającego wniosek o zawarcie umowy kompleksowej wraz z „oświadczeniem o wykonaniu instalacji” oraz pozostałymi dokumentami zgodnie z wzorem wniosku zamieszczonym na stronie internetowej PGE Dystrybucja S.A., - wykonanie nasadzeń zastępczych w ilości i asortymencie zgodnym z zapisami zawartymi w decyzji pozwolenia na wycinkę drzew kolidujących z realizacją inwestycji. - Zamawiający przewiduje etapowe - kwartalne rozliczenie robót uzależniając płatność za konkretny etap realizacji robót zgodny z harmonogramem rzeczowo-finansowym, ich faktycznym wykonaniem potwierdzonym przez Inspektorów nadzoru inwestorskiego, pisemnym zgłoszeniem zakończenia etapu robót złożonym Zamawiającemu oraz po protokolarnym potwierdzeniu tego faktu. - Zamawiający informuje, że rozliczenie końcowe inwestycji nastąpi w 2021 roku na poczet którego Wykonawca powinien przewidzieć wartość 55% kosztów umownych realizacji inwestycji. - Zamawiający informuje, że koszty związane z poborem energii elektrycznej, energii cieplnej, wody oraz zabezpieczeniem sanitarnym ponosi Wykonawca. - materiały z rozbiórek i demontaży oraz z wycinki drzew wraz z karczami Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. - urobek z niwelacji terenu należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Czarna Białostocka na odległość ok. 3 km z rozplantowaniem w miejscu docelowym. - złożenie przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego a po wykonaniu zadania kosztorysu powykonawczego. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy, które stanowią odpowiednio załączniki nr 1-3 oraz załącznik nr 9 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45231300-8
45232130-2
45232452-5
45233220-7
45310000-3
45316100-6
45321000-3
45331210-1
45332000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-05-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną: – min. 1 500 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonane co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu zewnętrznych boisk sportowych lub ich kompleksów o nawierzchni sztucznej lub naturalnej o minimalnej powierzchni 4000 m2 łącznie. b) dysponowanie co najmniej jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, c) dysponowanie co najmniej jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (warunek ten może być spełniony przez jedną osobę jak również łącznie przez kilka osób posiadających poszczególne uprawnienia), d) dysponowanie co najmniej jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, oraz posiadającymi aktualną przynależność do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeżeli potwierdzenie przynależności traci ważność w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić nowe potwierdzenie, ważne na czas trwania umowy lub wskaże inną osobę posiadającą przynajmniej takie same uprawnienia (aktualną przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, rozumie przez to uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, 1309, 1524, 1696, 1712 ) jak również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów oraz równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r, poz.2272, z 2019 r poz. 534, 577).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia : a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) oświadczenia o niezaleganiu w opłacaniu podatków i opłat lokalnych (zał. nr 12 do SIWZ) d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. a-c) - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3 . Dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit a powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przez notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt. 3 stosuje się odpowiednio.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających powierzchnię wykonanych robót , czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ, b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, c) dokument/y potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy PLN) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 35 1020 1332 0000 1102 0280 9606 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……………………..r. – do dnia …………………………r.”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia), należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Torowa 14 A lub dołączyć do oferty . 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu poniżej 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych poniżej. 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w sytuacji wystąpienia następujących okoliczności: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 3) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także z np. wystąpienia zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, 4) Przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, 5) Nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego w terminie dokumentów budowy, do których przekazania Zamawiający był zobowiązany, 6) Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności takich jak: a) zaistnienia siły wyższej, b) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności za które odpowiada Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian w dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, c) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagające konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, d) wystąpienie opóźnień w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) wystąpienie opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) wystąpienia okoliczności powodujących konieczność przeprowadzenia prac saperskich, archeologicznych lub innych przeszkód uniemożliwiających lub utrudniających prowadzenie robót, ujawnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji. g) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), - zmiany danych teleadresowych, - zmiana obowiązującej stawki VAT. 2. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w w pkt 1 termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zakresie powierzenia części lub całości wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom, poprzez: 1) w przypadku nie przewidzenia podwykonawców w momencie składania oferty, wprowadzenie ich podczas realizacji zamówienia, 2) rozszerzenie kręgu podwykonawców, 3) zmianę lub wykreślenie podwykonawcy, 4) zmianę zakresu prac powierzonych podwykonawcy; 4. Warunki zmian: 1) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, 2) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, 3) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-19, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Dopuszcza się złożenie oferty w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń - Doktorce
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie kuchni, stołówki, WC, łazienki, korytarza i 5 pomieszczeń magazynowych o łącznej powierzchni 230 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI