Poprawa stanu infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej służącej lokalnej społeczności...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Poprawa stanu infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej służącej lokalnej społeczności w miejscowości Garwolin – Park rekreacyjny Radosne Starorzecze
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGarwolin
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-05-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Garwolin
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-25
  • Numer ogłoszenia550696-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 550696-N-2018 z dnia 2018-04-25 r.

Miasto Garwolin: Poprawa stanu infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej służącej lokalnej społeczności w miejscowości Garwolin – Park rekreacyjny Radosne Starorzecze
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 poddziałanie 19.2 Wsparcie na wdrożenie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Garwolin, krajowy numer identyfikacyjny 52477200000, ul. ul. Staszica  15 , 08400   Garwolin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 025 7864242, 6843423, e-mail umg@garwolin.pl, faks 025 684 34 66.
Adres strony internetowej (URL): http://umgarwolin.bip.e-zeto.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://umgarwolin.bip.e-zeto.eu/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta wraz z załączonymi do niej oświadczeniami i pozostałymi dokumentami musi być złożona Zamawiającemu w zaklejonym lub zszytym, nienaruszonym opakowaniu (np. w kopercie). Opakowanie (koperta) powinno być opatrzone następującym napisem: Przetarg nieograniczony Poprawa stanu infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej służącej lokalnej społeczności w miejscowości Garwolin – Park rekreacyjny Radosne Starorzecze
Adres:
Urząd Miasta Garwolin ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin - Sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa stanu infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej służącej lokalnej społeczności w miejscowości Garwolin – Park rekreacyjny Radosne Starorzecze
Numer referencyjny: TI.271.6.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Poprawa stanu infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej służącej lokalnej społeczności w miejscowości Garwolin – Park rekreacyjny Radosne Starorzecze W ramach realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca musi wykonać roboty związane z: • wykonaniem nawierzchni placu biwakowego z tłucznia • wykonaniem nawierzchni ścieżki spacerowej o szer. 3,00 m z grysu granitowego • dostawą wraz z montażem zestawu urządzeń zewnętrznych - Street Workout • dostawą wraz z montażem tablicy z regulaminem i zasadami korzystania ze Street Workout • wykonaniem nawierzchni bezpiecznaej pod urządzenia Street Workout • dostawą wraz z montażem siłowni zewnętrzna/ urządzenia zewnętrzne: biegacz, drabinka i podciąg nóg, twister i wahadło, orbitrek: • dostawą wraz z montażem tablicy z regulaminem i zasadami korzystania z siłowni zewnętrznej; • wykonaniem nawierzchni bezpiecznej z piasku pod urządzenia siłowni zewnętrznej • dostawą wraz z montażem ławek betonowych; • dostawą wraz z montażem koszy betonowych; Zakres robót obejmuje w szczególności: - prace przygotowawcze - nawierzchnia placu biwakowego z tłucznia; roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych (koryta pod nawierzchnie placów postojowych) – 0,082 ha, - nawierzchnia placu biwakowego z tłucznia; mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV – 824,481 m2, - nawierzchnia placu biwakowego z tłucznia; wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x30 cm w gruncie kat. I-II – 161,350 m, - nawierzchnia placu biwakowego z tłucznia; wykonanie ławy pod krawężniki betonowej z oporem – 12,101 m3, - nawierzchnia placu biwakowego z tłucznia; wykonanie ławy pod krawężniki betonowej z oporem (dodatek za wykonanie na łukach) – 5,363 m3, - nawierzchnia placu biwakowego z tłucznia; ustawienie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 145,100 m, - nawierzchnia placu biwakowego z tłucznia; ustawienie krawężników betonowych wtopionych o wymiarach 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 16,250 m, - nawierzchnia placu biwakowego z tłucznia; ustawienie krawężników betonowych (dodatek za ustawienie na łukach) – 71,500 m, - nawierzchnia placu biwakowego z tłucznia; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm – 785,220 m2, - nawierzchnia placu biwakowego z tłucznia; wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 785,220 m2. - nawierzchnia ścieżki spacerowej o szer. 3,00 m z grysu granitowego; roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - koryta pod nawierzchnie placów postojowych – 0,094 ha, - nawierzchnia ścieżki spacerowej o szer. 3,00 m z grysu granitowego; mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV – 938,910 m2, - nawierzchnia ścieżki spacerowej o szer. 3,00 m z grysu granitowego; wykonanie rowków pod obrzeża o wymiarach 20x20 cm w gruncie kat. I-II – 636,350 m, - nawierzchnia ścieżki spacerowej o szer. 3,00 m z grysu granitowego; wykonanie ławy pod obrzeża betonowej z oporem – 28,636 m3, - nawierzchnia ścieżki spacerowej o szer. 3,00 m z grysu granitowego; wykonanie ławy pod krawężniki betonowej z oporem (dodatek za wykonanie na łukach) – 1,427 m3, - nawierzchnia ścieżki spacerowej o szer. 3,00 m z grysu granitowego; ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 636,350 m, - nawierzchnia ścieżki spacerowej o szer. 3,00 m z grysu granitowego; ustawienie obrzeży betonowych (dodatek za ustawienie na łukach) – 31,700 m, - nawierzchnia ścieżki spacerowej o szer. 3,00 m z grysu granitowego; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm – 894,200 m2, - nawierzchnia ścieżki spacerowej o szer. 3,00 m z grysu granitowego; wykonanie nawierzchni z grysu granitowego /szaro-rudy/ frakcji 2-16 mm - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 894,200 m2. - Street Workout: zestaw urządzeń zewnętrznych; dane techniczne: sugerowana grupa wiekowa + 14 lat wymiary urządzenia: 13,60m x 6,30m (+/- 5%) wysokość urządzenia: ~3,90m (+/- 5%) strefa funkcjonowania: 16,60m x 9,30m (+/- 5%) głębokość posadowienia: -0,70m materiały: konstrukcja nośna: profile stalowe, ocynkowane kąpielowo, malowane proszkowo na kolor RAL 1037; drążki, uchwyty: rury stalowe, ocynkowane kąpielowo, malowane proszkowo na kolor RAL 9007; zaślepki: tworzywo sztuczne; fundamenty: beton klasy min. C12/15. zestaw złożony z: - drabinki pionowej z ławeczką i 2 szczeblami – 1 szt. - drabinki pionowej z 6 szczeblami – 1 szt. - drążek do podciągania duży – 1 szt. - drążek do podciągania średni – 2 szt. - drążek do podciągania mały – 5 szt. - drążek z rurą – 1 szt. - drążek poziomy z 7 szczeblami – 1 szt. - stanowisko z uchwytami na łańcuchu – 1 szt. - stanowisko do ćwiczeń podwójne – 1 szt. - stanowisko do ćwiczeń pojedyncze – 1 szt. urządzenia do Street Workout mają posiadać normy bezpieczeństwa: PN-EN 16899:2017-02. - tablica z regulaminem i zasadami korzystania ze Street Workout; dane techniczne: szerokość tablicy: ~ 0,09 m x 0,56 m wysokość ~ 2,01 m głębokość fundamentowania: - 0,60 m, fundament klasy C12/15 noga konstrukcyjna z profilu stalowego zamkniętego, ocynkowanego; tablica – spieniona płyta PCV; zaślepki – tworzywo sztuczne. - nawierzchnia bezpieczna (STREET WORKOUT); roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - koryta pod nawierzchnie bezpieczne – 0,017 ha, - nawierzchnia bezpieczna (STREET WORKOUT) ; mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 40 cm – 161,228 m2, - nawierzchnia bezpieczna (STREET WORKOUT) ; wykonanie podsypki piaskowej /bez zagęszczenia/ - 40 cm grubość warstwy – 153,550 m2, - nawierzchnia bezpieczna (STREET WORKOUT) ; wykonanie ławy pod obrzeża betonowej z oporem – 2,327 m3, - nawierzchnia bezpieczna (STREET WORKOUT) ; ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 51,700 m. - siłownia zewnętrzna/ urządzenia zewnętrzne; biegacz: dane techniczne: - szerokość: 0,49 m (+/- 5%) - długość: 0,98 m (+/- 5%) - wysokość: 1,75 m (+/- 5%) - strefa funkcjonowania urządzenia F: ~13,9 m2 - maksymalna wysokość upadkowa: 0,70 m - wymiary strefy funkcjonowania długość: ~3,99 m - wymiary strefy funkcjonowania szerokość: ~ 3,49 m - głębokość fundamentowania: -0,80 m urządzenie wykonane zgodnie z PN-EN 1176:1-2009 Wyposażenie placów zabaw. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań. materiały: elementy ruchome: oparte na łożyskach zamkniętych, bezobsługowych; fundamenty: beton klasy C20/25; konstrukcja nośna: dwukrotnie malowane proszkowo z podkładem cynkowym, zapewniające ochronę antykorozyjną; połączenia elementów: śruby maszynowe, ocynkowane, zabezpieczone zaślepkami z tworzywa sztucznego; siedziska i podparcia stóp: dwukrotnie malowane proszkowo z podkładem cynkowym, zapewniające ochronę antykorozyjną. drabinka i podciąg nóg: dane techniczne: - szerokość: 0,87 m (+/- 5%) - długość: 1,78 m (+/- 5%) - wysokość: 2,49 m (+/- 5%) - strefa funkcjonowania urządzenia F: ~19,00 m2 - maksymalna wysokość upadkowa: 1,95 m - wymiary strefy funkcjonowania długość: ~5,07 m - wymiary strefy funkcjonowania szerokość: ~3,56 m - głębokość fundamentowania: -0,80 m urządzenie wykonane zgodnie z PN-EN 1176:1-2009 Wyposażenie placów zabaw. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań. materiały: fundamenty: beton klasy C20/25; konstrukcja nośna: dwukrotnie malowane proszkowo z podkładem cynkowym; zapewniające ochronę antykorozyjną; połączenia elementów: śruby maszynowe, ocynkowane, zabezpieczone zaślepkami z tworzywa sztucznego. twister i wahadło: dane techniczne - szerokość: 0,88 m (+/- 5%) - długość: 1,44 m (+/- 5%) - wysokość: 1,78 m (+/- 5%) - strefa funkcjonowania urządzenia F: ~17,00 m2 - maksymalna wysokość upadkowa: 0,64 m - wymiary strefy funkcjonowania długość: ~4,44 m - wymiary strefy funkcjonowania szerokość: ~3,87 m - głębokość fundamentowania: -0,80 m urządzenie wykonane zgodnie z PN-EN 1176:1-2009 Wyposażenie placów zabaw. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań. materiały: elementy ruchome: oparte na łożyskach zamkniętych, bezobsługowych; fundamenty: beton klasy C20/25; konstrukcja nośna: dwukrotnie malowane proszkowo z podkładem cynkowym zapewniające ochronę antykorozyjną; połączenia elementów: śruby maszynowe, ocynkowane, zabezpieczone zaślepkami z tworzywa sztucznego; siedziska i podparcia stóp: dwukrotnie malowane proszkowo z podkładem cynkowym zapewniające ochronę antykorozyjną . orbitrek: dane techniczne: - szerokość: ~0,60 m (+/- 5%) - długość: 1,32 m (+/- 5%) - wysokość: 1,88 m (+/- 5%) - strefa funkcjonowania urządzenia F: ~17,00 m2 - maksymalna wysokość upadkowa: 0,60 m - wymiary strefy funkcjonowania długość: ~ 4,32 m - wymiary strefy funkcjonowania szerokość: ~3,60 m - głębokość fundamentowania: -0,80 m urządzenie wykonane zgodnie z PN-EN 1176:1-2009 Wyposażenie placów zabaw. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań. materiały: elementy ruchome: oparte na łożyskach zamkniętych, bezobsługowych; fundamenty: beton klasy C20/25; konstrukcja nośna: dwukrotnie malowane proszkowo z podkładem cynkowym, zapewniające ochronę antykorozyjną; połączenia elementów: śruby maszynowe, ocynkowane, zabezpieczone zaślepkami z tworzywa sztucznego; siedziska i podparcia stóp: dwukrotnie malowane proszkowo z podkładem cynkowym, zapewniające ochronę antykorozyjną. Wszystkie urządzenia siłowni zewnętrznej mają posiadać normy bezpieczeństwa: PN-EN 16630:2015-06 – Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowanych na stałe – wymagania bezpieczeństwa i metody badań. - tablica z regulaminem i zasadami korzystania z siłowni zewnętrznej; dane techniczne: szerokość tablicy: ~ 0,09 m x 0,56 m wysokość ~ 2,01 m głębokość fundamentowania: - 0,60 m, fundament klasy C12/15. noga konstrukcyjna z profilu stalowego zamkniętego, ocynkowanego; tablica – spieniona płyta PCV; zaślepki – tworzywo sztuczne. - nawierzchnia bezpieczna (siłownia zewnętrzna); roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - koryta pod nawierzchnie bezpieczne – 0,011 ha, - nawierzchnia bezpieczna (siłownia zewnętrzna);mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 40 cm – 102,491 m2, - nawierzchnia bezpieczna (siłownia zewnętrzna);wykonanie podsypki piaskowej /bez zagęszczenia/ - 40 cm grubość warstwy – 97,610 m2, - nawierzchnia bezpieczna (siłownia zewnętrzna);wykonanie ławy pod obrzeża betonowej z oporem – 2,430 m3, - nawierzchnia bezpieczna (siłownia zewnętrzna);ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 54,000 m. - ławki betonowe; wymiary: szerokość 0,40 m (+/- 5%) długość: 2,00 m (+/- 5%) wysokość: 2,40 (+/- 5%) urządzenie wykonane zgodnie z PN-EN 1176:1-2009 Wyposażenie placów zabaw. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań. ławka: noga konstrukcyjna prefabrykat betonowy, elementy stalowe: stal ocynkowana cynkoprimem; siedziska z drewna klejonego, impregnowanego, w kolorze brązowym; zaślepki – tworzywo sztuczne. - kosze betonowe; kosz betonowy z metalowym wkładem, pojemność 140 l. dane techniczne: szerokość: 0,46 m długość: 0,46 m wysokość: 0,80 m. urządzenie wykonane zgodnie z PN-EN 1176:1-2009 Wyposażenie placów zabaw. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań. Wymagania techniczne: 1) Urządzenia ma posiadać certyfikaty, dopuszcza się deklaracje zgodności czyli dokumenty potwierdzające, iż produkty są zgodne z normą PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw. Część 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań. 2) Materiały, substancje, śruby, łańcuchy, sprężyny i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające wykorzystane przy produkcji i montażu urządzeń mają posiadać wymagane atesty i dopuszczenia. 3) Elementy stalowe, okucia, stopy mają być malowane proszkowo, farbami zapewniającymi odporność na warunki atmosferyczne, zabezpieczone przed korozją przez ocynkowanie ogniowe. 4) Elementy należy mocować na fundamencie umieszczonym zgodnie z podaną w opisie przedmiotu zamówienia głębokością fundamentowania.

II.5) Główny kod CPV: 45233200-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45112720-8
71353200-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-09-20
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-09-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą, że: 1) w wymaganym okresie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali minimum 1 robotę budowlaną obejmującą swym zakresem ułożenie nawierzchni lub podbudowy z tłucznia w ramach realizacji robót związanych z budową lub modernizacją lub przebudową lub remontem drogi lub placu lub chodnika – o powierzchni co najmniej 350 m2 2) dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: że dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia jedną osobą – kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie dróg - w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia - lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie innych /wcześniej obowiązujących/ przepisów w tym zakresie UWAGA: Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63,poz. 394) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1946), którą przedstawi Zamawiającemu przed zawarciem umowy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 2)wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) i 2) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji 7.7.3.-7.7.5. SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. 2. Zamawiający wymaga aby oferta zabezpieczona była wadium w wysokości w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 87 9210 0008 0013 8455 2000 0060 z dopiskiem: WADIUM Poprawa stanu infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej służącej lokalnej społeczności w miejscowości Garwolin – Park rekreacyjny „Radosne Starorzecze” Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto oferty 60,00
Gwarancja na przedmiot umowy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy SIWZ zawarte zostały w treści SIWZ, w szczególności w istotnych postanowieniach umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-16, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski (przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w języku polskim)
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wraz z ofertą wykonawca składa: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r.poz.164 z późn.zm). 2) Wypełniony kosztorys ofertowy (sporządzony na bazie załączonych przedmiarów) - Zamawiający zaleca złożenie wypełnionego kosztorysu, który stanowił będzie dokument pomocniczy przy ustaleniu ceny ryczałtowej oferty (nie złożenie wraz z ofertą w/w kosztorysu nie stanowiło będzie podstawy do odrzucenia złożonej oferty. Adres strony internetowej, na której zamieszczone jest o głoszenie o zamówieniu oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia a także wszystkie inne niezbędne dokumenty: www.garwolin.pl zakładka zamówienia publiczne, http://umgarwolin.bip.e-zeto.eu zakładka zamówienia publiczne (zamówienia publiczne 2018; Roboty budowlane)
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy brygady cieśli w pracy przy konstrukcjach żelbetowych - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy brygady cieśli mających doświadczenie w pracy przy konstrukcjach żelbetowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI