„Poprawa gminnej infrastruktury drogowej poprzez kompleksową modernizację i przebudowę...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Poprawa gminnej infrastruktury drogowej poprzez kompleksową modernizację i przebudowę dróg gminnych w gminie Tuchów”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTuchów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-06
  • ZamawiającyGMINA TUCHÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00128206
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Poprawa gminnej infrastruktury drogowej poprzez kompleksową modernizację i przebudowę dróg gminnych w gminie Tuchów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUCHÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Tuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-170

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@tuchow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa gminnej infrastruktury drogowej poprzez kompleksową modernizację i przebudowę dróg gminnych w gminie Tuchów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8845a92-c079-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029293/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 "Modernizacja dróg - program: Polskiład”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/tuchow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawca odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformazakupowa.pl działając pod adresem:
platformazakupowa.pl/pn/tuchow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie przekazywał
Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na
pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji
“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
Wykonawcy.
2. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie
może trafić do folderu SPAM.3.Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020
r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące
specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu
przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci
Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o
następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
100., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f)Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w
komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę
zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 4. Wykonawca, przystępując do niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z
platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w
zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania
ofert/wniosków. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z
Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna
się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij
wiadomość do Zamawiającego”. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę
handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony
obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.6. Zamawiający informuje, że
instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w
niniejszym postępowaniu przy użyciu platforma zakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla
Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizując obowiązek prawny ciążący na administratorze, w
szczególności mając na uwadze wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy
poniżej o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Tuchowie w ww. celu oraz o
przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tuchów, w imieniu której działa Burmistrz
Tuchowa. Z Administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: um@tuchow.pl lub
pisemnie na adres siedziby Administratora: ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail: iod@tuchow.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego.
4. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa
(art. 6 ust. 1 lit. c RODO), tj, w szczególności ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych. 5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o zapisy ustawy Pzp.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7. Posiada Pani/Pan: 7.1.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących;7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana
danych osobowych;7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO;
8. Nie przysługuje Pani/Panu: 8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osób.; 8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 8.3. na podstawie art. 21 RODO
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9.
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się
ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub
Administratora miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
10. Pani/Pana dane osobowe zostały uzyskane przez bezpośrednio od Pani/Pana 11. Obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
12. Nie planuje się przekazywania Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
13. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 11września 2019r.
Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że; 1. Skorzystanie przez osobę, której dane
osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16
rozporządzenia 2016/679 - RODO, nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym
mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679 - RODO, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP–271-3/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ogólny opis przedmiotu zamówienia zawiera zakres remontu/modernizacji dróg gminnych do wykonania i obejmuje następujący zakres:
• demontaż istniejących przepustów betonowych,
• wykonanie wykopów pod przepust rurowy w zależności od średnicy montowanego przepustu,
• montaż przepustów z rury korugowanej dwuściennej o średnicy Ø 400 – 600 mm o wysokiej klasy wytrzymałości (SN8), w miejscu istniejących przepustów betonowych,
• montaż przyczółków skośnych na przepustach rurowych,
• oczyszczenie wraz z wyprofilowaniem skarp istniejących rowów przydrożnych,
• oczyszczenie przepustów rurowych przy części dróg gminnych,
• oczyszczenie istniejących korytek betonowych przy części dróg gminnych,
• rozbiórka i ponowne wbudowanie istniejącej kostki betonowej na wjazdach do części posesji,
• wykonanie wjazdów asfaltowych do części posesji zlokalizowanych przy drodze gminnej,
• demontaż istniejących krawężników betonowych z transportem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
• montaż nowych krawężników betonowych przy remontowanych ulicach w Tuchowie,
• przełożenie kostki betonowej wraz z uzupełnieniem kostki w remontowanych chodnikach ulic w Tuchowie,
• regulacja pionowa studzienek kanalizacji deszczowej, teletechnicznej, kratek ściekowych wraz z wymiana pokryw, kratek ściekowych i pokryw studzienek teletechnicznych,
• regulacja zaworów wodociągowych, gazowy i studzienek kanalizacji sanitarnej zlokalizowanych w nawierzchni drogowej i chodnikach,
• właściwe obsypanie wykonanych przepustów rurowych kruszywem naturalnym wraz z zagęszczeniem mechanicznym,
• wykonanie korytowania i wyprofilowania podłoża na części odcinków istniejących nawierzchni drogowych,
• wykonanie podbudowy odcinków dróg z kruszywa łamanego frakcji od 0-31,5 mm,
• oczyszczenie istniejącej nawierzchni asfaltowej za pomocą urządzeń mechanicznych,
• skropienie emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej za pomocą remontera,
• ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowo grysowej – betonu asfaltowego AC 16W grubości 3 cm,
• ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowo grysowej – betonu asfaltowego AC 11S grubości 4 cm,
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm,
• podwójne skropienie emulsja asfaltową wykonanych poboczy za pomocą remontera,
• wymiana oznakowania pionowego,
• wykonanie oznakowania poziomego na części remontowanych odcinków dróg,
• montaż barier stalowych na części przepustów drogowych i miejsc niebezpiecznych.
ZESTAWIENIE ZAKRESOWE DRÓG – CZEŚĆ I
1. remont drogi gminnej w miejscowości Buchcice na długości 452,00 m w km 0+000 - 0+452,
2. remont drogi gminnej w miejscowości Buchcice w km 0+000 - 0+234 na odcinku 234 mb,
3. remont drogi gminnej K209180 w Burzynie na długości 260,00 m w km 0+152 - 0+412,
4. remont drogi gminnej K201960 w Burzynie (droga na Kielanowice) w km 0+000 - 0+425 na odcinku 425 mb,
5. remont drogi gminnej K201954 w Burzynie" droga na Wolę" w dwóch odcinkach na łącznej długości 555,00 m w km 1+492 - 1+747 i w km 2+276 - 2+576,
6. remont drogi gminnej K202011 w Jodłówce Tuchowskiej na łącznej długości 1222 m w czterech odcinkach - 1 odcinek w km 00+000 - 0+505, 2 odcinek w km 0+680 - 0+892, 3 odcinek w km 1+070 - 1+300, 4 odcinek w km 1+675 - 1+950,
7. remont drogi gminnej K202106 w Karwodrzy (droga na Chajmową górę) na odcinku 154,00 mb, w km 0+122 - 0+276,
8. remont drogi gminnej K202093 Karwodrza – Piekło w miejscowości Karwodrza na łącznej długości 408,00 mb w dwóch odcinkach w km 0+717 - 0+970 i w km 1+335 - 1+490,
9. remont drogi gminnej K202114 w Karwodrzy na długości 210,00 m w km 1+725 - 1+935,
10. remont drogi gminnej K202109 w Karwodrzy (do boiska) na długości 92,00 m w km 0+000 - 0+092,
11. remont drogi gminnej K202140 w Lubaszowej (pod krzyż) w km 0+000 - 0+260 na odcinku 260 mb,
12. remont drogi gminnej K202164 w Lubaszowej (Lubaszowa - Zagacie) na łącznej długości 602 m w dwóch odcinkach - 1 odcinek w km 0+645 -- 0+977, 2 odcinek w km 0+963 - 1+233,
13. remont drogi gminnej (droga bez nazwy) w Lubaszowej (Lubaszowa - za sklepem) na długości 90 m w km 0+000 - 0+090,
14. remont drogi gminnej K202156 w Lubaszowej w km 0+650 - 0+780 na odcinku130,00 mb,
15. remont drogi gminnej w miejscowości Łowczów (Łowczów - granice) w km 1+645 - 2+465 na odcinku 820,00 mb,
16. remont drogi gminnej w Trzemesnej (droga na Szynwałd) na odcinku 322,00 mb, w km 1+363 - 1+686,
17. remont drogi gminnej i parkingu przykościelnego na długości 62 m w km 0+000 - 0+062,
18. remont drogi gminnej w Tuchowie nr 92 ulicy Leśnej na odcinku 155 mb w km 0+000 - 0+155 od drogi powiatowej,
19. remont drogi gminnej - ulicy Kazimierza Wielkiego w Tuchowie na długości 130 mb w km 0+145 - 0+275,
20. remont drogi gminnej K201798 - ulicy Kościuszki w Tuchowie,
21. remont drogi gminnej w Tuchowie (ul. Leśna boczna) na długości 35,00 m w km 0+161 - 0+196,
22. remont drogi gminnej K201794 ulicy Okólnej, działki nr 1588/2 w Tuchowie na długości 460 m w km 0+00 - 0+460,
23. remont drogi gminnej K202118 ulicy Św. Józefa w Tuchowie na długości 161 mb w km 0+339 - 0+500,
24. remont drogi gminnej K201786 - ulicy Górnej w Tuchowie na długości 964 mb w km 0+000 - 0+964,
25. remont drogi gminnej ul. Grochmala w Tuchowie w km 0+000 - 0+142 na odcinku 142 mb,
26. remont drogi gminnej K202001 ulicy Rolniczej w Tuchowie w km 00+000 - 0+0+318 na odcinku 318 mb,
27. remont drogi gminnej K202119 ulicy Wałęgi w Tuchowie w km 0+000 - 0+932 na odcinku 932 mb,
28. remont drogi gminnej w Tuchowie (ul. Tarnowska - boczna) na długości 166,00 m w km 0+000 – 0+166.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów: 1. cena – waga 60% 2. okres gwarancji – waga 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ogólny opis przedmiotu zamówienia zawiera zakres remontu/modernizacji dróg gminnych do wykonania i obejmuje następujący zakres:
• demontaż istniejących przepustów betonowych,
• wykonanie wykopów pod przepust rurowy w zależności od średnicy montowanego przepustu,
• montaż przepustów z rury korugowanej dwuściennej o średnicy Ø 400 – 600 mm o wysokiej klasy wytrzymałości (SN8), w miejscu istniejących przepustów betonowych,
• montaż przyczółków skośnych na przepustach rurowych,
• oczyszczenie wraz z wyprofilowaniem skarp istniejących rowów przydrożnych,
• oczyszczenie przepustów rurowych przy części dróg gminnych,
• oczyszczenie istniejących korytek betonowych przy części dróg gminnych,
• rozbiórka i ponowne wbudowanie istniejącej kostki betonowej na wjazdach do części posesji,
• wykonanie wjazdów asfaltowych do części posesji zlokalizowanych przy drodze gminnej,
• demontaż istniejących krawężników betonowych z transportem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
• montaż nowych krawężników betonowych przy remontowanych ulicach w Tuchowie,
• przełożenie kostki betonowej wraz z uzupełnieniem kostki w remontowanych chodnikach ulic w Tuchowie,
• regulacja pionowa studzienek kanalizacji deszczowej, teletechnicznej, kratek ściekowych wraz z wymiana pokryw, kratek ściekowych i pokryw studzienek teletechnicznych,
• regulacja zaworów wodociągowych, gazowy i studzienek kanalizacji sanitarnej zlokalizowanych w nawierzchni drogowej i chodnikach,
• właściwe obsypanie wykonanych przepustów rurowych kruszywem naturalnym wraz z zagęszczeniem mechanicznym,
• wykonanie korytowania i wyprofilowania podłoża na części odcinków istniejących nawierzchni drogowych,
• wykonanie podbudowy odcinków dróg z kruszywa łamanego frakcji od 0-31,5 mm,
• oczyszczenie istniejącej nawierzchni asfaltowej za pomocą urządzeń mechanicznych,
• skropienie emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej za pomocą remontera,
• ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowo grysowej – betonu asfaltowego AC 16W grubości 3 cm,
• ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowo grysowej – betonu asfaltowego AC 11S grubości 4 cm,
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm,
• podwójne skropienie emulsja asfaltową wykonanych poboczy za pomocą remontera,
• wymiana oznakowania pionowego,
• wykonanie oznakowania poziomego na części remontowanych odcinków dróg,
• montaż barier stalowych na części przepustów drogowych i miejsc niebezpiecznych.
ZESTAWIENIE ZAKRESOWE DRÓG – CZEŚĆ II

1. remont drogi gminnej w Dąbrówce Tuchowskiej (koło tartaku) na długości 57 mb w km 0+000 - 0+057,
2. remont drogi gminnej K201998_1 w Dąbrówce Tuchowskiej na długości 127,00 mb w km 0+141 - 0+268, (dalszy odcinek),
3. remont drogi gminnej K201994 w Dąbrówce Tuchowskiej (droga na Łężną) w km 0+000 - 0+314 długości 314 mb,
4. remont drogi gminnej K201993 (za szkołą) w Dąbrówce Tuchowskiej na pięciu odcinkach w km 0+074 - 0+179, w km 0+918 - 1+120, w km 1+575 - 1+648, w km 1+797 - 1+895, w 1+942 - 2+183 (do granicy z miejscowością Siedliska) na łącznej długości 719 mb,
5. remont drogi gminnej (droga bez nazwy) w Siedliskach (Dąbrówka Tuchowska - Siedliska), od granicy z miejscowością Dąbrówka Tuchowska w kierunku Siedlisk, na odcinku 165 mb,
6. remont drogi gminnej K202334 w Zabłędzy (koło firmy KARMOT) w km 0+000 - 0+307 na odcinku 307 mb,
7. remont drogi gminnej K202189 Meszna Opacka - Buchcice w miejscowości Meszna Opacka w km 0+485 - 1+091 na odcinku 606,00 mb,
8. remont drogi gminnej w Piotrkowicach K202206 w km 0+000 - 0+220 na odcinku 220,00 mb,
9. remont drogi gminnej K202200 w Piotrkowicach (droga w stronę przepompowni) w km 0+000 - 0+621 na odcinku 621 mb,
10. remont drogi gminnej K202201 w Piotrkowicach (droga przez wieś) w dwóch odcinkach: 1 odcinek w km 3+475 - 3+690, 2 odcinek w km 5+867 - 6+306, o łącznej długości 654 mb,
11. remont drogi gminnej nr 419 w Siedliskach "Droga na Chojnik, bez nazwy" w kierunku miejscowości Chojnik w km 0+000 - 0+700 na odcinku 700 mb,
12. remont drogi gminnej nr 418 w Siedliskach "Siedliska - Krzyżowatki" w kierunku miejscowości Chojnik w km 0+747 - 1+364 na odcinku 617 mb,
13. remont drogi gminnej nr 440 w Siedliskach "Siedliska - Łężna" w km 0+494 - 1+116 na odcinku 622,00 mb,
14. remont drogi gminnej nr 446 w Siedliskach (droga na osiedlu) na odcinku 135 mb,
15. remont drogi gminnej nr 417 w Siedliskach "Siedliska - Meszna Opacka" w dwóch odcinkach w km 0+748 - 1+010 i w km 1+442 - 1+804 o łącznej długości 624 mb,
16. remont drogi gminnej - ulicy 650 - lecia w Tuchowie w km 0+000 - 0+248 na długości 248 mb,
17. remont drogi gminnej K202072 w Tuchowie przy ulicy Długiej - Łęg w km 0+015 - 0+195 na odcinku 180,00 mb,
18. remont drogi gminnej K201825 ulicy Granicznej w Tuchowie w km 0+000 - 0+343 na odcinku 343 mb,
19. remont drogi gminnej K201806 - ulicy Kolejowej w Tuchowie w km 0+339 - 0+837 na odcinku 498 mb,
20. remont drogi gminnej K2018515 - ulicy Dzierżona w Tuchowie na długości 300 mb w km 0+000 - 0+300,
21. remont drogi gminnej w Tuchowie ul. Łowiecka w km 0+000 - 0+130 na odcinku 130,00 mb.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów: 1. cena – waga 60% 2. okres gwarancji – waga 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.4.1. wykonał w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej w jednym zamówieniu (robocie budowlanej) co najmniej jedną robotę budowlaną (umowę), której zakres obejmował budowę/przebudowę/rozbudowę/remont lub modernizację drogi/dróg o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto.
UWAGA! Wartości podane w dokumentach w walucie innej niż złoty polski, Wykonawca przeliczy na zł według średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. w przypadku, gdy w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.
1.4.2. dysponuje lub dysponować będzie do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej na zasadach określonych w art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował ww. kadrą techniczną przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
1.4.3. Zamawiający nie precyzuje sprzętu, jednakże przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zapisami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.
Wykaz robót budowlanych wykonanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane oraz dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty;
2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami.
3. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane
uprawnienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
1.1. Dla części nr 1: 25 000,00 zł
1.2. Dla części nr 2: 25 000,00 zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. pieniądzu;
3.2. gwarancjach bankowych;
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Bieczu - Filia Tuchów Nr 75 8627 0001 2023 9000 2645 0004
5. z dopiskiem
5.1. Dla części nr 1: „Wadium – ZP-271-3/2022 – POLSKI ŁAD – część 1”.
5.2. Dla części nr 2: „Wadium – ZP-271-3/2022 – POLSKI ŁAD – część 2”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
6.1. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie Pzp.
6.2. z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
6.3. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
6.4. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
6.5. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6.6. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: GMINA TUCHÓW
6.7. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy Pzp zostanie odrzucona.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

I. Wspólne ubieganie się o zamówienie wykonawców: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Wszelka
korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie
zamówienia oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu , stanowiące
załącznik do SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z Wykonawców
występujących wspólnie musi wykazać brak podstaw do wykluczenia. Jeżeli chociażby jeden z Wykonawców podlega
wykluczeniu, to wykluczeniu podlega całe konsorcjum. 3. Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów
udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane/usługi do realizacji których te zdolności są
wymagane. W tym przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają w formularzu
ofertowym
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. II. W
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (art. 58 Ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja
obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa zostanie zawarta zgodnie z projektem Umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz
postanowień projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/tuchow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-06 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą okoliczności
wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (przesłanka obligatoryjna).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zamontowanie mechanizmu otwierania bramy dwuskrzydłowej BFT- Michałowice-Osiedle
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zamontowanie mechanizmu otwierania bramy dwuskrzydłowej firmy BFT. Miejsce realizacji Więcławice Dworskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI