Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania ,,Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych nr 2 i 3...’’
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwiebodzin
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-07-08
  • Zamawiający"ŚWIEBODZIŃSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00233503
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania ,,Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych nr 2 i 3...’’

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ŚWIEBODZIŃSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971251397

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cegielniana 2

1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 885 455 810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stbs.swiebodzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stbs.swiebodzin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Świebodzińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania ,,Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych nr 2 i 3...’’

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82a6a3aa-f86f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl, zwanej dalej „Platformą zakupową” pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzin.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, oświadczeń, dokumentów, wniosków,
zawiadomień, zapytań oraz informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem Platformy
zakupowej.
3. Oświadczenia, dokumenty, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem
Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że
wiadomość została wysłana do Zamawiającego (Nie dotyczy składania ofert).
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio
związane z postępowaniem, w szczególności zmiany terminu składania i otwarcia ofert, zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej
oferty lub zawiadomienie o unieważnieniu postępowania oraz informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy
zakupowej w sekcji „Komunikaty” (tzw. systemie informacji publicznej). Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi
przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy
zakupowej do konkretnego Wykonawcy (tzw. systemie informacji prywatnej).
5. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii Platformy
zakupowej Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą innych form komunikacji elektronicznej, tj. za
pomocą poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktowania się z Wykonawcami: stbs_swiebodzin@wp.pl (Nie dotyczy
składania ofert).
6. Korzystanie z Platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
7. Szczegółowy regulamin oraz instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dostępne są pod adresami:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z
Platformy zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym pod adresem wskazanym powyżej oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert zamieszczonej pod adresem wskazanym powyżej.
9. Zamawiający informuje, iż w przypadku pytań technicznych dotyczących korzystania z Platformy zakupowej, należy kontaktować
się z Centrum Wsparcia Klienta tel. +48 22 101 02 02 (pon.-pt. godz. 8:00-17:00), e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
10. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
platformazakupowa.pl, tj.:
a) przeglądarka internetowa z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”,
b) łącze internetowe,
c) zainstalowany program wyświetlający pliki formatu .pdf,
d) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty przez Wykonawcę w sposób
niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), zwanego dalej „RODO” informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Świebodzińskie Towarzystwo Budownictwa
Społecznego Sp. z o.o. reprezentowane przez Prezes Zarządu.
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy oraz nie krócej niż przez
okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18
stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu
działania archiwów zakładowych oraz umów o dofinansowanie.
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Organem
właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa.
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 5/ZP/ŚTBS/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją, robót
budowlanych w ramach zadania pn. ,, Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych
nr 2 i 3 z infrastrukturą techniczną na ulicy Bocznej dz. nr 540, 541, 542, 231/13 oraz budową
zjazdu z drogi publicznej – ETAP II’’ obejmujące:
1) Kompleksowy, wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi,
2) obsługę laboratoryjną inwestycji (wykonanie w razie konieczności niezbędnych
badań kontrolnych),
3) Obsługę geodezyjną inwestycji,
4) Nadzór nad robotami objętymi tymi zadaniem jw. a także w czasie trwania okresu
gwarancji Wykonawcy robót (tj. 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót) i
rękojmi w oparciu o dokumentację projektową załączoną do Specyfikacji
Warunków Zamówienia postępowania.
5) Nadzór nad realizacją. inwestycji powinien być prowadzony zgodnie z
obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego w tym zakresie. Podstawowe
obowiązki i uprawnienia Nadzoru formalno-prawne podstawy jego działalności
określają art. 17 i 18 oraz art. 25 i 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.
U. z 2021 r., poz. 2351 ).
6) Nadzór reprezentuje interesy Zamawiającego na budowie, poprzez sprawowanie
kontroli zgodności realizacji robot z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną,
dokumentacji finansowej, decyzjami administracyjnymi i uzgodnieniami, przepisami
prawa i zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami warunków umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą
niż 1.000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion 00/100).
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie doświadczenia – mogą się ubiegać Wykonawcy którzy wykażą że w okresie 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, co najmniej 2 zadania (zakończone) polegające na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego
nad budową lub rozbudową lub przebudową budynku w technologii tradycyjnej o pow. min.
2000,00 m2
(wraz z zagospodarowaniem terenu przy budynku) o wartości nadzorowanych robót
min. 5 000 000,00 brutto (każda) – potwierdzone dowodami określającymi, czy ta usługa została
wykonana należycie.
b) w zakresie personelu umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości,
tj. do realizacji zamówienia publicznego skierowane zostaną przez Wykonawcę osoby posiadające
niezbędne do wykonania zamówienia uprawnienia zgodnie z ustawą Prawo budowlane w
specjalności:
- jedna osoba - inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej pełniący funkcję Koordynatora lub
Kierownika Zespołu Nadzoru Inwestorskiego, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub
odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia,
- jedna osoba pełniąca funkcję inspektora nadzoru branży sanitarnej, posiadająca uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez
ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, .
- jedna osoba pełniąca funkcję inspektora nadzoru branży elektrycznej, posiadająca uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im
równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia,
- jedna osoba pełniąca funkcję nadzoru branży drogowej, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane_ w specjalności inżynieryjno-drogowej bez ograniczeń lub
odpowiadajcie im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia,
- jedna osoba pełniąca funkcję nadzoru branży teletechnicznej, posiadająca uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności teletechnicznej bez ograniczeń lub
odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion 00/100).
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie doświadczenia – mogą się ubiegać Wykonawcy którzy wykażą że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, co najmniej 2 zadania (zakończone) polegające na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego nad budową lub rozbudową lub przebudową budynku w technologii tradycyjnej o pow. min.
2000,00 m2 (wraz z zagospodarowaniem terenu przy budynku) o wartości nadzorowanych robót min. 5 000 000,00 brutto (każda) – potwierdzone dowodami określającymi, czy ta usługa została wykonana należycie.
b) w zakresie personelu umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj. do realizacji zamówienia publicznego skierowane zostaną przez Wykonawcę osoby posiadające
niezbędne do wykonania zamówienia uprawnienia zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności:
- jedna osoba - inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej pełniący funkcję Koordynatora lub Kierownika Zespołu Nadzoru Inwestorskiego, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia,
- jedna osoba pełniąca funkcję inspektora nadzoru branży sanitarnej, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, .
- jedna osoba pełniąca funkcję inspektora nadzoru branży elektrycznej, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia,
- jedna osoba pełniąca funkcję nadzoru branży drogowej, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane_ w specjalności inżynieryjno-drogowej bez ograniczeń lub
odpowiadajcie im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia,
- jedna osoba pełniąca funkcję nadzoru branży teletechnicznej, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności teletechnicznej bez ograniczeń lub
odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SWZ;
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy);
4) Oświadczenie o rodzaju wykonywanego zamówienia przez poszczególnych Wykonawców – Załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli
dotyczy);
6) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby w postępowaniu, o ile nie wynika z dokumentów
załączonych przez Wykonawcę do oferty (jeżeli dotyczy).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion 00/100).
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie doświadczenia – mogą się ubiegać Wykonawcy którzy wykażą że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, co najmniej 2 zadania (zakończone) polegające na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego nad budową lub rozbudową lub przebudową budynku w technologii tradycyjnej o pow. min.
2000,00 m2 (wraz z zagospodarowaniem terenu przy budynku) o wartości nadzorowanych robót min. 5 000 000,00 brutto (każda) – potwierdzone dowodami określającymi, czy ta usługa została wykonana należycie.
b) w zakresie personelu umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj. do realizacji zamówienia publicznego skierowane zostaną przez Wykonawcę osoby posiadające
niezbędne do wykonania zamówienia uprawnienia zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności:
- jedna osoba - inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej pełniący funkcję Koordynatora lub Kierownika Zespołu Nadzoru Inwestorskiego, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia,
- jedna osoba pełniąca funkcję inspektora nadzoru branży sanitarnej, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, .
- jedna osoba pełniąca funkcję inspektora nadzoru branży elektrycznej, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia,
- jedna osoba pełniąca funkcję nadzoru branży drogowej, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane_ w specjalności inżynieryjno-drogowej bez ograniczeń lub
odpowiadajcie im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia,
- jedna osoba pełniąca funkcję nadzoru branży teletechnicznej, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności teletechnicznej bez ograniczeń lub
odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz Ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SWZ;
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy);
4) Oświadczenie o rodzaju wykonywanego zamówienia przez poszczególnych Wykonawców – Załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy);
5) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby w postępowaniu, o ile nie wynika
z dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ROZDZIALE
VII. pkt 1 SWZ, składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – według
Załącznika nr 2 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają
roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – według Załącznika nr 4 do SWZ. 5. Podmiotowe środki
dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w ROZDZIALE VII. SWZ, na
wezwanie Zamawiającego, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ROZDZIALE VII. SWZ, na wezwanie Zamawiającego, składa ten z
Wykonawców, który potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w ROZDZIALE VI. SWZ.
7. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed
zawarciem umowy w prawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z dokumentami zamówienia (wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-08 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku produkcyjno-magazynowego - Święty Wojciech
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku produkcyjno-magazynowego oraz budynku biurowo-socjalnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI