„Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową krytej pływalni w Kostrzynie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową krytej pływalni w Kostrzynie nad Odrą”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKostrzyn nad Odrą
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-04
  • ZamawiającyMiasto Kostrzyn nad Odrą
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00033736
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową
krytej pływalni w Kostrzynie nad Odrą”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Kostrzyn nad Odrą

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966674

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 2

1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-470

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957278164

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kostrzyn.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową
krytej pływalni w Kostrzynie nad Odrą”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a2cfecc-7dc2-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033736

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022298/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Nadzór inwestorski nad budową krytej pływalni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.kostrzyn.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra . Zamawiający
będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany
terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji
“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl
do konkretnego Wykonawcy. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i
odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w regulaminie internetowej platformy
zakupowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, tel.
95-727-81-00, adres e-mail: urzad@kostrzyn.um.gov.pl; Pozostałe informacje zawarto w rozdziale XX
SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022.GC

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową
krytej pływalni w Kostrzynie nad Odrą”

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora branży konstrukcyjno-budowlnej

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora branży sanitarnej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 250.000,00 zł.

2) zdolności technicznej i zawodowej;
2.1) wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji nie wcześniej niż w okresie ostatnich 12 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług nadzoru inwestorskiego, o wartości co najmniej 200.000,00 zł każda, związanej z przedmiotem zamówienia i do niej proporcjonalnej, polegającej na świadczeniu usług nadzoru inwestorskiego nad budową krytych pływalni – wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat i miejsc wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty


2.2)wymagane jest dysponowaniem przez wykonawcę następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
a) inspektor nadzoru robót branży konstrukcyjno - budowlanej – 1 osoba spełniająca następujące wymagania:
- posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia równoważne,
 doświadczenie, w okresie ostatnich 12 lat przed upływem terminu składania ofert, w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót//inspektora nadzoru robót branży konstrukcyjno - budowlanej przy budowie budynku zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego lub mieszkalno – użytkowego o kubaturze minimum 15.000 m3 ,
 doświadczenie, w okresie ostatnich 12 lat przed upływem terminu składania ofert, w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót//inspektora nadzoru robót branży konstrukcyjno - budowlanej przy wykonaniu niecki (niecek) basenowej o powierzchni lustra wody co najmniej 300 m2,


b) inspektor nadzoru robót branży sanitarnej – 1 osoba spełniająca następujące wymagania:
 posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia równoważne.
 doświadczenie, w okresie ostatnich 12 lat przed upływem terminu składania ofert, w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót/inspektora nadzoru robót branży sanitarnej podczas wykonania systemu instalacji sanitarnej obiegu wody niecki (niecek) basenowej o powierzchni lustra wody co najmniej 300 m2 wraz z system odzysku wód popłucznych,
 doświadczenie, w okresie ostatnich 12 lat przed upływem terminu składania ofert, w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót/inspektora nadzoru robót branży sanitarnej podczas wykonania systemu instalacji wentylacji mechanicznej budynku o wydajności strumienia powietrza nawiewanego minimum 10.000 m3/h,
Dopuszcza się wykazanie spełniania powyższego warunku udziału przez dwie osoby, z których jedna posiada doświadczenie w zakresie systemu instalacji sanitarnej obiegu wody, a druga w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej.
c) inspektor nadzoru robót branży elektrycznej - 1 osoba spełniająca następujące wymagania:
 posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia równoważne,
 doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót/inspektora nadzoru robót branży elektrycznej podczas wykonania instalacji elektrycznej wraz z aparaturą kontrolno – pomiarową lub automatyką,
d) inspektor nadzoru robót branży teletechnicznej - 1 osoba spełniająca następujące wymagania:
 posiadająca uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną lub odpowiadające im uprawnienia równoważne,
 doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót/inspektora nadzoru robót branży teletechnicznej podczas wykonania sieci okablowania strukturalnego, wewnętrznej sieci LAN oraz elektronicznego systemu kontroli dostępu,
e) inspektor nadzoru robót branży drogowej - 1 osoba spełniająca następujące wymagania:
- posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez
ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia równoważne,
- doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót/inspektora nadzoru robót branży drogowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a)Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 t.j.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 7 do SWZ;
b)Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 12 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (zgodnie z rozdziałem V ust.7 pkt 4 ppkt 4.1 SWZ) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - Załącznik nr 8 do SWZ;
b)Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w każdej z branż (zgodnie z rozdziałem V ust. 7, pkt.4 ppkt 4.2 SWZ), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 2 do SWZ
c)dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 250.000,00 zł.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy zawarto w Załączniku nr 9 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-04 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra na stroniedotyczącej odpowiedniego postępowania o numerze ZP.271.2.2022.GC w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia 04.02.2022r. do godziny 9.30

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-04 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje brygady murarzy - Żary
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma poszukuje poj. pracowników lub brygady do prac murarskich. Inwestycje na terenie m. Żary - budynki użyteczności publicznej. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa artykułów higienicznych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kostrzyn nad Odrą: Staranne i kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa ujęć wody w miejscowościach Kazimierzówka i Mętów
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: "SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIĄ ŚCIEKÓW W GĄBINIE UL. SREBRNA"
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI