Prace remontowe na obiektach hydrotechnicznych – część a – Falochron Centralny i

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prace remontowe na obiektach hydrotechnicznych – część a – Falochron Centralny i Osłonowy w Świnoujściu, część b – Umocnienie brzegu w Mrzeżynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2018-05-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyDyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-17
  • Numer ogłoszenia546120-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 546120-N-2018 z dnia 2018-04-17 r.

Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie: Prace remontowe na obiektach hydrotechnicznych – część a – Falochron Centralny i Osłonowy w Świnoujściu, część b – Umocnienie brzegu w Mrzeżynie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 14501700000, ul. Plac Batorego  4 , 70207   Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 4403423, 4403523, e-mail zamowienia@ums.gov.pl, faks 914 403 441.
Adres strony internetowej (URL): www.ums.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ums.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ums.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiający wymaga aby oferta złożona została w formie pisemnej
Adres:
Urząd Morski w Szczecinie, plac Stefana Batorego 4; 70-207 Szczecin, pok. 110

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe na obiektach hydrotechnicznych – część a – Falochron Centralny i Osłonowy w Świnoujściu, część b – Umocnienie brzegu w Mrzeżynie
Numer referencyjny: PO.II.370.ZZP-3.9.18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są : Prace remontowe na obiektach hydrotechnicznych – część a – Falochron Centralny i Osłonowy w Świnoujściu, część b – Umocnienie brzegu w Mrzeżynie Część A: Falochron Centralny i Osłonowy w Świnoujściu CPV zamówienia – 45243200-4 Prace remontowe na falochronie Centralnym i Osłonowym w Świnoujściu. 1. Lokalizacja: Falochron Centralny w Świnoujściu stanowi wschodni brzeg ujścia odcinka cieśniny Świny do Morza Bałtyckiego. Falochron Centralny w Świnoujściu jest konstrukcją narzutowo - kamienną z nadbudową batonową (żelbetową) o długości 1490 mb. Szerokość korony 12,5 m, rzędna +0,70 m. Od strony wschodniej falochron osłonięty jest skarpą narzutu, którego wierzchnią warstwę stanowią gwiazdobloki. Gwiazdoblokami umocniona jest również głowica falochronu. Obecnie od strony wschodniej Falochron Centralny osłania nowy falochron wybudowany dla nowej inwestycji Terminalu Gazowego. Po stronie zachodniej falochron posiada 7 ostróg kamiennych, które wytłumiają wchodzące fale do Portu Świnoujście. Strona zachodnia - skarpa Falochronu Centralnego została zabezpieczona (zakończono budowę w lipcu 2012 r.), przez ułożenie dwóch warstw gabionów na podbudowie z geowłókniny ułożonych w układzie wzdłużnym i poprzecznym dłuższym bokiem wymiaru gabionu do osi toru wodnego. W obrębie ostróg zastosowano narzut kamienny. Gabiony układano na skarpie od -2,0 m do -14,0 m Falochron Osłonowy o długości znajduje się na wschód od istniejącego falochronu Centralnego, do którego dobudowywana jest ostroga o długości 255,8 m. 2. Zakres prac Na falochronie centralnym należy przeciąć (naciąć lub/i poszerzyć) piłą z tarczą diamentową około 1810 mb dylatacji w nawierzchni betonowej wraz z oczyszczeniem oraz wypełnieniem ich masą bitumiczną. Na parapecie falochronu (praca na wysokości) należy z dwóch stron krawędzi odciąć stalowy kątownik przytwierdzony za pomocą „wąsów” do bryły parapetu. Nacięcie należy prowadzić w taki sposób aby uzyskać powierzchnię przecięcia pod kątem 45 stopni w stosunku do powierzchni parapetu. Długość parapetu około 1400 mb. Przy prowadzeniu prac należy zwrócić szczególną uwagę na przepisy BHP (praca na wysokości). W zakres umowy wchodzi również wypełnienie ubytków w nawierzchni betonowej preparatami na bazie systemów naprawczych do nawierzchni betonowych opartych na chemii budowlanej np. sika monotyp 910 oraz sika monotyp 412 NFG – lub równoważne. Należy również odtworzyć podstawę znaku nawigacyjnego poprzez uzupełnienie ubytków betonowych preparatami naprawczymi do nawierzchni betonowych. Na falochronie Osłonowym należy oczyścić z porostów i zabrudzeń typu organicznego dylatacji w nawierzchni betonowej, poprzez umycie np. myjką ciśnieniową lub w inny sposób. Należy przewidzieć również wypełnienie ich materiałem do dylatacji na bazie żywic. 3. Inne czynności do wykonania przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca zapewni uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. Materiały i rozwiązania użyte do wykonania remontu muszą posiadać parametry i wymogi jakościowe nie gorsze od przyjętych w załączonym opisie. Materiały i rozwiązania zostaną przedstawione Zamawiającemu przed wbudowaniem do akceptacji. Wykonawca ma obowiązek prowadzić na bieżąco dokumentację fotograficzną budowy, w szczególności robót ulegających zakryciu jak również zgłaszać do odbioru Zamawiającemu. Wykonawca każdorazowo na wezwanie Zamawiającego prześle (na wskazane w umowie adresy poczty elektronicznej przedstawicieli Urzędu Morskiego w Szczecinie) zdjęcia z aktualnego stanu zaawansowania prac. Dokumentacja fotograficzna z okresu całej budowy zostanie przez Wykonawcę zapisana na płycie CD jako element dokumentacji powykonawczej 4.Pozostałe wymogi: Ochrona środowiska: Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. W okresie trwania budowy Wykonawca będzie podejmować wszelkie uzasadnione kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół terenu budowy oraz będzie unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób lub własności społecznej i innych, a wynikających ze skażenia, hałasu lub innych przyczyn powstałych w następstwie jego sposobu działania Część B: Umocnienie brzegu w Mrzeżynie CPV zamówienia – 45243200-4 1. Lokalizacja: Port w Mrzeżynie usytuowany jest u ujścia rzeki Regi do Bałtyku i osłonięty dwoma falochronami wybiegającymi w morze, o profilu w kierunku wschodnim. Kanał portowy przebiega zakolem do mostu drogowego. W końcowym odcinku kanału po stronie wschodniej, usytuowane są stanowiska postojowe i przeładunkowe. Głębokości przy budowlach hydrotechnicznych, z wyjątkiem nabrzeża przeładunkowego i głowic falochronów, są mniejsze od głębokości projektowanych. Ujście rzeki Regi do morza w miejscowości Mrzeżyno – port morski. Działka nr 151/9 oraz 387/1 obręb Mrzeżyno 2. 2. Opis umocnienia brzegu wraz z opisem stanu technicznego: Umocnienie brzegowe przy falochronie: Umocnienie o konstrukcji oczepowej zbudowano w oparciu o istniejącą wcześniej konstrukcję sterego umocnienia brzegu, pogrążając przed istniejącą konstrukcją stalową ściankę szczelną. Ściankę zwieńczono żelbetowym oczepem żelbetowym i zakotwoeno stalowymi ściągami do tarcz żelbetowych oraz do elementów starej konstrukcji. Za nabrzeżem w pasie szerokości 5 m wykonana jest wylewana nawierzchnia betonowa. Parametry techniczne: • Długość odcinka umocnienia 65,5 m • Rzędna korony oczepu +1,20 m • Głebokośc dopuszczalna Hdop=1,5 m • Obciążenie dopuszczalne naziomu q=10 kN/m2 Stan ogólny umocnienia określa się jako nieodpowiedni. Korona nabrzeża jest w wielu miejscach popękana i pozapadana, oczep z ubytkami erozyjnymi. Miejscami odsłonięte jest zbrojenie konstrukcji. Dno w rejonie umocnienia brzegowego przy falochronie wschodnim w pasie o szerokości do 10,0 m jest czyste jednak znacznie wypłycone. 3. Zakres prac Przed przystąpieniem prac rozbiórkowych nawierzchni żelbetowej, należy naciąć nawierzchnię na długości około 40 mb, tak aby podczas prac rozbiórkowych uzyskać prostą krawędź. Następnie należy rozebrać nawierzchnię żelbetonową. Powstały gruz należy złożyć na składowisko. Następnie należy odkopać od strony oczepu ściankę szczelną na głębokość wody gruntowej i zabezpieczyć geotkaniną na całej długości remontowanego umocnienia. Geotkanina musi spełniać parametry: min wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż i wszerz 150 kN/m2. Następnie przysypać piaskiem i wykonać koryto z zagęszczeniem gruntu do Is min. 0,98 w skali Proctora. Na przygotowane koryto należy wbudować rozdrobniony gruz betonowy i ponownie zagęścić. Na warstwę gruzu wykonać warstwę wyrównawczą z postaci chudego betonu gr 10 cm. Następnie należy przygotować zbrojenie w postaci siatek wykonanych w pręta o średnicy fi min 8 mm, zbrojenie ma być wykonane jako górne i dolne (należy pamiętać o zachowaniu dystansów). Do wylania płyty należy użyć betonu C 30-37 hydrotechnicznego. Płyta musi być zatarta na szorstko oraz musi mieć wykonane dylatacje przeciwskurczowe prostopadłe do kierunku toru. Wszystkie dylatacje należy wypełnić spoiwem na bazie żywic. W ramach zadania należy również wykonać kratę o wymiarach 110x110 cm z profili zamkniętych pełnych min 2x2cm zakończaną ceownikiem i zamocować ją do nawierzchni betonowej. Należy również dospawać 14 profili zamkniętych pełnych min 2x2cm do istniejącej kraty oraz dwa pręty do istniejącej drabinki stalowej wejściowej. Z bazy BON Świnoujście należy przetransportować a następnie odnowić jedną drabinkę wejściową i zamocować ją na falochronie wschodnim. Na nabrzeżu odpraw granicznych należy pomalować 7 polerów na kolor żółty zgodny z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 1 czerwca 1998 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać morskie budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 101 poz.645). Na falochronie wschodnim wykonać ogrodzenie z siatki stalowej ocynkowanej o długości 6 mb (gr. drutu nim 2 mm- 3mm) zamocowanej z jednej strony do istniejącego słupka bramki, z drugiej strony do ściany parapetu. Należy również wykonać słupek pośredni z zastrzałami, który będzie zamontowany do nawierzchni falochronu. W ramach umowy należy również uzupełnić ubytki w nawierzchni betonowej o powierzchni do 1,5 m2 na falochronach wschodnimi zachodnim. Przewidywana ilość do naprawy około 20 m2. 4. Inne czynności do wykonania przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca zapewni uporządkowanie terenu po zakończeniu prac Materiały i rozwiązania użyte do wykonania remontu muszą posiadać parametry i wymogi jakościowe nie gorsze od przyjętych w załączonym opisie. Materiały i rozwiązania zostaną przedstawione Zamawiającemu przed wbudowaniem do akceptacji. Wykonawca ma obowiązek prowadzić na bieżąco dokumentację fotograficzną budowy, w szczególności robót ulegających zakryciu jak również zgłaszać do odbioru Zamawiającemu. Wykonawca każdorazowo na wezwanie Zamawiającego prześle (na wskazane w umowie adresy poczty elektronicznej przedstawicieli Urzędu Morskiego w Szczecinie) zdjęcia z aktualnego stanu zaawansowania prac. Dokumentacja fotograficzna z okresu całej budowy zostanie przez Wykonawcę zapisana na płycie CD jako element dokumentacji powykonawczej 5. Pozostałe wymogi: Ochrona środowiska: Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. W okresie trwania budowy Wykonawca będzie podejmować wszelkie uzasadnione kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół terenu budowy oraz będzie unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób lub własności społecznej i innych, a wynikających ze skażenia, hałasu lub innych przyczyn powstałych w następstwie jego sposobu działania.

II.5) Główny kod CPV: 45243200-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 45
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w celu dokonania oceny tego warunku żąda dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego,
Informacje dodatkowe a) Zamawiający żąda dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą co najmniej 100 000,00 zł (słownie sto tysięcy złotych).
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający w celu dokonania oceny tego warunku żąda wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy, b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
awykazu robót budowlanych – Załącznik nr 5 do SIWZ, wykonania co najmniej jednej roboty budowlanej podobnej do przedmiotu zamówienia o wartości minimum 100 000,00 zł. Zamawiający uzna że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie jeżeli: wykaże się co najmniej jedną wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat, lub jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, pracą w zakresie budowy lub remontu umocnień: brzegów morskich; nabrzeży; falochronów; dróg chodników, dokumentując to stosownymi referencjami.);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1A i/lub 1B do SIWZ; 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli są wymagane; 3) dokumenty dotyczące zdolności lub sytuacji innych podmiotów wymienionych w ust. 2.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany Umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są wprowadzane w formie aneksu. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy wymienionych w § 12 wzoru umowy - Załącznik 6 A lub Załącznik 6 B
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-07, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część A - Prace remontowe na falochronie Centralnym i Osłonowym w Świnoujściu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Falochron Centralny w Świnoujściu stanowi wschodni brzeg ujścia odcinka cieśniny Świny do Morza Bałtyckiego. Falochron Centralny w Świnoujściu jest konstrukcją narzutowo - kamienną z nadbudową batonową (żelbetową) o długości 1490 mb. Szerokość korony 12,5 m, rzędna +0,70 m. Od strony wschodniej falochron osłonięty jest skarpą narzutu, którego wierzchnią warstwę stanowią gwiazdobloki. Gwiazdoblokami umocniona jest również głowica falochronu. Obecnie od strony wschodniej Falochron Centralny osłania nowy falochron wybudowany dla nowej inwestycji Terminalu Gazowego. Po stronie zachodniej falochron posiada 7 ostróg kamiennych, które wytłumiają wchodzące fale do Portu Świnoujście. Strona zachodnia - skarpa Falochronu Centralnego została zabezpieczona (zakończono budowę w lipcu 2012 r.), przez ułożenie dwóch warstw gabionów na podbudowie z geowłókniny ułożonych w układzie wzdłużnym i poprzecznym dłuższym bokiem wymiaru gabionu do osi toru wodnego. W obrębie ostróg zastosowano narzut kamienny. Gabiony układano na skarpie od -2,0 m do -14,0 m Falochron Osłonowy o długości znajduje się na wschód od istniejącego falochronu Centralnego, do którego dobudowywana jest ostroga o długości 255,8 m. 2. Zakres prac Na falochronie centralnym należy przeciąć (naciąć lub/i poszerzyć) piłą z tarczą diamentową około 1810 mb dylatacji w nawierzchni betonowej wraz z oczyszczeniem oraz wypełnieniem ich masą bitumiczną. Na parapecie falochronu (praca na wysokości) należy z dwóch stron krawędzi odciąć stalowy kątownik przytwierdzony za pomocą „wąsów” do bryły parapetu. Nacięcie należy prowadzić w taki sposób aby uzyskać powierzchnię przecięcia pod kątem 45 stopni w stosunku do powierzchni parapetu. Długość parapetu około 1400 mb. Przy prowadzeniu prac należy zwrócić szczególną uwagę na przepisy BHP (praca na wysokości). W zakres umowy wchodzi również wypełnienie ubytków w nawierzchni betonowej preparatami na bazie systemów naprawczych do nawierzchni betonowych opartych na chemii budowlanej np. sika monotyp 910 oraz sika monotyp 412 NFG – lub równoważne. Należy również odtworzyć podstawę znaku nawigacyjnego poprzez uzupełnienie ubytków betonowych preparatami naprawczymi do nawierzchni betonowych. Na falochronie Osłonowym należy oczyścić z porostów i zabrudzeń typu organicznego dylatacji w nawierzchni betonowej, poprzez umycie np. myjką ciśnieniową lub w inny sposób. Należy przewidzieć również wypełnienie ich materiałem do dylatacji na bazie żywic. 3. Inne czynności do wykonania przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca zapewni uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. Materiały i rozwiązania użyte do wykonania remontu muszą posiadać parametry i wymogi jakościowe nie gorsze od przyjętych w załączonym opisie. Materiały i rozwiązania zostaną przedstawione Zamawiającemu przed wbudowaniem do akceptacji. Wykonawca ma obowiązek prowadzić na bieżąco dokumentację fotograficzną budowy, w szczególności robót ulegających zakryciu jak również zgłaszać do odbioru Zamawiającemu. Wykonawca każdorazowo na wezwanie Zamawiającego prześle (na wskazane w umowie adresy poczty elektronicznej przedstawicieli Urzędu Morskiego w Szczecinie) zdjęcia z aktualnego stanu zaawansowania prac. Dokumentacja fotograficzna z okresu całej budowy zostanie przez Wykonawcę zapisana na płycie CD jako element dokumentacji powykonawczej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45243200-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część B: prace remontowe na obiektach hydrotechnicznych - Umocnienie brzegu w Mrzeżynie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Lokalizacja: Port w Mrzeżynie usytuowany jest u ujścia rzeki Regi do Bałtyku i osłonięty dwoma falochronami wybiegającymi w morze, o profilu w kierunku wschodnim. Kanał portowy przebiega zakolem do mostu drogowego. W końcowym odcinku kanału po stronie wschodniej, usytuowane są stanowiska postojowe i przeładunkowe. Głębokości przy budowlach hydrotechnicznych, z wyjątkiem nabrzeża przeładunkowego i głowic falochronów, są mniejsze od głębokości projektowanych. Ujście rzeki Regi do morza w miejscowości Mrzeżyno – port morski. Działka nr 151/9 oraz 387/1 obręb Mrzeżyno 2. 2. Opis umocnienia brzegu wraz z opisem stanu technicznego: Umocnienie brzegowe przy falochronie: Umocnienie o konstrukcji oczepowej zbudowano w oparciu o istniejącą wcześniej konstrukcję sterego umocnienia brzegu, pogrążając przed istniejącą konstrukcją stalową ściankę szczelną. Ściankę zwieńczono żelbetowym oczepem żelbetowym i zakotwoeno stalowymi ściągami do tarcz żelbetowych oraz do elementów starej konstrukcji. Za nabrzeżem w pasie szerokości 5 m wykonana jest wylewana nawierzchnia betonowa. Parametry techniczne: • Długość odcinka umocnienia 65,5 m • Rzędna korony oczepu +1,20 m • Głebokośc dopuszczalna Hdop=1,5 m • Obciążenie dopuszczalne naziomu q=10 kN/m2 Stan ogólny umocnienia określa się jako nieodpowiedni. Korona nabrzeża jest w wielu miejscach popękana i pozapadana, oczep z ubytkami erozyjnymi. Miejscami odsłonięte jest zbrojenie konstrukcji. Dno w rejonie umocnienia brzegowego przy falochronie wschodnim w pasie o szerokości do 10,0 m jest czyste jednak znacznie wypłycone. 3. Zakres prac Przed przystąpieniem prac rozbiórkowych nawierzchni żelbetowej, należy naciąć nawierzchnię na długości około 40 mb, tak aby podczas prac rozbiórkowych uzyskać prostą krawędź. Następnie należy rozebrać nawierzchnię żelbetonową. Powstały gruz należy złożyć na składowisko. Następnie należy odkopać od strony oczepu ściankę szczelną na głębokość wody gruntowej i zabezpieczyć geotkaniną na całej długości remontowanego umocnienia. Geotkanina musi spełniać parametry: min wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż i wszerz 150 kN/m2. Następnie przysypać piaskiem i wykonać koryto z zagęszczeniem gruntu do Is min. 0,98 w skali Proctora. Na przygotowane koryto należy wbudować rozdrobniony gruz betonowy i ponownie zagęścić. Na warstwę gruzu wykonać warstwę wyrównawczą z postaci chudego betonu gr 10 cm. Następnie należy przygotować zbrojenie w postaci siatek wykonanych w pręta o średnicy fi min 8 mm, zbrojenie ma być wykonane jako górne i dolne (należy pamiętać o zachowaniu dystansów). Do wylania płyty należy użyć betonu C 30-37 hydrotechnicznego. Płyta musi być zatarta na szorstko oraz musi mieć wykonane dylatacje przeciwskurczowe prostopadłe do kierunku toru. Wszystkie dylatacje należy wypełnić spoiwem na bazie żywic. W ramach zadania należy również wykonać kratę o wymiarach 110x110 cm z profili zamkniętych pełnych min 2x2cm zakończaną ceownikiem i zamocować ją do nawierzchni betonowej. Należy również dospawać 14 profili zamkniętych pełnych min 2x2cm do istniejącej kraty oraz dwa pręty do istniejącej drabinki stalowej wejściowej. Z bazy BON Świnoujście należy przetransportować a następnie odnowić jedną drabinkę wejściową i zamocować ją na falochronie wschodnim. Na nabrzeżu odpraw granicznych należy pomalować 7 polerów na kolor żółty zgodny z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 1 czerwca 1998 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać morskie budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 101 poz.645). Na falochronie wschodnim wykonać ogrodzenie z siatki stalowej ocynkowanej o długości 6 mb (gr. drutu nim 2 mm- 3mm) zamocowanej z jednej strony do istniejącego słupka bramki, z drugiej strony do ściany parapetu. Należy również wykonać słupek pośredni z zastrzałami, który będzie zamontowany do nawierzchni falochronu. W ramach umowy należy również uzupełnić ubytki w nawierzchni betonowej o powierzchni do 1,5 m2 na falochronach wschodnimi zachodnim. Przewidywana ilość do naprawy około 20 m2. 4. Inne czynności do wykonania przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca zapewni uporządkowanie terenu po zakończeniu prac Materiały i rozwiązania użyte do wykonania remontu muszą posiadać parametry i wymogi jakościowe nie gorsze od przyjętych w załączonym opisie. Materiały i rozwiązania zostaną przedstawione Zamawiającemu przed wbudowaniem do akceptacji. Wykonawca ma obowiązek prowadzić na bieżąco dokumentację fotograficzną budowy, w szczególności robót ulegających zakryciu jak również zgłaszać do odbioru Zamawiającemu. Wykonawca każdorazowo na wezwanie Zamawiającego prześle (na wskazane w umowie adresy poczty elektronicznej przedstawicieli Urzędu Morskiego w Szczecinie) zdjęcia z aktualnego stanu zaawansowania prac. Dokumentacja fotograficzna z okresu całej budowy zostanie przez Wykonawcę zapisana na płycie CD jako element dokumentacji powykonawczej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45243200-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usunięcie azbestu - Świnoujście
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę usunięcie azbestu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI