Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach”...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach” – etap V
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRydułtowy
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-11-09
  • ZamawiającyMiasto Rydułtowy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00408410
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach” – etap V

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rydułtowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36

1.5.2.) Miejscowość: Rydułtowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324537411

1.5.8.) Numer faksu: 324537410

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach” – etap V

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4af82ffa-5441-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015788/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie będzie współfinansowane w ramach projektu: "Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach" w ramach działania POIS.01.07.00 - Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego oś priorytetowa POIS.01.00.00 - Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 -2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej.
2. Komunikacja w postępowaniu odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy (portalu)
https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy i formularza "Wyślij wiadomość". W korespondencji należy posługiwać się znakiem
sprawy względnie ID postępowania.
3. Korzystanie z serwisu (platformy) wymaga zapoznania się Regulaminem dla Użytkowników (Wykonawców) dostępnego na portal_
https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej. 2. Komunikacja w postępowaniu odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy (portalu)
https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy i formularza "Wyślij wiadomość". W korespondencji należy
posługiwać się znakiem sprawy względnie ID postępowania. 3. Korzystanie z serwisu (platformy) wymaga zapoznania się
Regulaminem dla Użytkowników (Wykonawców) dostępnego na portal_https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy.4. Minimalne
wymagania techniczne umożliwiające
korzystanie ze strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej
dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości, co
najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli. Szyfrowanie
danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL.5. Kodowanie i czas: Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na platformie nie
jest widoczny dla Zamawiającego, gdyż jest przechowywany na osobnym szyfrującym serwerze i zaszyfrowany. Możliwość pobrania
plików przez Zamawiającego następuje po upłynięciu terminu otwarcia ofert oraz ich odszyfrowaniu w systemie. Oznaczenie czasu
odbioru danych przez platformę stanowi przypiętą do oferty elektronicznej datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdujące się w
kolumnie dotyczącej danej oferty, w sekcji - "Data złożenia oferty". 6. Komunikacja przez "Wyślij wiadomość" umożliwia dodanie do
treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanego
katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB przy maksymalnej ilości 20 plików lub spakowanych katalogów. Zamawiający,
zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer
klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka
internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program
Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6)Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą
protokołu TLS 1.3. 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Ofertę składa się, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegółowy opis został zawarty w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Minister Funduszy i Polityki Regionalnej pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) 2014-2020, z
siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa, 2) inspektor ochrony danych jest dostępny pod numerem (032 4537480) oraz pod
adresem e-mail iod@rydultowy.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z przedmiotowym postępowaniem, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust.1 ustawy Pzp, 5) Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane zgodnie z okresem archiwizacji przewidzianym dla projektów współfinansowanych ze środków UE,
tj.: zgodnie z zapisami Rozporządzenia Rady 1303/2013 oraz aktualnymi wytycznymi w ramach Programu Operacyjnego
Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o
których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od
osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania
nazwy lub postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana
danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa
w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia
RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego
protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że
zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO. Udostępnianie, o którym mowa powyżej, ma
zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia RODO
zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6,
stosuje się odpowiednio, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art.
17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych: b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia RODO, nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BP.271.000033.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku komunalnego przy ul. Bohaterów Warszawy 38 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach –część V.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1, tj: „Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach – część V (budynek przy ul. Bohaterów Warszawy 38). W przedmiotowym budynku będzie wykonane docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o gr.18 cm i  współczynniku przewodzenia ciepła co najmniej 0,038 W/(mK). Ściany zewnętrzne piwnic ocieplone styrodurem o gr. 15 cm i współczynniku przewodzenia ciepła co najmniej 0,032 W/(mK). Ściany wewnętrzne strychu docieplone wełna mineralną o gr. 12 cm i współczynniku przewodzenia ciepła co najmniej 0,036 W/(mK). Połacie dachowe ocieplone wełną mineralną o gr. 24 cm i o współczynniku przewodzenia ciepła co najmniej 0,042 W/(mK). Przewiduje się wymianę stolarki okiennej, z zapewnieniem współczynnika przenikania ciepła 0,9 W/(m2K), okna dachowe o współczynniku przenikania ciepła 1,1 W/(m2K) oraz drzwi zewnętrznych o współczynniku przenikania ciepła 1,3 W/(m2K).
3. PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU - Przedmiotowy budynek jest budynkiem mieszkalnym, wielorodzinnym, trzykondygnacyjnym, jednoklatkowym, podpiwniczonym. Obiekt wykonany w technologii tradycyjnej, murowany z cegły pełnej o grubości ścian zewnętrznych 42, 45, 55 cm. Ściany zewnętrzne od wewnątrz wykończone tynkiem cem.-wap., od strony zewnętrznej tynk. Ściany wewnętrzne murowane z cegieł pełnych i dziurawek na zaprawie cementowo-wapiennej, otynkowane tynkiem cem.-wap. Grubość ścian wynosi 38, 25 i 12 cm. Dach o konstrukcji drewnianej, kryty papą. Stropy międzypiętrowe drewniane. Strop nad piwnicą stalowo-ceramiczny. Budynek wyposażony jest w: kanalizację sanitarną, instalację wodociągową, instalację elektryczną.
4. Szczegółowy zakres prac określa: dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pn.: „Roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi oraz wewnętrzną instalacją gazową przy ul. Bohaterów Warszawy 38 w Rydułtowach oraz remontem budynku gospodarczego” dla zadania p.n :„Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach” .
5. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) roboty przygotowawcze,
2) roboty demontażowe,
3) izolację i ocieplenie ścian fundamentów i piwnic,
4) remont elewacji – docieplenie ścian płytami styropianowymi wraz z otynkowaniem,
5) hydrofobizację powierzchni do wys. 2,4 m wokół budynku,
6) docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych,
7) ocieplenie ścian wewnętrznych strychu,
8) remont schodów zewnętrznych,
9) wymianę obróbek blacharskich parapetów,
10) wymianę parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
11) wymianę rynien i rur spustowych,
12) wymianę stolarki okiennej,
13) wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej,
14) wygospodarowanie pomieszczenia kotłowni gazowej wraz z zabezpieczeniem ppoż przegród budowlanych,
15) wymianę elementów konstrukcji więźby dachowej,
16) docieplenie oraz remont dachu z wymianą pokrycia i wyłazu wraz z projektowaną komunikacją dachową,
17) wymianę obróbek blacharskich,
18) remont kominów,
19) wymianę obróbek blacharskich kominów,
20) likwidację naświetli z zamurowaniem otworów w ścianach i zasypanie,
21) remont i wykonanie opaski wokół budynku wraz z odtworzeniem nawierzchni wokół budynku,
22) roboty wykończeniowe i naprawcze po robotach wewnątrz budynku,
23) remont oraz wykonanie odpowiedniej wymaganej wentylacji w pomieszczeniach budynku,
24) modernizację systemu grzewczego - wykonanie instalacji c.o. i c.w.u.,
25) modernizację instalacji elektrycznej w zakresie związanym z termomodernizacją,
26) wykonanie instalacji AZART,
27) wymianę instalacji odgromowej,
28) podłączenie kuchenek elektrycznych,
29) montaż budek lęgowych dla ptaków zgodnie z ekspertyzą ornintologiczno-chiropterologiczną,
30) prace towarzyszące

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

44220000-8 - Stolarka budowlana

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: określony w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku przy ul. Ofiar Terroru 49 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach –część V.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2, tj: „Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach – część V (budynek przy ul. Ofiar Terroru 49)  Ściany zewnętrzne nadziemia elewacji tylnej należy ocieplić za pomocą wełny mineralnej o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,035 W/(mK) grub. 16 cm. Ściany zewnętrzne nadziemia elewacji frontowej należy ocieplić od wewnątrz za pomocą mineralnych płyt izolacyjnych o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,040 W/(mK) grub. 18 cm. Dach nad klatką schodową ocieplony płytami z trzciny o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,007 W/(mK) grub. 1 cm. Dach nad klatką schodową ocieplony wełną mineralną luzem (na stropie poddasza) o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,052 W/(mK) grub. 5 cm. Dach nad klatką schodową ocieplony styropianem (parking) o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,035 W/(mK) grub. 10 cm. Dach nad częścią gosp. ocieplony (fasada) styropianem fasadowym o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,031 W/(mK) grub. 20 cm. Dach nad częścią gosp. ocieplony wełna mineralna natryskową o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,034 W/(mK) grub. 22 cm. Dylatacje pomiędzy budynkiem przedmiotowym a budynkami sąsiadującymi w miarę możliwości technicznych należy ocieplić za pomocą wełny mineralnej o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,035 W/(mK). Grubość wełny min. 5 cm. Dylatację ocieplić układając warstwę izolacyjną na głębokość 100 cm. Na dylatacji zastosować elewacyjny profil dylatacyjny. Przewiduje się wymianę stolarki okiennej, z zapewnieniem współczynnika przenikania ciepła 0,9 W/(m2K) oraz wyłazu dachowego o współczynniku przenikania ciepła 1,1 W/(m2K), a także drzwi zewnętrznych o współczynniku przenikania ciepła 1,3 W/(m2K).
3. PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU - Przedmiotowy budynek jest budynkiem murowanym. Ściany zewnętrzne z cegły pełnej na zaprawie cementowo- wapiennej, wewnętrzne z cegły pełnej i dziurawki, na zaprawie cementowo-wapiennej. Dach główny: jednospadowy, konstrukcja drewniana. Stropodach dobudówki: dach jednospadowy, konstrukcja żelbetowa. Pokrycie dachu z papy. Strop nad piwnicą: stalowo-ceramiczny, strop międzykondygnacyjny i w klatce schodowej: drewniany. Schody do piwnicy: ceglane. Schody z parteru na wyższe kondygnacje –drewniane z drewnianymi stopnicami. Budynek pełni funkcję mieszkalno-usługową. Część usługowa znajduje się w części parteru budynku. Budynek jest częściowo podpiwniczony. Część mieszkalna znajduje się na piętrze i poddaszu budynku. Niniejszy projekt termomodernizacji budynku wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej nie zmienia sposobu jego użytkowania. Budynek wyposażony jest w: kanalizację sanitarną, instalację wodociągową, instalację elektryczną.
4. Szczegółowy zakres prac określa: dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pn.: „Termomodernizacja budynku mieszkalno-usługowego wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej”. Zakres opracowania obejmuje wykonanie prac związanych z dociepleniem przegród zewnętrznych budynku oraz wymianę źródła ogrzewania z kotłów węglowych na centralne ogrzewanie gazowe. Projekt przewiduje termomodernizację budynku mieszkalno-usługowego.
5. Planuje się podłączenie budynku do sieci gazociągowej, wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej oraz modernizację wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) roboty przygotowawcze,
2) roboty demontażowe,
3) zagospodarowanie terenu budowy,
4) ustawienie rusztowań ramowych,
5) usunięcie warstwy humusu,
6) wykonanie praz ziemnych,
7) rozbiórkę istniejącego naświetla,
8) wykonanie nawiewu typu „Z” w projektowanej kotłowni o pow. przekroju 200 cm2,
9) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian zewnętrznych piwnic,
10) wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych piwnic na tylnej elewacji do 1m poniżej poziomu terenu,
11) wykonanie opaski żwirowej przy tylnej elewacji,
12) odtworzenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej przy elewacji frontowej,
13) rozbiórka i demontaż pieca węglowego w piwnicy,
14) miejscowe obniżenie poziomu posadzki w pom. projektowanej kotłowni i wykonanie nowych warstw podłogi na gruncie,
15) montaż projektowanego kotła gazowego,
16) skucie nadlanej pochylni na posadzce,
17) rozbiórka i demontaż pieców węglowych kaflowych,
18) uzupełnienie brakujących elementów wykończenia w miejscach po rozbiórce pieców,
19) demontaż istniejącej stolarki okiennej,
20) demontaż zewnętrznej stolarki drzwiowej,
21) demontaż wskazanej wewnętrznej stolarki drzwiowej,
22) zamurowanie otworów,
23) skucie części ścian pod projektowaną stolarkę drzwiową,
24) skucie wskazanych w części rysunkowej węgarków pod projektowaną stolarkę okienną,
25) montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, i dociepleniem ościeży,
26) docieplenie od wewnątrz ścian zewnętrznych nadziemia elewacji frontowej,
27) wykonanie termoizolacji (metoda lekka mokra) ścian zewnętrznych nadziemia,
28) ocieplenie dylatacji wełną mineralną na głębokość 1 m,
29) docieplenie stropu wiatrołapu wełną mineralną,
30) docieplenie stropodachu dobudówki,
31) docieplenie stropodachu budynku,
32) wymianę balustrady zewnętrznej,
33) montaż barierki ochronnej w oknie na I piętrze na wys. min 85 cm od poziomu posadzki,
34) wymianę/montaż rynien i rur spustowych w dotychczasowych średnicach,
35) wykonanie wymianów pod montaż wyłazu dachowego,
36) wymianę/montaż nowego wyłazu dachowego,
37) wymianę/montaż obróbek blacharskich,
38) renowację elewacji frontowej,
39) uzupełnienie tynków,
40) odtworzenie gzymsu za pomocą kształtki styropianowej,
41) likwidację kuchenek i wymiana na nowe kuchenki elektryczne,
42) montaż projektowanych kuchenek elektrycznych,
43) wymianę wycieraczki zewnętrznej,
44) wykorzystanie przewodów kominowych po paleniskach jako przewody wentylacyjne, wymagane jest mechaniczne czyszczenie oraz renowacja polegająca na wyklejeniu masą naprawczą,
45) przebudowę wylotów przewodów kominowych,
46) montaż projektowanych kominków wentylacyjnych,
47) nadbudowę attyki na wysokość bloczku z betonu komórkowego,
48) malowanie ścian zewnętrznych,
49) modernizację systemu grzewczego - wykonanie instalacji c.o. i c.w.u. w tym m. in. doposażenie budynku w kotłownię gazową,
50) modernizację wewnętrznej instalacji elektrycznej w niezbędnym zakresie związanym z termomodernizacją,
51) wymianę instalacji odgromowej,
52) wykonanie instalacji AZART (Abonencki Zestaw Anten Radiowo-Telewizyjnych),
53) prace towarzyszące.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45262520-2 - Roboty murowe

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

44220000-8 - Stolarka budowlana

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: określony w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej

a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż wykonali w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym, okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na termomodernizacji budynku - warunek dotyczy zadań nr 1 -2

b) zdolność zawodowa w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia opis warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się dysponowaniem:

◦ co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń – dotyczy zadań 1-2,
◦ co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; przy czym do spełniania warunku wystarczą uprawnienia w zakresie instalacji i urządzeń gazowych, cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych- dotyczy zadań 1-2
◦ co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, przy czym do spełniania warunku wystarczą uprawnienia w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - dotyczy zadań 1-2



Zamawiający uzna również uprawnienia osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, jeżeli ich kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.). Zamawiający dopuszcza również wykazanie spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia przez osoby, które legitymują się uprawnieniami budowlanymi nabytymi na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów w myśl przepisu art. 104 ustawy Prawo budowlane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
◦ art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
◦ art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącym orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
- sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
3) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
◦ art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
◦ art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
◦ art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
◦ art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Okres 5 lat liczy się wstecz od upływu terminu składania ofert,
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz oferty – wg wzoru na załączniku nr 1a-b w zależności od liczby zadań,
2) oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy występujący wspólnie wg wzoru na załączniku nr 5 (uwaga dotyczy tylko konsorcjum/spółki cywilnej),
3) zobowiązania podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – dołączyć jeżeli Wykonawca zamierza spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wykazać wykorzystując zasoby podmiotów trzecich (wzór własny),
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, z którego wynika zakres, tj. określenie do jakich czynności uprawniony jest pełnomocnik – dołączyć, o ile dotyczy,
5) dowód wpłaty lub wniesienia wadium,
6) kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Stosownie do przepisu art. 97 ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium dla zadań 1 i 2 w wysokości 2000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100) dla każdego zadania. Dopuszcza się możliwość wniesienia kwoty, która stanowi sumę kwot wadium dla poszczególnych zadań w zależności na ile części Wykonawca zamierza złożyć ofertę.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna, Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie), mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba że pełnomocnictwo takie wynika z dołączonych do oferty dokumentów np. umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej.

Uwaga: pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oraz powinno mieć określony zakres.

2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru na załączniku nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców występujących wspólnie.
4. Zamawiający rezygnuje z ustalenia odmiennego określenia wymagań co do realizacji zamówienia dla konsorcjum.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy wg wzoru na załączniku nr 5.
7. Wykonawcy wstępujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy Kodeksu cywilnego.
8. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem konsorcjum).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w projektach umów.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-09 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-09 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

5. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp zgodnie z art. 7 ust. 1
ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego wyklucza się:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, o której mowa powyżej,
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, o której mowa powyżej,
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00357400/01 z dnia 2022-09-21
2022-09-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, o której mowa powyżej.
6. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 5
7. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 5, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy
odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego.

Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający do wykonawcy (Dz. U.
poz. 2415).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji 2000 m2 - Wysoka Lelowska Czarka
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie elewacji 2000 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI