Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją projektu pn.: „Odtworzenie ciągłości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją projektu pn.: „Odtworzenie ciągłości ekologicznej Wisły i dolnych odcinków rzek Soły i Skawy”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-01-11
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00327794
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją projektu pn.: „Odtworzenie ciągłości ekologicznej Wisły i dolnych odcinków rzek Soły i Skawy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 62-84-106

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją projektu pn.: „Odtworzenie ciągłości ekologicznej Wisły i dolnych odcinków rzek Soły i Skawy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f5ad294-6322-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327794

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.159 Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją projektu "Otworzenie ciągłości ekologicznej Wisły i dolnych odcinków rzek Soły i Skawy - RZGW Kraków

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Odtworzenie ciągłości ekologicznej Wisły i dolnych odcinków rzek Soły i Skawy” w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.1 Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska, typ 2.1.2 Realizacja zadań służących osiągnięciu dobrego stanu wód

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www przetargi.wody.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/. Platforma wypełnia definicję strony internetowej postępowania, na której publikowana jest dokumentacja postępowania. Wskazany w zdaniu 1 adres strony internetowej postępowania, to adres pod którym udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców. Regulamin dostępny jest w zakładce „Regulamin”. Korzystanie z Platformy oznacza akceptację regulaminu oraz Instrukcji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
2. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
3. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj” (na etapie składania ofert) lub „Wiadomości” (po otwarciu ofert). Poprzez zakładkę Zapytaj wykonawcy w szczególności zgłaszają pytania do treści specyfikacji. Zakładki ta służą również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
4. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
5. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, niemniej jednak Zamawiający rekomenduje sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
6. Zamawiający informuje, że adres e-mail: Marzena.Pomorska@wody.gov.pl służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Ewentualne wykorzystanie poczty elektronicznej w innych celach, niż wskazane w zdaniu 1, może nastąpić jedynie w przypadku awarii Platformy.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
9. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Marzena Pomorska. Kontakt odbywa się za pośrednictwem Platformy.
10. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający, działając na mocy art. 13 (dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną, Wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną, członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną) oraz art. 14 (dot. osób fizycznych skierowanych do realizacji Zamówienia, podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną, osób, których dane służą do wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 2016 r.), zwanego dalej: „RODO”, informuje Pana/Panią , że:
1) Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej, pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (PO IiŚ 2014-2020), z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z siedzibą przy ul. Konstruktorskiej 3a, 02-673 Warszawa jest podmiotem przetwarzającym dane osobowe na podstawie porozumienia zawartego z administratorem (tzw. procesorem).
2) W przypadku pytań, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej jest możliwy:
pod adresem: ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa,
pod adresem: e-mail: IOD@mfipr.gov.pl
3) Dane osobowe będą przetwarzane przez Zamawiającego w celu:
a) przeprowadzenia postępowania o udzielenie Zamówienia,
b) wyłonienia wykonawcy oraz udzielenia Zamówienia poprzez zawarcie Umowy,
c) przechowywania dokumentacji postępowania o udzielenie Zamówienia na wypadek kontroli prowadzonej przez uprawnione organy i podmioty,
d) przekazania dokumentacji postępowania o udzielenie Zamówienia do archiwum, a następnie jej zbrakowania (trwałego usunięcia i zniszczenia),
w zakresie: dane zwykłe – imię, nazwisko, zajmowane stanowisko, miejsce pracy oraz posiadane kwalifikacje zawodowe wymagane do spełnienia warunków udziału w postępowaniu/realizacji Umowy, a także w przypadku złożenia pełnomocnictwa, oświadczeń i innych dokumentów - dane osobowe w nim zawarte.
4) Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora na potrzeby realizacji POIiŚ 2014-2020, w szczególności potwierdzenia kwalifikowalności wydatków, udzielania wsparcia, monitoringu, ewaluacji, kontroli, audytu i sprawozdawczości, oraz działań informacyjno-promocyjnych w ramach POIiŚ 2014-2020. Dane mogą być przetwarzane także w celach archiwalnych i statystycznych.
5) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
6) Przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie następujących przepisów prawa

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) Dane osobowe będą mogły być udostępnione innym odbiorcom, jeżeli przepisy szczególne tak stanowią oraz będą mogły być udostępnione firmie informatycznej, która udostępnia środowisko sprzętowe, aplikacje oraz utrzymuje bazy danych Zamawiającego, podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską, bankom, w przypadku prowadzenia rozliczeń, organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom, którym Instytucja Zarządzająca POIiŚ 2014-2020 powierzyła wykonywanie zadań związanych z realizacją Programu, w tym w szczególności podmiotom pełniącym funkcje instytucji pośredniczących i wdrażających, organom i agencjom Unii Europejskiej (UE), a także innym podmiotom, którym UE powierzyła wykonywanie zadań związanych z wdrażaniem POIiŚ 2014-2020.
8) Dane osobowe mogą być przekazane do państwa nienależącego do Europejskiego Obszaru Gospodarczego (państwa trzeciego) lub organizacji międzynarodowej w rozumieniu RODO, w ramach powierzenia przetwarzania danych osobowych lub udostępnienia na mocy przepisów prawa, przy czym, zawsze przy spełnieniu jednego z warunków:
a) Komisja Europejska stwierdziła, że to państwo trzecie lub organizacja międzynarodowa zapewnia odpowiedni stopień ochrony danych osobowych, zgodnie z art. 45 RODO,
b) państwo trzecie lub organizacja międzynarodowa zapewnia odpowiednie zabezpieczenia i obowiązują tam egzekwowalne prawa osób, których dane dotyczą i skuteczne środki ochrony prawnej, zgodnie z art. 46 RODO,
c) zachodzi przypadek, o którym mowa w art. 49 ust. 1 akapit drugi RODO, przy czym dane te zostaną wówczas w sposób odpowiedni zabezpieczone, a Wykonawca ma prawo do uzyskania dostępu do kopii tych zabezpieczeń pod wskazanym w pkt 2) powyżej adresem e-mail.
9) Dane osobowe będą przechowywane przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały okres trwania umowy, a także w wymaganym okresie archiwizacji projektu.
10) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres wskazany w art. 140 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. oraz jednocześnie przez czas nie krótszy niż 10 lat od dnia przyznania ostatniej pomocy w ramach POIiŚ 2014-2020 – z równoczesnym uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
11) Ma Pani/Pan prawo:
• żądania dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
• do ich sprostowania,
• do ograniczenia przetwarzania.
12) Nie przysługuje Pani/Panu prawo
• do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d, e RODO
• do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
13) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (art. 77 RODO) - w przypadku, gdy osoba uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne krajowe przepisy regulujące kwestię ochrony danych osobowych, obowiązujące w Rzeczpospolitej Polskiej.
14) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jednak bez ich podania nie jest możliwy udział w postępowaniu o udzielenie Zamówienia.
15) Dane osobowe nie będą objęte przez procesem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Pełna treść klauzuli w cz. 1 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.230.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach projektu: „Odtworzenie ciągłości ekologicznej Wisły i dolnych odcinków rzek Soły i Skawy”.
Do obowiązków Wykonawcy należy pełen zakres czynności nadzoru autorskiego, określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a także wszelkie prace analityczno-projektowe realizowane zarówno w siedzibie Wykonawcy, jak również w trakcie pobytów na budowie i/lub pobytów w siedzibie Zamawiającego, wykonywane na wezwanie/zapytanie Zamawiającego i/lub wezwanie/zapytanie przedstawicieli nadzoru inwestorskiego (potwierdzone przez Zamawiającego), w ramach których Wykonawca zobowiązany jest w szczególności:
a) w odniesieniu do dokumentacji projektowej i realizowanych robót:
1) oceniać zgodność realizacji robót budowlanych z założeniami dokumentacji projektowej wraz z uwzględnieniem dotychczas wprowadzonych zmian,
2) wyjaśniać Zamawiającemu wątpliwości dotyczące dokumentacji projektowej,
3) opiniować projekty wykonawcze, technologiczne i zamienne wykonywane przez Wykonawcę robót w zakresie ich zgodności z założeniami i wymaganiami dokumentacji projektowej,
4) opiniować konieczność wykonania robót dodatkowych,
5) dbać, by zakres zmian wprowadzonych na etapie realizacji robót nie spowodował istotnej zmiany w zatwierdzonym projekcie budowlanym, wymagającej uzyskania nowej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji,
6) opiniować (w zakresie zgodności z założeniami dokumentacji projektowej) wyniki badań geologicznych oraz innych opracowań z branży geotechnicznej, przedkładanych przez Wykonawcę robót w trakcie realizacji robót budowlanych,
7) dostosowywać dokumentację projektową, w zakresie poszczególnych branż do warunków zastanych na budowie oraz do wyników badań i pomiarów wykonywanych i przedkładanych przez Wykonawcę robót i/lub przez Zamawiającego w trakcie realizacji robót budowlanych, a odbiegających od wyników badań, map lub innych opracowań oraz od wszelkich inwentaryzacji sporządzonych na etapie opracowywania dokumentacji projektowej,
8) przedkładać Zamawiającemu i przedstawicielom nadzoru inwestorskiego wyjaśnienia precyzujące przyczyny wystąpienia ewentualnych rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a stanem faktycznym (w tym również ewentualnych przekroczeń pozycji przedmiarowych),
9) udzielać Zamawiającemu w miarę potrzeby wyczerpujących odpowiedzi na pytania dotyczące przyjętych rozwiązań projektowych i uzyskanych uzgodnień,
10) opracowywać pisemne wyjaśnienia, wykonywać opinie, analizy, uzgodnienia (z przedłużaniem terminów ich ważności włącznie) oraz wszelkie opracowania i inne czynności dotyczące dokumentacji projektowej, a niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia robót budowlanych,
11) wykonywać dodatkowe lub zamienne opracowania projektowe w stosunku do rozwiązań przewidzianych w dokumentacji pierwotnej w przypadku, gdy będzie to konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji kontraktu,
12) sporządzać wyjaśnienia do dokumentacji technicznej oraz poczynionych względem niej zmian w przypadku pytań lub zarzutów instytucji kontrolujących realizację projektu lub podmiotów przez nią upoważnionych,
13) doradzać w innych sprawach z zakresu dokumentacji projektowej, a dotyczących budowy,
14) w związku z możliwym równoczesnym prowadzeniem prac objętych różnymi zamówieniami na roboty budowlane na tych samych obiektach, w ramach przedmiotowego Projektu, czuwać nad spójną realizacją tych zadań, a w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, czuwać nad zachowaniem integralności dokumentacji dotyczących poszczególnych zadań,
15) w związku z możliwą równoległą realizacją przez PGW WP projektu 4.B1 "Centra Operacyjne w Krakowie i we Wrocławiu - modernizacja systemów sterowania na obiektach hydrotechnicznych", mając na uwadze prawdopodobieństwo pokrywania się okresów realizacji prac na niektórych z obiektów, Wykonawca, w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz Inspektorami nadzoru inwestorskiego na poszczególnych zadaniach Projektu „Odtworzenie ciągłości ekologicznej Wisły i górnych odcinków rzek Soły i Skawy”, w razie konieczności zobowiązany jest dostosowywać lub wprowadzać zmiany w dokumentacji projektowej tak, aby zachowana została spójność obu projektów,
b) w zakresie czynności wykonywanych bezpośrednio na terenie budowy, tj. brania udziału w komisjach i naradach technicznych oraz odbiorach:
1) przygotowanie materiałów do pełnienia nadzoru (do narady, konsultacji, odbioru itp.),
2) dojazd na teren budowy i powrót do siedziby jednostki sprawującej nadzór autorski,
3) pobyt na budowie, udział w naradzie/konsultacji/odbiorze,
4) załatwianie spraw związanych z nadzorem w trakcie pobytu na budowie (identyfikacja problemu, ocena sytuacji, wykonanie wszystkich niezbędnych badań i pomiarów),
5) załatwienie spraw związanych z nadzorem po powrocie do siedziby jednostki sprawującej nadzór (w tym konsultacje z Zamawiającym we wszystkich kwestiach związanych z pełnionym nadzorem autorskim),
6) wykonywanie rysunków zamiennych i opracowań dodatkowych w zakresie kwestii poruszanej podczas nadzoru na budowie,
7) dokonanie niezbędnych uzgodnień i konsultacji,
8) zapewnienie: diet, noclegów, transportu, utrzymania personelu, środków łączności, itp.
c) pozostałe obowiązki:
1) wspierać komisję przetargową, w ramach prowadzonych przez Zamawiającego postępowań przetargowych związanych z Projektem, w udzielaniu odpowiedzi na zadane pytania w przypadku, gdy dotyczyć one będą zmian/modyfikacji dokumentacji projektowej,
2) na wezwanie Zamawiającego, pełnić rolę biegłego w prowadzonych przez Zamawiającego postępowaniach przetargowych związanych z Projektem, np. w przypadku przedłożenia do oferty rozwiązań równoważnych

4.2.6.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następujących kryteriów:

Cena – waga kryterium 60%
Doświadczenie Inspektora nadzoru autorskiego specjalności hydrotechnicznej – waga kryterium 40%

Każdy 1% wagi równy jest 1 pkt oceny oferty.

3. Zamawiający przyzna wartości punktowe z zastosowaniem następujących zasad:

a) W kryterium „Cena” Zamawiający przyzna wartości punktowe według wzoru:

najniższa cena brutto
C = ----------------------------------------------- x 100 x 60%
cena brutto badanej oferty

b) W kryterium „Doświadczenie Inspektora nadzoru autorskiego” Zamawiający przyzna punkty za dodatkowe ponad wymagane jako warunek udziału w postępowaniu doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w charakterze Inspektora Nadzoru autorskiego specjalności hydrotechnicznej (Inspektora Koordynatora), co uczyni w następujący sposób:

1) w przypadku wykazania, że osoba skierowana do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru autorskiego w okresie 10 lat przed terminem składania ofert w postępowaniu wykonała w charakterze projektanta co najmniej 1 dokumentację techniczną w zakresie Projektu Budowlanego i Projektu Wykonawczego dla budowli hydrotechnicznych, o wartości kosztorysowej min. 5 mln zł netto oraz 1 dokumentację techniczną w zakresie Projektu Budowlanego i Projektu Wykonawczego dla urządzenia służącego migracji ryb (przepławki) o wartości kosztorysowej min. 800 000 zł netto, oraz pełniła nadzór autorski nad dokumentacją dotyczącą robót budowlanych w ramach których wybudowano, przebudowano lub wyremontowano budowle hydrotechniczne o wartości robót minimum 5 mln zł brutto lub wybudowano, przebudowano lub wyremontowano urządzenie służącego migracji ryb (przepławkę) o wartości robót minimum 800 000 zł brutto, - zamawiający przyzna 10 pkt

2) w przypadku wykazania, że osoba skierowana do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru autorskiego w okresie 10 lat przed terminem składania ofert w postępowaniu wykonała w charakterze projektanta co najmniej 1 dokumentację techniczną w zakresie Projektu Budowlanego i Projektu Wykonawczego dla budowli hydrotechnicznych, o wartości kosztorysowej min. 5mln zł netto oraz 1 dokumentację techniczną w zakresie Projektu Budowlanego i Projektu Wykonawczego dla urządzenia służącego migracji ryb stanowiącego przepławkę techniczną o wartości kosztorysowej min. 800 000 zł netto oraz pełniła nadzór autorski nad dokumentacją dotyczącą robót budowlanych w ramach których wybudowano, przebudowano lub wyremontowano budowle hydrotechniczne o wartości robót minimum 5mln zł brutto lub wybudowano, przebudowano lub wyremontowano urządzenie służącego migracji ryb (przepławkę) o wartości robót minimum 800 000 zł brutto - zamawiający przyzna 20 pkt

3) w przypadku wykazania, że osoba skierowana do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru autorskiego w okresie 10 lat przed terminem składania ofert w postępowaniu wykonała w charakterze projektanta co najmniej 1 dokumentacje techniczne w zakresie Projektu Budowlanego i Projektu Wykonawczego dla budowli hydrotechnicznych, o wartości kosztorysowej min. 5mln zł netto oraz 1 dokumentację techniczną w zakresie Projektu Budowlanego i Projektu Wykonawczego dla urządzenia służącego migracji ryb stanowiące przepławkę techniczną o wartości kosztorysowej min. 800 000 zł netto oraz pełniła nadzór autorski nad dokumentacją dotyczącą robót budowlanych w ramach których wybudowano, przebudowano lub wyremontowano budowle hydrotechniczne o wartości robót minimum 10 mln zł brutto lub wybudowano, przebudowano lub wyremontowano przebudowano lub wyremontowano urządzenie służącego migracji ryb stanowiące przepławkę techniczną o wartości robót minimum 800 000 zł brutto - zamawiający przyzna 30 pkt
(...)
Pęłen opis w cz. 15 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Inspektora nadzoru autorskiego specjalności hydrotechnicznej

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Celem spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że dysponuje posiadającą/cymi odpowiednie kwalifikacje osobą/ami, które skieruje do realizacji zamówienia, tj. osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności:

• hydrotechnicznej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionej funkcji, która w okresie 10 lat przed terminem składania ofert w postępowaniu wykonała w charakterze projektanta co najmniej 1 dokumentację techniczną w zakresie Projektu Budowlanego i Projektu Wykonawczego dla budowli hydrotechnicznych, o wartości kosztorysowej min. 5 mln zł netto oraz 1 dokumentację techniczną w zakresie Projektu Budowlanego i Projektu Wykonawczego dla urządzenia służącego migracji ryb (przepławki) o wartości kosztorysowej min. 800 000 zł netto, przy czym nie może dotyczyć to tej samej dokumentacji.
oraz
• instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
oraz
• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
oraz
• konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego - zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (uzupełniony w zakresie informacji wymaganych dla spełniania warunku udziału w postępowaniu).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie określa katalogu wymaganych przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta:
- oferta złożona zgodnie ze wzorem formularza, który stanowi załącznik do SWZ

Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:
1. pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;
2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust.1 pkt 4-9 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert, innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.
4. dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy.

Wykonawcy zagraniczni:
1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast Informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie
otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury
2. W zakresie pozostałych dokumentów Zamawiający nie ustanawia szczególnego wymogu względem rodzaju/formy dokumentów składanych przez Wykonawcę zagranicznego (dokumenty składane przez Wykonawcę zagranicznego są takie same jak składane przez wykonawcę krajowego).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem / liderem. W przypadku braku takiego wskazania zamawiający przyjmuje, że pełnomocnikiem / liderem jest pierwszy spośród wymienionych w ofercie, występujących wspólnie Wykonawców.
c) Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
d) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania.
e) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Poza zmianami przewidzianymi w art. w art. 455 ust. 1 i ust. 2 ustawy PZP ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy:
a) Zmiana terminu wykonania zamówienia w związku z:
1) zmianą terminu wykonania robót będących przedmiotem nadzoru z uwagi na wystąpienie warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie nadzorowanych robót zgodnie z warunkami wykonania określonymi w Specyfikacjach Technicznych lub wystąpienia zamówień dodatkowych lub innych zamówień powiązanych niezbędnych do prawidłowego wykonania nadzorowanych robót, a których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji nadzorowanych robót lub wystąpienia innych okoliczności powodujących zmianę terminu wykonania zamówienia na roboty budowlane.
2) wystąpieniem okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji robót budowlanych, a w szczególności warunków archeologicznych, geologicznych, hydrologicznych uniemożliwiających wykonanie tych robót w terminie,
3) działaniem siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, epidemie) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia, w tym również zamówienia na roboty budowlany będące przedmiotem nadzoru,
4) zaistnieniem okoliczności będących następstwem działania organów administracji lub osób indywidualnych, w szczególności:
 w przypadku przedłużenia się procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień, zgód, postanowień i decyzji administracyjnych, jeżeli przedłużenie to nie wynikało z winy Wykonawcy lub wykonawcy robót budowlanych,
 w przypadku przedłużających się konsultacji społecznych, protestów mieszkańców, bądź innych podmiotów, których dotyczy realizacja zamówienia, które mają wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy,
5) w przypadku wystąpienia nieprzewidywanych w momencie zawarcia niniejszej umowy kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, w sytuacji, gdy wykonywanie zamówienia nie będzie możliwe ze względu na obowiązek skoordynowania prac z wykonawcą innych prac wykonywanych na tym samym terenie,
6) wystąpieniem niezależnych od wykonawcy robót budowlanych przyczyn technologicznych wpływających na realizację przedmiotu zamówienia o roboty budowlane i przyjęte rozwiązania technologiczne,
7) wystąpieniem innych okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, a mających wpływ na termin realizacji zamówienia,
8) zmianą przepisów prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, mającą wpływ na realizację zamówienia,
– termin realizacji zamówienia może ulec odpowiedniej zmianie o czas trwania okoliczności stanowiących przeszkody w realizacji przedmiotu umowy (w tym o okres niezbędny do przywrócenia warunków umożliwiających właściwą i zgodną ze sztuką techniczną realizację prac w ramach umowy o roboty budowlane);
b) zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy - zmiana tych osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę w kontekście konieczności dokonania takiej zmiany i zaakceptowana przez Zamawiającego, a kwalifikacje i doświadczenie wskazanych w zastępstwie osób muszą być co najmniej takie same, jakie były określone na etapie postępowania o udzielenie zamówienia (tj. zarówno w ramach określonych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, jak i przy uwzględnieniu kryteriów oceny ofert dotyczących doświadczenia takich osób, jeżeli na gruncie postępowania oferta złożona przez Wykonawcę uzyskała w ramach takich kryteriów określoną liczbę punktów za wykazane stosowne doświadczenie danej osoby);
c) zmiana trybu realizacji zamówienia w zakresie:
1) rezygnacji z podwykonawstwa dla części zamówienia ...

Pełen katalog przewidzianych zmian został zawarty w par. 17 projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty nalezy składać elektronicznie poprzez Platformę zakupową Zamaiwjacego: www.przetargi.wod.gov.pl . Szczególowe zasady składania ofert zostały opisane w cz.14 SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-11 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam płyty poliwęglanowej w kolorze antracyt - Milanówek
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam płyty poliwęglanowej w kolorze antracyt o wymiarach 3,15 x 150, bądź 3 sztuki 105x150. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI