Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa układu komunikacyjnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa układu komunikacyjnego ulic Kościuszki, Morskiej i Wojska Polskiego oraz ulic przyległych wraz z modernizacją Skweru Rybaka.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁeba
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-21
  • ZamawiającyGmina Miejska Łeba
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00054054
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa układu
komunikacyjnego ulic Kościuszki, Morskiej i Wojska Polskiego oraz ulic przyległych wraz z modernizacją Skweru Rybaka.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Łeba

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 90

1.5.2.) Miejscowość: Łeba

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 86 61 510

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@leba.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://leba.um.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa układu
komunikacyjnego ulic Kościuszki, Morskiej i Wojska Polskiego oraz ulic przyległych wraz z modernizacją Skweru Rybaka.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ea39734-88d5-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054054

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002619/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa układu komunikacyjnego ulic Kościuszki, Morskiej i Wojska Polskiego oraz ulic przyległych wraz z modernizacją Skweru Rybaka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/leba

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/leba

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/leba
2. Zaleca się, aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, posiadał konto na platformie zakupowej. Rejestracja oraz logowanie dostępne jest pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/leba Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest
bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej
dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie dostępnym pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i
wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych
środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub
dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę
zakupową.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy
i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej i formularza
Wyślij wiadomość. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy
posługują się numerem ogłoszenia (BZP)
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
email: iwona.mielewczyk@leba.eu.
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń
składane są przez Wykonawcę jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za
pomocą poczty elektronicznej, na adres email: iwona.mielewczyk@leba.eu. Sposób sporządzenia
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi
być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Łebie, ul.Kościuszki 90, 84-360
Łeba, tel. 598661510;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Łebie jest Pan Radosław Czyżewski,
kontakt: adres e-mail: radoslaw.czyzewski@leba.eu, telefon 59 8661 510 wew. 44;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.4.2022.IM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 84500 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa układu
komunikacyjnego ulic Kościuszki, Morskiej i Wojska Polskiego oraz ulic przyległych wraz z modernizacją Skweru Rybaka w branży drogowej
2. Prace wykonywane będą na podstawie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa Skweru
Rybaka wraz z budową, przebudową, remontem budowli i obiektów małej architektury, m. in.:
pomnika, fontanny wraz z podziemnymi komorami technologicznymi, ławek, leżaków, śmietników,
donic, latarni, podziemnej kapsuły czasu, stojaków rowerowych, punktu naprawy rowerów,
urządzeń placu zabaw, poidełka; budowa parkingu dla kolejek turystycznych i elektrycznych
wózków pasażerskich; budowa budynku toalety publicznej; remont istniejącego pomnika;
przebudowa układu komunikacyjnego ulic: Nad Ujściem, Krótka, Tysiąclecia, Wojska Polskiego,
Morska, Kościuszki wraz z budową obiektów małej architektury, m. in.: ławek i śmietników;
przebudową i budową infrastruktury technicznej, m. in. sieci, przyłączy i instalacji: kanalizacji
deszczowej, kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej, teletechnicznej,
oświetlenia terenu i obiektów, technologii fontanny; budową kanału technologicznego; rozbiórka
istniejących elementów zagospodarowania terenu, wykonanej przez Pniewski Architekci Sp. z o.o.
81-389 Gdynia ul. Świętojańska 79/9 stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
3. Szczegółowy zakres w/w prac do wykonania, określony został w dokumentacji projektowej
budowlanej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 7
SWZ. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz opis
przedmiotu zamówienia znajdujący się w SWZ obejmują całość zadania inwestycyjnego.
Załączone do SWZ przedmiary robót nie są obowiązujące i stanowią jedynie materiał
pomocniczy dla Wykonawcy robót budowlanych.

4.2.5.) Wartość części: 55000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7
ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu podobnych usług,
zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia: podobne usługi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego o kodach CPV określonych w tym
zamówieniu. Wielkość lub zakres zamówienia: do 20% wartości zamówienia podstawowego. Warunki
na jakich zostanie udzielone zamówienie: zgodnie z warunkami dotyczącymi zamówienia
podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi
kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag:
1) cena oferty – 60%
2) doświadczenie – 40%
2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1)Punkty w kryterium cena brutto oferty w PLN wyliczone będą z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglania trzeciego miejsca po przecinku –
poniżej 5 końcówkę pomija się, powyżej i równe 5 zaokrągla się w górę) wg
poniższego wzoru:
Cmin
C= ------------------ x 60 pkt.
Cx
gdzie:
C – przyznane punkty w kryterium ceny oferty brutto w PLN;
Cmin - najniższa cena oferty brutto w PLN spośród ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cx – cena brutto w PLN badanej oferty.
2)Punkty w kryterium doświadczenie, zostaną przyznane wg następujących zasad:
Doświadczenie – maksymalnie 40 pkt
Wykonawca wskaże osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w branży drogowej
posiadającą doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,
kierownika budowy lub kierownika robót w branży drogowej nad:
- dwoma lub mniej zadaniami w zakresie budowy lub przebudowy drogi – 10 pkt;
- trzema zadaniami w zakresie budowy lub przebudowy drogi – 20 pkt;
- czterema zadaniami w zakresie budowy lub przebudowy drogi – 30 pkt;
- pięcioma lub więcej zadaniami w zakresie budowy lub przebudowy drogi – 40 pkt;
3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie
ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach
poszczególnych kryteriów. Zamawiający wyliczy ocenę łączą ocenianych ofert na podstawie
poniższego wzoru:
E = C + X
gdzie:
E – łączna liczba punktów otrzymana przez ofertę we wszystkich kryteriach oceny,
C – liczba punktów w kryterium ceny oferty brutto w PLN,
X – liczba punktów w kryterium doświadczenie.
4. Zamawiający będzie zaokrąglał punkty do dwóch miejsc po przecinku w każdym wskaźniku.
Zasada zaokrąglenia dotyczy trzeciego miejsca po przecinku – poniżej 5 końcówkę pominie,
powyżej i równe 5 zaokrągli w górę.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert
przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert
wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający
wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym ofert
dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa układu
komunikacyjnego ulic Kościuszki, Morskiej i Wojska Polskiego oraz ulic przyległych
wraz z modernizacją Skweru Rybaka w branży sanitarnej.
2. Prace wykonywane będą na podstawie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa Skweru
Rybaka wraz z budową, przebudową, remontem budowli i obiektów małej architektury, m. in.:
pomnika, fontanny wraz z podziemnymi komorami technologicznymi, ławek, leżaków, śmietników,
donic, latarni, podziemnej kapsuły czasu, stojaków rowerowych, punktu naprawy rowerów,
urządzeń placu zabaw, poidełka; budowa parkingu dla kolejek turystycznych i elektrycznych
wózków pasażerskich; budowa budynku toalety publicznej; remont istniejącego pomnika;
przebudowa układu komunikacyjnego ulic: Nad Ujściem, Krótka, Tysiąclecia, Wojska Polskiego,
Morska, Kościuszki wraz z budową obiektów małej architektury, m. in.: ławek i śmietników;
przebudową i budową infrastruktury technicznej, m. in. sieci, przyłączy i instalacji: kanalizacji
deszczowej, kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej, teletechnicznej,
oświetlenia terenu i obiektów, technologii fontanny; budową kanału technologicznego; rozbiórka
istniejących elementów zagospodarowania terenu, wykonanej przez Pniewski Architekci Sp. z o.o.
81-389 Gdynia ul. Świętojańska 79/9 stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
3. Szczegółowy zakres w/w prac do wykonania, określony został w dokumentacji projektowej
budowlanej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 7
SWZ. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz opis
przedmiotu zamówienia znajdujący się w SWZ obejmują całość zadania inwestycyjnego.
Załączone do SWZ przedmiary robót nie są obowiązujące i stanowią jedynie materiał
pomocniczy dla Wykonawcy robót budowlanych.

4.2.5.) Wartość części: 22000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7
ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu podobnych usług,
zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia: podobne usługi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego o kodach CPV określonych w tym
zamówieniu. Wielkość lub zakres zamówienia: do 20% wartości zamówienia podstawowego. Warunki
na jakich zostanie udzielone zamówienie: zgodnie z warunkami dotyczącymi zamówienia
podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi
kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag:
1) cena oferty – 60%
2) doświadczenie – 40%
2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1)Punkty w kryterium cena brutto oferty w PLN wyliczone będą z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglania trzeciego miejsca po przecinku –
poniżej 5 końcówkę pomija się, powyżej i równe 5 zaokrągla się w górę) wg
poniższego wzoru:
Cmin
C= ------------------ x 60 pkt.
Cx
gdzie:
C – przyznane punkty w kryterium ceny oferty brutto w PLN;
Cmin - najniższa cena oferty brutto w PLN spośród ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cx – cena brutto w PLN badanej oferty.
2)Punkty w kryterium doświadczenie, zostaną przyznane wg następujących zasad:
Doświadczenie – maksymalnie 40 pkt
Wykonawca wskaże osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w branży sanitarnej
posiadającą doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,
kierownika budowy lub kierownika robót w branży sanitarnej nad:
- dwoma lub mniej zadaniami w zakresie budowy lub przebudowy drogi – 10 pkt;
- trzema zadaniami w zakresie budowy lub przebudowy drogi – 20 pkt;
- czterema zadaniami w zakresie budowy lub przebudowy drogi – 30 pkt;
- pięcioma lub więcej zadaniami w zakresie budowy lub przebudowy drogi – 40 pkt;
3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie
ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach
poszczególnych kryteriów. Zamawiający wyliczy ocenę łączą ocenianych ofert na podstawie
poniższego wzoru:
E = C + X
gdzie:
E – łączna liczba punktów otrzymana przez ofertę we wszystkich kryteriach oceny,
C – liczba punktów w kryterium ceny oferty brutto w PLN,
X – liczba punktów w kryterium doświadczenie.
4. Zamawiający będzie zaokrąglał punkty do dwóch miejsc po przecinku w każdym wskaźniku.
Zasada zaokrąglenia dotyczy trzeciego miejsca po przecinku – poniżej 5 końcówkę pominie,
powyżej i równe 5 zaokrągli w górę.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert
przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert
wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający
wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym ofert
dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa układu
komunikacyjnego ulic Kościuszki, Morskiej i Wojska Polskiego oraz ulic przyległych
wraz z modernizacją Skweru Rybaka w branży elektrycznej.
2. Prace wykonywane będą na podstawie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa Skweru
Rybaka wraz z budową, przebudową, remontem budowli i obiektów małej architektury, m. in.:
pomnika, fontanny wraz z podziemnymi komorami technologicznymi, ławek, leżaków, śmietników,
donic, latarni, podziemnej kapsuły czasu, stojaków rowerowych, punktu naprawy rowerów,
urządzeń placu zabaw, poidełka; budowa parkingu dla kolejek turystycznych i elektrycznych
wózków pasażerskich; budowa budynku toalety publicznej; remont istniejącego pomnika;
przebudowa układu komunikacyjnego ulic: Nad Ujściem, Krótka, Tysiąclecia, Wojska Polskiego,
Morska, Kościuszki wraz z budową obiektów małej architektury, m. in.: ławek i śmietników;
przebudową i budową infrastruktury technicznej, m. in. sieci, przyłączy i instalacji: kanalizacji
deszczowej, kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej, teletechnicznej,
oświetlenia terenu i obiektów, technologii fontanny; budową kanału technologicznego; rozbiórka
istniejących elementów zagospodarowania terenu, wykonanej przez Pniewski Architekci Sp. z o.o.
81-389 Gdynia ul. Świętojańska 79/9 stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
3. Szczegółowy zakres w/w prac do wykonania, określony został w dokumentacji projektowej
budowlanej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 7
SWZ. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz opis
przedmiotu zamówienia znajdujący się w SWZ obejmują całość zadania inwestycyjnego.
Załączone do SWZ przedmiary robót nie są obowiązujące i stanowią jedynie materiał
pomocniczy dla Wykonawcy robót budowlanych.

4.2.5.) Wartość części: 7500 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7
ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu podobnych usług,
zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia: podobne usługi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego o kodach CPV określonych w tym
zamówieniu. Wielkość lub zakres zamówienia: do 20% wartości zamówienia podstawowego. Warunki
na jakich zostanie udzielone zamówienie: zgodnie z warunkami dotyczącymi zamówienia
podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi
kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag:
1) cena oferty – 60%
2) doświadczenie – 40%
2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1)Punkty w kryterium cena brutto oferty w PLN wyliczone będą z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglania trzeciego miejsca po przecinku –
poniżej 5 końcówkę pomija się, powyżej i równe 5 zaokrągla się w górę) wg
poniższego wzoru:
Cmin
C= ------------------ x 60 pkt.
Cx
gdzie:
C – przyznane punkty w kryterium ceny oferty brutto w PLN;
Cmin - najniższa cena oferty brutto w PLN spośród ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cx – cena brutto w PLN badanej oferty.
2)Punkty w kryterium doświadczenie, zostaną przyznane wg następujących zasad:
Doświadczenie – maksymalnie 40 pkt
Wykonawca wskaże osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w branży elektrycznej
posiadającą doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,
kierownika budowy lub kierownika robót w branży elektrycznej nad:
- dwoma lub mniej zadaniami w zakresie budowy lub przebudowy drogi – 10 pkt;
- trzema zadaniami w zakresie budowy lub przebudowy drogi – 20 pkt;
- czterema zadaniami w zakresie budowy lub przebudowy drogi – 30 pkt;
- pięcioma lub więcej zadaniami w zakresie budowy lub przebudowy drogi – 40 pkt;
3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie
ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach
poszczególnych kryteriów. Zamawiający wyliczy ocenę łączą ocenianych ofert na podstawie
poniższego wzoru:
E = C + X
gdzie:
E – łączna liczba punktów otrzymana przez ofertę we wszystkich kryteriach oceny,
C – liczba punktów w kryterium ceny oferty brutto w PLN,
X – liczba punktów w kryterium doświadczenie.
4. Zamawiający będzie zaokrąglał punkty do dwóch miejsc po przecinku w każdym wskaźniku.
Zasada zaokrąglenia dotyczy trzeciego miejsca po przecinku – poniżej 5 końcówkę pominie,
powyżej i równe 5 zaokrągli w górę.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert
przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert
wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający
wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym ofert
dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o
zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art.
112 ust. 2 ustawy pzp dotyczących zdolności technicznej i zawodowej:
Część I: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa układu
komunikacyjnego ulic Kościuszki, Morskiej i Wojska Polskiego oraz ulic przyległych
wraz z modernizacją Skweru Rybaka w branży drogowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi:
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z:
- decyzją o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez
ograniczeń w specjalności drogowej, których zakres będzie obejmował sprawowanie
nadzoru inwestorskiego; w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tj. Dz.
9
U. 2021 poz. 2351) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia
2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 poz. 831); w przypadku wykonawców
zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych
państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. 2021 poz. 2351);
- aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej terenowo izby samorządu
zawodowego;
- informacjami dot. doświadczenia w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru
inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót w branży drogowej, w okresie
ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, nad zadaniami które w swoim
zakresie miały budowę lub przebudowę drogi (należy przez to rozumieć budowę lub
przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021
r., poz. 2351).
2) Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa układu
komunikacyjnego ulic Kościuszki, Morskiej i Wojska Polskiego oraz ulic przyległych
wraz z modernizacją Skweru Rybaka w branży sanitarnej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi:
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z:
- decyzją o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez
ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych, których zakres będzie obejmował sprawowanie nadzoru
inwestorskiego; w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. 2021
poz. 2351) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w
sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie (Dz. U. 2019 poz. 831); w przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza
się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl
art. 12a ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. 2021 poz. 2351);
- aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej terenowo izby samorządu
zawodowego;
- informacjami dot. doświadczenia w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru
inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót w branży sanitarnej, w okresie
ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, nad zadaniami które w swoim
zakresie miała budowę lub przebudowę drogi (należy przez to rozumieć budowę lub
przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021
r., poz. 2351).
3) Część III: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa układu
komunikacyjnego ulic Kościuszki, Morskiej i Wojska Polskiego oraz ulic przyległych
wraz z modernizacją Skweru Rybaka w branży elektrycznej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi:
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z:
- decyzją o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez
ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych, których zakres będzie obejmował sprawowanie nadzoru
inwestorskiego; w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. 2021
poz. 2351) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w
sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie (Dz. U. 2019 poz. 831); w przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza
się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl
art. 12a ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. 2021 poz. 2351);
- aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej terenowo izby samorządu
zawodowego;
- informacjami dot. doświadczenia w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru
inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót w branży elektrycznej, w okresie
ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, nad zadaniami które w swoim
zakresie miały budowę lub przebudowę drogi (należy przez to rozumieć budowę lub
przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021
r., poz. 2351).
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji
finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,
jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu (wzór - załącznik nr 4 SWZ) udostępniającego
zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego
zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby ma potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami
11
udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w
szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których
wskazane zdolności dotyczą.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postaci elektronicznej
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a
następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia
następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków
udziału w postępowaniu:
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia
wraz z decyzją o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez
ograniczeń w danej specjalności, których zakres będzie obejmował sprawowanie nadzoru
inwestorskiego, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. 2021 poz.
2351) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie
przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
(Dz. U. 2019 poz. 831); aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej terenowo izby
samorządu zawodowego; informacjami dot. doświadczenia w zakresie pełnienia funkcji inspektora
nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót w danej specjalności, w okresie
ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, nad zadaniami które w swoim
zakresie miały budowę lub przebudowę drogi (należy przez to rozumieć budowę lub przebudowę w
rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351) - z
załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wzór wykazu - załącznik
nr 5 do SWZ);
2. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać
Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w
zakresie i sposób określony w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z
tłumaczeniem na język polski.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty
należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, którego
wzór stanowią załączniki nr 2 i 3 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak
podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert,
tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym
mowa powyżej - załączniki nr 2 i 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3.Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana w zakresie wysokości wynagrodzenia może nastąpić w razie
zaistnienia okoliczności: stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości
stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne, zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę
2. Zmiana w zakresie terminu realizacji:
a)wydanie decyzji administracyjnej przez organ nadzoru budowlanego lub ochrony środowiska
o wstrzymaniu robót;
b)wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub przez uprawnione organy;
c)wystąpienie nieprzewidzianych zjawisk atmosferycznych;
d)wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie niemożliwe do przewidzenia, na które Strony nie
mają wpływu i są przez Strony niemożliwe do pokonania, a w szczególności: klęski żywiołowe, wojny,
zamknięcie granic uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub w części, pod warunkiem
dostarczenia w terminie 5 dni od dnia zaistnienia siły wyższej, przez Stronę dotkniętą wystąpienie siły
wyższej, dokumentu potwierdzającego zaistnienie siły wyższej wystawionego przez właściwy organ
administracji publicznej oraz wskazania wpływu zdarzenia na wykonanie umowy, i jeśli wystąpienie
siły wyższej wpłynął bezpośrednio na prawidłowe wykonywanie robót i termin ich wykonania to
termin wykonania umowy zostanie przedłużony o czas jej trwania;
e)w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego
wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie
zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie
większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem;
f)wystąpienie warunków gruntowo – wodnych uniemożliwiających wykonanie
(prowadzenie)robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, przeprowadzenie prób i
sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
g)zmiana spowodowana nieprzewidzianymi w specyfikacji warunkami geologicznymi, archeologicznymi
lub terenowymi, w szczególności istnieniem niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych
obiektów budowlanych lub niewypałów lub niewybuchów lub wykopalisk archeologicznych, itp.;
h)konieczność usunięcia błędów lub wad w dokumentacji projektowej albo konieczność
wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych
wykonania i odbioru robót, które maja wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy;
i)konieczność zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu
odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej,
a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu o które
je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub
nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy;
j)konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu
Umowy, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy;
k)wystąpienie niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne
podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji;
l)wystąpienia na terenie kraju pandemii lub epidemii powodującej konieczność wstrzymania kluczowych
robót z uwagi na brak materiałów lub nieobecność pracowników z zastrzeżeniem §9 niniejszej
umowy;
m)przedłużenia procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki
ochrony prawnej wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty, lub Zamawiającego
przed zawarciem umowy;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/leba

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-21 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbiórkę domu z czerwonej cegły w zamian za pozysk. materiał - Bytów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbiórkę domu z czerwonej cegły w zamian za pozysk. materiał. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Łeba: Budowa monitoringu miejskiego – etap II
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej "Na Przedwiośniu"
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI