Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Remont bloku żywieniowego – kuchni właściwej w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Białej Podlaskiej nr sprawy: ZSOI.MQ.261.1.1.2018
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiała Podlaska
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-14
  • Numer ogłoszenia617609-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 617609-N-2018 z dnia 2018-09-14 r.

Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Remont bloku żywieniowego – kuchni właściwej w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Białej Podlaskiej nr sprawy: ZSOI.MQ.261.1.1.2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi, krajowy numer identyfikacyjny 6109088900000, ul. Sidorska  30 , 21-500   Biała Podlaska, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 833433767, e-mail szp5bp@o2.pl, faks 833433767.
Adres strony internetowej (URL): http://www.szp5.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://www.szp5.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.szp5.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.szp5.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
tak
Adres:
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Białej Podlaskiej ul. Sidorska 30 21-500 Biała Podlaska sekretariat Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 5

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Remont bloku żywieniowego – kuchni właściwej w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Białej Podlaskiej nr sprawy: ZSOI.MQ.261.1.1.2018
Numer referencyjny: ZSOI.MQ.261.1.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: wykonanie robót budowlano – sanitarno – elektrycznych mających na celu remontu bloku żywieniowego – kuchni właściwej w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Białej Podlaskiej A) ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE POMIESZCZEŃ PARTERU POMIESZCENIA NR 1.2; 1.10; 1.1 - część wyodrębniona przy zmywalni i pomieszczenie przy wejściu do zmywalni • Wykucie bruzd poziomych w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej, do osadzenia kształtownika IPE 140 (rozkucia na poszerzenie otworów) • Dostarczenie i obsadzenie w gotowych bruzdach lub gniazdach belek stalowych IPE 140 mm • Wykucie gniazd dla osadzenia końców belek stalowych w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej, o głębokości: 1 cegły • Rozebranie ścianek z cegieł: na zaprawie cem. - wap., o grub. 1/2 cegły - wraz z tynkami • Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat: drzwiowych, o pow. do 2 m2 • Wykucie otworów drzwiowych i okiennych w ścianach z cegieł na zaprawie: wap. lub cem.- wap., przy grub. ścian ponad ½ ceg.- poszerzenie otworów • Rozebranie wykładziny ściennej z płytek ułożonych na zaprawie • Rozebranie posadzki z płytek z kamieni sztucznych ułożonych na zaprawie cementowej • Zerwanie posadzek lub okładzin z masy lastrykowej • Założenie nad otworami drzwiowymi w ścianach kątowników stalowych 80x50x5 mm • Umocowanie siatki "Rabitza" na stopkach belek stalowych • Okładanie (szpaldowanie) belek stalowych płytkami z betonu komórkowego, o grubość: 6 cm • Podkład tynkarski na ścianach po zlikwidowanej lamperii i skutej glazurze • Samopoziomujące masy szpachlowe pod płytki podłogowe - wylewka korygująco-wyrównawcza grub. 2,0 mm - docelowo 6 mm • Samopoziomujące masy szpachlowe dopłata za każdy 1,0 mm grub./max. do 10,0 mm/ - dalsze 4 mm • Przetarcie istniejących tynków wewnętrznych, przy użyciu wapna sucho gaszonego, na: ścianach nie obłożonych glazurą i na stropach • Posadzki z płytek z kamieni sztucznych GRES układanych na klej wodoodporny, antypoślizgowe • Licowanie ścian płytkami ceramicznymi lub terakotowymi układanymi na klej wodoodporny (wyoblenie na ścianach z posadzką) • Ościeżnice: stalowe drzwiowe • Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne, fabrycznie wykończone pełne - rama z drewna iglastego, wypełnienie płytą wiórową, obłożenie okładzinami z laminatu CPL z zamkami ozn. D2, D6 • Malowanie olejne bez szpachlowania, starych tynków wewnętrznych ścian o powierzchni ponad 5 m2 w jednym miejscu, farbą: olejną, dwukrotne pom. 1.10 • Malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą lateksową odporną na zmywanie i szorowanie - kolor biały - dwukrotne • Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi, z załadowaniem i wyładowaniem, Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi, z załadowaniem i wyładowaniem, Utylizacja gruzu (koszty składowania na wysypisku) B) INSTALACJE ELEKTRYCZNE: POMIESZCENIA NR 1.2; 1.10; 1.1 - część wyodrębniona przy zmywalni i pomieszczenie przy wejściu do zmywalni • Prace demontażowe 823,72 • Demontaż opraw oświetleniowych świetlówkowych z kloszem • Demontaż opraw oświetleniowych żarowych • Demontaż nieuszczelnionego łącznika podtynkowego, natynkowego • Demontaż gniazd instalacyjnych wtykowych uszczelnionych 2 biegunowych • Demontaż puszek i odgałęźników instalacyjnych podtynkowych, natynkowych o śr. do 60 mm • Demontaż puszek i odgałęźników instalacyjnych podtynkowych, natynkowych o śr. ponad 60 mm • Demontaż przewodów układanych pod tynkiem wtynkowych, płaskich lub kabelkowych okrągłych • Demontaż tablic rozdzielczych o powierzchni ponad 0.5 m2 • Demontaż aparatów elektrycznych o masie do 2.5 kg • Montaż przewodów i puszek 1 899,53 • Przebijanie otworów śr. 25 mm o długości do 1 ceg. w ścianach lub stropach z cegły • Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w betonie • Zaprawianie bruzd o szerokości do 25 mm • Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane p.t. w gotowych bruzdach w podłożu innym niż betonowe • Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane p.t. w gotowych bruzdach w podłożu innym niż betonowe • Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane p.t. w gotowych bruzdach w podłożu innym niż betonowe • Przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny mocowany przez przykręcenie do kołków plastykowych osadzonych w podłożu ceglanym • wykonanie ślepych otworów w podłożu betonowym • Puszki instalacyjne podtynkowe pojedyncze o śr. do 60 mm • Puszki instalacyjne podtynkowe o śr. do 80 mm o 3 wylotach • Rozdzielnice 17 817,18 • Obudowy o powierzchni do 1.0 m2 • Rozłącznik lub wyłącznik przeciwporażeniowy 3 (4)-biegunowy w rozdzielnicach • Wyłącznik nadprądowy 1-biegunowy w rozdzielnicach • Rozłącznik lub wyłącznik przeciwporażeniowy 3 (4)-biegunowy w rozdzielnicach • Rozłącznik lub wyłącznik przeciwporażeniowy 1 (2)-biegunowy w rozdzielnicach • Oprawy oświetleniowe 5 877,50 • Łączniki instalacyjne 124,60 • Łączniki schodowe • Łączniki świecznikowe • Gniazda wtykowe 379,32 • Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym podtynkowe 2-biegunowe • Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym wodoszczelne 3-biegunowe przykręcane o obciążalności do 32 A i przekroju przewodów do 10 mm2 POMIARY • Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej - obwód 3-fazowy (pomiar pierwszy) • Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej - obwód 3-fazowy (każdy następny pomiar) • Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej - obwód 1-fazowy (pomiar pierwszy) • Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej - obwód 1-fazowy (każdy następny pomiar) • Badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania (pierwszy pomiar) • Badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania (każdy następny pomiar) • Sprawdzenie zadziałania wyłącznika różnicowoprądowego testerem instalacji (pierwsza próba) C) INSTALACJA WODOCIĄGOWA: POMIESZCENIA NR 1.2; 1.10; 1.1 - część wyodrębniona przy zmywalni i pomieszczenie przy wejściu do zmywalni • Spuszczenie wody i zakorkowanie instalacji • Demontaż baterii umywalkowej lub zmywakowej • Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego o średnicy 15-20 mm • Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego o średnicy 25-32 mm • Rurociągi o średnicy zewnętrznej 20 x 2,8 mm z polipropylenu z wkładką aluminiową o połączeniach zgrzewanych, na ścianach w budynkach niemieszkalnych • Rurociągi o średnicy zewnętrznej 25 x 3,5 mm z polipropylenu z wkładką aluminiową o połączeniach zgrzewanych, na ścianach w budynkach niemieszkalnych • Rurociągi o średnicy zewnętrznej 32 x 4,4 mm z polipropylenu z wkładką aluminiową o połączeniach zgrzewanych, na ścianach w budynkach niemieszkalnych • Bateria zlewozmywakowa ścienna ( gastronomiczna ) ze spryskiwaczem i wylewką, wyposażone w dwa zawory zwrotne, mieszacz w korpusie baterii ceramicznej, głowica w zaworze wylewki ceramiczna ćwierćobrotowa • Zawory czerpalne, kątowe, ze złączka do węża, chromowane z izolatorem przepływów zwrotnych , o średnicy nominalnej 20 mm • Termostatyczny zawór do regulacji cyrkulacji c.w.u., śr. 15 mm • Dodatki w rurociągach z polipropylenu za podejścia dopływowe do zaworów czerpalnych., baterii, mieszaczy itp. o połączeniu sztywnym o średn.zew.20 mm zgrzewanym • Automatyczny zmiękczacz wody o parametrach: ilość wody uzdatnionej między regeneracjami min 9000 dm3 przy twardości 10 • st. d, • ilość wody uzdatnionej między regeneracjami min 2200 dm3 przy twardości 40 st. d, • natężenie przepływu max min. 75 dm3/min, • wejście/wyjście wody G3/4'', • regeneracja za pomocą soli niejodowanej tabletkowej, • podłączenie przy pomocy zaworu ze złączką do węża z zaworem antyskażeniowym dn15 - analogia • Zawory odcinające, kulowe, gwintowane o średnicy nominalnej 25 mm • Filtry siatkowe, gwintowane o średnicy nominalnej 25 mm • Zawory zwrotne antyskażeniowe o średnicy nominalnej 20 mm • Manometry z rurką syfonową • Płukanie instalacji wodociągowej oraz jej próba szczelności • Izolacja rurociągów o średnicy 20 mm, otulinami poliuretanowymi w płaszczu PCV - jednowarstwowymi. Grubość izolacji 9 mm • Izolacja rurociągów o średnicy 20 mm, otulinami poliuretanowymi w płaszczu PCV - jednowarstwowymi. Grubość izolacji 20 mm • Izolacja rurociągów o średnicy 25 mm, otulinami poliuretanowymi w płaszczu PCV- jednowarstwowymi. Grubość izolacji 9 mm • Izolacja rurociągów o średnicy 25 mm, otulinami poliuretanowymi w płaszczu PCV - jednowarstwowymi. Grubość izolacji 30 mm • Izolacja rurociągów o średnicy 32 mm, otulinami poliuretanowymi w płaszczu PCV - jednowarstwowymi. Grubość izolacji 9 mm • Izolacja rurociągów o średnicy 32 mm, otulinami poliuretanowymi w płaszczu PCV - jednowarstwowymi. Grubość izolacji 30 mm D) INSTALACJA WODOCIĄGOWA - ROBOTY POMOCNICZE • Wykucie bruzd w ścianach • Przebicie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej o grubości 1 cegły • Zamurowanie bruzd w ścianach • Zamurowanie przebić w ścianach o grubości 1 cegły. Zaprawa z wapna suchogaszonego • Usunięcie z piwnic gruzu bez względu na kategorię; • Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km; • Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na każdy następny 1 km; E) INSTALACJA KANALIZACYJNA – SANITARNA: całość bloku żywieniowego • Demontaż umywalki • Demontaż elementów uzbrojenia rurociągu. Wpust żeliwny piwniczny o średnicy 100 mm • Demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego. Rury żeliwne kanalizacyjne o średnicy 50-100 mm na ścianach budynku • Demontaż podejść odpływowych z rur żeliwnych o średnicy 50-80 mm • Demontaż podejść odpływowych z rur żeliwnych o średnicy 100 mm • Rurociąg z rur PVC kanalizacyjnych ze ścianką litą klasy SN 8 na ścianach budynku, łączone metodą wciskową , średnica rur • 50 mm, • Rurociąg z rur PCW kanalizacyjnych ze ścianką litą klasy SN 8 na ścianach budynku, połączenie metodą wciskową, średnica rur 75 mm • Wpusty podłogowe gastronomiczne, wykonane ze stali nierdzewnej kratowym przeciwpoślizgowym, wym. 190 x 190 mm, z wyjmowanym syfonem, odpływ pionowy dn 100, przepustowość 2,0 dm3/s • Płukanie instalacji kanalizacyjnej w budynkach niemieszkalnych - analogia • Próba szczelności instalacji kanalizacyjnej w budynkach niemieszkalnych - analogia F) INSTALACJA KANALIZACYJNA - SANITARNA - ROBOTY POMOCNICZE • Wykucie bruzd w ścianach • Zamurowanie bruzd w ścianach • Usunięcie z piwnic gruzu bez względu na kategorię; • Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km; G) INSTALACJA KANALIZACYJNA – TECHNOLOGICZNA – całość bloku żywieniowego • Demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego. Rury żeliwne kanalizacyjne o średnicy 50-100 mm na ścianach budynku • Demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego. Rury żeliwne kanalizacyjne o średnicy 150 mm na ścianach budynku • Ręczne przenoszenie w poziomie elementów maszyn i urządzeń o masie do 0,05 t na odległość pierwszych 10 m - rury i armatura • Ręczne przenoszenie w poziomie elementów maszyn i urządzeń o masie do 0,05 t. • Rurociąg z rur PVC kanalizacyjnych ze ścianką litą klasy SN 8 na ścianach budynku, połączenie metodą wciskową, średnica rur 110 x 3,2 mm • Rurociąg z rur PCW kanalizacyjnych ze ścianką litą klasy SN 8 na ścianach budynku, połączenie metodą wciskową, średnica rur 75 mm • Rurociąg z PVC kanalizacyjny ze ścianką litą klasy SN 8 o średnicy 160 x 4,7 mm o połączeniach wciskowych, na ścianach w budynkach niemieszkalnych • Trapery kanalizacyjne z PCW o średnicy zewnętrznej 160 mm, łączone metodą wciskową • Czyszczaki kanalizacyjne z PCW o średnicy zewnętrznej 160 mm, łączone metodą wciskową • Płukanie instalacji kanalizacyjnej w budynkach niemieszkalnych • Próba szczelności instalacji kanalizacyjnej w budynkach niemieszkalnych H) INSTALACJA KANALIZACYJNA - TECHNOLOGICZNA - ROBOTY POMOCNICZE • Przebicie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej o grubości 1 cegły • Przebicie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej o grubości 2 cegieł • Przebicie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej o grubości 3 cegieł • Przejścia , przewiercenia przez stropy • Zamurowanie przebić w ścianach o grubości 1 cegły. Zaprawa z wapna suchogaszonego • Zamurowanie przebić w ścianach o grubości ponad 1 cegłę. Zaprawa z wapna suchogaszonego • Usunięcie z piwnic gruzu bez względu na kategorię; I) ORAZ INNE ROBOTY WYSZCZEGÓLNIONE W SIWZ I PROJEKCIE TECHNICZNYM JAK RÓWNIEŻ UZUPEŁNIENIE UBYTKÓW I SUNIĘCIE USZKODZEŃ WYNIKŁYCH W TRAKCIE PRAC (NP. UZUPEŁNIENIE PŁYTEK, MALOWANIE SUFITÓW, ŚCIAN).

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 42
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-22

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy PZP, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W zakresie niniejszego warunku Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że: 1) wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót: budowlanych, sanitarnych oraz elektrycznych z podłączeniami. 2) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, które mogą pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi i które spełniają następujące wymagania: Funkcja Ilość osób Wymagania kierownik budowy 1 • posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz • posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych. kierownik robót elektrycznych 1 • posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz • posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych. kierownik robót sanitarnej 1 • posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych oraz • posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
gwarancja 20,00
cena ofertowa brutto 80,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy 1. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w niniejszej umowie oraz za wyjątkiem innych przypadków przewidywanych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych (Art. 144 ustawy). 2. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają zgody Zamawiającego i dokonywane będą w formie pisemnego aneksu. 3. Każda ze Stron ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić o ewentualnej potrzebie dokonania zmiany. 4. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemny wniosek dotyczący proponowanych zmian. Wniosek powinien zawierać, co najmniej: 1) dokładny opis proponowanych przez Wykonawcę zmian; 2) szczegółowe uzasadnienie dla dokonania zmian; 3) czas potrzebny dla wykonania zmiany oraz jego wpływ na ustalony termin zakończenia wykonania umowy; 4) inne istotne informacje mogące mieć wpływ na wykonanie niniejszej umowy. 5. Zamawiający przedstawi Wykonawcy pisemną odpowiedź odnośnie proponowanej zmiany niezwłocznie a w przypadku braku możliwości udzielenia niezwłocznej odpowiedzi, nie później niż w terminie do 5 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania pisma. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w zakresie: 1) zmiany terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, b) zawieszenia robót przez Zamawiającego z zastrzeżeniem postanowień § 1 ust 4 umowy, c) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, d) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, e) gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, g) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, h) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2) zmiany podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w ofercie, na zasadach określonych w art. 25a ust. 3 ustawy, przy czym w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22a ustawy, Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego składając wniosek zawierający nazwę lub imię i nazwisko proponowanego podwykonawcy, jego dane kontaktowe oraz zakres przedmiotu umowy przewidzianego do realizacji z udziałem podwykonawcy. Do wniosku Wykonawca obowiązany jest dołączyć wymagane w SIWZ dokumenty potwierdzające, iż proponowany podwykonawca nie podlega wykluczeniu oraz potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powoływał się w ofercie na zasoby zmienianego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie nie spełnia warunków udziału lub wobec podwykonawcy, o którym mowa powyżej, zachodzą podstawy do wykluczenia, Wykonawca zobowiązuje się zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia części zamówienia podwykonawcy. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, zastosowanie będą miały postanowienia § 7 ust. 5-15 umowy; (Zapis ma zastosowanie w przypadku wskazania w ofercie podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP.) 3) zmiany materiałów budowlanych i wyposażenia, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych i wyposażenia wskazanych w kosztorysie ofertowym, stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowlanego – na materiały i wyposażenie, posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, pod warunkiem niezwiększenia ceny; 4) zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych umową, wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy; 5) zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia i terminu zakończenia robót, w przypadku wystąpienia robót, o których mowa w § 10 umowy; 6) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, od dnia wejścia w życie zmian mających wpływ na koszt wykonania niniejszego zamówienia przez wykonawcę, w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, która nastąpi po zawarciu niniejszej umowy -zmianie ulegają ceny jednostkowe brutto a ceny netto pozostają bez zmian; b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, która nastąpi po zawarciu niniejszej umowy –zmiana ceny proporcjonalna do zmiany wysokości minimalnego wynagrodzeniaalbo minimalnej stawki godzinowej; c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, która nastąpi po zawarciu niniejszej umowy -zmiana ceny proporcjonalna do zmiany wysokości składki; Warunkiem możliwości dokonania ww. zmian wynagrodzenia jest udowodnienie przez Wykonawcę, Zamawiającemu że zmiany mają wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia, będącego przedmiotem niniejszej umowy; (Zapis pkt 7) ma zastosowanie jedynie w przypadku gdy niniejsza umowa zostanie zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy, zgodnie z art. 142 ust.5ustawy PZP.) 7. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany terminów wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadkach, o których mowa w ust. 6 pkt 1 z zastrzeżeniem postanowień § 1 ust 4 umowy. 8. Wykonawca nie jest uprawniony do żądania przedłużania terminu wykonywania umowy na podstawie ust. 6 pkt 1. w zakresie, w jakim uchybienia Zamawiającego były spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie leżące po stronie Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-01, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż wkładów kominowych- Tarnogród
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż wkładów kominowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI