Pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży drogowej przy realizacji, rozliczeniu,

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży drogowej przy realizacji, rozliczeniu, dochodzeniu gwarancji z rękojmią dla: Modernizacja ul. Ostródzkiej na odcinku od ul. Hemara do ul. Projektowanej 14KL
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-10
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-02
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży drogowej przy realizacji, rozliczeniu, dochodzeniu gwarancji z rękojmią dla: Modernizacja ul. Ostródzkiej na odcinku od ul. Hemara do ul. Projektowanej 14KL

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modlińska197

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialoleka.um.warszawa.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży drogowej przy realizacji, rozliczeniu, dochodzeniu gwarancji z rękojmią dla: Modernizacja ul. Ostródzkiej na odcinku od ul. Hemara do ul. Projektowanej 14KL

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b96a3983-0a3a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167872

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002578/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Nadzory nad remontami dróg

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający korzysta z platformy Market Planet One Place, zwanej dalej platformą zakupową Zamawiającego.
Wejście na platformę następuje poprzez link: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z pkt 17 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z pkt 17 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.35.2021.MRO/TP1-u

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Opis przedmiotu zamówienia i termin jego realizacji
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży drogowej przy realizacji, rozliczeniu i dochodzeniu gwarancji wraz z rękojmią dla zadania inwestycyjnego realizowanego przez wykonawcę robót pn.: „Modernizacja ul. Ostródzkiej na odcinku od ul. Hemara do ul. Projektowanej 14KL” na terenie Dzielnicy Białołęka.
2. Zakres robót podlegających nadzorowi określono w przedmiarach robót, projektach architektoniczno – budowlanych oraz w wymogach określonych w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) i wzorze umowy. Nadzorowi podlegają roboty drogowe powiązane z pracami związanymi z budową odwodnienia drogi oraz budową kanałów technologicznych.
3. Dodatkowo zakres zamówienia został określony w dokumentacji technicznej dołączonej do dokumentacji postępowania (ze zmianami) na „Rozbudowę drogi gminnej publicznej - ul. Ostródzkiej i ul. Hemara wraz z infrastrukturą towarzyszącą”, znajdującej się pod linkiem
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/33832/details
Ponadto szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SWZ, w szczegłoności we wzorze umowy (załącznik nr 8 do SWZ).
Zamawiający zgodnie z art. 131 ust 2 nie wymaga od Wykonawcy odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu
u Zamawiającego.
2.1. Prawo opcji
Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.
2.3 Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania Umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100% kwoty umownej brutto Wykonawcy, wskazanej w §7 ust. 1 wzoru umowy. Kserokopia właściwej polisy ubezpieczeniowej, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zostanie przekazana Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania Umowy.
2.4. Rozwiązania równoważne.
Zamawiający nie opisuje rozwiązań równoważnych.
2.6. Termin realizacji zamówienia.
Realizacja przedmiotu umowy rozpoczyna się z dniem podpisania umowy i trwać będzie do dnia bezusterkowego końcowego odbioru Zadania inwestycyjnego, przez okres 360 dni, z zastrzeżeniem limitu roboczogodzin nadzoru w okresie trwania realizacji zadania inwestycyjnego. Szczegółowe zapisy znajdują się we wzorze umowy
2.7. Wartość zamówienia
Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.
2.8. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy
2.8.1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie stosuje klauzuli społecznej na podstawie art. 95 ust. 1 PZP.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria:
• cena brutto za realizację całego zamówienia; waga kryterium - 60 %
• pozacenowe kryteria - waga kryterium - 40%
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalnie wykonawca może uzyskać 100 pkt, w kryterium cena 60 pkt, w kryterium poza cenowym - 40 pkt. Komisja przetargowa przedstawi Kierownikowi Zamawiającego propozycję wyboru najkorzystniejszej oferty, czyli takiej, która uzyska największą całkowitą ilość punktów.
8.2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów
1) Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie spośród ofert, które nie zostały odrzucone.
2) Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się jedynie kryteriami określonymi w ppkt 8.1 SWZ.
3) Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów
w kryterium cena i pozacenowe kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3.3.4. Warunki dotyczące zdolności zawodowej i technicznej.
a) w zakresie dysponowania osobami: Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:
• jedną (1) osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji inspektora nadzoru robót drogowych posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi,
w specjalności inżynieryjnej – drogowej lub odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw,
z zastrzeżeniem art. 12a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane (dz.U.2020.1333 ze zm.) lub której odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, zgodnie z art. 12a ww. ustawy, która wykonała co najmniej 1 usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, o wartości robót nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto, polegającymi na budowie/przebudowie lub remoncie* drogi o przekroju ulicznym tj. jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z chodnikiem oraz odwodnieniem drogowym.

(*) Pod pojęciem „remontu” w rozumieniu art.3 pkt 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (dz.U.2020.1333.ze zm.) należy rozumieć wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji drogi

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3.4. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu
3.4.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców odrębne oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie należy sporządzić w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Oświadczenie składa również podmiot udostepniający zasoby.
3.4.2. Zamawiający, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
• aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym jest mowa w pkt 3.4.1 SWZ w zakresie art. 108 ust.1 ustawy pzp – załącznik 2a do SWZ,
• aktualnego na dzień złożenia oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie
z art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp – załącznik nr 9 do SWZ,
Dokumenty należy sporządzić/złożyć w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału
w postępowaniu na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp:
3.5.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca z spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3.5.2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych - aktualnych na dzień złożenia:
• Wykazu osób – załącznik nr 5 do SWZ.
Dokumenty należy sporządzić/złożyć w w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z pkt 3 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z pkt 3.8. SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-10 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-10 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę bliźniaka - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę bliźniaka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI