Poprawa jakości technicznej sieci infrastruktury drogowej na obszarze gminy Studzienice...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Poprawa jakości technicznej sieci infrastruktury drogowej na obszarze gminy Studzienice poprzez budowę i rozbudowę dróg gminnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStudzienice
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-22
  • ZamawiającyGmina Studzienice
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00113087
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa jakości technicznej sieci infrastruktury drogowej na obszarze gminy Studzienice poprzez budowę i rozbudowę dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Studzienice

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Studzienice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979559

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kaszubska

1.5.2.) Miejscowość: Studzienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-143

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598216607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@studzienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.studzienice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa jakości technicznej sieci infrastruktury drogowej na obszarze gminy Studzienice poprzez budowę i rozbudowę dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40542610-b4a6-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002617/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Poprawa jakości technicznej sieci infrastruktury drogowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.studzienice.pl/dokumenty/1385

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, tj.: miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
oraz poczty elektronicznej e-mail:
zamowienia_publiczne@studzienice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz
dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania
opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i
postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w
szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w
Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie
przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko
na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń
mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być
ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania
czasu odbioru danych:specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu
TLS 1.2,
 format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem
UTF-8,
 oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane
zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
 integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP.
W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego
automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie
Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane
poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
 Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
 Mozilla Firefox od wersji 15,
 Google Chrome od wersji 20.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”,
dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Studzienice, realizujący zadania przez Urząd Gminy Studzienice z siedzibą przy ul. Kaszubskiej 9, 77-143 Studzienice,
 inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Studzienice jest Pan Witold Wiśniewski, kontakt: witold.wisniewski@cbi24.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Poprawa jakości technicznej sieci infrastruktury drogowej na obszarze gminy Studzienice poprzez budowę i rozbudowę dróg gminnych” nr RI.271.1.2022.NJ
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;
 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji w/w postępowania z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
 przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.2022.NJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Część nr 1: Przebudowa dróg gminnych w Kłącznie i ul. Wczasowej w Studzienicach
1. Przebudowa drogi gminnej nr 183015G w Kłącznie na długości L=740 mb o nawierzchni z betonu asfaltowego obejmować będzie :
a. Roboty przygotowawcze - rozbiórka elementów dróg,
b. Przebudowa linii kablowych przy przebudowie dróg,
c. Roboty ziemne,
d. Wykonanie wykopów,
e. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża,
f. Podbudowa i pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
g. Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej - warstwa ścieralna,
h. Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej - - warstwa wiążąca,
i. Oznakowanie pionowe.
2. Przebudowa drogi gminnej na ulicy Wczasowej dz. ew. nr 91/1, 334 w miejscowości Studzienice na długości L=338 mb z masy mineralno-bitumicznej obejmować będzie :.
a. Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; rozbiórka elementów dróg),
b. Roboty ziemne (wykonanie wykopów w gruncie I-V kategorii; wykonanie nasypów),
c. Roboty odwodnieniowe (regulacja wysokościowa armatury),
d. Podbudowy (koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża; oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych; podbudowa z kruszyw; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie),
e. Nawierzchnie (nawierzchnia poboczy na całej długości jezdni należy uzupełnić obustronnie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie a na zjeździe w km 0+043,7 należy uzupełnić pobocza obustronnie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie; nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej- warstwa ścieralna; nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej - warstwa wiążąca i wyrównawcza; nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej i tłucznia zjazdu z tłucznia na działce nr 334),
f. Elementy ulic (krawężniki betonowe).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o poniższe kryteria:

Cena (C) – 60 %
Okres udzielonej gwarancji (G) – 40 %

Punkty przyznane za kryterium: „Cena” będą liczone wg następującego wzoru:

C – ilość punktów = (najniższa oferowana cena brutto)/(cena brutto oferty ocenianej) x 100 x 60%

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Punkty przyznane za kryterium: „Okres udzielonej gwarancji” będą liczone następująco:

G – okres udzielonej gwarancji = (długość gwarancji w badanej ofercie)/(najdłuższa gwarancja wśród ocenianych ofert) x 100 x 40%

Uwaga: maksymalny uwzględniany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy; na potrzeby oceny ofert, w przypadku ofert z okresem gwarancji dłuższym niż 60 miesięcy, do ich oceny zostanie przyjęty okres 60 miesięcy gwarancji. Minimalny okres gwarancji oferty wynosi 36 miesięcy - oferty z okresem gwarancji poniżej 36 miesięcy zostaną odrzucone.

Ogólna liczba punktów zostanie obliczona wg następującego wzoru:

P = C + G

gdzie:
P – ogólna liczba punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie za cenę,
G – liczba punktów przyznanych danej ofercie za okres udzielonej gwarancji.

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w SWZ.
Jeżeli złożone oferty otrzymają taką samą liczbę punktów, spośród tych ofert za ofertę najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta z najniższą ceną. Jeżeli będą to oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty – do złożenie w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 10, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się̨ o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postepowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b) Część nr 2: Przebudowa dróg gminnych w Studzienicach ul. Zielona, Słoneczna, Wspólna
1. Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Studzienice na ulicy Zielonej dz. ew. nr 381/2 na dł. L=227 mb, ul. Słonecznej dz. ew. nr 396, 411 na dł. L=165,4 mb ul. Wspólnej dz. ew. nr 403 na dł. L=165,4 mb oraz droga nr 1761G dz. ew. nr 223/2 do m. Czarna Dąbrowa na dł. L=76 mb o nawierzchni z kostki betonowej obejmuje w szczególności:
a. Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; rozbiórka elementów dróg; przepusty kablowe na liniach teletechnicznych),
b. Roboty ziemne (wykonanie wykopów w gruncie I-V kategorii; wykonanie nasypów),
c. Roboty odwodnieniowe (kanalizacja deszczowa, regulacja wysokościowa armatury, studnia chłonna),
d. Podbudowy (wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża; podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem),
e. Nawierzchnie (nawierzchnia jezdni, zjazdów, chodników z kostki brukowej betonowej, ściek w osi jezdni z kostki kamiennej nieregularnej 10/8),
f. Elementy ulic (krawężniki betonowe; obrzeże betonowe),
g. Roboty wykończeniowe (umocnienie skarp),
h. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie pionowe).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o poniższe kryteria:

Cena (C) – 60 %
Okres udzielonej gwarancji (G) – 40 %

Punkty przyznane za kryterium: „Cena” będą liczone wg następującego wzoru:

C – ilość punktów = (najniższa oferowana cena brutto)/(cena brutto oferty ocenianej) x 100 x 60%

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Punkty przyznane za kryterium: „Okres udzielonej gwarancji” będą liczone następująco:

G – okres udzielonej gwarancji = (długość gwarancji w badanej ofercie)/(najdłuższa gwarancja wśród ocenianych ofert) x 100 x 40%

Uwaga: maksymalny uwzględniany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy; na potrzeby oceny ofert, w przypadku ofert z okresem gwarancji dłuższym niż 60 miesięcy, do ich oceny zostanie przyjęty okres 60 miesięcy gwarancji. Minimalny okres gwarancji oferty wynosi 36 miesięcy - oferty z okresem gwarancji poniżej 36 miesięcy zostaną odrzucone.

Ogólna liczba punktów zostanie obliczona wg następującego wzoru:

P = C + G

gdzie:
P – ogólna liczba punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie za cenę,
G – liczba punktów przyznanych danej ofercie za okres udzielonej gwarancji.

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w SWZ.
Jeżeli złożone oferty otrzymają taką samą liczbę punktów, spośród tych ofert za ofertę najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta z najniższą ceną. Jeżeli będą to oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty – do złożenie w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 10, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się̨ o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postepowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

c) Część nr 3: Przebudowa dróg gminnych w Studzienicach ul. Wrzosowa, Półcznie, Ugoszczy i Kłącznie.
1. Przebudowa drogi gminnej na ulicy Wrzosowej dz. ew. nr 233/2, 307 w Studzienicach na dł. L=72,5mb o nawierzchni z kostki betonowej obejmuje w szczególności:
a. Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; przepusty kablowe na liniach energetycznych i telefonicznych),
b. Roboty ziemne (wykonanie wykopów w gruncie I-V kategorii; wykonanie nasypów; regulacja wysokościowa armatury),
c. Podbudowy (wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża; podbudowa z kruszyw; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie),
d. Nawierzchnie (nawierzchnie z kostki brukowej betonowej- jezdnia, zjazdy, chodnik),
e. Elementy ulic (krawężniki betonowe; obrzeże betonowe).
2. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Półczno dz. ew. nr 300, 313 na długości L=161 mb o nawierzchni z kostki betonowej obejmuje w szczególności:
a. Roboty pomiarowe i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
b. Roboty przygotowawcze i ziemne,
c. Wykonanie wykopów,
d. Kanalizacja deszczowa,
e. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża,
f. Warstwa odcinająca,
g. Podbudowa i pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
h. Nawierzchnie (nawierzchnie z kostki brukowej betonowej- jezdnia, zjazdy, pobocza),
i. Humusowanie i obsianie trawą,
j. Krawężniki betonowe.
3. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ugoszcz dz. ew. nr 502 na długości L=85,5mb o nawierzchni z kostki betonowej obejmuje w szczególności:
a. Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; przepusty kablowe na liniach energetycznych),
b. Roboty ziemne (wykonanie wykopów w gruncie I-V kategorii; wykonanie nasypów; regulacja wysokościowa armatury),
c. Podbudowy (wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża; podbudowa z kruszyw; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie),
d. Nawierzchnie (nawierzchnia poboczy obustronnie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm na szerokości 0,75m.; nawierzchnia jezdni i zjazdów z kostki brukowej betonowej),
e. Elementy ulic (krawężniki betonowe).
Ponadto Zamawiający informuje, iż powierzy materiał Wykonawcy, który należy pobrać z bazy magazynowo - transportowej przy ul. Miłej 10, 77-143 Studzienice 380 m2 kostki brukowej prostokątnej koloru szarego. Wartość materiału należy odliczyć od ilości wskazanych w przedmiarze (dokumentacji projektowej).
W związku z powyższym Wykonawca dokonując szacowania kosztorysu ofertowego winien pomniejszyć ilość kostki brukowej określonej w przedmiarze o 380 m2 i uwzględnić to w cenie zamówienia.

4. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kłączno dz. ew. nr 57/8, 56/12, 57/17 na długości L=66,59m o nawierzchni z kostki betonowej oraz przebudowa z rozbudową sieci elektroenergetycznej oraz budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego w miejscowości Kłączno obejmuje w szczególności:
(1) Branża drogowa:
a. Roboty pomiarowe,
b. Usunięcie drzew i krzaków,
c. Rozbiórka elementów dróg,
d. Przebudowa linii kablowych przy przebudowie dróg,
e. Roboty ziemne,
f. Wykonanie wykopów,
g. Kanalizacja deszczowa,
h. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża,
i. Podbudowa i nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
j. Nawierzchnia jezdni, chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej, Zamawiający wymaga zastosowania kostki typu starobruk,
k. Oznakowanie pionowe,
l. Krawężniki betonowe,
m. Betonowe obrzeża chodnikowe.
(2) Branża elektryczna:
a. Demontaż istniejącej linii energetycznej zgodnie z planem zagospodarowania terenu,
b. Przebudowa wraz z rozbudową sieci elektroenergetycznej,
c. Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego,
d. Montaż dwóch słupów oświetlenia ulicznego wraz z oprawami.

Ponadto Zamawiający informuje, iż posiada na placu budowy (dz. nr 7/8, 56/12, 57/17) 450 m2 kostki brukowej starobruk w kolorze grafitowym. Wartość materiału należy odliczyć od ilości wskazanych w przedmiarze (dokumentacji projektowej).
W związku z powyższym Wykonawca dokonując szacowania kosztorysu ofertowego winien pomniejszyć ilość kostki brukowej określonej w przedmiarze o 450 m2 i uwzględnić to w cenie zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o poniższe kryteria:

Cena (C) – 60 %
Okres udzielonej gwarancji (G) – 40 %

Punkty przyznane za kryterium: „Cena” będą liczone wg następującego wzoru:

C – ilość punktów = (najniższa oferowana cena brutto)/(cena brutto oferty ocenianej) x 100 x 60%

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Punkty przyznane za kryterium: „Okres udzielonej gwarancji” będą liczone następująco:

G – okres udzielonej gwarancji = (długość gwarancji w badanej ofercie)/(najdłuższa gwarancja wśród ocenianych ofert) x 100 x 40%

Uwaga: maksymalny uwzględniany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy; na potrzeby oceny ofert, w przypadku ofert z okresem gwarancji dłuższym niż 60 miesięcy, do ich oceny zostanie przyjęty okres 60 miesięcy gwarancji. Minimalny okres gwarancji oferty wynosi 36 miesięcy - oferty z okresem gwarancji poniżej 36 miesięcy zostaną odrzucone.

Ogólna liczba punktów zostanie obliczona wg następującego wzoru:

P = C + G

gdzie:
P – ogólna liczba punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie za cenę,
G – liczba punktów przyznanych danej ofercie za okres udzielonej gwarancji.

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w SWZ.
Jeżeli złożone oferty otrzymają taką samą liczbę punktów, spośród tych ofert za ofertę najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta z najniższą ceną. Jeżeli będą to oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty – do złożenie w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 10, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się̨ o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postepowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b) Część nr 4: Przebudowa drogi gminnej w Studzienicach ul. Kwiatowa.
1. Przebudowa ulicy Kwiatowej dz. ew. nr 266/22 w miejscowości Studzienice na długości L=271mb o nawierzchni z kostki betonowej obejmuje w szczególności:
a. Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; rozbiórka elementów dróg; przepusty kablowe na liniach teletechnicznych),
b. Roboty odwodnieniowe (kanalizacja deszczowa; regulacja wysokościowa armatury; studnia chłonna),
c. Podbudowy (koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża; podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem),
d. Nawierzchnie (nawierzchnia z kostki brukowej betonowej - jezdnia, zjazdy, pobocza),
e. Elementy ulic (krawężniki betonowe; obrzeże betonowe).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o poniższe kryteria:

Cena (C) – 60 %
Okres udzielonej gwarancji (G) – 40 %

Punkty przyznane za kryterium: „Cena” będą liczone wg następującego wzoru:

C – ilość punktów = (najniższa oferowana cena brutto)/(cena brutto oferty ocenianej) x 100 x 60%

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Punkty przyznane za kryterium: „Okres udzielonej gwarancji” będą liczone następująco:

G – okres udzielonej gwarancji = (długość gwarancji w badanej ofercie)/(najdłuższa gwarancja wśród ocenianych ofert) x 100 x 40%

Uwaga: maksymalny uwzględniany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy; na potrzeby oceny ofert, w przypadku ofert z okresem gwarancji dłuższym niż 60 miesięcy, do ich oceny zostanie przyjęty okres 60 miesięcy gwarancji. Minimalny okres gwarancji oferty wynosi 36 miesięcy - oferty z okresem gwarancji poniżej 36 miesięcy zostaną odrzucone.

Ogólna liczba punktów zostanie obliczona wg następującego wzoru:

P = C + G

gdzie:
P – ogólna liczba punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie za cenę,
G – liczba punktów przyznanych danej ofercie za okres udzielonej gwarancji.

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w SWZ.
Jeżeli złożone oferty otrzymają taką samą liczbę punktów, spośród tych ofert za ofertę najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta z najniższą ceną. Jeżeli będą to oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty – do złożenie w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 10, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się̨ o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postepowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) zdolności technicznej lub zawodowej
a) Dla część nr 1: Przebudowa dróg gminnych w Kłącznie i ul. Wczasowej w Studzienicach
1. Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie minimum jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie, budowie lub remoncie drogi o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: min. jedną osobę pełniącą funkcję Kierownika budowy i posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
b) Dla cz. nr 2: Przebudowa dróg gminnych w Studzienicach ul. Zielona, Słoneczna, Wspólna
1. Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie minimum jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie, budowie lub remoncie drogi o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy zł).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: min. jedną osobę pełniącą funkcję Kierownika budowy i posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
c) Dla cz. nr 3: Przebudowa dróg gminnych w Studzienicach ul. Wrzosowa, Półcznie, Ugoszczy i Kłącznie
1. Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie minimum jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie, budowie lub remoncie drogi o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: min. jedną osobę pełniącą funkcję Kierownika budowy i posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
3. Dodatkowo dla cz. nr 3 w msc. Kłączno O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: min. jedną osobę pełniącą
funkcję Kierownika robót i posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
d) Dla cz. nr 4: Przebudowa drogi gminnej w Studzienicach ul. Kwiatowa.
1. Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie minimum jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie, budowie lub remoncie drogi o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: min. jedną osobę pełniącą funkcję Kierownika budowy i posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.

3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VII niniejszej SWZ Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych:

a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według Załącznika nr 6 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,
o których mowa w rozdziale VI niniejszej SWZ Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych:

a) Wykaz wykonanych robót budowalnych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w rozdziale VI pkt. 2 podpunkt 4) SWZ. W następujących specjalnościach:
(1) jedną osobę pełniącą funkcję Kierownika budowy i posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
(2) Tylko dla części nr 3 dla m. Kłączno - Załącznik Nr 5.1 do SWZ:
jedną osobę pełniącą funkcję Kierownika robót i posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy);
4) oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – zgodnie ze wzorem stanowiącym
Załącznik nr 9 do SWZ;
5) oświadczenie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty dla części nr 1 wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
2. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty dla części nr 2 wadium w wysokości 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych).
3. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty dla części nr 3 wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
4. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty dla części nr 4 wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysięcy złotych).
5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
PEKAO S.A. oddział w Bytowie nr rachunku: 49 1240 3783 1111 0000 4080 8848 z adnotacją „Wadium dla części nr ….postępowanie RI.271.1.2022.NJ
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego

7. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Studzienice, ul. Kaszubska 9, 77-143 Studzienice;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowalne wykonają poszczególni wykonawcy – oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Ilość przewidzianych zaliczek: 1.
Wielkość zaliczki: 5% wynagrodzenia brutto Wykonawcy.

Zamawiający przewiduje wypłacenie części wynagrodzenia w kwocie 5 % wynagrodzenia Wykonawcy po zrealizowaniu zgodnie z harmonogramem części robót, pozostała część wynagrodzenia Wykonawcy wypłacona zostanie po zakończeniu realizacji Inwestycji.
Zamawiający wymaga rozliczenia częściowego w oparciu o wystawioną jedną częściową fakturę VAT lub rachunek.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w Umowie, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, które mogą dotyczyć następujących przypadków:

1) zmiana postanowień umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia,
zmiana, w tym wydłużenie, terminu wykonania przedmiotu umowy;
zmiana technologii wykonania danego zakresu robót
zmiana postanowień umowy co do zakresu świadczenia Wykonawcy;
zmiany warunków realizacji Umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia;
zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy zamówienia.

Szczegółowe warunki zostały opisane w rozdziale XXI SWZ oraz w załączniku nr 10 -wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortal.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-22 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie posadzki 5 000 m2 bliźniaki - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie posadzki 5 000 m2 bliźniaki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI