Poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym poprzez remont dróg gminnych na terenie Gminy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym poprzez remont dróg gminnych na terenie Gminy Koszyce
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoszyce
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-11
  • ZamawiającyGMINA KOSZYCE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00066864
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym poprzez remont dróg gminnych na terenie Gminy Koszyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010091

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elżbiety Łokietkówny 14

1.5.2.) Miejscowość: Koszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-130

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413514048

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@koszyce.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszyce.gmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym poprzez remont dróg gminnych na terenie Gminy Koszyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-451894c2-954a-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00336597/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym poprzez remont dróg gminnych na terenie Gminy Koszyce

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.koszyce.gmina.pl , www.bip.malopolska.pl/ugkoszyce ,: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej ug@koszyce.gmina.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elek¬tronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzy¬stania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulami¬nie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać po¬stanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formu¬larzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień ,środków dowodowych, dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji lub dokumentów, przekazywanych w postępowa¬niu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednic-twem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP lub numerem postępowania ZPI 271.1.2022 ze wskazaniem części.
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej email: ug@koszyce.gmina.pl”
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do ko¬munikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail ug@koszyce.gmina.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody
z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U z 2020 poz.1452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (DZ.U z 2020r poz.2415).
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskaza¬nych w SWZ.
11. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
12. ID postępowania stanowi załącznik do SWZ. Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu. Pozostałe informacje zawarte są w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): szczegółowe informacje zawarto w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): informacje zawarto w swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI 271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym poprzez remont dróg gminnych na terenie Gminy Koszyce. Przedmiot zamówienia został podzielonych na 2 części (zadania częściowe):
Część 1 (zadanie częściowe nr 1 ) obejmuje remont 6 dróg:

a) „Remont drogi gminnej nr 160074K Biskupice łąki w stronę Książnic Wielkich”

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont drogi gminnej w miejscowości Biskupice o dł.1,325 km , lokalizacja działka nr 422 w obrębie Biskupice. W zakres robót wchodzą między innymi: Roboty przygotowawcze; Roboty ziemne- oczyszczenie rowu; Wykonanie warstwy profilującej z mieszanki kruszywa niezwiązanego C 90/3 stabilizowanej mechanicznie 0/31,5mm-6-10cm- 4422,50m2 ;Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S warstwa ścieralna gr w-wy 6 cm -4025,00m2 ; Roboty wykończeniowe- pobocza.

b) „Remont drogi gminnej nr 160032K Modrzany do łąk w miejscowości Modrzany ”
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont drogi gminnej w miejscowości Modrzany o dł.0,505 km , lokalizacja działka nr 186 w obrębie Modrzany . W zakres robót wchodzą między innymi: Roboty przygotowawcze; Roboty ziemne; Profilowanie i zagęszczenie podłoża mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne w gruntach kat.IV-2077,50m2 ; Wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C 0,4/0,5 na miejscu-25 cm-1572,50m2 ; Wykonanie mechaniczne podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego C 90/3 stabilizowanej mechanicznie 0/31,5mm-20cm- 1550,25m2 ;Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S warstwa ścieralna gr w-wy 6 cm -1525,00m2 ; Roboty wykończeniowe -przepust, pobocza.
c) „Remont drogi gminnej nr 160067K Książnice Wielkie k.SKR w miejscowości Książnice Wielkie ”
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont drogi gminnej w miejscowości Książnice Wielkie na dł 1,030 km , lokalizacja działki nr 140 i 141 w obrębie Książnice Wielkie . W zakres robót wchodzą między innymi: Roboty przygotowawcze w tym frezowanie, demontaż rur, czyszczenie przepustów; Roboty ziemne w tym odtwarzanie rowów; profilowanie i zagęszczenie podłoża mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne w gruntach kat.IV-4120,00m2 ; Wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C 0,4/0,5 na miejscu-25 cm-3502,00m2 ; Wykonanie mechaniczne podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego C 90/3 stabilizowanej mechanicznie 0/31,5mm-20cm- 3296,00m2 ;Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S warstwa ścieralna gr w-wy 6 cm -3130,00m2 ; Roboty wykończeniowe: przepusty, pobocza.
d) „Remont drogi gminnej dojazdowej do pól w miejscowości w miejscowości Zagaje Książnickie ”
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont drogi gminnej w miejscowości Zagaje Książnickie na dł .0,338km , lokalizacja działka nr 87 w obrębie Zagaje Książnickie i działki nr 86/2;87/2 w obrębie Jaksice. W zakres robót wchodzą między innymi: Roboty przygotowawcze; Roboty ziemne; Profilowanie i zagęszczenie podłoża mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne w gruntach kat.IV-1352,00m2 ; Wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C 0,4/0,5 na miejscu-25 cm-1081,60m2 ; Wykonanie mechaniczne podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3 stabilizowanej mechanicznie 0/31,5mm-20cm- 1047,80m2 ;Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S warstwa ścieralna gr w-wy 6 cm -1014,00m2 ; Roboty wykończeniowe -pobocza.

e) „Remont drogi gminnej nr 160081K w miejscowości Książnice Małe ”
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont drogi gminnej w miejscowości Książnice Małe o dł 0,492 km , lokalizacja działka nr 226 w obrębie Książnice Małe . W zakres robót wchodzą miedzy innymi: Roboty przygotowawcze; Wykonanie warstwy profilującej z mieszanki kruszywa niezwiązanego C 90/3 stabilizowanej mechanicznie 0/31,5mm-0-10cm- 1476,00m2 ; Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S warstwa ścieralna gr w-wy 6 cm -1476,00m2 .
f) „Remont drogi gminnej dojazdowej do pól w miejscowości Książnice Małe ”
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont drogi gminnej w miejscowości Książnice Małe o dł. 0,411km , lokalizacja działka nr 213 w obrębie Książnice Małe. W zakres robót wchodzą między innymi: Roboty przygotowawcze; Wykonanie warstwy profilującej z mieszanki kruszywa niezwiązanego C 90/3 stabilizowanej mechanicznie 0/31,5mm-0-10cm- 1233,00m2 ; Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S warstwa ścieralna gr w-wy 6 cm -1233,00m2 .
Przedmiot zamówienia dla części 1 -zadania częściowego nr 1 opisano szczegółowo w : dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, pomocniczo w przedmiarach robót- stanowiące załącznik do specyfikacji warunków zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: : Ocena zostanie dokonana na podstawie informacji wpisanych w formularzu ofertowym przez wykonawców. Oferty oceniane będą w skali 100 punktowej (1%=1 pkt).Ocenie podlegać będą oferty nie podlegające odrzuceniu. Za najkorzystniejsza uznana zostanie oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

.Przedmiotem zamówienia jest poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym poprzez remont dróg gminnych na terenie Gminy Koszyce. Przedmiot zamówienia został podzielonych na 2 części (zadania częściowe):
Część 2 (zadanie częściowe nr 2) obejmuje remont 4 dróg:

a) „Remont drogi gminnej nr 160056K Włostowice w kierunku Łapszowa”
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont drogi gminnej w miejscowości Włostowice o dł. 1,867 km , lokalizacja działka nr 177 w obrębie Włostowice i działka nr 583 w obrębie Łapszów . W zakres robót wchodzą miedzy innymi: Roboty przygotowawcze; Roboty ziemne związane z oczyszczeniem rowu ;Wykonanie warstwy profilującej z betonu asfaltowego AC 11S gr w-wy 3cm-5801,00m 2 ;wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S warstwa ścieralna gr w-wy 4 cm -5801,00m2 ; Roboty wykończeniowe – pobocza.

b) „Remont drogi gminnej nr 160044K Przemyków Zabrowarz w miejscowości Przemyków ”
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont drogi gminnej w miejscowości Przemyków na dł.0,567 km , lokalizacja działka nr 272 w obrębie Przemyków) . W zakres robót wchodzą miedzy innymi: Roboty przygotowawcze w tym demontaż 5m rur przepustu; Roboty ziemne w tym oczyszczenie rowów i korytek; Wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C 0,4/0,5 na miejscu-25 cm-10m2 ; wykonanie mechaniczne podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego C 90/3 stabilizowanej mechanicznie 0/31,5mm-20cm- 10m2 ;Wykonanie warstwy profilującej z betonu asfaltowego AC 11S śr.gr.w-wy 2cm-1751,00m 2 ; wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S warstwa ścieralna gr w-wy 4 cm -1751,00m2 ; Roboty wykończeniowe- przepust, pobocza.
c) „Remont drogi gminnej nr 160604K Rachwałowice Zarzecze w miejscowości Rachwałowice ”
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont drogi gminnej w miejscowości Rachwałowice o dł.0,307 km , lokalizacja działka nr 121 w obrębie Rachwałowice) . W zakres robót wchodzą miedzy innymi: Roboty przygotowawcze ;Wykonanie warstwy profilującej z betonu asfaltowego AC 11S gr w-wy śr.4cm-921,00m2 ;wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S warstwa ścieralna gr w-wy 4 cm -921,00m2 ; Roboty wykończeniowe -pobocza.
d) „Remont drogi gminnej dojazdowej do pól w miejscowości Rachwałowice”
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont drogi gminnej w miejscowości Rachwałowice o dł.2,140 km , lokalizacja działki nr 230,222,139 w obrębie Rachwałowice) . W zakres robót wchodzą miedzy innymi: Roboty przygotowawcze; Roboty ziemne; Profilowanie i zagęszczenie podłoża mechanicznie pod konstrukcje nawierzchni -6848,00m2; Wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C 0,4/0,5 na miejscu-25 cm-6848m2 ; Wykonanie mechaniczne podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego C 90/3 stabilizowanej mechanicznie 0/31,5mm-20cm- 6634m2 ;Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S warstwa ścieralna gr w-wy 6 cm -6420,00m2 .

Przedmiot zamówienia dla części 2- zadania częściowego nr 2 opisano szczegółowo w : dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, pomocniczo w przedmiarach robót- stanowiące załącznik do specyfikacji warunków zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena zostanie dokonana na podstawie informacji wpisanych w formularzu ofertowym przez wykonawców. Oferty oceniane będą w skali 100 punktowej (1%=1 pkt).Ocenie podlegać będą oferty nie podlegające odrzuceniu. Za najkorzystniejsza uznana zostanie oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
a) wykonanych robót
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i , miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
Część 1:
dwie roboty budowlane związaną z remontem lub modernizacją lub budową lub przebudową lub odbudową drogi/dróg obejmującą zakresem wykonanie nawierzchni bitumicznej . Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosi minimum 400 000,00 zł brutto każda.
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.
Część 2:
dwie roboty budowlane związaną z remontem lub modernizacją lub budową lub przebudową lub odbudową drogi/dróg obejmującą zakresem wykonanie nawierzchni bitumicznej . Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosi minimum 500 000,00 zł brutto każda.
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza wykazanie się tymi samymi robotami dla każdej części, jeżeli wartość robót odpowiada wartości opisanego warunku dla tej części.

b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobą:
Dla części 1-2:
• Kierownikiem robót budowlanych, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej , posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót lub kierownika budowy na co najmniej 1 zadaniu/inwestycji związanej z remontem lub modernizacją lub budową lub przebudową lub odbudową drogi/dróg.

Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.
Tą samą osobą można wykazać się do wszystkich części (zadań częściowych) .

Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U.2020 poz.220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, składa podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia:
1) Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót. 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem o posiadanych uprawnieniach.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

zgodnie z zapisami SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.58 ust. 2 ustawy pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. Korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika. Oświadczenia wstępne o którym mowa w rozdziale V SWZ należy złożyć w formie oświadczeń stanowiących załączniki do SWZ . W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postepowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy. (wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art.117 ust 4 ustawy pzp składają wraz z ofertą oświadczenie, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy -wzory stanowi załącznik do SWZ)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości 5 ,04% wynagrodzenia . Szczegółowe zapisy we wzorze umowy -zał nr 7 do SWZ.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami określonymi w swz.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę elektronicznie za pośrednictwem Formularza do złożenia: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-11 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zadanie realizowane w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
2. Wszystkie informacje dotyczące przedmiotowego postepowania są dostępne na stronie internetowej : https://www.koszyce.gmina.pl , www.bip.malopolska.pl/ugkoszyce
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam architekta - Świątniki Górne
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam architekta, który wstępnie sprawdzi, czy wybrany projekt da się sensownie ustawić na działce wraz z garażem. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI