Poprawa wykorzystania energii w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Brójc

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Poprawa wykorzystania energii w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Brójce.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrójce
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-25
  • ZamawiającyGmina Brójce
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00071167
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa wykorzystania energii w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Brójce.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brójce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brójce 39

1.5.2.) Miejscowość: Brójce

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-006

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 295 01 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@brojce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brojce.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa wykorzystania energii w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Brójce.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7372d24-bf96-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005196/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Poprawa wykorzystania energii w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Brójce.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.1 Termomodernizacja budynków – ZIT.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

bip.brojce.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: bip.brojce.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2. Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieć zainstalowany na komputerze .NET Framework 4.5. Aplikacja działa na platformie Windows (8, 10). Aplikacja nie jest dostępna dla systemu Linux i MACOS.3. Sposób zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.4. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez
osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.5. Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie z
tego folderu Wykonawca zrobi folder .zip (bez nadawania mu haseł i bez szyfrowania). W kolejnym kroku za pośrednictwem Aplikacji do szyfrowania Wykonawca zaszyfruje folder zawierający dokumenty składające się na ofertę.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Treść stanowi XXXVI. rozdział Specyfikacji Warunków Zamówienia umieszczonej na stronie prowadzonego postepowania, tj. bip.brojce.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Treść stanowi XXXVI. rozdział Specyfikacji Warunków Zamówienia umieszczonej na stronie prowadzonego postepowania, tj. bip.brojce.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część I – budynek OSP w Stefanowie:
- remont elewacji z jej ociepleniem;
- demontaż i montaż rur spustowych;
- ocieplenie stropodachu wraz z wykonaniem nowego pokrycia z papy;
- ocieplenie stropu zewnętrznego (nad wejściem);
- tynkowanie i malowanie;
- wykonanie nowych obróbek blacharskich;
- wymiana okien;
- wymiana drzwi wejściowych;
- wymiana wrót garażowych;
- przebudowa istniejących schodów i wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych;
Docieplenie ścian zewnętrznych styropianowymi płytami izolacyjnymi (0,031 W/mK) o grubości 14 cm metodą lekką mokrą, ościeża 2-3 cm.
Docieplenie stropu zewnętrznego nadwieszonego płytami izolacyjnymi (0,037 W/mK) o grubości 22 cm metodą lekką mokrą.
Docieplenie stropodachu styropianowymi płytami izolacyjnymi laminowanymi papą (0,031 W/mK) o grubości 22 cm wraz z wykonaniem nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej i likwidacją otworów wentylacyjnych stropodachu.
Wymiana okien zewnętrznych i luksferów na nowe okna o współczynniku przenikania ciepła U=0,90W/m2K.
Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=1,30W/m2K.
Wymiana wrót garażowych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=1,30W/m2K.
Modernizacja systemu grzewczego obejmująca:
− Modernizację instalacji c.o.,
− demontaż istniejącego kotła i zbiornika oleju,
− dostosowanie pomieszczenia kotłowni do obowiązujących przepisów,
− montaż nowego układu technologicznego kotłowni,
− wykonanie niezbędnych prac budowlanych i instalacyjnych,
− doposażenie instalacji grzewczej w zawory termostatyczne i głowice regulacyjne,
Ze względu na zły stan techniczny kotła projektuje się jego wymianę na nowy, kondensacyjny, olejowy. W kotłowni zamontowany będzie dwupłaszczowy zbiornik oleju wraz z osprzętem o pojemności maksymalnej 1000 dm3, który oddzielony będzie od kotła murowaną ścianką o grubości 12 cm obustronnie tynkowaną. Posadzkę w wydzielonej części oraz ściany należy zabezpieczyć przed działaniem oleju. Skropliny z kotła poprzez neutralizator kondensatu będą odprowadzane do kanalizacji za pomocą pompki skroplin.
Instalacja c.o. o parametrach czynnika 70/50°C, czynnik grzewczy glikol propylenowy 40%. Instalacja c.o. będzie zasilana w w/w czynnik z istniejącej kotłowni, w której wymieniony zostanie kocioł na nowy olejowy kondensacyjny. Instalacja podzielona jest na trzy obiegi, dwa grzejnikowe i jeden zasilający aparaty grzewczo-wentylacyjne. Układ ten należy pozostawić. Wykonać nowy rozdzielacz, zamontować między kotłem a rozdzielaczem sprzęgło hydrauliczne. Między sprzęgłem a rozdzielaczem zamontować ultradźwiękowy licznik ciepła.
W celu dostosowania pomieszczenia kotłowni do wymagań obowiązujących przepisów należy wykonać następujące roboty:
− Wykonać ściankę murowana oddzielającą zbiornik oleju od kotła.
− Zamontować drzwi do pomieszczenia kotłowni EI30.
− Wykonać ścianki wydzielające pomieszczenia kotłowni w klasie EI 60.
− Wykonać studnię schładzającą z kręgów betonowych o średnicy 8000 mm
i głębokości 500 mm, wyposażyć w pompę zatapialną z czujnikiem poziomu wody.
− Wykonać fundament pod kocioł o wysokości 5 cm, krawędzie zabezpieczyć kątownikiem stalowym.
− Zamontować kanał nawiewny „zet” oraz wyciągowy z kotłowni.
− Wykonać przewód wentylacji wyciągowej DN 160 (wlot pod stropem kotłowni),
− Wykonać kanał doprowadzający powietrze do kotła DN125;
− Wykonać odpowietrzenie zbiornika oleju i wlew oleju;
− Przejścia przewodów instalacyjnych przez przegrody wykonać, jako p-poż
o odporności ogniowej przegrody.
− W pomieszczeniu kotłowni zamontować oświetlenie elektryczne zgodne
z wymaganiami stopnia ochrony IP65.
− Wymienić uziemienie urządzeń.
− Wymienić w kotłowni główny wyłącznik prądu do kotłowni;
− Kotłownię wyposażyć w gaśnicę proszkową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji warunków zamówienia i została uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej specyfikacji).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część II – budynek OSP w Wardzynie:
− remont elewacji z jej ociepleniem;
− demontaż i montaż rur spustowych;
− ocieplenie stropu podwieszanego z płyt g-k pod poddaszem nieużytkowym;
− ocieplenie stropu zewnętrznego (nad wejściami);
− tynkowanie i malowanie;
− wykonanie nowych obróbek blacharskich;
− wymiana okien;
− wymiana drzwi wejściowych;
− wymiana wrót garażowych.
Docieplenie ścian zewnętrznych styropianowymi płytami izolacyjnymi (0,031 W/mK) o grubości 14 cm metodą lekką mokrą, ościeża 2-3 cm. Ściany cokołowe XPS 10 cm.
Docieplenie stropu zewnętrznego nad wejściem płytami izolacyjnymi (0,036 W/mK) o grubości 20 cm metodą lekką mokrą.
Ocieplenie stropu podwieszanego z płyt gipsowo - kartonowych wełną mineralną ułożoną na stropie po wcześniejszym usunięciu istniejącego ocieplenia (0,031 W/mK) o grubości 26 cm.
Wymiana okien zewnętrznych i luksferów na nowe okna o współczynniku przenikania ciepła U=0,90W/m2K.
Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=1,30W/m2K.
Wymiana wrót garażowych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=1,30W/m2K.
Modernizacja systemu grzewczego obejmująca:
− modernizację instalacji c.o.,
− demontaż istniejącego kotła i zbiornika oleju,
− dostosowanie pomieszczenia kotłowni do obowiązujących przepisów,
− montaż nowego układu technologicznego kotłowni,
− wykonanie niezbędnych prac budowlanych i instalacyjnych,
− doposażenie instalacji grzewczej w zawory termostatyczne i głowice regulacyjne.
Ze względu na zły stan techniczny kotła projektuje się jego wymianę na nowy, kondensacyjny, olejowy. W kotłowni zamontowany będzie dwupłaszczowy zbiornik oleju wraz z osprzętem o pojemności maksymalnej 1000 dm3, który oddzielony będzie od kotła murowaną ścianką o grubości 12 cm obustronnie tynkowaną. Posadzkę w wydzielonej części oraz ściany należy zabezpieczyć przed działaniem oleju. Skropliny z kotła poprzez neutralizator kondensatu będą odprowadzane do kanalizacji za pomocą pompki skroplin.
Instalacja c.o. o parametrach czynnika 70/50°C, czynnik grzewczy glikol propylenowy 40%.
Instalacja c.o. będzie zasilana w w/w czynnik z istniejącej kotłowni, w której wymieniony zostanie kocioł na nowy olejowy kondensacyjny. Instalacja podzielona jest na trzy obiegi, dwa grzejnikowe i jeden zasilający aparaty grzewczo-wentylacyjne. Układ ten należy pozostawić. Wykonać nowy rozdzielacz, zamontować między kotłem a rozdzielaczem sprzęgło hydrauliczne. Między sprzęgłem a rozdzielaczem zamontować ultradźwiękowy licznik ciepła.
W celu dostosowania pomieszczenia kotłowni do wymagań obowiązujących przepisów należy wykonać następujące roboty:
− Wykonać ściankę murowaną oddzielającą zbiornik oleju od kotła.
− Zamontować drzwi do pomieszczenia kotłowni EI30.
− Wykonać ścianki wydzielające pomieszczenia kotłowni w klasie EI 60.
− Wykonać studnię schładzającą z kręgów betonowych o średnicy 8000 mm i głębokości 500 mm, wyposażyć w pompę zatapialną z czujnikiem poziomu wody.
− Wykonać fundament pod kocioł o wysokości 5 cm, krawędzie zabezpieczyć kątownikiem stalowym.
− Zamontować kanał nawiewny „zet” oraz wyciągowy z kotłowni.
− Wykonać kanał doprowadzający powietrze do kotła DN125;
− Wykonać odpowietrzenie zbiornika oleju i wlew oleju;
− Przejścia przewodów instalacyjnych przez przegrody wykonać, jako p-poż o odporności ogniowej przegrody.
− W pomieszczeniu kotłowni zamontować oświetlenie elektryczne zgodne z wymaganiami stopnia ochrony IP65.
− Wymienić uziemienie urządzeń.
− Wymienić w kotłowni główny wyłącznik prądu do kotłowni;
− Kotłownię wyposażyć w gaśnicę proszkową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji warunków zamówienia i została uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej specyfikacji).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część III – budynek OSP w Pałczewie:
− remont elewacji z jej ociepleniem;
− demontaż i montaż rur spustowych;
− tynkowanie i malowanie;
− wykonanie nowych obróbek blacharskich;
− wymiana okien;
− wymiana drzwi wejściowych;
− przebudowa istniejącej pochylni dla osób niepełnosprawnych;
− istniejący strop żelbetowy nad piętrem zgodnie z opinią techniczną nie może być poddany ociepleniu w związku z tym będzie poddany przebudowie wraz z jego ociepleniem i wykonaniem nowego pokrycia.
Docieplenie ścian zewnętrznych styropianowymi płytami izolacyjnymi (0,031 W/mK) o grubości 14 cm metodą lekką mokrą, ościeża 2-3 cm.
Rozbiórka stropodachu i wykonanie w jego miejsce nowego ze stropem gęstożebrowym (na podstawie odrębnego opracowania) i spadkiem oraz ociepleniem wykonanym styropianem, krytym papą termozgrzewalną. Grubość podstawowa warstwy ocieplenia z płyt styropianowych (0,036 W/mK) 24 cm + warstwa spadkowa.
Wymiana okien zewnętrznych drewnianych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=0,90 W/m2K.
Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=1,30 W/m2K.
Wymiana wrót garażowych segmentowych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=1,30 W/m2K.
Modernizacja systemu grzewczego obejmująca:
− modernizację instalacji c.o.,
− demontaż istniejącego kotła i zbiornika oleju,
− dostosowanie pomieszczenia kotłowni do obowiązujących przepisów,
− montaż nowego układu technologicznego kotłowni,
− wykonanie niezbędnych prac budowlanych i instalacyjnych,
− doposażenie instalacji grzewczej w zawory termostatyczne i głowice regulacyjne.
Ze względu na zły stan techniczny kotła projektuje się jego wymianę na nowy, kondensacyjny, olejowy. W kotłowni zamontowany będzie dwupłaszczowy zbiornik oleju wraz z osprzętem o pojemności maksymalnej 1000 dm3, który oddzielony będzie od kotła murowaną ścianką o grubości 12 cm obustronnie tynkowaną. Posadzkę w wydzielonej części oraz ściany należy zabezpieczyć przed działaniem oleju. Skropliny z kotła poprzez neutralizator kondensatu będą odprowadzane do kanalizacji za pomocą pompki skroplin.
W celu dostosowania pomieszczenia kotłowni do wymagań obowiązujących przepisów należy wykonać następujące roboty:
− Wykonać ściankę murowana oddzielającą zbiornik oleju od kotła.
− Zamontować drzwi do pomieszczenia kotłowni EI30.
− Wykonać ścianki wydzielające pomieszczenia kotłowni w klasie EI 60.
− Wykonać studnię schładzającą z kręgów betonowych o średnicy 8000 mm i głębokości 500 mm, wyposażyć w pompę zatapialną z czujnikiem poziomu wody.
− Wykonać fundament pod kocioł o wysokości 5 cm, krawędzie zabezpieczyć kątownikiem stalowym.
− Zamontować kanał nawiewny „zet” oraz wyciągowy z kotłowni.
− Wykonać przewód wentylacji wyciągowej DN 160 (wlot pod stropem kotłowni), przewód na poziomie piętra izolować otuliną z wełny mineralnej i obudować płytami g-k do EIS 60;
− Wykonać kanał doprowadzający powietrze do kotła DN125;
− Wykonać odpowietrzenie zbiornika oleju i wlew oleju;
− Przejścia przewodów instalacyjnych przez przegrody wykonać, jako p-poż o odporności ogniowej przegrody.
− W pomieszczeniu kotłowni zamontować oświetlenie elektryczne zgodne z wymaganiami stopnia ochrony IP65.
− Wymienić uziemienie urządzeń.
− Wymienić w kotłowni główny wyłącznik prądu do kotłowni.
− Kotłownię wyposażyć w gaśnicę proszkową.
Zakres robót obejmujących przebudowę stropodachu, likwidację otworu drzwiowego oraz powiększenie otworów w garażach.
− rozbiórka istniejącego poszycia z papy;
− ręczna rozbiórka stropodachu – płyta żelbetowa gr. 8 cm + warstwa szlaki;
− rozbiórka podciągu żelbetowego;
− wykonanie nowego podciągu żelbetowego 25x40 cm;
− montaż stropu gęstożebrowego typu Rector;
− ocieplenie stropodachu;
− ułożenie klinów spadkowych;
− tynkowanie i malowanie;
− wykonanie nowych obróbek blacharskich oraz wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej;
− likwidacja otworu drzwiowego w ścianie zachodniej;
− powiększenie otworów drzwiowych dla nowych bram garażowych;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji warunków zamówienia i została uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej specyfikacji).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że:
a) zrealizowali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji obiektów budowlanych z zakresem zgodnym do niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł brutto każda;
b) dysponują osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia w szczególności pełniącą funkcję:
Kierownika budowy - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz co najmniej 5 - letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadać przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed terminem składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne
i zdrowotne, zgodnie z art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi
zał. nr 7 do SWZ;
5) Wykaz robót budowlanych zawierający co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji obiektów budowlanych z zakresem zgodnym do niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł brutto każda, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot , na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ
6) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł.
7) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U z 2019 r. poz. 1170) – wzór stanowi załącznik nr 9 .

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokość:
1) Część I – budynek OSP w Stefanowie: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych),
2) Część II – budynek OSP w Wardzynie: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych),
3) Część III – budynek OSP w Pałczewie: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert ii utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy pzp.
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Andrespolu (o/Brójce), nr 64 8781 0006 0060 0141 2000 0040. z dopiskiem „wadium w postępowaniu ZP.271.1.6.2021 Część …” (a potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia
8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
9. Złożenia wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego
z Wykonawcą wraz z utrata przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.
10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.2. W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,
które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa par. 14 projektu umowy - załączniki nr 1A, 1B i 1C do SWZ zamieszczone na stronie prowadzonego postepowania: bip.brojce.pl

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-25 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-25 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-24

2021-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pracę dla brygady murarzy - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pracę dla brygady murarzy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI